Zoals ik al zei, ik lees geen op.quote:Op maandag 21 december 2009 18:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dat staat in de OP.
Wat gedetailleerder antwoord: Naar http://www.3fmfan.nl/ gaan en dan rechts bovenin 'Open 3FMFan SR-player' aanklikken.
get's ?quote:Op maandag 21 december 2009 18:50 schreef BartUlft het volgende:
Dit zou toch zo maar es de Serious Request topper van 2009 kunnen worden!
It get's better!![]()
![]()
zit het dan tegen?quote:Op maandag 21 december 2009 18:50 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Hai
Als het tegenzit, zit hier over anderhalf uur een Noortje
als meezit niet , de trams rijden en de trein naar haar huis ookquote:Op maandag 21 december 2009 18:50 schreef Tazar_Yoot het volgende:Hai
Ze is er wel gekomen dus? Of weet je dat niet? Zou ook kunnen dat ze gewoon thuis is gebleven natuurlijk.quote:Op maandag 21 december 2009 18:50 schreef Tazar_Yoot het volgende:Hai
Jep, zegt ze op Twitter.quote:Op maandag 21 december 2009 18:50 schreef Derek010 het volgende:
[..]
![]()
O.a. aangevraagd door Gert-Jan Hans hoorde ik. Familie van?
Jetzt geht 's losquote:
Voor Noortjequote:
Preciesquote:Op maandag 21 december 2009 18:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
als meezit niet , de trams rijden en de trein naar haar huis ook
Ja, ze was ruim optijd. uur te vroeg ongeveerquote:Op maandag 21 december 2009 18:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze is er wel gekomen dus? Of weet je dat niet? Zou ook kunnen dat ze gewoon thuis is gebleven natuurlijk.
Dat wordt dus Ryan Shaw. Prima plaat overigens.quote:Op maandag 21 december 2009 18:49 schreef djkoelkast het volgende:
Annemieke heeft gisteren "one song" al het anthem genoemd.
Maar dat is niet het anthem zoals wij het bedoelen. Zo'n "kom op mensen, vraag hem aan!" plaat waar ze allemaal vrolijk van worden.
quote:Op maandag 21 december 2009 18:50 schreef Tazar_Yoot het volgende:Hai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |