Hier in Zeeland strooien ze hartstikke veel, alleen vanmorgen toen er veel wind stond hielpquote:Op zondag 20 december 2009 16:02 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het gebeurd is, maar een auto in de prak rijden lukt alleen als je harder dan 30 gaat, en hier zou dat nu extreem onverantwoordelijk zijn.
En zolang niemand gewond is valt het altijd mee.
Oeh... winterbanden met spikes.quote:Op zondag 20 december 2009 16:02 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Strooien helpt niks als er niemand overheen rijdt. Verder weet jij duidelijk niks van Finland en Noorwegen af. Genoeg zooi daar, tevens hebben de mensen daar mooi Nokian Hakkapeliitta 7's onder de auto, die hier verboden zijn.
[ afbeelding ]
Nouja in de prak, rechterzijkant op een paal en laat het nou een klein koekblikje zijn, dan wil die wel in elkaar zitten. Het is met een gangetje van ongeveer 20km/h gegaan. Het is niet alleen de bumper, motorkap en zijscherm, maar de balk is ook redelijk beschadigd, en vooral met kleinere wat oudere auto's is dat zo krom gereden.quote:Op zondag 20 december 2009 16:02 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het gebeurd is, maar een auto in de prak rijden lukt alleen als je harder dan 30 gaat, en hier zou dat nu extreem onverantwoordelijk zijn.
En zolang niemand gewond is valt het altijd mee.
Men (en overheid) is daar wel wat beter ingesteld op slecht weer.quote:Op zondag 20 december 2009 16:02 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Strooien helpt niks als er niemand overheen rijdt. Verder weet jij duidelijk niks van Finland en Noorwegen af. Genoeg zooi daar, tevens hebben de mensen daar mooi Nokian Hakkapeliitta 7's onder de auto, die hier verboden zijn.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 december 2009 16:24 schreef dramatiek het volgende:
hier sneeuwt het nog harder dan dat het tot nu toe gedaan heeft vandaag. Zullen dan wel de laatste stuipjes zijn. Nog een uurtje en dan is het gedaan
of regenenquote:Op zondag 20 december 2009 16:27 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je kunt mij vertellen wat je wil, maar ik denk dat het de hele week nog blijft sneeuwen.
Dus? Ik zie hier ook geen strooiwagens langsrijden. Wel sneeuwschuivers, maar dat is 't. Sowieso geeft strooien een gore troep en werkt t niet als 't vriest en vrijwel niemand erover heen rijdt. Dus waarom zou je dan strooien als t toch niet helpt..quote:Op zondag 20 december 2009 16:24 schreef Party_P het volgende:
Ik heb vandaag geen 1 strooiwagen gezien die op de weg reed, wel een tractor op het fietspad.
Dat hoeft geen sneeuw te zijn toch? Niet dat ik er veel verstand van heb, maar volgens mij heb je ook "gewone" wolkenquote:Op zondag 20 december 2009 16:27 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je kunt mij vertellen wat je wil, maar ik denk dat het de hele week nog blijft sneeuwen.
quote:
Dat zeggen de weermannen, maar in Groningen is het daar te koud voor.quote:Op zondag 20 december 2009 16:28 schreef Sanddr het volgende:
[..]
Dat hoeft geen sneeuw te zijn toch? Niet dat ik er veel verstand van heb, maar volgens mij heb je ook "gewone" wolken
Vlak voor kerst, lekker danquote:Op zondag 20 december 2009 16:33 schreef dramatiek het volgende:
Volgens Gerrit Hiemstra blijft het wel sneeuwen, elke dag, zo hier en daar. Had het over nog 5-10cm etc. na donderdag zal het wel regenen.
Nog steeds chagrijnig omdat ie Limburger isquote:Op zondag 20 december 2009 16:41 schreef ondeugend het volgende:
Waar is die sjaggerijnige limburger die geen sneeuw had?
Ondergesneeuwd nu ?
quote:Weeralarm
Waarschuwing ZWARE SNEEUW: GROTE OVERLAST
Toelichting Met uitzondering van zuidwesten van het land komen zware sneeuwbuien voor. Deze sneeuwbuien zorgen voor gladheid en zichtverslechtering. De zone met sneeuwbuien trekt langzaam oostwaarts weg.
Bericht nummer 6
Opgesteld zondag 20 december 2009 16.37 uur
Volgend bericht 17.30 lt
Ook vast ! Maar hij had geen sneeuw donderdag en was very pissed of... zo erg dat hij winter ging haten.quote:Op zondag 20 december 2009 16:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nog steeds chagrijnig omdat ie Limburger is
Ik heb nog mijn twijfels en het plaatselijke weerstation ook. Ook omdat het voor eetgelegenheden wel goed uit zou komen als de mensen alvast gaan boeken e.d.quote:
Dat zegt piet jah!quote:Op zondag 20 december 2009 16:58 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]Mensen zoals jou kan ik enkel maar uitlachen.
Er is dus nog niets zeker.quote:Verwachting komende 5 dagen
maandag 21 december tot en met vrijdag 25 december 2009
Aanhoudend wisselvallig winterweer, nu en dan (natte)sneeuw en mogelijk ook ijzel. De dagtemperatuur komt geleidelijk boven het vriespunt, 's nachts blijft het licht vriezen.
ma di wo do vr
Zonneschijn (%) 40 30 10 10 20
Neerslagkans (%) 50 50 40 60 40
Neerslaghoeveelheid (mm) 1 0-1 0 0-5 0-1
Minimumtemperatuur (°C) -5 -5/-2 -4/0 -5/-1 -5/0
Middagtemperatuur (°C) -1 -2/+3 -1/+3 0/+3 2/5
Windrichting Z ZW ZW ZO ZW
Windkracht (bft) 3 4 3 3 4
zondag 20 december 2009 04.21 uur
Verwachting 6 tot 9 dagen vooruit
zaterdag 26 december tot en met dinsdag 29 december 2009
Nog steeds onzeker met een gelijke kans op: Het aanhouden van het licht vriezende weer met nu en dan winterse neerslag, dan wel de kans op een zachter weertype met af en toe regen.
zondag 20 december 2009 04.21 uur
quote:Op zondag 20 december 2009 16:59 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik heb nog mijn twijfels en het plaatselijke weerstation ook. Ook omdat het voor eetgelegenheden wel goed uit zou komen als de mensen alvast gaan boeken e.d.
Zie het vaker met weerberichten. Soms ineens in t weekend fantastisch weer,. Is het weeekend allemaal regen. Imo puur voor bedrijven als Six Flags e.d.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |