quote:
Tja, dedicated is stukken beter dan hoe het nu is. Het is nu even overleven. Het spel zelf is gewoon ultiem.quote:Op maandag 21 december 2009 16:46 schreef _GdR_ het volgende:
Nu een dikke maand na de release van MW2 en zonder dedicated servers. Hoe kut vinden jullie het nu?
Is het alle huil berichten waard? Of is het stiekem best goed te doen zo?
Koop het spel en kom maar terug. Dit topic is niet voor klapjosti's die zich:quote:Op maandag 21 december 2009 16:54 schreef Quantie het volgende:
Uhmm, mag ik niet eens even willen dat ik ook kan spelen?
Ik irriteer mij soms de pest pleuris wanneer je 2/3x over een nieuwe server moet zoeken.quote:Op maandag 21 december 2009 16:46 schreef _GdR_ het volgende:
Nu een dikke maand na de release van MW2 en zonder dedicated servers. Hoe kut vinden jullie het nu?
Is het alle huil berichten waard? Of is het stiekem best goed te doen zo?
Dedicated servers zijn veel stabieler, en je hebt ook minder last van kneusjes omdat je die zelf kan bannen/kicken.quote:Op maandag 21 december 2009 16:52 schreef Blik het volgende:
Ik mis de dedicated servers niet. Maar dit is dan ook mijn eerste ervaring met CoD.
-edit- ook niet doen dan.quote:
Ik snap ook niet wat die gast gesnoven heeft. Ach, hij zoekt het maar uitquote:Op maandag 21 december 2009 18:10 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Internet relaties houden vaak niet lang stand, weet niet wat jou intenties zijn.
Ik snap niet of je nou leuk wilde doen of wat.. Ik kan de humor er alleen niet van in zien. Vriendelijk verzoek dat de volgende keer uit je botte harses te houdenquote:
Als je die STD wil, moet je me maar ff adden..quote:
Toegevoegd.quote:Op maandag 21 december 2009 18:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Als je die STD wil, moet je me maar ff adden..
Een title.. STD = engels voor SOA. Die krijg je als je geknifed wordt door een persoon met STD als title.quote:Op maandag 21 december 2009 19:23 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Toegevoegd.
ps : wat bedoel je met STD?
Maar doe je het ook met groepjes?quote:Op maandag 21 december 2009 19:33 schreef bigbass het volgende:
Ik vind het nog steeds een heerlijk spel om af en toe even een paar potjes te knallen, zelfs zonder dedicated servers. Het werkt bij mij over het algemeen prima.
Hier hetzelfde verhaal. Werkt als de brandweerquote:Op maandag 21 december 2009 20:14 schreef Mazora het volgende:
Net windows 7 geïnstalleerd, ben benieuwd of ie nog werkt..
Klopt. Dat is het enige wat kut werkt. Met partys groter dan 2 man is het soms een drama. Voor de rest: topgame.quote:Op maandag 21 december 2009 20:27 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Maar doe je het ook met groepjes?
Wij hebben soms dat we een party maken met 3-6 man, vervolgens joinen we een server... en dan word de helft er doodleuk uitgekicked, of ze joinen gewoon een random server.
kheb beetje gegoogled, maar nu moet ik een username en wachtwoord gebruiken om bij mijn router te komen ofzo. Geen idee wat dat wachtwoord is. Ik heb al username:admin, wachtwoord: admin gebruikt maar dat werkt dus ook niet,quote:Op maandag 21 december 2009 23:09 schreef Pro_Shifty het volgende:
Ik vind het leuk om te spelen maar nu heb ik een probleempje.
Ik heb een goede internet verbinding, bij geen ander spel heb ik problemen alleen bij MW2 staat er:
NAT: Strict.
To open your NAT go to www.infinityward.com/nat
Leuk en aardig ben daar naartoe gegaan maar dan staat er 1 regel:
"Log into your router and turn on UPnP (Universal Plug and Play), most routers have this option in the Administration tab"
snap van dat soort dingen natuurlijk geen kut van.
Heeft iemand hetzelfde probleem en weet iemand de oplossing?
Is gewoon kut om te spelen als je zo lagggggged!
User root password root ?quote:Op maandag 21 december 2009 23:44 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
kheb beetje gegoogled, maar nu moet ik een username en wachtwoord gebruiken om bij mijn router te komen ofzo. Geen idee wat dat wachtwoord is. Ik heb al username:admin, wachtwoord: admin gebruikt maar dat werkt dus ook niet,
Vul eens geen wachtwoord in.. Dat werkt ook weleens..quote:Op maandag 21 december 2009 23:44 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
kheb beetje gegoogled, maar nu moet ik een username en wachtwoord gebruiken om bij mijn router te komen ofzo. Geen idee wat dat wachtwoord is. Ik heb al username:admin, wachtwoord: admin gebruikt maar dat werkt dus ook niet,
WL-500G van Asusquote:Op maandag 21 december 2009 23:54 schreef TimKuik het volgende:
[..]
User root password root ?
Soms moet je ook juist geen gebruikersnaam invullen (of alleen username Admin, zonder wachtwoord bv.).
Welk merk is je router?
Mwah, dat hij op strict staat betekend volgens mij alleen dat anderen je spel niet kunnen joinen, andersom zou het gewoon goed moeten werken. Zit je er via de wifi op?quote:Op maandag 21 december 2009 23:09 schreef Pro_Shifty het volgende:
-verhaal-
Er is in elk spel altijd wel een wapen oid waar iedereen op zit te zeiken. Haal je dat wapen weg dan is er altijd weer een anderequote:Op dinsdag 22 december 2009 00:31 schreef Raspb3rry het volgende:
AR's zijn zwaar overpowered. Maar iedereen huilde om een 1887-nerf, die is er gekomen, en nu duiken dus andere probleempjes op: o.a. G18's en die AR's.
Waarom nog een LMG gebruiken..?
Overigens net level 70: morgen prestigen.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:11 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
WL-500G van Asus
Ik keek op de achterkant van de router en daar stond inderdaad admin admin.
Ik heb ongeveer alle mogelijke manier gebruikt om in te loggen haha.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vul eens geen wachtwoord in.. Dat werkt ook weleens..
Hier zit juist het probleem!quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:35 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Als je je NAT persee op open wilt hebben staan dan zul je even op je router in moeten loggen, en UDP poort 28960 moeten redirecten naar je PC poort 28960.
Zonder inloggegevens kom je niet ver ben ik bang, zou het anders proberen even met de helpdesk van je internet provider te bellen, die weten wellicht een manier om erop te komen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hier zit juist het probleem!
Ik ben lvl 50 prestige 2 btw
Hardcore HQ Pro geeft pas veel, rond de rank 60 levert het 5 á 10k XP op als je wat kills hebt en de match wint!quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:02 schreef Blik het volgende:
Naja, dat open/strict is sowieso vreemd. 2 weken geleden ingelogd en UPnP aangezet. Vervolgens gaf MW2 éénmaal Open aan, daarna was die weer strict.
Ben er trouwens wel achter dat Domination een stuk meer XP oplevert dan een normaal spelletje Deathmatch
Dat heb je met non HQ TDM en domination ook...quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:05 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Hardcore HQ Pro geeft pas veel, rond de rank 60 levert het 5 á 10k XP op als je wat kills hebt en de match wint!
Zal best wel, alleen is HC > non HCquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat heb je met non HQ TDM en domination ook...
Dat mag jij vindenquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:51 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Zal best wel, alleen is HC > non HC
Ik heb graag een beetje realistische gameplay, aangezien 2 x schieten met een .50 cal voordat iemand neervalt niet echt reëel isquote:
Met stopping power pro schiet je iemand in 1x dood met de .50 cal..quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:01 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ik heb graag een beetje realistische gameplay, aangezien 2 x schieten met een .50 cal voordat iemand neervalt niet echt reëel is.
Worden jullie trouwens ook zo moe van last stand/final stand noobs? Knal je iemand even dwars door z'n hoofd, popt ie je vervolgens al liggend met z'n akimbo uzi
Is soms inderdaad wat jammer. Gisteren werd ik er weer om de 2 a 3 potjes uitgekikt. Van de 6 potjes 3x hetzelfde level gespeeld. -quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:08 schreef Scorpie het volgende:
Ik word doodziek van het feit dat ik a) zelf de map niet kan kiezen waarop we spelen en b) zelf niet kan bepalen in welke 'server' ik speel, en c) niet zelf de regels kan bepalen.
Groot gemis.
Ja, als je stopping power pro gebruikt. Dan moet je sowieso al cold blooded of lightweight gaan missen. Dat is weer geen optie voor snipen, waar imo cold blooded een must isquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Met stopping power pro schiet je iemand in 1x dood met de .50 cal..
Welnee. Maak 2 snipers aan, een mobile versie en een camp versie.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:47 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ja, als je stopping power pro gebruikt. Dan moet je sowieso al cold blooded of lightweight gaan missen. Dat is weer geen optie voor snipen, waar imo cold blooded een must is
Vind ik echt zulke lamersquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:59 schreef Bootje84 het volgende:
Even een paar challenges gehaald in een cagematch
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Vind ik echt zulke lamers
Ik heb één potje gespeeld, en dat andere gastje meteen al vragen of we omstebeurt headshots konden doen
Sommige achievements zijn dermate lastig dat ze amper te doen zijn..quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Vind ik echt zulke lamers
Ik heb één potje gespeeld, en dat andere gastje meteen al vragen of we omstebeurt headshots konden doen
Dat heb ik ook. UPnP staat wel aan, maar hij blijft op "Strict". Iemand een idee?quote:
De makers zelf die spelenquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:46 schreef AlligatorNL het volgende:
Hoe heeft de eerste persoon 'em eigenlijk gekregen?
quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:31 schreef Raspb3rry het volgende:
AR's zijn zwaar overpowered. Maar iedereen huilde om een 1887-nerf, die is er gekomen, en nu duiken dus andere probleempjes op: o.a. G18's en die AR's.
Waarom nog een LMG gebruiken..?
Overigens net level 70: morgen prestigen.
al deze ports al open gezet? UDP: 1500, 3005, 3101, 28960 and TCP: 27015quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:17 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. UPnP staat wel aan, maar hij blijft op "Strict". Iemand een idee?
Neen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:39 schreef japjaan het volgende:
[..]
al deze ports al open gezet? UDP: 1500, 3005, 3101, 28960 and TCP: 27015
NAT type: STRICTquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:51 schreef japjaan het volgende:
That should do the trick, bij mij iig!
Gquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:04 schreef DirkZz het volgende:
Hoe de fuck gebruik je C4? Ik krijg geen afstandsbediening
Dan moet je iets met statisch ip ofzo dat had een maat van mij iig gedaan maar hoe dat werkt weet ik zo niet, misschien dat je 't zelf weet anders iemand anders vastquote:
Middelmuis/G om te gooien, nog een keer middelmuis/G om te detonaten.quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:04 schreef DirkZz het volgende:
Hoe de fuck gebruik je C4? Ik krijg geen afstandsbediening
Bij mij ook,quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:10 schreef Scorpie het volgende:
Waarom forward je port 28960 niet gewoon naar je interne ip adres dan? Dat was bij mij het enige wat ik hoefde te doen.
Over een paar maandjes speelt 70% van de Mw2 spelers dit spel: http://badcompany2.ea.com/quote:Op dinsdag 22 december 2009 17:07 schreef japjaan het volgende:
Speel het al poosje maar begin me steeds meer te ergeren aan:
- Tubers
- Final/last stand
- Mensen die niet gaan liggen als je ze raakt met sniper
- Lagggggggggggggg
- IWnet fail, 6 keer match moeten vinden zonder een error te krijgen bijv
- Zelf niet bepalen welke map je speelt en andere instellingen die niet te veranderen zijn
Laat die dedicated servers / mod mogelijkheden maar komen, dan word het nog wel wat maar dit is over een poosje gewoon dood lijkt me.
Ik ben de laatste dagen actief op het IW- forum, en dit spel komt enorm vaak voorbij als 'opvolger' van MW1.quote:
handleiding?quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:10 schreef Scorpie het volgende:
Waarom forward je port 28960 niet gewoon naar je interne ip adres dan? Dat was bij mij het enige wat ik hoefde te doen.
Het staat echt al een aantal keer uitgelegd in dit topic alleen al. Anders moet je even naar www.portforward.com .quote:
Nee josti, je zat klakkeloos te bashen. Je verneukte het topic en nu doe je het weer met wat andere woorden. KLB is voor klachten, dit is voor "normale" vragen, verhalen en de normaal gebrachte klachten..quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:45 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Ik ben de laatste dagen actief op het IW- forum, en dit spel komt enorm vaak voorbij als 'opvolger' van MW1.
Helaas mag ik hier niet zoveel meer over MW2 vertellen, omdat er hier bij FOK alleen maar positief over games gepraat mag worden. Negativiteit wordt niet getolereerd/geaccepteerd.
Dus ik hou verder mijn mond maar weer![]()
En op- en aanmerkingen over het spel natuurlijk!quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee josti, je zat klakkeloos te bashen. Je verneukte het topic en nu doe je het weer met wat andere woorden. KLB is voor klachten, dit is voor "normale" vragen, verhalen en de normaal gebrachte klachten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |