Ik verwacht negatieve cijfersquote:Op maandag 21 december 2009 21:26 schreef iBenny het volgende:
nog 5
(voor 22.00u moet dus wel lukken)
voor de rest toffe mensen hoor, maar wel wat stugquote:
Goed tekenquote:Op maandag 21 december 2009 21:27 schreef TradeMarkie het volgende:
Annemieke gaat veilingtv doen?
eerste keer?
Groningers zijn ook tofquote:Op maandag 21 december 2009 21:27 schreef Renesite het volgende:
[..]
voor de rest toffe mensen hoor, maar wel wat stug!! En omdat ze stug zijn vreemd kijken dat er wat minder stuggere mensen rondlopen
!! Ik ben dan ook een geboren getogen import overkomend persoon
!
Ja, Roel verloot zijn kleren, gekocht bij de bart smit van het merk 'action men'.quote:Op maandag 21 december 2009 21:26 schreef franklop het volgende:
Jongens, heeft iemand de Mini gezien van Roel?
gaat annemieke veiling tv doen?!?!
Die is al onder uit beeld verdwenen voor ie in beeld isquote:
Gewoon een paar kratten bier onder hem zettenquote:
Hij kan de kleine lettertjes wel voorlezen.quote:Op maandag 21 december 2009 21:28 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Die is al onder uit beeld verdwenen voor ie in beeld is
Doe es PMetje. you know...quote:Op maandag 21 december 2009 21:28 schreef DaMook het volgende:
Zo even in een half uurtje windows 7 ultimate binnengehaald. Voor de bootcamp
.
Doe dan liever die van Jimiquote:Op maandag 21 december 2009 21:28 schreef djkoelkast het volgende:
Verkeerde versie van Fire net
Ik wilde Fire van The crazy world of Arthur Brown
quote:Op maandag 21 december 2009 21:29 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Hij kan de kleine lettertjes wel voorlezen.
quote:Op maandag 21 december 2009 21:28 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Gewoon een paar kratten bier dozen olvarit onder hem zetten
Zie je d'r niet liever naakt danquote:
Daar ging mijn drinkenquote:Op maandag 21 december 2009 21:30 schreef DaMook het volgende:
Praat roel niet telkens tegen de verkeerde lippen van annemieke ? Niet dat ik wil beweren dat ze verkeerd zijn overigens hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |