Maar doe je het ook met groepjes?quote:Op maandag 21 december 2009 19:33 schreef bigbass het volgende:
Ik vind het nog steeds een heerlijk spel om af en toe even een paar potjes te knallen, zelfs zonder dedicated servers. Het werkt bij mij over het algemeen prima.
Hier hetzelfde verhaal. Werkt als de brandweerquote:Op maandag 21 december 2009 20:14 schreef Mazora het volgende:
Net windows 7 geïnstalleerd, ben benieuwd of ie nog werkt..
Klopt. Dat is het enige wat kut werkt. Met partys groter dan 2 man is het soms een drama. Voor de rest: topgame.quote:Op maandag 21 december 2009 20:27 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Maar doe je het ook met groepjes?
Wij hebben soms dat we een party maken met 3-6 man, vervolgens joinen we een server... en dan word de helft er doodleuk uitgekicked, of ze joinen gewoon een random server.
kheb beetje gegoogled, maar nu moet ik een username en wachtwoord gebruiken om bij mijn router te komen ofzo. Geen idee wat dat wachtwoord is. Ik heb al username:admin, wachtwoord: admin gebruikt maar dat werkt dus ook niet,quote:Op maandag 21 december 2009 23:09 schreef Pro_Shifty het volgende:
Ik vind het leuk om te spelen maar nu heb ik een probleempje.
Ik heb een goede internet verbinding, bij geen ander spel heb ik problemen alleen bij MW2 staat er:
NAT: Strict.
To open your NAT go to www.infinityward.com/nat
Leuk en aardig ben daar naartoe gegaan maar dan staat er 1 regel:
"Log into your router and turn on UPnP (Universal Plug and Play), most routers have this option in the Administration tab"
snap van dat soort dingen natuurlijk geen kut van.
Heeft iemand hetzelfde probleem en weet iemand de oplossing?
Is gewoon kut om te spelen als je zo lagggggged!
User root password root ?quote:Op maandag 21 december 2009 23:44 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
kheb beetje gegoogled, maar nu moet ik een username en wachtwoord gebruiken om bij mijn router te komen ofzo. Geen idee wat dat wachtwoord is. Ik heb al username:admin, wachtwoord: admin gebruikt maar dat werkt dus ook niet,
Vul eens geen wachtwoord in.. Dat werkt ook weleens..quote:Op maandag 21 december 2009 23:44 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
kheb beetje gegoogled, maar nu moet ik een username en wachtwoord gebruiken om bij mijn router te komen ofzo. Geen idee wat dat wachtwoord is. Ik heb al username:admin, wachtwoord: admin gebruikt maar dat werkt dus ook niet,
WL-500G van Asusquote:Op maandag 21 december 2009 23:54 schreef TimKuik het volgende:
[..]
User root password root ?
Soms moet je ook juist geen gebruikersnaam invullen (of alleen username Admin, zonder wachtwoord bv.).
Welk merk is je router?
Mwah, dat hij op strict staat betekend volgens mij alleen dat anderen je spel niet kunnen joinen, andersom zou het gewoon goed moeten werken. Zit je er via de wifi op?quote:Op maandag 21 december 2009 23:09 schreef Pro_Shifty het volgende:
-verhaal-
Er is in elk spel altijd wel een wapen oid waar iedereen op zit te zeiken. Haal je dat wapen weg dan is er altijd weer een anderequote:Op dinsdag 22 december 2009 00:31 schreef Raspb3rry het volgende:
AR's zijn zwaar overpowered. Maar iedereen huilde om een 1887-nerf, die is er gekomen, en nu duiken dus andere probleempjes op: o.a. G18's en die AR's.
Waarom nog een LMG gebruiken..?
Overigens net level 70: morgen prestigen.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:11 schreef Pro_Shifty het volgende:
[..]
WL-500G van Asus
Ik keek op de achterkant van de router en daar stond inderdaad admin admin.
Ik heb ongeveer alle mogelijke manier gebruikt om in te loggen haha.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:01 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Vul eens geen wachtwoord in.. Dat werkt ook weleens..
Hier zit juist het probleem!quote:Op dinsdag 22 december 2009 00:35 schreef DirkZz het volgende:
[..]
Als je je NAT persee op open wilt hebben staan dan zul je even op je router in moeten loggen, en UDP poort 28960 moeten redirecten naar je PC poort 28960.
Zonder inloggegevens kom je niet ver ben ik bang, zou het anders proberen even met de helpdesk van je internet provider te bellen, die weten wellicht een manier om erop te komen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:05 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hier zit juist het probleem!
Ik ben lvl 50 prestige 2 btw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |