quote:Op maandag 21 december 2009 18:52 schreef TheVulture het volgende:
De gedachtenspinsels van Sanne Hans:
"Kut, zit ik hier weer alleen onder die kerstboom. Misschien moet ik die mannen toch eens in hun waarde laten in plaats van ze continu af te zeiken. Ach wat zit ik nu toch soft te wezen.... ik doe gewoon net alsof het cool is om alleen met kerst te zijn... dan maar geen kloppende piemel in mijn doos.... Lekker puh. Sterker nog, ik schrijf er gelijk een flutliedje over!"
Arme jongen, je hebt het er maar moeilijk mee hèquote:Op maandag 21 december 2009 18:52 schreef TheVulture het volgende:
"Kut, zit ik hier weer alleen onder die kerstboom. Misschien moet ik die mannen toch eens in hun waarde laten in plaats van ze continu af te zeiken. Ach wat zit ik nu toch soft te wezen.... ik doe gewoon net alsof het cool is om alleen met kerst te zijn... dan maar geen kloppende piemel in mijn doos.... Lekker puh. Sterker nog, ik schrijf er gelijk een flutliedje over!"
Wel foto's maken hè, ze heeft geen foboquote:Op maandag 21 december 2009 18:53 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Neuh, ze slaapt verdieping lager.
Me eigen holletje ga ik ervoor niet verschonen
Gelukkig maar danquote:Op maandag 21 december 2009 18:54 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik wil Slide Away van Oasis horen, maar heb geen zin om te betalen nu.
Ik heb geen ruimte meer op me P schijfquote:Op maandag 21 december 2009 18:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wel foto's maken hè, ze heeft geen fobo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze roepen het nu ook op om aan te vragenquote:Op maandag 21 december 2009 18:52 schreef djkoelkast het volgende:
Flink blijven zeggen dat it gets better het anthem wordt, dan wordt het hem hopelijk niet
quote:Op maandag 21 december 2009 18:54 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik heb geen ruimte meer op me P schijf!
Krijg je wel een ftp accountje op die van mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan ben ik toch bezig om naar mijn werk te komen dus ik ben safe... ik hap liever meters sneeuw dan dat ik daar naar moet luisterenquote:Op maandag 21 december 2009 18:54 schreef rubbereend het volgende:
thevulture als ik jou was zou ik morgenvroeg rond 8en de radio/streas utizetten. Dan Komt Miss Montreal langs
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |