Heerlijk!quote:Op zondag 20 december 2009 13:58 schreef -Datdus- het volgende:
hoog!
[ afbeelding ]
koude pils jongéh!
[ afbeelding ]
mooie beaumen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
een klein beetje, dan een hele tijd niksquote:Op zondag 20 december 2009 14:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zit er nog wat voor Den Haag en omstreken in de lucht?
hehe heb je haar op pad gestuurd of doet ze dit uit vrije wil?quote:Op zondag 20 december 2009 13:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mijn vriendin is foto's maken, ben benieuwd wat eruit gaat komen
Moet dat echt per se? Snapt niet iedereen dat dit bijna onmogelijk is? Lol, straks moet je in de auto overnachten.... best frisjes.quote:Op zondag 20 december 2009 14:01 schreef Frutsel het volgende:
ik moet straks nog over de Ai8, A7 en dan ruim een uur A1
Als ik dat zo lees is dat nauwelijks te doen
Definately on-topic! In het asiel...? Deze tijger?quote:Op zondag 20 december 2009 13:12 schreef Greys het volgende:
Dank je! Het is een Bengaal (uit het asiel).
Dus ik weet niet of het zijn eerste keer sneeuw is, wel sinds hij bij ons woont in elk geval!
Hier zie je hem nog iets beter, zo was hij van de week in het mindere sneeuw
[ afbeelding ]
/F&F
Hier bij mijn ouders in Koolhoven (meest westelijke nieuwbouwgedeelte Tilburg, richting Gilze-Rijen en Hulten) is het inmiddels weer voorbij.quote:
Ik zit zowat op het station. Gaat vooralsnog door met sneeuwen. Zie het op de buienradar, zal zo even stoppen maar dan weer doorsneeuwen.quote:Op zondag 20 december 2009 14:07 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Hier bij mijn ouders in Koolhoven (meest westelijke nieuwbouwgedeelte Tilburg, richting Gilze-Rijen en Hulten) is het inmiddels weer voorbij.
wat is perse. Moet morgen werken, in de regio Enschede. Mijn baas zal dr niet happig op zijn dat ik bel met :"Sneeuw, ik kan niet weg"...quote:Op zondag 20 december 2009 14:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Moet dat echt per se? Snapt niet iedereen dat dit bijna onmogelijk is? Lol, straks moet je in de auto overnachten.... best frisjes.
[..]
Ja, het ging weer ff lekker tekeer hier! (overigens ook niet mijn foto)quote:Op zondag 20 december 2009 13:43 schreef michiel_merk het volgende:
[ afbeelding ]
foto is niet door mij gemaakt maar zo ziet het er momenteel uit hier in drachten
Dat deel A6 zal wel in Friesland zijn. Maar damn...!quote:Op zondag 20 december 2009 13:59 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Heerlijk!![]()
Volgens Weerwoord is de A6 onbegaanbaar aan het worden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
__
In Ameland stuiven de wegen ook dicht:
Inderdaad!quote:Op zondag 20 december 2009 14:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Het wordt ineens enorm donker hier...
haah wij zijn ook de digitale camera kwijt.quote:Op zondag 20 december 2009 14:16 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Ben ik de enige Fok-user die vandaag door de mysterieuze verdwijning van zijn oplader en de afwezigheid van zijn ouders (en daarmee de fotocamera van zijn ouders) geen foto's en filmpjes kan maken?
Join the club.quote:Op zondag 20 december 2009 14:16 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Ben ik de enige Fok-user die vandaag door de mysterieuze verdwijning van zijn oplader en de afwezigheid van zijn ouders (en daarmee de fotocamera van zijn ouders) geen foto's en filmpjes kan maken?
Han Stijkel, ergens voorbij Emmeloord richting Urk.quote:Op zondag 20 december 2009 14:15 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Dat deel A6 zal wel in Friesland zijn. Maar damn...!Hier vannacht ook wel stuif sneeuw, maar niet zo erg.
Jup nu in de bui licht dalend, regen overgaand in sneeuw.quote:Op zondag 20 december 2009 14:15 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
Weer sneeuw, temperatuur stabiel op 1 graad (vlakbij spijkenisse)
quote:Op zondag 20 december 2009 14:17 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
haah wij zijn ook de digitale camera kwijt.
ik moest ze met mn telefoo nemen
Ah!quote:
Moment of truth!quote:Op zondag 20 december 2009 14:21 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
Behold.. regen of sneeuw?
fixtquote:Op zondag 20 december 2009 14:22 schreef leroytje het volgende:
Anders zet je er voor het gemak ook je plaats bij....
Witte kerst, wat denk jij?quote:Op zondag 20 december 2009 14:24 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Sneeuw weer in Spijkenisse, temperatuur daalt met tienden per minuut!
Aww, cute!quote:Op zondag 20 december 2009 14:26 schreef -Datdus- het volgende:
[ afbeelding ]
kinderen met uber sneeuwbal
vriest zo weer, en op de grond is het kouder he!quote:Op zondag 20 december 2009 14:30 schreef junkiexp het volgende:
Dooien gaat wel snel zeg, sneeuw valt hier al van de zijkanten van de auto's af.
Hup, vriezen met die hap.
Gelukkig wel, komt ook weer neerslag aanquote:Op zondag 20 december 2009 14:31 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
vriest zo weer, en op de grond is het kouder he!
Huh? En dan? Had je dan vrijdag al naar Enschede moeten gaan en daar blijven omdat het weer wel eens slecht had kunnen worden?quote:Op zondag 20 december 2009 14:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wat is perse. Moet morgen werken, in de regio Enschede. Mijn baas zal dr niet happig op zijn dat ik bel met :"Sneeuw, ik kan niet weg"...Van hem zal ik wel naar huis moeten gaan of kunnen. Bla bla,eigen schuld, je had het kunnen weten vrijdag dat het zon pak zou worden op zondag.
http://www.anwb.nl/verkee(...)grondinformatie.htmlquote:Barre weersomstandigheden: ga niet de weg op ! (20-12-09)
De combinatie van sneeuwval en harde wind zorgt in heel Nederland voor veel overlast op de weg. Op veel snelwegen wordt langzaam gereden. De linkerrijstrook is meestal niet begaanbaar en liggen er zelfs sneeuwduinen. Er zijn al tal van auto's in greppels gegleden. Als het niet strikt noodzakelijk is kunt u beter niet de weg op gaan. Het KNMI heeft een weeralarm afgekondigd. Aan het eind van de middag verbetert de situatie langzaam.
Boven de wadden onstaat nog wel een flink aantal buien.quote:Op zondag 20 december 2009 14:38 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
denk dat er hierna geen nieuwe buien meer zullen ontstaan???
dat gaat nu bij ons aan de kust weg als ik het goed heb het wordt hier weer kouder.quote:Op zondag 20 december 2009 14:34 schreef Glijdt_licht het volgende:
Temp loopt echt keihard op :S
Nog maar -1,4 hier
Lekker tochquote:Op zondag 20 december 2009 14:44 schreef Sanddr het volgende:
Hier bijna strak blauwe lucht en het zonnetje schijnt.(Alkmaar)
sluit goed aan op wat ik zeiquote:Op zondag 20 december 2009 14:51 schreef PaarsBeestje het volgende:
Den Haag: Het sneeuwt weer (en de temperatuur dropt razendsnel volgens mij).
bij ons sneeuwt nu net zoals vanochtend!quote:Op zondag 20 december 2009 15:07 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Hier alweer een half uur matig tot zware sneeuwval bij -0,2, sneeuw alweer aangegroeid met 1 cm
afgewisseld met sneeuw?quote:Op zondag 20 december 2009 15:13 schreef Sanddr het volgende:
Sneeuw / hagel nu hier.. echt apart dit
Van wat naar wat?quote:Op zondag 20 december 2009 15:18 schreef -Datdus- het volgende:
het lijkt wel of de wind is gedraaid.
De snelwegen staan ook grotendeels vast!quote:Op zondag 20 december 2009 15:26 schreef Stephan1237 het volgende:
In Rotterdam is het bus+tramverkeer plat, ze rijden niet meer
Alleen de de metro rijdt nog volgens mij
bij ons ook er rijdt alleen nog om het uur een trein naar Denhaag!quote:Op zondag 20 december 2009 15:26 schreef Stephan1237 het volgende:
In Rotterdam is het bus+tramverkeer plat, ze rijden niet meer
Alleen de de metro rijdt nog volgens mij
Afgelopen donderdagquote:Op zondag 20 december 2009 15:15 schreef Take_A_Picture het volgende:
Wel prachtig hoor, lange tijd geleden dat er zoveel is gevallen volgens mij.
Daar begint het wel steeds meer op te lijken ja :|.quote:Op zondag 20 december 2009 15:29 schreef Stephan1237 het volgende:
Nog even en heel het openbaar leven is ontregeld
Dat hagelbuitje heeft er 3 minuten over gedaan want ook hier in Burgum nu een klein beetje hagel.quote:Op zondag 20 december 2009 15:28 schreef AchJa het volgende:
Drachten meldt een hagelbuitje, nu nog -0.3. Het sneeuwt nu weer heel licht.
Hier in Krimpen ook, laatste half uur ook grote dikke vlokkenquote:Op zondag 20 december 2009 15:31 schreef Merkie het volgende:
Het sneeuwt al bijna 2 uur onafgebroken hard in Capelle aan den IJssel.
Echt?quote:Op zondag 20 december 2009 15:23 schreef junkiexp het volgende:
Vanavond rond 21.00 weer snel als het goed is.
Leg die eerste foto ns uit? Je staat in een kuil of zit op je knieen?quote:Op zondag 20 december 2009 15:26 schreef twisted het volgende:
hier ligt ook al aardig wat! Heerenveen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb even op de Mandela staan kijken een chaos indeed!quote:Op zondag 20 december 2009 15:37 schreef no1uknow het volgende:
Net 2 uur auto's staan duwen hier in Zoetermeer, chaos.
http://maps.google.nl/?ie=UTF8&ll=52.048909,4.475751&spn=0,359.997999&t=h&z=19&layer=c&cbll=52.048895,4.475741&panoid=bQnWAFhg786_SMJWmSnKIA&cbp=12,11.5,,0,5.6
Op de afrit naar Den Haag, heuveltje op.
Ben je zeker wel moequote:Op zondag 20 december 2009 15:37 schreef no1uknow het volgende:
http://maps.google.nl/?ie=UTF8&ll=52.048909,4.475751&spn=0,359.997999&t=h&z=19&layer=c&cbll=52.048895,4.475741&panoid=bQnWAFhg786_SMJWmSnKIA&cbp=12,11.5,,0,5.6
IJstijd in aantocht?quote:Op zondag 20 december 2009 15:34 schreef Radio-silence het volgende:
Leuk plaatje voor de liefhebber
[ afbeelding ]
Afgelopen vrijdag:
Die deur kan volgens mij nog maar net openquote:Op zondag 20 december 2009 15:46 schreef Radio-silence het volgende:
Groningen:
[ afbeelding ]
Van weerwoord afgeplukt, de lat is een schaallat.
http://www.9292ov.nl/9292(...)html/spin1745087.htmquote:waar: provincie drenthe, provincie flevoland, provincie friesland, provincie gelderland, provincie groningen, provincie noord brabant, provincie noord holland, provincie overijssel, provincie zeeland, provincie zuid holland, provincie limburg
geldigheid:
prognose 20-12-09, 23.59 uur
modaliteiten: bus
maatschappijen: connexxion, veolia, ret, htm, gvb, qbuzz, novio, arriva, syntus
oorzaak: sneeuw
gevolg: geen vervoer
maatregel:
vervangende halte:
advies: arriva rijdt alleen in waterland en in dordrecht de stadsbussen, in de hoekse waard en op goeree overflakkee de hele dag niet. veolia rijdt niet, connexxion rijdt alleen schiphol-haarlem met vertraging, syntus rijdt niet, qbuzz rijdt niet meer in groningen, friesland, drente. in rotterdam de gehele dag htm rijdt niet, ret bussen en trams stoppen met rijden.
berichtnummer van spin: 95200
Lol, de link die ik net heb gepost in de gaten houden.quote:Op zondag 20 december 2009 15:51 schreef Stephan1237 het volgende:
Hoe is het weer morgen? Ik moet ergens zijn maar met de auto, of kan ik het beste gewoon het OV pakken ?
even afwachten!quote:Op zondag 20 december 2009 15:51 schreef Stephan1237 het volgende:
Hoe is het weer morgen? Ik moet ergens zijn maar met de auto, of kan ik het beste gewoon het OV pakken ?
Hoe kan je dan auto's duwen, je hebt zelf dan toch ook geen grip op de weg met duwen?quote:Op zondag 20 december 2009 15:37 schreef no1uknow het volgende:
3e wereld: http://nos.nl/artikel/124074-anwb-vandaag-niet-meer-rijden.htmlquote:Op zondag 20 december 2009 15:53 schreef Drassss het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe snelwegen het doen? Bijv a2, a10 a12 etc? Is dat de 3de wereld geworden of kan daar met 60 nog overheen gereden worden?
quote:De ANWB raadt automobilisten aan vandaag niet meer de weg op te gaan. Hoewel in sommige delen van het land de sneeuw inmiddels is gepasseerd, kan de weg nog steeds erg glad zijn.
"Weersta de verleiding om op pad te gaan als het stopt met sneeuwen", zegt een woordvoerder. "Het sneeuwen is straks dan voorbij, in de avond krijgen we last van bevriezing."
Volgens de ANWB is het vooral op hellende wegen gevaarlijk. Zo gleden bij het Prins Clausplein enkele auto's terug. Een rijstrook op de A12 naar Den Haag is daarom afgesloten. "Het is daar een steile oprit. Je kunt in de problemen komen."
Ik woon buiten een dorp dus plattelandquote:
Gelukkig aan je reactie te zien woon je niet in Finland :p vorige week is het daar ook ellendig geweest met gladheid/sneeuw......quote:Op zondag 20 december 2009 15:56 schreef Party_P het volgende:
Sjezus, als er een weeralarm is wordt er ook niet meer gestrooid ofzo? Zo van, we raden iedereen af om te rijden, dus strooien we ook niet meer, omdat onze strooiwagens wegglijden?
SMERIG DOM LAND IS DAT, ze moeten eens les krijgen van zweden/finland.
NL, vanwege het gebrekkig strooien:![]()
![]()
![]()
![]()
reden voor deze uitval: vriendinnetje heeft auto in de prak gereden, omdat de straat een ijsbaan was, een straat waar genoeg auto's rijden om altijd te strooien
Daar mag je ook met spijkerbanden/ sneeuwkettingen etc rijden...quote:Op zondag 20 december 2009 15:56 schreef Party_P het volgende:
Sjezus, als er een weeralarm is wordt er ook niet meer gestrooid ofzo? Zo van, we raden iedereen af om te rijden, dus strooien we ook niet meer, omdat onze strooiwagens wegglijden?
![]()
![]()
![]()
reden voor deze uitval: vriendinnetje heeft auto in de prak gereden, omdat de straat een ijsbaan was, een straat waar genoeg auto's rijden om altijd te strooien
Mooi gebiedquote:Op zondag 20 december 2009 15:58 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik woon buiten een dorp dus platteland. Westerkwatier
Nu nog ff rood worden! Ik wil algehele chaos en paniek!quote:Op zondag 20 december 2009 15:59 schreef Q.E.D. het volgende:
Jup we zijn officieel oranje: http://www.meteoalarm.nl/
Ik weet niet waar het gebeurd is, maar een auto in de prak rijden lukt alleen als je harder dan 30 gaat, en hier zou dat nu extreem onverantwoordelijk zijn.quote:Op zondag 20 december 2009 15:56 schreef Party_P het volgende:
![]()
![]()
![]()
Is met een half uur wel gedaan met de sneeuw helaas.quote:Op zondag 20 december 2009 16:00 schreef marcel-o het volgende:
In Rotterdam houdt t niet op met sneeuwen![]()
Voorlopig blijft dat nog zo te zien.
Strooien helpt niks als er niemand overheen rijdt. Verder weet jij duidelijk niks van Finland en Noorwegen af. Genoeg zooi daar, tevens hebben de mensen daar mooi Nokian Hakkapeliitta 7's onder de auto, die hier verboden zijn.quote:Op zondag 20 december 2009 15:56 schreef Party_P het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hier in Zeeland strooien ze hartstikke veel, alleen vanmorgen toen er veel wind stond hielpquote:Op zondag 20 december 2009 16:02 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het gebeurd is, maar een auto in de prak rijden lukt alleen als je harder dan 30 gaat, en hier zou dat nu extreem onverantwoordelijk zijn.
En zolang niemand gewond is valt het altijd mee.
Oeh... winterbanden met spikes.quote:Op zondag 20 december 2009 16:02 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Strooien helpt niks als er niemand overheen rijdt. Verder weet jij duidelijk niks van Finland en Noorwegen af. Genoeg zooi daar, tevens hebben de mensen daar mooi Nokian Hakkapeliitta 7's onder de auto, die hier verboden zijn.
[ afbeelding ]
Nouja in de prak, rechterzijkant op een paal en laat het nou een klein koekblikje zijn, dan wil die wel in elkaar zitten. Het is met een gangetje van ongeveer 20km/h gegaan. Het is niet alleen de bumper, motorkap en zijscherm, maar de balk is ook redelijk beschadigd, en vooral met kleinere wat oudere auto's is dat zo krom gereden.quote:Op zondag 20 december 2009 16:02 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het gebeurd is, maar een auto in de prak rijden lukt alleen als je harder dan 30 gaat, en hier zou dat nu extreem onverantwoordelijk zijn.
En zolang niemand gewond is valt het altijd mee.
Men (en overheid) is daar wel wat beter ingesteld op slecht weer.quote:Op zondag 20 december 2009 16:02 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Strooien helpt niks als er niemand overheen rijdt. Verder weet jij duidelijk niks van Finland en Noorwegen af. Genoeg zooi daar, tevens hebben de mensen daar mooi Nokian Hakkapeliitta 7's onder de auto, die hier verboden zijn.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 december 2009 16:24 schreef dramatiek het volgende:
hier sneeuwt het nog harder dan dat het tot nu toe gedaan heeft vandaag. Zullen dan wel de laatste stuipjes zijn. Nog een uurtje en dan is het gedaan
of regenenquote:Op zondag 20 december 2009 16:27 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je kunt mij vertellen wat je wil, maar ik denk dat het de hele week nog blijft sneeuwen.
Dus? Ik zie hier ook geen strooiwagens langsrijden. Wel sneeuwschuivers, maar dat is 't. Sowieso geeft strooien een gore troep en werkt t niet als 't vriest en vrijwel niemand erover heen rijdt. Dus waarom zou je dan strooien als t toch niet helpt..quote:Op zondag 20 december 2009 16:24 schreef Party_P het volgende:
Ik heb vandaag geen 1 strooiwagen gezien die op de weg reed, wel een tractor op het fietspad.
Dat hoeft geen sneeuw te zijn toch? Niet dat ik er veel verstand van heb, maar volgens mij heb je ook "gewone" wolkenquote:Op zondag 20 december 2009 16:27 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je kunt mij vertellen wat je wil, maar ik denk dat het de hele week nog blijft sneeuwen.
quote:
Dat zeggen de weermannen, maar in Groningen is het daar te koud voor.quote:Op zondag 20 december 2009 16:28 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Dat hoeft geen sneeuw te zijn toch? Niet dat ik er veel verstand van heb, maar volgens mij heb je ook "gewone" wolken
Vlak voor kerst, lekker danquote:Op zondag 20 december 2009 16:33 schreef dramatiek het volgende:
Volgens Gerrit Hiemstra blijft het wel sneeuwen, elke dag, zo hier en daar. Had het over nog 5-10cm etc. na donderdag zal het wel regenen.
Nog steeds chagrijnig omdat ie Limburger isquote:Op zondag 20 december 2009 16:41 schreef ondeugend het volgende:
Waar is die sjaggerijnige limburger die geen sneeuw had?
Ondergesneeuwd nu ?
quote:Weeralarm
Waarschuwing ZWARE SNEEUW: GROTE OVERLAST
Toelichting Met uitzondering van zuidwesten van het land komen zware sneeuwbuien voor. Deze sneeuwbuien zorgen voor gladheid en zichtverslechtering. De zone met sneeuwbuien trekt langzaam oostwaarts weg.
Bericht nummer 6
Opgesteld zondag 20 december 2009 16.37 uur
Volgend bericht 17.30 lt
Ook vast ! Maar hij had geen sneeuw donderdag en was very pissed of... zo erg dat hij winter ging haten.quote:Op zondag 20 december 2009 16:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nog steeds chagrijnig omdat ie Limburger is
Ik heb nog mijn twijfels en het plaatselijke weerstation ook. Ook omdat het voor eetgelegenheden wel goed uit zou komen als de mensen alvast gaan boeken e.d.quote:
Dat zegt piet jah!quote:Op zondag 20 december 2009 16:58 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]Mensen zoals jou kan ik enkel maar uitlachen.
Er is dus nog niets zeker.quote:Verwachting komende 5 dagen
maandag 21 december tot en met vrijdag 25 december 2009
Aanhoudend wisselvallig winterweer, nu en dan (natte)sneeuw en mogelijk ook ijzel. De dagtemperatuur komt geleidelijk boven het vriespunt, 's nachts blijft het licht vriezen.
ma di wo do vr
Zonneschijn (%) 40 30 10 10 20
Neerslagkans (%) 50 50 40 60 40
Neerslaghoeveelheid (mm) 1 0-1 0 0-5 0-1
Minimumtemperatuur (°C) -5 -5/-2 -4/0 -5/-1 -5/0
Middagtemperatuur (°C) -1 -2/+3 -1/+3 0/+3 2/5
Windrichting Z ZW ZW ZO ZW
Windkracht (bft) 3 4 3 3 4
zondag 20 december 2009 04.21 uur
Verwachting 6 tot 9 dagen vooruit
zaterdag 26 december tot en met dinsdag 29 december 2009
Nog steeds onzeker met een gelijke kans op: Het aanhouden van het licht vriezende weer met nu en dan winterse neerslag, dan wel de kans op een zachter weertype met af en toe regen.
zondag 20 december 2009 04.21 uur
quote:Op zondag 20 december 2009 16:59 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik heb nog mijn twijfels en het plaatselijke weerstation ook. Ook omdat het voor eetgelegenheden wel goed uit zou komen als de mensen alvast gaan boeken e.d.
Zie het vaker met weerberichten. Soms ineens in t weekend fantastisch weer,. Is het weeekend allemaal regen. Imo puur voor bedrijven als Six Flags e.d.
Zoveel is hier niet gevallen hoor, 5-10cm maxquote:Op zondag 20 december 2009 16:41 schreef ondeugend het volgende:
Waar is die sjaggerijnige limburger die geen sneeuw had?
Ondergesneeuwd nu ?
Ik geloof er wel in.quote:Op zondag 20 december 2009 17:04 schreef kepler het volgende:
[..]Meen je dat serieus?
Bedrijven betalen dus weerstations om mooi weer aan te kondigen?
Misschien is het Brave New World forum wat voor jou.quote:Op zondag 20 december 2009 17:09 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik geloof er wel in.
Als Piet zegt:
hele week regen en 14 graden., En dan opeens op zaterdag is het (op dinsdag uitgezonden) 20 graden en zon. En dan blijkt ineens vrijdagavond dat dat niet het geval is. Maarja, ze hadden het al beloofd aan de kids om naar de Efteling te gaan.... Ja, dan geloof ik zeker in dat soort dingen.
Mensen denken nu de weg op te kunnen donderdag (en vrijdag) voor kerst en kunnen dan dus uit eten gaan.
quote:Op zondag 20 december 2009 17:09 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik geloof er wel in.
Als Piet zegt:
hele week regen en 14 graden., En dan opeens op zaterdag is het (op dinsdag uitgezonden) 20 graden en zon. En dan blijkt ineens vrijdagavond dat dat niet het geval is. Maarja, ze hadden het al beloofd aan de kids om naar de Efteling te gaan.... Ja, dan geloof ik zeker in dat soort dingen.
Mensen denken nu de weg op te kunnen donderdag (en vrijdag) voor kerst en kunnen dan dus uit eten gaan.
quote:
had je maar winterbanden moeten hebben.quote:Op zondag 20 december 2009 17:16 schreef dramatiek het volgende:
ik kom met de auto dus niet meer van de parkeerplaats, Net een poging gedaan om die kar ff ijsvrij/sneeuwvrij te maken en geprobeerd of ik weg kon rijden. Dat wordt een mooie reis morgenvroeg
Lol, idd, hier hetzelfde, bij het sneeuwvrij maken van de auto was het commentaar: "en nu nog wegrijden", dat ging wonderwel prima.quote:Op zondag 20 december 2009 17:17 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
had je maar winterbanden moeten hebben.
Afgelopen woensdag stond ook iedereen met zomerbanden hier op 't werk vast. Ik met winterbanden reed zonder probs weg.
Ik was daarstraks even langs mijn ouders geweest voor een uurtje. Ik kwam toen wel de parkeerplaats af. Maar toen ik weer thuis was, kwam ik de parkeerplaats niet meer op (drempeltje)quote:Op zondag 20 december 2009 17:16 schreef dramatiek het volgende:
ik kom met de auto dus niet meer van de parkeerplaats, Net een poging gedaan om die kar ff ijsvrij/sneeuwvrij te maken en geprobeerd of ik weg kon rijden. Dat wordt een mooie reis morgenvroeg
Hier kwam niemand meer weg... zomer of winterbandquote:Op zondag 20 december 2009 17:20 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, idd, hier hetzelfde, bij het sneeuwvrij maken van de auto was het commentaar: "en nu nog wegrijden", dat ging wonderwel prima.
Tja, verschil moet er zijn, ben blij dat we toch de stad in konden komen, gisteren even op de grote markt in Groningen geweest.quote:Op zondag 20 december 2009 17:27 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hier kwam niemand meer weg... zomer of winterband
Hier ging men gewoon 50 jaar terug in de tijd, weer te voet met sleetjes (met boodschappenkrat vastgezet met spanbanden) naar de supermarkt.quote:Op zondag 20 december 2009 17:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Tja, verschil moet er zijn, ben blij dat we toch de stad in konden komen, gisteren even op de grote markt in Groningen geweest.
Die je dan ook nog op je open haard kon mikken, doe je dat nu dan loop je een vergiftiging op.quote:
Nu al -4.0.quote:Op zondag 20 december 2009 17:13 schreef AchJa het volgende:
In Drachten nu knettertje helder, temperatuur zakt weer snel, -3.0 atm. Ik schat in dat het nog wel eens een koud nachtje kan worden.
Toen moest je doorzuipen om de hut warm houden!quote:Op zondag 20 december 2009 17:42 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Die je dan ook nog op je open haard kon mikken, doe je dat nu dan loop je een vergiftiging op.
Gezien je naam zul je er met je mes op uit moeten!quote:Op zondag 20 december 2009 17:55 schreef JohnLocke het volgende:
Hmm, toch maar even kijken wat ik aan voorraad in huis heb.
Terwijl hier volgens buienradar niks komtquote:Op zondag 20 december 2009 17:54 schreef Radio-silence het volgende:
KNMI heeft weeralarm Randstad ingetrokken en voor de rest van het land opgewaardeerd:
[ afbeelding ]
Ten oosten van de lijn Den Helder-Tilburg komen pittige sneeuwbuien voor. Deze sneeuwbuien zorgen voor gladheid en zichtverslechtering. De zone met sneeuwbuien trekt langzaam oostwaarts weg.
Het nieuws zei laatst wel dat er steeds meer wilde zwijnen in NL voorkomen, dat scheelt.quote:Op zondag 20 december 2009 17:56 schreef AchJa het volgende:
[..]
Gezien je naam zul je er met je mes op uit moeten!
Op de Noordzee en vanuit Engeland komt nog een aardige zooi, en het bereik van de radar is niet heel goed.quote:Op zondag 20 december 2009 17:56 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Terwijl hier volgens buienradar niks komt
Lachen. 1 meter sneeuw in Grunquote:Op zondag 20 december 2009 17:54 schreef Radio-silence het volgende:
KNMI heeft weeralarm Randstad ingetrokken en voor de rest van het land opgewaardeerd:
[ afbeelding ]
Ten oosten van de lijn Den Helder-Tilburg komen pittige sneeuwbuien voor. Deze sneeuwbuien zorgen voor gladheid en zichtverslechtering. De zone met sneeuwbuien trekt langzaam oostwaarts weg.
Zou wat zijn he, hahaquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 17:41 schreef xFriendx het volgende:
Kaartje met temperaturen heb ik ook mijn twijfels bij, hier in West-Friesland zou het ook moeten dooien maar afgelopen half uur tot een uur werd het hier toch snel koeler en voelt het niet aan als boven 0.
Dat zegt het KNMI helemaal niet. De contourlijnen/kleurgebieden zijn geinterpoleerd op basis van de omliggende stations. Lokaal kunnen verschillen optreden. Dat zegt het KNMI en dat staat ook op het kaartje linksonderin.quote:Op zondag 20 december 2009 17:22 schreef Glijdt_licht het volgende:
Inmiddels -2 in mijn dorp, terwijl de knmi zegt dat het dooit )west groningen)
[ afbeelding ]
Het warmste is -0,6 geweest 7e ijsdag op rij.
Het is weer begonnen, zij het lichtjes. Zo rond 19.00u zou de laatste strook passeren.quote:
quote:
10 cm erbij en ik ben al tevreden.quote:Op zondag 20 december 2009 17:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, iets minder mag ook wel, toch?
Huh? Hoornsemeer heeft geen neerslag nu?!quote:
Idd, en dan de 24e nog even een vers laagje en dan is het perfect.quote:
Ik heb net ook een aardige wandeling gemaakt door nieuwbouw/platteland, en ik zakte er ook tot boven mijn enkels in.quote:Op zondag 20 december 2009 18:05 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Sneeuw kraakt onder je voeten, al zak je er op sommige plekken ook tot ver boven je enkels in. Helder weer en net onder 0
Ja ik zie al die stoepranden enzo hier ook niet meer.quote:Op zondag 20 december 2009 18:07 schreef Tiggerman het volgende:
Net maar even mijn kamer verlaten om buiten te kijken.. en op een gegeven moment tot de knie in de sneeuw. En op mijn muil gegaan omdat ik een afstapje verkeerd inschatte
Ben benieuwd!quote:Op zondag 20 december 2009 18:08 schreef Sj0rSz het volgende:
Foto's uit omg. Tilburg volgen na het eten.
Rond de 20 cm gevallen!
Ik heb deze situatie iig nog nooit meegemaaktquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 18:12 schreef Radio-silence het volgende:
Volgende titel?
Waar tandarts Bennink ingesneeuwd is
[ afbeelding ]
Volgende titel?
[ afbeelding ]
Loooooooolquote:Op zondag 20 december 2009 18:12 schreef Radio-silence het volgende:
Volgende titel?
[ afbeelding ]
Volgende titel?
[ afbeelding ]
Die is mooi, zet je hem klaar?quote:Op zondag 20 december 2009 18:18 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
De atmosfeer staat op ontploffen #311: Tandarts Bennink.
Plaatje moet er idd wel bij jaquote:Op zondag 20 december 2009 18:18 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Die is mooi, zet je hem klaar?
Plaatje in de OP?
Done!quote:Op zondag 20 december 2009 18:18 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Die is mooi, zet je hem klaar?
Plaatje in de OP?
Volgens de 24 uursverwachting zou er iig morgenavond rond een uur of 18.00u een flinke bui vanaf België naderenquote:Op zondag 20 december 2009 18:21 schreef JohnLocke het volgende:
Volgens de sneeuwradar is het zometeen voorlopig afgelopen met de lol. Ik hoop dat er vannacht nog wat komt, ik heb toch vakantie.
Bijna vol!quote:Op zondag 20 december 2009 18:22 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Oh iets te vroeg gedrukt op Invoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |