Ik heb net ook een aardige wandeling gemaakt door nieuwbouw/platteland, en ik zakte er ook tot boven mijn enkels in.quote:Op zondag 20 december 2009 18:05 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Sneeuw kraakt onder je voeten, al zak je er op sommige plekken ook tot ver boven je enkels in. Helder weer en net onder 0
Ja ik zie al die stoepranden enzo hier ook niet meer.quote:Op zondag 20 december 2009 18:07 schreef Tiggerman het volgende:
Net maar even mijn kamer verlaten om buiten te kijken.. en op een gegeven moment tot de knie in de sneeuw. En op mijn muil gegaan omdat ik een afstapje verkeerd inschatte
Ben benieuwd!quote:Op zondag 20 december 2009 18:08 schreef Sj0rSz het volgende:
Foto's uit omg. Tilburg volgen na het eten.
Rond de 20 cm gevallen!
Ik heb deze situatie iig nog nooit meegemaaktquote:
quote:Op zondag 20 december 2009 18:12 schreef Radio-silence het volgende:
Volgende titel?
Waar tandarts Bennink ingesneeuwd is
[ afbeelding ]
Volgende titel?
[ afbeelding ]
Loooooooolquote:Op zondag 20 december 2009 18:12 schreef Radio-silence het volgende:
Volgende titel?
[ afbeelding ]
Volgende titel?
[ afbeelding ]
Die is mooi, zet je hem klaar?quote:Op zondag 20 december 2009 18:18 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
De atmosfeer staat op ontploffen #311: Tandarts Bennink.
Plaatje moet er idd wel bij jaquote:Op zondag 20 december 2009 18:18 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Die is mooi, zet je hem klaar?
Plaatje in de OP?
Done!quote:Op zondag 20 december 2009 18:18 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Die is mooi, zet je hem klaar?
Plaatje in de OP?
Volgens de 24 uursverwachting zou er iig morgenavond rond een uur of 18.00u een flinke bui vanaf België naderenquote:Op zondag 20 december 2009 18:21 schreef JohnLocke het volgende:
Volgens de sneeuwradar is het zometeen voorlopig afgelopen met de lol. Ik hoop dat er vannacht nog wat komt, ik heb toch vakantie.
Bijna vol!quote:Op zondag 20 december 2009 18:22 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
Oh iets te vroeg gedrukt op Invoeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |