Hardcore HQ Pro geeft pas veel, rond de rank 60 levert het 5 á 10k XP op als je wat kills hebt en de match wint!quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:02 schreef Blik het volgende:
Naja, dat open/strict is sowieso vreemd. 2 weken geleden ingelogd en UPnP aangezet. Vervolgens gaf MW2 éénmaal Open aan, daarna was die weer strict.
Ben er trouwens wel achter dat Domination een stuk meer XP oplevert dan een normaal spelletje Deathmatch
Dat heb je met non HQ TDM en domination ook...quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:05 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Hardcore HQ Pro geeft pas veel, rond de rank 60 levert het 5 á 10k XP op als je wat kills hebt en de match wint!
Zal best wel, alleen is HC > non HCquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:42 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Dat heb je met non HQ TDM en domination ook...
Dat mag jij vindenquote:Op dinsdag 22 december 2009 11:51 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Zal best wel, alleen is HC > non HC
Ik heb graag een beetje realistische gameplay, aangezien 2 x schieten met een .50 cal voordat iemand neervalt niet echt reëel isquote:
Met stopping power pro schiet je iemand in 1x dood met de .50 cal..quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:01 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ik heb graag een beetje realistische gameplay, aangezien 2 x schieten met een .50 cal voordat iemand neervalt niet echt reëel is.
Worden jullie trouwens ook zo moe van last stand/final stand noobs? Knal je iemand even dwars door z'n hoofd, popt ie je vervolgens al liggend met z'n akimbo uzi
Is soms inderdaad wat jammer. Gisteren werd ik er weer om de 2 a 3 potjes uitgekikt. Van de 6 potjes 3x hetzelfde level gespeeld. -quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:08 schreef Scorpie het volgende:
Ik word doodziek van het feit dat ik a) zelf de map niet kan kiezen waarop we spelen en b) zelf niet kan bepalen in welke 'server' ik speel, en c) niet zelf de regels kan bepalen.
Groot gemis.
Ja, als je stopping power pro gebruikt. Dan moet je sowieso al cold blooded of lightweight gaan missen. Dat is weer geen optie voor snipen, waar imo cold blooded een must isquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Met stopping power pro schiet je iemand in 1x dood met de .50 cal..
Welnee. Maak 2 snipers aan, een mobile versie en een camp versie.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:47 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Ja, als je stopping power pro gebruikt. Dan moet je sowieso al cold blooded of lightweight gaan missen. Dat is weer geen optie voor snipen, waar imo cold blooded een must is
Vind ik echt zulke lamersquote:Op dinsdag 22 december 2009 14:59 schreef Bootje84 het volgende:
Even een paar challenges gehaald in een cagematch
[ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Vind ik echt zulke lamers
Ik heb één potje gespeeld, en dat andere gastje meteen al vragen of we omstebeurt headshots konden doen
Sommige achievements zijn dermate lastig dat ze amper te doen zijn..quote:Op dinsdag 22 december 2009 15:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Vind ik echt zulke lamers
Ik heb één potje gespeeld, en dat andere gastje meteen al vragen of we omstebeurt headshots konden doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |