quote:Op maandag 21 december 2009 19:10 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ze is anders behoorlijk aan de dikke kant
hap hapquote:Op maandag 21 december 2009 19:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
![]()
Dat ging over Do. Annemieke is echt niet aan de dikke kant, die is gewoon slank en errug lang
Ik ook niet.quote:Op maandag 21 december 2009 19:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het nou niet bepaald een zaadverhogende meneer... die Moke-er
Zag hem laatst al bij de Top 2000 trapt af, zat Annemieke ook in trouwens. Ze schijnen zelfs getrouwd te zijn, maar nee, de schoonheidsprijs verdient 'ie niet. Hij zal wel heel liev zijn danquote:Op maandag 21 december 2009 19:13 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind het nou niet bepaald een zaadverhogende meneer... die Moke-er
quote:
avia arnhem rijdt niet en op het hele traject utrecht zutphen via amersfoort en apeldoorn zijn er werkzaamheden dus gaat hem niet worden denk ik..quote:Op maandag 21 december 2009 19:10 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Noor
Weet je al meer of je naar huis kan?
Dat dusquote:
Jouw avatarquote:Op maandag 21 december 2009 19:17 schreef DeLuna het volgende:
Het is wel muziek, maar ik vind er niks aan. Maargoed, smaken verschillen
quote:
Zal ik rond 8 uur wel bij dat callcenter zijnquote:Op maandag 21 december 2009 19:15 schreef Noortje. het volgende:
[..]
avia arnhem rijdt niet en op het hele traject utrecht zutphen via amersfoort en apeldoorn zijn er werkzaamheden dus gaat hem niet worden denk ik..
Dan is het contrast helemaal zoek! xDquote:Op maandag 21 december 2009 19:21 schreef TheVulture het volgende:
Na 2000 miles moet Gerard eigenlijk hHighway to Hell draaien
Ik zag jouw fotoboek.... is die tattoo echt?quote:Op maandag 21 december 2009 19:21 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Zal ik rond 8 uur wel bij dat callcenter zijn
Waar de fuck heb jij het overquote:Op maandag 21 december 2009 19:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zag jouw fotoboek.... is die tattoo echt?
Zullen ze wel een vriendje hebben waar ze zich voor schamen.quote:Op maandag 21 december 2009 19:23 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Waarom gedragen meisjes zich altijd raar, als hun vriendje in de buurt is
Altijd? Volgensmij valt dat best meequote:Op maandag 21 december 2009 19:23 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Waarom gedragen meisjes zich altijd raar, als hun vriendje in de buurt is
Dat klinkt logischquote:Op maandag 21 december 2009 19:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zullen ze wel een vriendje hebben waar ze zich voor schamen.
quote:Op maandag 21 december 2009 19:23 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Waar de fuck heb jij het over?
Kijk eens bij "Geslacht"
Neen.....quote:Op maandag 21 december 2009 19:24 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Altijd? Volgensmij valt dat best mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |