Ze doet het steeds beter hoorquote:Op maandag 21 december 2009 19:01 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb toch wel een klein beetje medelijden met Annemieke. Ze is een beetje de Coen Swijnenberg van dit jaar.. heb het idee dat ze nou niet zo lekker in haar vel zit.
Tevens:Gerard Ekdom
Je doet net alsof de "djs" goden zijn. Piss off gastquote:Op maandag 21 december 2009 18:59 schreef themauster het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, jij bent geen vaste 3FM luisteraar dus jij hoeft het anthem na de SR niet weer te luisteren.
Na de SR wordt het namelijk MH en dan hoor je hem elke dag 5-6 keer. Ryan Shaw is dus een goede keuze en als de djs er opgewekt van worden is het goed
Coen was ook al zo slecht qua muziek ja!quote:Op maandag 21 december 2009 19:01 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb toch wel een klein beetje medelijden met Annemieke. Ze is een beetje de Coen Swijnenberg van dit jaar.. heb het idee dat ze nou niet zo lekker in haar vel zit.
Jij hebt zeker nog geen beelden gezien... Annemieke is juist helemaal los gekomenquote:Op maandag 21 december 2009 19:01 schreef wolfrolf het volgende:
quote:Op maandag 21 december 2009 19:01 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Je doet net alsof de "djs" goden zijn. Piss off gast. Ryan Shaw
, de jaren 60 zijn al afgelopen hoor.
Nee, de jaren '00 is een goed muziek-decenium.quote:Op maandag 21 december 2009 19:01 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Je doet net alsof de "djs" goden zijn. Piss off gast. Ryan Shaw
, de jaren 60 zijn al afgelopen hoor.
dat vind ik jusit helamaal niet, ik vind dat ze het erg goed doetquote:Op maandag 21 december 2009 19:01 schreef wolfrolf het volgende:
Ik weet niet of je het ECHT actief hebt gevolgd, maar bij het kindermomentje etc was ze echt goed bezig hoor! Ik zie weinig problemen meer, zo moest even opwarmen..quote:Op maandag 21 december 2009 19:01 schreef wolfrolf het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |