Timur-Engelsquote:Op maandag 21 december 2009 18:47 schreef JaneDoe het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"bien aloon et krismus dozzen hef toe bie a bed ting"
aardig nummer, maar niet meer dan dat.quote:Op maandag 21 december 2009 18:47 schreef themauster het volgende:
It gets betterde nieuwe anthem lijkt me
Ik lees nooit een OP.quote:Op maandag 21 december 2009 18:47 schreef Sirolf het volgende:
Gtaboy107: Het antwoord op je Lapo-vraag staat in de OP.
Ga jij nog vnvnd?quote:Op maandag 21 december 2009 18:48 schreef Breathtaking het volgende:
Rond 8en een leuke actie op de Grote Markt, hopen dat ze het filmen!
Ja dat denk ik ook...quote:Op maandag 21 december 2009 18:47 schreef themauster het volgende:
It gets betterde nieuwe anthem lijkt me
Zoals ik al zei, dat staat in de OP.quote:Op maandag 21 december 2009 18:47 schreef Gtaboy107 het volgende:
Nog even de laatste post van mij:
Hoe komen jullie aan de Audio Switch met de 3FM Fan Player ofzoiets?
quote:Op maandag 21 december 2009 18:47 schreef TheVulture het volgende:
Gerard is van de wap.... Sanne Hans is juist keihard uit die top 5 gelazerd
Ryan Shaw....... HEEEEEERRRLIJKE PLAAT
Zoals ik al zei, ik lees geen op.quote:Op maandag 21 december 2009 18:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dat staat in de OP.
Wat gedetailleerder antwoord: Naar http://www.3fmfan.nl/ gaan en dan rechts bovenin 'Open 3FMFan SR-player' aanklikken.
get's ?quote:Op maandag 21 december 2009 18:50 schreef BartUlft het volgende:
Dit zou toch zo maar es de Serious Request topper van 2009 kunnen worden!
It get's better!![]()
![]()
zit het dan tegen?quote:Op maandag 21 december 2009 18:50 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Hai
Als het tegenzit, zit hier over anderhalf uur een Noortje
als meezit niet , de trams rijden en de trein naar haar huis ookquote:Op maandag 21 december 2009 18:50 schreef Tazar_Yoot het volgende:Hai
Ze is er wel gekomen dus? Of weet je dat niet? Zou ook kunnen dat ze gewoon thuis is gebleven natuurlijk.quote:Op maandag 21 december 2009 18:50 schreef Tazar_Yoot het volgende:Hai
Jep, zegt ze op Twitter.quote:Op maandag 21 december 2009 18:50 schreef Derek010 het volgende:
[..]
![]()
O.a. aangevraagd door Gert-Jan Hans hoorde ik. Familie van?
Jetzt geht 's losquote:
Voor Noortjequote:
Preciesquote:Op maandag 21 december 2009 18:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als meezit niet , de trams rijden en de trein naar haar huis ook
Ja, ze was ruim optijd. uur te vroeg ongeveerquote:Op maandag 21 december 2009 18:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze is er wel gekomen dus? Of weet je dat niet? Zou ook kunnen dat ze gewoon thuis is gebleven natuurlijk.
Dat wordt dus Ryan Shaw. Prima plaat overigens.quote:Op maandag 21 december 2009 18:49 schreef djkoelkast het volgende:
Annemieke heeft gisteren "one song" al het anthem genoemd.
Maar dat is niet het anthem zoals wij het bedoelen. Zo'n "kom op mensen, vraag hem aan!" plaat waar ze allemaal vrolijk van worden.
quote:Op maandag 21 december 2009 18:50 schreef Tazar_Yoot het volgende:Hai
quote:Op maandag 21 december 2009 18:52 schreef TheVulture het volgende:
De gedachtenspinsels van Sanne Hans:
"Kut, zit ik hier weer alleen onder die kerstboom. Misschien moet ik die mannen toch eens in hun waarde laten in plaats van ze continu af te zeiken. Ach wat zit ik nu toch soft te wezen.... ik doe gewoon net alsof het cool is om alleen met kerst te zijn... dan maar geen kloppende piemel in mijn doos.... Lekker puh. Sterker nog, ik schrijf er gelijk een flutliedje over!"
Arme jongen, je hebt het er maar moeilijk mee hèquote:Op maandag 21 december 2009 18:52 schreef TheVulture het volgende:
"Kut, zit ik hier weer alleen onder die kerstboom. Misschien moet ik die mannen toch eens in hun waarde laten in plaats van ze continu af te zeiken. Ach wat zit ik nu toch soft te wezen.... ik doe gewoon net alsof het cool is om alleen met kerst te zijn... dan maar geen kloppende piemel in mijn doos.... Lekker puh. Sterker nog, ik schrijf er gelijk een flutliedje over!"
Wel foto's maken hè, ze heeft geen foboquote:Op maandag 21 december 2009 18:53 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Neuh, ze slaapt verdieping lager.
Me eigen holletje ga ik ervoor niet verschonen
Gelukkig maar danquote:Op maandag 21 december 2009 18:54 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik wil Slide Away van Oasis horen, maar heb geen zin om te betalen nu.
Ik heb geen ruimte meer op me P schijfquote:Op maandag 21 december 2009 18:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wel foto's maken hè, ze heeft geen fobo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze roepen het nu ook op om aan te vragenquote:Op maandag 21 december 2009 18:52 schreef djkoelkast het volgende:
Flink blijven zeggen dat it gets better het anthem wordt, dan wordt het hem hopelijk niet
quote:Op maandag 21 december 2009 18:54 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik heb geen ruimte meer op me P schijf!
Krijg je wel een ftp accountje op die van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan ben ik toch bezig om naar mijn werk te komen dus ik ben safe... ik hap liever meters sneeuw dan dat ik daar naar moet luisterenquote:Op maandag 21 december 2009 18:54 schreef rubbereend het volgende:
thevulture als ik jou was zou ik morgenvroeg rond 8en de radio/streas utizetten. Dan Komt Miss Montreal langs
dus jij laat haar op een logeerbed met vies beddegoed slapen?quote:Op maandag 21 december 2009 18:53 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Neuh, ze slaapt verdieping lager.
Me eigen holletje ga ik ervoor niet verschonen
Gaat de verkeerde kant opquote:Op maandag 21 december 2009 18:55 schreef themauster het volgende:
[..]
Ze roepen het nu ook op om aan te vragen
Ik zal het voor je cappen hequote:Op maandag 21 december 2009 18:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dan ben ik toch bezig om naar mijn werk te komen dus ik ben safe... ik hap liever meters sneeuw dan dat ik daar naar moet luisteren
Maar ze stottert, dus dat gaat al moeilijk.quote:Op maandag 21 december 2009 18:58 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb een motto.... "Geef haar voortplanting geen kans, steek je snikkel niet in Sanne Hans"
Wat maakt het uit, jij bent geen vaste 3FM luisteraar dus jij hoeft het anthem na de SR niet weer te luisteren.quote:Op maandag 21 december 2009 18:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gaat de verkeerde kant op![]()
Fake blood moet het worden, na dat fiasco van vorig jaar.
Omdat jij het zo leuk vindt zeker?quote:Op maandag 21 december 2009 18:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gaat de verkeerde kant op![]()
Fake blood moet het worden, na dat fiasco van vorig jaar.
Ze doet het steeds beter hoorquote:Op maandag 21 december 2009 19:01 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb toch wel een klein beetje medelijden met Annemieke. Ze is een beetje de Coen Swijnenberg van dit jaar.. heb het idee dat ze nou niet zo lekker in haar vel zit.
Tevens:Gerard Ekdom
Je doet net alsof de "djs" goden zijn. Piss off gastquote:Op maandag 21 december 2009 18:59 schreef themauster het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, jij bent geen vaste 3FM luisteraar dus jij hoeft het anthem na de SR niet weer te luisteren.
Na de SR wordt het namelijk MH en dan hoor je hem elke dag 5-6 keer. Ryan Shaw is dus een goede keuze en als de djs er opgewekt van worden is het goed
Coen was ook al zo slecht qua muziek ja!quote:Op maandag 21 december 2009 19:01 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb toch wel een klein beetje medelijden met Annemieke. Ze is een beetje de Coen Swijnenberg van dit jaar.. heb het idee dat ze nou niet zo lekker in haar vel zit.
Jij hebt zeker nog geen beelden gezien... Annemieke is juist helemaal los gekomenquote:Op maandag 21 december 2009 19:01 schreef wolfrolf het volgende:
quote:Op maandag 21 december 2009 19:01 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Je doet net alsof de "djs" goden zijn. Piss off gast. Ryan Shaw
, de jaren 60 zijn al afgelopen hoor.
Nee, de jaren '00 is een goed muziek-decenium.quote:Op maandag 21 december 2009 19:01 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
dat vind ik jusit helamaal niet, ik vind dat ze het erg goed doetquote:Op maandag 21 december 2009 19:01 schreef wolfrolf het volgende:
Ik weet niet of je het ECHT actief hebt gevolgd, maar bij het kindermomentje etc was ze echt goed bezig hoor! Ik zie weinig problemen meer, zo moest even opwarmen..quote:Op maandag 21 december 2009 19:01 schreef wolfrolf het volgende:
quote:Op maandag 21 december 2009 19:03 schreef Miam het volgende:
Die compilatie van Gerard al zingende, te tof!
laat me raden... jij vindt Broodje Bakpao leuk?quote:Op maandag 21 december 2009 19:01 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
ja zit er nu, was zelfs ineens in de uitzending.quote:Op maandag 21 december 2009 18:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze is er wel gekomen dus? Of weet je dat niet? Zou ook kunnen dat ze gewoon thuis is gebleven natuurlijk.
[..]
Je kunt ook te veel blijven hangen in je jeugd-sentiment gozer.quote:Op maandag 21 december 2009 19:04 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, de jaren '00 is een goed muziek-decenium.
[..]
Afentoe lijkt het wel zo, maar ze maakt goede radio en komt steeds beter tot haar recht.quote:Op maandag 21 december 2009 19:01 schreef wolfrolf het volgende:
Mn jeugdsentiment?quote:Op maandag 21 december 2009 19:06 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Je kunt ook te veel blijven hangen in je jeugd-sentiment gozer.
Leukquote:Op maandag 21 december 2009 19:05 schreef Noortje. het volgende:
[..]
ja zit er nu, was zelfs ineens in de uitzending.Heb ook de vader van de bassit van Destine aan de lijn gehad
Wat een droeftoeterquote:
Gedraag je dan eens niet als zo'n oude lul.quote:Op maandag 21 december 2009 19:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mn jeugdsentiment?Toen was ik nog niet eens vloeibaar...
Als je de hele dag door kijkt word je gek van de headlines.quote:Op maandag 21 december 2009 19:07 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik heb heel veel gemist van SR09.
Maar als ik zo de hoogtepunten zojuist zag; Gerard is alleen het hoogtepunt. Ik heb ook helemaal niks met Annemieke, dus probeer ik te vermijden Giel doet het in mijn ogen erg goed. Wel jammer dat ik toch veel gemist heb....
Die headlines met timur is niet veel. Alweer een jaar vol herhalingen.....
quote:Op maandag 21 december 2009 19:08 schreef rubbereend het volgende:
[ afbeelding ]
Wesley, de nieuwe ster in rappend Nederland
Kan ook niet veel inzitten.quote:Op maandag 21 december 2009 19:01 schreef wolfrolf het volgende:
ryan shaw voor oude lullen?quote:Op maandag 21 december 2009 19:08 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Gedraag je dan eens niet als zo'n oude lul.
quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 19:08 schreef Noortje. het volgende:
ik zit naast een Floris maar hij keek me heel raar aa toen ik vroeg of het de floris van fok was.
ze is anders behoorlijk aan de dikke kantquote:Op maandag 21 december 2009 19:09 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Kan ook niet veel inzitten.Zag net een shot van haar op tv. Die is dun! En dan een week niet eten.....
Annemieke aan de dikke kant?quote:Op maandag 21 december 2009 19:10 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ze is anders behoorlijk an de dikke kant
Nu dusquote:Op maandag 21 december 2009 19:10 schreef Mereltje het volgende:
Annemieke zal straks wel vrolijker zijn omdat haar vriendje toch komt optreden (die van Moke)
Dan doet mijn tv het niet meer.......quote:Op maandag 21 december 2009 19:10 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ze is anders behoorlijk aan de dikke kant
Jahoorquote:Op maandag 21 december 2009 19:10 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 december 2009 19:10 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
hap hapquote:Op maandag 21 december 2009 19:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
![]()
Dat ging over Do. Annemieke is echt niet aan de dikke kant, die is gewoon slank en errug lang
Ik ook niet.quote:Op maandag 21 december 2009 19:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het nou niet bepaald een zaadverhogende meneer... die Moke-er
Zag hem laatst al bij de Top 2000 trapt af, zat Annemieke ook in trouwens. Ze schijnen zelfs getrouwd te zijn, maar nee, de schoonheidsprijs verdient 'ie niet. Hij zal wel heel liev zijn danquote:Op maandag 21 december 2009 19:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het nou niet bepaald een zaadverhogende meneer... die Moke-er
quote:
avia arnhem rijdt niet en op het hele traject utrecht zutphen via amersfoort en apeldoorn zijn er werkzaamheden dus gaat hem niet worden denk ik..quote:Op maandag 21 december 2009 19:10 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Noor
Weet je al meer of je naar huis kan?
Dat dusquote:
Jouw avatarquote:Op maandag 21 december 2009 19:17 schreef DeLuna het volgende:
Het is wel muziek, maar ik vind er niks aan. Maargoed, smaken verschillen
quote:
Zal ik rond 8 uur wel bij dat callcenter zijnquote:Op maandag 21 december 2009 19:15 schreef Noortje. het volgende:
[..]
avia arnhem rijdt niet en op het hele traject utrecht zutphen via amersfoort en apeldoorn zijn er werkzaamheden dus gaat hem niet worden denk ik..
Dan is het contrast helemaal zoek! xDquote:Op maandag 21 december 2009 19:21 schreef TheVulture het volgende:
Na 2000 miles moet Gerard eigenlijk hHighway to Hell draaien
Ik zag jouw fotoboek.... is die tattoo echt?quote:Op maandag 21 december 2009 19:21 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Zal ik rond 8 uur wel bij dat callcenter zijn
Waar de fuck heb jij het overquote:Op maandag 21 december 2009 19:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zag jouw fotoboek.... is die tattoo echt?
Zullen ze wel een vriendje hebben waar ze zich voor schamen.quote:Op maandag 21 december 2009 19:23 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Waarom gedragen meisjes zich altijd raar, als hun vriendje in de buurt is
Altijd? Volgensmij valt dat best meequote:Op maandag 21 december 2009 19:23 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Waarom gedragen meisjes zich altijd raar, als hun vriendje in de buurt is
Dat klinkt logischquote:Op maandag 21 december 2009 19:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zullen ze wel een vriendje hebben waar ze zich voor schamen.
quote:Op maandag 21 december 2009 19:23 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Waar de fuck heb jij het over?
Kijk eens bij "Geslacht"
Neen.....quote:Op maandag 21 december 2009 19:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Altijd? Volgensmij valt dat best mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |