Ik ben de laatste dagen actief op het IW- forum, en dit spel komt enorm vaak voorbij als 'opvolger' van MW1.quote:
handleiding?quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:10 schreef Scorpie het volgende:
Waarom forward je port 28960 niet gewoon naar je interne ip adres dan? Dat was bij mij het enige wat ik hoefde te doen.
Het staat echt al een aantal keer uitgelegd in dit topic alleen al. Anders moet je even naar www.portforward.com .quote:
Nee josti, je zat klakkeloos te bashen. Je verneukte het topic en nu doe je het weer met wat andere woorden. KLB is voor klachten, dit is voor "normale" vragen, verhalen en de normaal gebrachte klachten..quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:45 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Ik ben de laatste dagen actief op het IW- forum, en dit spel komt enorm vaak voorbij als 'opvolger' van MW1.
Helaas mag ik hier niet zoveel meer over MW2 vertellen, omdat er hier bij FOK alleen maar positief over games gepraat mag worden. Negativiteit wordt niet getolereerd/geaccepteerd.
Dus ik hou verder mijn mond maar weer![]()
En op- en aanmerkingen over het spel natuurlijk!quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:14 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nee josti, je zat klakkeloos te bashen. Je verneukte het topic en nu doe je het weer met wat andere woorden. KLB is voor klachten, dit is voor "normale" vragen, verhalen en de normaal gebrachte klachten..
Kreeg net ook die update, maar ik zie geen enkel verschilquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:45 schreef Raspb3rry het volgende:
Wat was die playlist update vandaag?
Inderdaad...een playlist update?quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:45 schreef Raspb3rry het volgende:
Wat was die playlist update vandaag?
-edit...nevermind.quote:Op dinsdag 22 december 2009 18:10 schreef Scorpie het volgende:
Waarom forward je port 28960 niet gewoon naar je interne ip adres dan? Dat was bij mij het enige wat ik hoefde te doen.
Niet je HW voor SR vergeten he ;-)quote:Op woensdag 23 december 2009 00:10 schreef Raspb3rry het volgende:
Geen idee, de vorige update was dat HQ Ricochet erbij, maar nu zie ik inderdaad niets.
Vandaag prestige begonnen, nu level 11.
Ach, ik kap er toch mee. Dus MW2 gaat voor.quote:Op woensdag 23 december 2009 01:17 schreef Mazora het volgende:
[..]
Niet je HW voor SR vergeten he ;-)
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:42 schreef DirkZz het volgende:Je mag ook gewoon toegeven dat de MW2 te moeilijk voor je is. potjes veel en veel te kort duren
Waarom ga je niet solliciteren bij IW?quote:
Gewoon knifeclass maken. Voordat ze jou horen aankomen, zit jouw mes al in zijn nekquote:Op woensdag 23 december 2009 01:28 schreef Raspb3rry het volgende:
[..]
Ach, ik kap er toch mee. Dus MW2 gaat voor.![]()
Ik mis Ninja Pro wel echt zeg. Kan niet makkelijk ongehoord binnenstormen.
Wat kom je hier nog doen dan..? Blijf dan daarquote:Op woensdag 23 december 2009 09:22 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Ik sta volledig achter mijn topic
Te schandalig!![]()
![]()
Nou, je hebt je eigen topicquote:Op woensdag 23 december 2009 09:22 schreef Heider00sje het volgende:
[..]
Ik sta volledig achter mijn topic
Te schandalig!![]()
![]()
Kom op joh, waar was de tijd dat een spel áf was toen je je geld bij de lokale spelletjesboer inleverde?quote:Op woensdag 23 december 2009 09:39 schreef afro het volgende:
- ongebalanceerde wapens Dat moet er nog worden uitgehaald spel is net uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |