vriest zo weer, en op de grond is het kouder he!quote:Op zondag 20 december 2009 14:30 schreef junkiexp het volgende:
Dooien gaat wel snel zeg, sneeuw valt hier al van de zijkanten van de auto's af.
Hup, vriezen met die hap.
Gelukkig wel, komt ook weer neerslag aanquote:Op zondag 20 december 2009 14:31 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
vriest zo weer, en op de grond is het kouder he!
Huh? En dan? Had je dan vrijdag al naar Enschede moeten gaan en daar blijven omdat het weer wel eens slecht had kunnen worden?quote:Op zondag 20 december 2009 14:12 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wat is perse. Moet morgen werken, in de regio Enschede. Mijn baas zal dr niet happig op zijn dat ik bel met :"Sneeuw, ik kan niet weg"...Van hem zal ik wel naar huis moeten gaan of kunnen. Bla bla,eigen schuld, je had het kunnen weten vrijdag dat het zon pak zou worden op zondag.
http://www.anwb.nl/verkee(...)grondinformatie.htmlquote:Barre weersomstandigheden: ga niet de weg op ! (20-12-09)
De combinatie van sneeuwval en harde wind zorgt in heel Nederland voor veel overlast op de weg. Op veel snelwegen wordt langzaam gereden. De linkerrijstrook is meestal niet begaanbaar en liggen er zelfs sneeuwduinen. Er zijn al tal van auto's in greppels gegleden. Als het niet strikt noodzakelijk is kunt u beter niet de weg op gaan. Het KNMI heeft een weeralarm afgekondigd. Aan het eind van de middag verbetert de situatie langzaam.
Boven de wadden onstaat nog wel een flink aantal buien.quote:Op zondag 20 december 2009 14:38 schreef Kabbie_Kabbie het volgende:
denk dat er hierna geen nieuwe buien meer zullen ontstaan???
dat gaat nu bij ons aan de kust weg als ik het goed heb het wordt hier weer kouder.quote:Op zondag 20 december 2009 14:34 schreef Glijdt_licht het volgende:
Temp loopt echt keihard op :S
Nog maar -1,4 hier
Lekker tochquote:Op zondag 20 december 2009 14:44 schreef Sanddr het volgende:
Hier bijna strak blauwe lucht en het zonnetje schijnt.(Alkmaar)
sluit goed aan op wat ik zeiquote:Op zondag 20 december 2009 14:51 schreef PaarsBeestje het volgende:
Den Haag: Het sneeuwt weer (en de temperatuur dropt razendsnel volgens mij).
bij ons sneeuwt nu net zoals vanochtend!quote:Op zondag 20 december 2009 15:07 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Hier alweer een half uur matig tot zware sneeuwval bij -0,2, sneeuw alweer aangegroeid met 1 cm
afgewisseld met sneeuw?quote:Op zondag 20 december 2009 15:13 schreef Sanddr het volgende:
Sneeuw / hagel nu hier.. echt apart dit
Van wat naar wat?quote:Op zondag 20 december 2009 15:18 schreef -Datdus- het volgende:
het lijkt wel of de wind is gedraaid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |