Naja als je toch niet naar je werk kunt heb je toch geen keus?quote:Op zondag 20 december 2009 19:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarschijnlijk wil mijn baas er alleen niet aan.
Dat is zo. Maar ik kijk wel of de bussen rijden en dan zie ik wel.quote:Op zondag 20 december 2009 19:40 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Naja als je toch niet naar je werk kunt heb je toch geen keus?
Of je baas waarschijnlijk op zijn werk kan komenquote:Op zondag 20 december 2009 19:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarschijnlijk wil mijn baas er alleen niet aan.
Ja dat doe ik dus ook al weet ik genoeg als er hier morgenochtend niet gestrooid is enzo..quote:Op zondag 20 december 2009 19:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is zo. Maar ik kijk wel of de bussen rijden en dan zie ik wel.
Dat zal wel, want die woont op een paar honderd meter van het kantoor.quote:Op zondag 20 december 2009 19:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Of je baas waarschijnlijk op zijn werk kan komen
Dat is nou net minderquote:Op zondag 20 december 2009 19:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zal wel, want die woont op een paar honderd meter van het kantoor.
Dat 'probleem' heb ik ookquote:Op zondag 20 december 2009 19:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zal wel, want die woont op een paar honderd meter van het kantoor.
Dus je baas: "sneeuwproblemen? Ik heb nergens last van."quote:Op zondag 20 december 2009 19:56 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Dat 'probleem' heb ik ookHet kantoor staat achter het huis van de baas
Hoiquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 20:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoi
Ik ga eerst maar eens eten maken
Ja hoor. Als ik wil werken kan ik werken. Alleen andere prios nuquote:Op zondag 20 december 2009 19:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt werk dan?
Ik ben net thuisquote:Op zondag 20 december 2009 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Nu nog eten.
Eet smakelijk
Het is Djennzquote:Op zondag 20 december 2009 20:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net met een leuke nieuwe match gesproken op paiq en ze woont nog vlakbij ook.![]()
Labquote:
Nee, ik heb een foto gezien van Dzjenn en die leek niet op die van paiq.quote:
Als je maar betaald krijgt.quote:Op zondag 20 december 2009 20:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
LabIk ben tè workaholic, I know, maar er is weinig anders te doen.
Nopequote:Op zondag 20 december 2009 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als je maar betaald krijgt.
Dank je.. Nu krijg ik een Vind vandaag je Russische schoonheid banner te zienquote:Op zondag 20 december 2009 20:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, ik heb een foto gezien van Dzjenn en die leek niet op die van paiq.
ER BLOEIT WAT!quote:
Onbetaalde stagequote:
quote:Op zondag 20 december 2009 20:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dank je.. Nu krijg ik een Vind vandaag je Russische schoonheid banner te zien
quote:
en ik heb laatst mijn paiq account opgezegd.... Niemand vond mij leuk...quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 20:22 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en ik heb laatst mijn paiq account opgezegd.... Niemand vond mij leuk...
Dan moet je ook niet aangeven dat je can dikkertjes houdtquote:Op zondag 20 december 2009 20:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik kreeg altijd van die, hoe zeg ik het netjes.... bepaald soort vrouwen dat eten niet alleen noodzakelijk vind.
Hoewel TMZ nou niet echt een hele betrouwbare bron is... en de grote media als CNN en BBC er nog niks over hebben gemeld, hoop ik nog een positievere uitkomst.quote:
Dat heb ik ook nooit gedaan. Althans ik zou niet weten waar.quote:Op zondag 20 december 2009 20:29 schreef jna het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet aangeven dat je can dikkertjes houdt
Hoe wil je je vrouwenquote:Op zondag 20 december 2009 20:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nooit gedaan. Althans ik zou niet weten waar.
http://www.imdb.com/name/nm0005261/quote:Op zondag 20 december 2009 20:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zegt me eigenlijk helemaal niets.
IMDB heeft er ook nog niet over gepubliceerd..quote:Op zondag 20 december 2009 20:40 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/name/nm0005261/
Ik denk dat ik voor medium ga.quote:Op zondag 20 december 2009 20:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Hoe wil je je vrouwen
Small, medium, large, extra large... of extra extra large.
Haar gezicht zegt me wel iets, maar zou zo 1, 2, 3 niet weten waarvan.quote:Op zondag 20 december 2009 20:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
IMDB heeft er ook nog niet over gepubliceerd..
Ik ga ook nu pas eten.quote:Op zondag 20 december 2009 20:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Nu nog eten.
Eet smakelijk
Dus jij bent de rest van de avond niet meer hier.quote:Op zondag 20 december 2009 20:59 schreef L.no het volgende:
Ugh.. zo meteen alle drivers enzo installeren na het herinstalleren van Windows. Can't wait.![]()
Sorry schatquote:Op zondag 20 december 2009 21:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben even een kwartiertje weg om te scheren en er worden hier in die tussentijd geen posts geplaatst
Staat nu ook op de FPquote:Op zondag 20 december 2009 20:42 schreef PieterBas het volgende:
[..]
IMDB heeft er ook nog niet over gepubliceerd..
Valt mee eigenlijk.quote:Op zondag 20 december 2009 21:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus jij bent de rest van de avond niet meer hier.
Maakt voor mij niets uit. Iedereen heeft wel zin om het 'ooit'te doen, maar ik sta de hele tijd met vraagtekens (vooral door geen ervaring hebben met meets), dus ik hoop dat iemand anders m wilt organiseren.quote:Op zondag 20 december 2009 22:20 schreef Puala het volgende:
Lien, wanneer gaan we nou is een SES SC meet doen?
Oke. We gaan samen is een poging doen. Roep jij zo ff via msn?quote:Op zondag 20 december 2009 22:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Maakt voor mij niets uit. Iedereen heeft wel zin om het 'ooit'te doen, maar ik sta de hele tijd met vraagtekens (vooral door geen ervaring hebben met meets), dus ik hoop dat iemand anders m wilt organiseren.
Ik moet hier en daar nog wat dingen installeren en herstarten, dus een momentje. ^^quote:Op zondag 20 december 2009 22:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Oke. We gaan samen is een poging doen. Roep jij zo ff via msn?
Is goed hoorquote:Op zondag 20 december 2009 22:30 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik moet hier en daar nog wat dingen installeren en herstarten, dus een momentje. ^^
quote:Op zondag 20 december 2009 22:13 schreef L.no het volgende:
[..]
Valt mee eigenlijk.![]()
Ik ben volgens mij bijna klaar na een paar keer opnieuw starten.De meeste dingen zijn al prima en weinig tot geen problemen. Een wonder bij deze pc.
quote:Op zondag 20 december 2009 22:48 schreef The_Dean het volgende:
Net even vakkunding ingesneeuwd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de voordeur schijnt net zo te zijnquote:
Luc!quote:
*lol*quote:Op zondag 20 december 2009 22:50 schreef The_Dean het volgende:
[..]
En de voordeur schijnt net zo te zijn
Ja, en ze gaan beide naar binnen open...quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 22:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, en ze gaan beide naar binnen open...
Ja goed manquote:Op zondag 20 december 2009 22:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hoe is het met onze Dean?
Als je van dweilen houdquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 22:48 schreef The_Dean het volgende:
Net even vakkunding ingesneeuwd
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met mij ook, maar ik mag morgen gewoon werken.quote:
Of wachten op de dooiquote:
Ga je een sneewduin maken.quote:Op zondag 20 december 2009 22:53 schreef Isdatzo het volgende:
Net ff met een maat een massive sneeuwhoop gemaakt. Bijna 2.5m hoog en zeker 4 meter doorsnede.
Dat kan ook, maar dat duurt volgens mij nog wel even.quote:
Nicequote:Op zondag 20 december 2009 22:53 schreef Isdatzo het volgende:
Net ff met een maat een massive sneeuwhoop gemaakt. Bijna 2.5m hoog en zeker 4 meter doorsnede.
Ben bang van welquote:Op zondag 20 december 2009 22:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar dat duurt volgens mij nog wel even.
Wie?quote:
Internet enzoquote:
Ah, diequote:
Ik dacht meer aan Den Bosch of Utrechtquote:Op zondag 20 december 2009 22:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
locatie is Vlissingen he Paula en Lien.
quote:Op zondag 20 december 2009 23:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan Den Bosch of Utrecht
Nu weer terug naar Middeleeuwse snelhedenquote:
Niet janken, ik moet uit Noord Friesland komenquote:
Heb je toch echt zelf voor gekozen om in die uithoek te gaan wonen.quote:Op zondag 20 december 2009 23:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niet janken, ik moet uit Noord Friesland komen
quote:Op zondag 20 december 2009 23:10 schreef L.no het volgende:
Sinds wanneer is Luctor zo'n player geworden.
Ja, inderdaad!quote:Op zondag 20 december 2009 23:10 schreef L.no het volgende:
Sinds wanneer is Luctor zo'n player geworden.
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 20 december 2009 23:09 schreef The_Dean het volgende:
Ik zou zeggen: Heul niet! Maar ja, eigenlijk wel
quote:Op zondag 20 december 2009 23:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Met wie play ik dan allemaal?
quote:Op zondag 20 december 2009 23:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn bed is voor jouw beschikbaar
Voor jou is ie ook beschikbaar hoor. Wordt alleen wel een beetje krap met z'n drieën.quote:
Hmm, onderhandelen via msn?quote:Op zondag 20 december 2009 23:08 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn bed is voor jouw beschikbaar
Ik was eigenlijk van plan om naar bed te gaan. Want ik moet morgen namelijk wel gewoon gaan werken.quote:
Zie je wel!quote:Op zondag 20 december 2009 23:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voor jou is ie ook beschikbaar hoor. Wordt alleen wel een beetje krap met z'n drieën.![]()
Zie je: je durft gewoon nietquote:Op zondag 20 december 2009 23:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk van plan om naar bed te gaan. Want ik moet morgen namelijk wel gewoon gaan werken.
Slaap lekker.quote:Op zondag 20 december 2009 23:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk van plan om naar bed te gaan. Want ik moet morgen namelijk wel gewoon gaan werken.
quote:
Aahwgquote:
Ik ben nieuwsgierig.. waar komt die verandering vandaan?quote:
* Luctor knuffelt Paula terugquote:
Misschien werkt deze approach wel om een chick te scoren.quote:Op zondag 20 december 2009 23:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig.. waar komt die verandering vandaan?
Whaha, geniaalquote:Op zondag 20 december 2009 23:27 schreef The_Dean het volgende:
Het bleef redelijk rechtop staan, snel meeste weggebezemd
[ afbeelding ]
Deanquote:
Dat duurt nog wel een x aantal uur, maar dankje.quote:Op zondag 20 december 2009 23:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
* Luctor knuffelt Paula terug
Jij ook slaap lekker.
Een slechter resultaat kan het niet opleveren.quote:Op zondag 20 december 2009 23:31 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel een x aantal uur, maar dankje.
en ik denk eerlijk gezegd niet dat deze aanpak gaat werken
Ja man, je moet ook gewoon gaan msn-en. Dan kan je tenminste met de chickies praten.quote:Op zondag 20 december 2009 23:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Een slechter resultaat kan het niet opleveren.![]()
QFT.quote:Op zondag 20 december 2009 23:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja man, je moet ook gewoon gaan msn-en. Dan kan je tenminste met de chickies praten.
En wat voor chicksquote:Op zondag 20 december 2009 23:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja man, je moet ook gewoon gaan msn-en. Dan kan je tenminste met de chickies praten.
En hoe moet ik dan aan hun mailadressen komen?quote:Op zondag 20 december 2009 23:40 schreef Puala het volgende:
[..]
Hyves afstruinen en chicks in de bus aansprekenquote:Op zondag 20 december 2009 23:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En hoe moet ik dan aan hun mailadressen komen?
De chicks in de bus hebben al een vriend.quote:Op zondag 20 december 2009 23:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Hyves afstruinen en chicks in de bus aanspreken
Nou en?quote:
Welterustenquote:Op maandag 21 december 2009 00:22 schreef Bravebart het volgende:![]()
Naja, dan maar slapenSlaap lekker allen
![]()
quote:
quote:Op maandag 21 december 2009 01:26 schreef Isdatzo het volgende:![]()
En euh, http://www.jaggle.nl/inde(...)mustard_sings_creep/
. Beter dan 't origineel!
Whatever makes you happyquote:
Wiequote:
MoBloquote:
quote:Op maandag 21 december 2009 09:15 schreef motorbloempje het volgende:
Probleempje: 'koelvloeistof' bevroren...
nog autokenners?
quote:Op maandag 21 december 2009 09:27 schreef jna het volgende:
Vroeg, telefoon, wakker, niet meer kunnen slapen
Ik hang lekker op de bank.quote:Op maandag 21 december 2009 09:43 schreef jna het volgende:
[..]
Lach maar. Ik blijf gewoon in bed liggen
Jup, Maar ik ben aanwezig:D dus zet snel je TV op Jetix en volg ons verhaal!quote:Op maandag 21 december 2009 09:49 schreef jna het volgende:
[..]
Was de boot al vertrokken voor een nieuw spannend avontuur?
Ik ookquote:Op maandag 21 december 2009 10:04 schreef jna het volgende:
Als Bart zegt dat ie naar het lab gaat heb ik altijd zo'n beeld voor me dat ie daar net zoals pinky&the brain allemaal snode plannen maakt.
Jaquote:
Ja nouja!quote:Op maandag 21 december 2009 10:23 schreef L.no het volgende:
[..]
Jij laat me steeds weer in de steek.
Netjesquote:Op maandag 21 december 2009 10:25 schreef Bravebart het volgende:
Zo, ik heb het vandaag binnen het kwartier gefietst
Goeiemorgenquote:
Deanquote:
Ook ingesneeuwd dus?quote:
Kut hequote:Op maandag 21 december 2009 11:26 schreef Houniet het volgende:
Mogge.
Bakkie erbij.
Hele dag gewoon vrij, wat een kut leven.
Beetje dit dat je weet toch zo en toen ging ik dat doen en toen weer niet, maar dat is alleen soms dit dat toen ging ik maar wat anders doen weet je wel, vet vaag.quote:Op maandag 21 december 2009 11:27 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Kut heHoe probeer jij je door zo'n dag heen te slaan?
Meen jequote:
Jaquote:
Teringquote:Op maandag 21 december 2009 11:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja
Rechtsvoor [bijrijders kant] tegen de stoep gegleden na het ontwijken van een kind. Stuurstang en mogelijk de draagarm krom
Ligt eraan wat dat kind waard isquote:Op maandag 21 december 2009 11:50 schreef Houniet het volgende:
[..]
Tering. Dat is minder, maar beter dat je het kind niet aangereden hebt.
Moet je masterclasses snijden geven?quote:Op maandag 21 december 2009 12:53 schreef Stevennn het volgende:
Kut ik moet 11 januari naar Rusland en Finland om te filmen
Dan kan ik 1,5 week niet fokken
Alleen in Friesland dan graagquote:Op maandag 21 december 2009 13:23 schreef Stevennn het volgende:
Ik wil dat er morgen jezusveel sneeuw ligt en er geen bussen rijden zodat ik vrij ben
Weet niet hoe je gaat maar in den haag rijdt geen ovquote:Op maandag 21 december 2009 13:27 schreef Isdatzo het volgende:
Zo naar Den Haag, hopelijk is 't een beetje te doen.
Auto, maar ik wilde vanavond met 't OV van voorburg naar katwijk.. gaat niet lukken denk ik?quote:Op maandag 21 december 2009 13:28 schreef jna het volgende:
[..]
Weet niet hoe je gaat maar in den haag rijdt geen ov
Htm rijdt in ieder geval niet. Andere bedrijven weet ik niet. Zal sowieso lastig worden voor jequote:Op maandag 21 december 2009 13:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Auto, maar ik wilde vanavond met 't OV van voorburg naar katwijk.. gaat niet lukken denk ik?
Ga ik wel voor jou.quote:Op maandag 21 december 2009 12:53 schreef Stevennn het volgende:
Kut ik moet 11 januari naar Rusland en Finland om te filmen
Dan kan ik 1,5 week niet fokken
Geweldig.. daar gaat het stoned wordenquote:Op maandag 21 december 2009 13:31 schreef jna het volgende:
[..]
Htm rijdt in ieder geval niet. Andere bedrijven weet ik niet. Zal sowieso lastig worden voor je
Want?quote:Op maandag 21 december 2009 14:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Geweldig.. daar gaat het stoned worden![]()
.
waarom ga je speciaal naar katwijk(of all placesquote:Op maandag 21 december 2009 14:13 schreef Isdatzo het volgende:
Want ik kan niet van den haag naar katwijk met het OV.
quote:
Als je die geslikt heb wordt je niet na 6 uur al wakkerquote:Op maandag 21 december 2009 14:40 schreef motorbloempje het volgende:
het in slaap komen is het probleem opzich niet.. het uitslapen wel
Jup, enkel ff tegen de conducteur zeggenquote:Op maandag 21 december 2009 15:36 schreef L.no het volgende:
Mag je de trein gratis nemen als de ticketmachine(ik weet de naam niet) het niet doet?
Is er niet zo'n balie waar je ook een kaartje kunt kopen?quote:Op maandag 21 december 2009 15:36 schreef L.no het volgende:
Mag je de trein gratis nemen als de ticketmachine(ik weet de naam niet) het niet doet?
neequote:Op maandag 21 december 2009 15:36 schreef L.no het volgende:
Volgens mij is daar zat werk te vinden in de horeca...quote:Op maandag 21 december 2009 16:46 schreef Puala het volgende:
Weet er iemand heel toevallig nog werk in Den Bosch?
Met al die zuiplappenquote:Op maandag 21 december 2009 16:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Volgens mij is daar zat werk te vinden in de horeca...
Ja heb al gesolliciteerd bij de drie gezustersquote:Op maandag 21 december 2009 16:58 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Volgens mij is daar zat werk te vinden in de horeca...
Oh, zal ik eens langskomen danquote:Op maandag 21 december 2009 18:50 schreef Puala het volgende:
[..]
Ja heb al gesolliciteerd bij de drie gezusters
jeuhquote:Op maandag 21 december 2009 19:42 schreef DjRex89 het volgende:
Vanavond nog bowlen.. Lekker door de sneeuw fietsen
Heb ook totaal geen zin.. Gaan met het basketbalteam alleen heeft de rest allemaal vakantie.. Dus die gaan flink aan de zuip enzo terwijl ik morgen om half8 gewoon weer op moetquote:
quote:Op maandag 21 december 2009 19:47 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Heb ook totaal geen zin.. Gaan met het basketbalteam alleen heeft de rest allemaal vakantie.. Dus die gaan flink aan de zuip enzo terwijl ik morgen om half8 gewoon weer op moet
quote:Top 20 in de StageSC-reeks op 20-12-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 116 Luctor.et.Emergo
02. 050 jna
03. 037 The_Dean
04. 033 L.no
05. 026 Bravebart
06. 026 DjRex89
07. 018 Puala
08. 018 Houniet
09. 015 PieterBas
10. 010 Isdatzo
11. 007 Bootje84
12. 004 motorbloempje
13. 004 Dzjenn.
14. 002 Kuno_van_Dijk
Reeks-statistieken!
Ik was eigenlijk van plan om met de auto te gaan maar lijkt me nu ook niet echt een optiequote:
Op de doorgaande wegen is het goed begaanbaar, althans hier dan.quote:Op maandag 21 december 2009 19:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk van plan om met de auto te gaan maar lijkt me nu ook niet echt een optie
Zo maar eens lekker inpakken (muts, sjaal, handschoenen) en glibberen op mn fiets
Dat zegt nog niets natuurlijk.quote:Op maandag 21 december 2009 20:20 schreef Houniet het volgende:
Hardlopen ging goed, was 75 minuten weg.
Weet je ook gelijk hoe je gewaardeerd wordt door je baas.quote:Op maandag 21 december 2009 20:43 schreef Bravebart het volgende:
Hoj!
Ik heb net de fles wijn uit mn kerstpakket lopen wegtikken, wat een smerige wijn was datHet was zelfs door de kurk heen gekomen, zo hard was het nog aan het gisten in de fles
Nee oké, wel flink stuk moeten lopen omdat de sneeuw tot aan mijn knieën stondquote:Op maandag 21 december 2009 20:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zegt nog niets natuurlijk.
Feit dat mn stagevergoeding 0 euro is zegt al genoegquote:Op maandag 21 december 2009 20:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Weet je ook gelijk hoe je gewaardeerd wordt door je baas.
quote:Op maandag 21 december 2009 20:46 schreef Houniet het volgende:
[..]
Nee oké, wel flink stuk moeten lopen omdat de sneeuw tot aan mijn knieën stond.
Je hebt in ieder geval iets.quote:Op maandag 21 december 2009 20:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Feit dat mn stagevergoeding 0 euro is zegt al genoeg
Naja, ik was allang blij verrast dat ik überhaupt een kerstpakket kreeg
kreeg straks?quote:
Ik ben snel tevredenquote:Op maandag 21 december 2009 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval iets.
muziek op is altijd lekker.quote:Op maandag 21 december 2009 20:49 schreef Houniet het volgende:
Loop altijd een stuk langs de Ijssel, over de dijk. Heerlijk geen last van verkeer, chill zo met muziek op dit dat.
Wat een fout van mijquote:Op maandag 21 december 2009 20:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
kreeg straks?![]()
kreeg is verleden tijd, straks is toekomstige tijd.![]()
I don't get it.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |