In welk opzicht?quote:
niet alleen als ze wakker wordt.quote:Op maandag 21 december 2009 21:00 schreef Sj0rSz het volgende:
En wat is Do gruwelijk lelijk al ze wakker wordt
quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 21:00 schreef Sj0rSz het volgende:
Ja okee, daar heb je een punt.quote:
Arme arme hansquote:Op maandag 21 december 2009 21:01 schreef -Hans- het volgende:
Groningen lijkt trouwens I Think I Like IT niet heel goed te kennen... was een van de weinige die stond te springen
ja ik zie er ook niet altijd appetijtelijk uit bij het opstaanquote:Op maandag 21 december 2009 21:00 schreef Sj0rSz het volgende:
quote:Op maandag 21 december 2009 20:51 schreef Marissaatje het volgende:
Goeieeeeeeeeeeeavond allemaal, ik ben klaar met werken! Dus nu weer tijd voor SR!
![]()
Must du ook nait zo gek dauwn.quote:Op maandag 21 december 2009 21:01 schreef -Hans- het volgende:
Groningen lijkt trouwens I Think I Like IT niet heel goed te kennen... was een van de weinige die stond te springen
ja, echt kud gewoon.. en telkens die irritante headlines op het grote scherm.. begint steeds erger te worden.quote:
Jij zou wel eens met hem willen kRoelen?quote:Op maandag 21 december 2009 21:02 schreef miieejj het volgende:
en nou geen grapjes meer over roel z'n lengte..
hoe lang/klein is ie eigenlijk?
2x de helft, dus 1/4quote:Op maandag 21 december 2009 21:02 schreef miieejj het volgende:
Dat kent groningen niet.. gek doenquote:
1 meter 52quote:Op maandag 21 december 2009 21:02 schreef miieejj het volgende:
Wel een beetje waar... want Groningen is daar te nuchter voor.quote:Op maandag 21 december 2009 21:03 schreef miieejj het volgende:
[..]
Dat kent groningen niet.. gek doen![]()
![]()
Oja.. die masterclass rappenwel grappig hoe dat mannetje doet
1 meter 50 staat op de wiki..quote:
"Ben je klaar om op Play te drukken?"quote:Op maandag 21 december 2009 21:04 schreef rubbereend het volgende:
daar is hij weer, onze nieuwe rapheld
[ afbeelding ]
Ik ga MC Dark aanvragenquote:Op maandag 21 december 2009 21:04 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
hoeveel topics zijn daar ook alweer over volgepost?quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 21:04 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
moest 1 meter 52 zijnquote:Op maandag 21 december 2009 21:04 schreef miieejj het volgende:
[..]
1 meter 50 staat op de wiki..
Grappig, dan ben ik net wat groter dan hem.. 5 centimeter groter dan roel van velzen
Vorig jaar was het ook meer lachen om hem dan met hem.quote:Op maandag 21 december 2009 21:04 schreef mug89 het volgende:
wat heeft heel 3fm ineens tegen jordy?
ik mocht m gelijk al niet, veel te gladjes en bijdehand, maar vorig jaar was hij de held bij hun,
wat is er tussentijds gebeurd waardoor niemand m meer moet?
timur net ook alhelaas geen uitzending zonder jordy
Ik vond Moke echt goed!quote:Op maandag 21 december 2009 21:05 schreef -Hans- het volgende:
Yes-R.........
Maar hoe vonden jullie Moke ??
Al krijg je geld toequote:Op maandag 21 december 2009 21:03 schreef Ambrosius het volgende:
Workshop rappen van jesser, jaja..
Hij is iig net zo goed als wyes-rquote:Op maandag 21 december 2009 21:04 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
Geen inzet aan de scanner te zienquote:Op maandag 21 december 2009 21:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat doet de brandweer op de markt ?
?quote:Op maandag 21 december 2009 21:03 schreef Marissaatje het volgende:
En ik snap de TT niet.![]()
En wat is de tussenstand? En waarom staat 'ie nog niet in de OP?
dat is waar, maar nu was het wel ergquote:Op maandag 21 december 2009 21:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vorig jaar was het ook meer lachen om hem dan met hem.
Na, ook niet echt de held natuurlijk. Was gewoon een teringfoute plaat en dat vonden de DJ´s ook wel. Het is niet dat ze hem nu serieus een geweldig artiest vonden.quote:Op maandag 21 december 2009 21:04 schreef mug89 het volgende:
wat heeft heel 3fm ineens tegen jordy?
ik mocht m gelijk al niet, veel te gladjes en bijdehand, maar vorig jaar was hij de held bij hun,
Roel noemt dat een klein berichtje.quote:Op maandag 21 december 2009 21:06 schreef Horloge het volgende:
[..]
Nu pas? Kijk maar uit, straks heb je PM.
Lees de OP eens goed? 2de Youtube filmpjequote:
Size doesn't matter.quote:Op maandag 21 december 2009 21:04 schreef miieejj het volgende:
[..]
1 meter 50 staat op de wiki..
Grappig, dan ben ik net wat groter dan hem.. 5 centimeter groter dan roel van velzen
Gaat de dikste man van NL er aan hangen dan?quote:Op maandag 21 december 2009 21:07 schreef Ambrosius het volgende:
En hij gaat volgens mij compleet uitklappen, dat wordt een spektakel.
quote:Op maandag 21 december 2009 21:06 schreef Sanddr het volgende:
Brandweer gaat Van Velzen uit de brievenbus halen
daar zal wel geld ingezameld zijnquote:Op maandag 21 december 2009 21:08 schreef Renesite het volgende:
Er was vandaag een opendag van de brandweer! Denk dat dat er mee te maken heeft.
Oe! Gaaf! Ik denk dat mensen in dat bakkie mogen!quote:Op maandag 21 december 2009 21:08 schreef rubbereend het volgende:
[..]
daar zal wel geld ingezameld zijn
Waarom komen ze dan met een ladderwagen?quote:Op maandag 21 december 2009 21:06 schreef Sanddr het volgende:
Brandweer gaat Van Velzen uit de brievenbus halen
quote:Op maandag 21 december 2009 21:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oe! Gaaf! Ik denk dat mensen in dat bakkie mogen!
Maar dat is van zondag!quote:Op maandag 21 december 2009 21:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Lees de OP eens goed? 2de Youtube filmpje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |