Nog steeds chagrijnig omdat ie Limburger isquote:Op zondag 20 december 2009 16:41 schreef ondeugend het volgende:
Waar is die sjaggerijnige limburger die geen sneeuw had?
Ondergesneeuwd nu ?
quote:Weeralarm
Waarschuwing ZWARE SNEEUW: GROTE OVERLAST
Toelichting Met uitzondering van zuidwesten van het land komen zware sneeuwbuien voor. Deze sneeuwbuien zorgen voor gladheid en zichtverslechtering. De zone met sneeuwbuien trekt langzaam oostwaarts weg.
Bericht nummer 6
Opgesteld zondag 20 december 2009 16.37 uur
Volgend bericht 17.30 lt
Ook vast ! Maar hij had geen sneeuw donderdag en was very pissed of... zo erg dat hij winter ging haten.quote:Op zondag 20 december 2009 16:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nog steeds chagrijnig omdat ie Limburger is
Ik heb nog mijn twijfels en het plaatselijke weerstation ook. Ook omdat het voor eetgelegenheden wel goed uit zou komen als de mensen alvast gaan boeken e.d.quote:
Dat zegt piet jah!quote:Op zondag 20 december 2009 16:58 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]Mensen zoals jou kan ik enkel maar uitlachen.
Er is dus nog niets zeker.quote:Verwachting komende 5 dagen
maandag 21 december tot en met vrijdag 25 december 2009
Aanhoudend wisselvallig winterweer, nu en dan (natte)sneeuw en mogelijk ook ijzel. De dagtemperatuur komt geleidelijk boven het vriespunt, 's nachts blijft het licht vriezen.
ma di wo do vr
Zonneschijn (%) 40 30 10 10 20
Neerslagkans (%) 50 50 40 60 40
Neerslaghoeveelheid (mm) 1 0-1 0 0-5 0-1
Minimumtemperatuur (°C) -5 -5/-2 -4/0 -5/-1 -5/0
Middagtemperatuur (°C) -1 -2/+3 -1/+3 0/+3 2/5
Windrichting Z ZW ZW ZO ZW
Windkracht (bft) 3 4 3 3 4
zondag 20 december 2009 04.21 uur
Verwachting 6 tot 9 dagen vooruit
zaterdag 26 december tot en met dinsdag 29 december 2009
Nog steeds onzeker met een gelijke kans op: Het aanhouden van het licht vriezende weer met nu en dan winterse neerslag, dan wel de kans op een zachter weertype met af en toe regen.
zondag 20 december 2009 04.21 uur
quote:Op zondag 20 december 2009 16:59 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik heb nog mijn twijfels en het plaatselijke weerstation ook. Ook omdat het voor eetgelegenheden wel goed uit zou komen als de mensen alvast gaan boeken e.d.
Zie het vaker met weerberichten. Soms ineens in t weekend fantastisch weer,. Is het weeekend allemaal regen. Imo puur voor bedrijven als Six Flags e.d.
Zoveel is hier niet gevallen hoor, 5-10cm maxquote:Op zondag 20 december 2009 16:41 schreef ondeugend het volgende:
Waar is die sjaggerijnige limburger die geen sneeuw had?
Ondergesneeuwd nu ?
Ik geloof er wel in.quote:Op zondag 20 december 2009 17:04 schreef kepler het volgende:
[..]Meen je dat serieus?
Bedrijven betalen dus weerstations om mooi weer aan te kondigen?
Misschien is het Brave New World forum wat voor jou.quote:Op zondag 20 december 2009 17:09 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik geloof er wel in.
Als Piet zegt:
hele week regen en 14 graden., En dan opeens op zaterdag is het (op dinsdag uitgezonden) 20 graden en zon. En dan blijkt ineens vrijdagavond dat dat niet het geval is. Maarja, ze hadden het al beloofd aan de kids om naar de Efteling te gaan.... Ja, dan geloof ik zeker in dat soort dingen.
Mensen denken nu de weg op te kunnen donderdag (en vrijdag) voor kerst en kunnen dan dus uit eten gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |