volgens mij heb ik hem wel op de radio gehoord...quote:Op zondag 20 december 2009 12:11 schreef djkoelkast het volgende:
Deze had 62 euro aan kleingeld en gezien Do al sliep was er niemand die hem even hielp met het geld door de bus doen dmv een bordje ofzo, dus hij heeft daar een hele tijd gestaan![]()
[ afbeelding ]
Ik ben net wakker...... Ik maak dit net meequote:Op zondag 20 december 2009 12:14 schreef Sirolf het volgende:
'Malaria is zojuist uitgeroeid' vond ik dan weer een betere TT.
Nog niet bekend, alleen dat ze gaan bijdragenquote:Op zondag 20 december 2009 12:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik heb nog gemist of de overheid nog wat gaat doen dit jaar, wat doet de overheid dit jaar ,verdubbel of vast bedrag.
Dat maken ze donderdag pas bekend als Koenders er zelf is.quote:Op zondag 20 december 2009 12:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik heb nog gemist of de overheid nog wat gaat doen dit jaar, wat doet de overheid dit jaar ,verdubbel of vast bedrag.
Ik dacht dat ze het zouden verdubbelen.quote:Op zondag 20 december 2009 12:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ge Rick Roll'dquote:Op zondag 20 december 2009 12:15 schreef Waalwijker het volgende:
En, hoe ging het met Annemieke vannacht?
Die spotte ik vannacht ookquote:Op zondag 20 december 2009 12:15 schreef djkoelkast het volgende:
Niet iedereen had er even veel zin in:
[ afbeelding ]
Die vrijwillige scheidsrechter kneus jaquote:Op zondag 20 december 2009 12:11 schreef djkoelkast het volgende:
Deze had 62 euro aan kleingeld en gezien Do al sliep was er niemand die hem even hielp met het geld door de bus doen dmv een bordje ofzo, dus hij heeft daar een hele tijd gestaan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 december 2009 12:15 schreef djkoelkast het volgende:
Niet iedereen had er even veel zin in:
[ afbeelding ]
Nee dus, ze hebben de hoogte van het bedrag gewoon nog niet bekend gemaakt!quote:Op zondag 20 december 2009 12:15 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze het zouden verdubbelen.
Annemiek heeft 'm toch geholpen op een gegeven moment met een stuk papier ofzo?quote:Op zondag 20 december 2009 12:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die vrijwillige scheidsrechter kneus ja1 muntje per keer door de brievenbus
Welkom!quote:Op zondag 20 december 2009 12:16 schreef tha_dark het volgende:
Goedemiddag iedereen!
Ik ben er vanaf dit topic ook weer bij dit jaar.
Heb door de drukte helaas nog niks gehoord van SR maar vandaag lekker even een dagje luisteren en mee posten!
Tot straks!quote:Op zondag 20 december 2009 12:17 schreef TheVulture het volgende:
Vuurvliegjes
Ik ga even douchen, een raam open zetten (DIE LUCHT!!!!!) en wat opruimen voor de visite komt... tot later
Ha Tha_dark, welkom!quote:Op zondag 20 december 2009 12:16 schreef tha_dark het volgende:
Goedemiddag iedereen!
Heb door de drukte helaas nog niks gehoord van SR maar vandaag lekker even een dagje luisteren en mee posten!
En die plaat versta jij onder dance?quote:Op zondag 20 december 2009 12:17 schreef Rnie het volgende:
Ik ben totaal niet van de dance muziek enzo....maar ik vind die plaat van owl city zo fucking lekker!
Ejquote:Op zondag 20 december 2009 12:16 schreef tha_dark het volgende:
Goedemiddag iedereen!
annemieke heeft hem wel gehoplen en hij heeft zijn actie kunnen uitleggen.quote:Op zondag 20 december 2009 12:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die vrijwillige scheidsrechter kneus ja1 muntje per keer door de brievenbus
Het valt idd onder de bagger..quote:Op zondag 20 december 2009 12:18 schreef tochmaarwel het volgende:
[..]
En die plaat versta jij onder dance?
Hans!quote:
StarGazerquote:Op zondag 20 december 2009 12:18 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ha Tha_dark, welkom!
Woonde jij nou ook in Groningen trouwens?
Marissaatje!quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 12:19 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel een goede muzieksmaak had![]()
Nick en Simon hoor ik met enig regelmaat op RegioFM dus ben er al een beetje imum voor gewordenquote:Op zondag 20 december 2009 12:19 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel een goede muzieksmaak had![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom heb je ze live gezienquote:Op zondag 20 december 2009 12:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nick en Simon hoor ik met enig regelmaat op RegioFM dus ben er al een beetje imum voor geworden. Moet wel zeggen dat ze live best okay zijn..
Electronische zooi dan....wat jij wilt...het gaat erom dat het geen bandje isquote:Op zondag 20 december 2009 12:18 schreef tochmaarwel het volgende:
[..]
En die plaat versta jij onder dance?
Als je omhoog kijkt, dan krijg je een pallet sneeuw in je ogen. Geen goed idee.quote:
Die hoorde we vorig jaar elk uur.quote:Op zondag 20 december 2009 12:23 schreef tha_dark het volgende:
Ik denk dat ik zo meteen Soko ga aanvragen.
Ze heeft ja nauwelijks een kontquote:Op zondag 20 december 2009 12:23 schreef djkoelkast het volgende:
Voor de billenmensen:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 december 2009 12:23 schreef djkoelkast het volgende:
Voor de billenmensen:
[ afbeelding ]
Strak plaatjequote:Op zondag 20 december 2009 12:23 schreef djkoelkast het volgende:
Voor de billenmensen:
[ afbeelding ]
Guusquote:Op zondag 20 december 2009 12:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jaarlijks feest van het werk waar ze optradendit jaar was het beter met Guus Meeuwis
.
Dat was ehm... schattig. WEet iemand een beter woord?quote:Op zondag 20 december 2009 12:25 schreef djkoelkast het volgende:
Hij lacht niet dus je ziet hem amper, maar deze meneer ging als Youssou N'dour een nummer spelen, dat heb ik niet meer gehoord, was na 3u.
[ afbeelding ]
Niet veel te zien daarquote:Op zondag 20 december 2009 12:23 schreef djkoelkast het volgende:
Voor de billenmensen:
[ afbeelding ]
Hij is dan ook van de EO hequote:Op zondag 20 december 2009 12:25 schreef Rookert het volgende:
Die gozer van het callcenter kijkt echt chronisch![]()
Dramatisch.quote:Op zondag 20 december 2009 12:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat was ehm... schattig. WEet iemand een beter woord?
Daarom, herinneringen aan vorig jaar.quote:Op zondag 20 december 2009 12:23 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Die hoorde we vorig jaar elk uur.
The cock doet niet meequote:Op zondag 20 december 2009 12:28 schreef imc het volgende:
ligt het aan mij of doet de sapjesman(in beeld) dit jaar niet mee?
wegbezuinigd nee kloptquote:Op zondag 20 december 2009 12:28 schreef imc het volgende:
De KOK doet dit jaar niet meer mee. Alles wordt achter de schermen geproduceerd en als het tijd is krijgen ze hem met Sapmail.quote:Op zondag 20 december 2009 12:28 schreef imc het volgende:
Nope.quote:Op zondag 20 december 2009 12:28 schreef imc het volgende:
Pilesquote:Op zondag 20 december 2009 12:30 schreef Piles het volgende:
GoedeMIDDAG
Goh buurman, ik hier
Hai hai
quote:Op zondag 20 december 2009 12:30 schreef Piles het volgende:
GoedeMIDDAG
Goh buurman, ik hier
Hai hai
Het was al beter, maar ze doet naar mijn mening te weinig en draait vooral muziek. Tuurlijk gaat het daar om, maar het maakt minder leuke televisie.quote:Op zondag 20 december 2009 12:30 schreef tha_dark het volgende:
Annemieke deed het vannacht trouwens wel leuk, voor zover ik kon zien met m'n zatte hoofd.
Goedemiddagquote:Op zondag 20 december 2009 12:30 schreef Piles het volgende:
GoedeMIDDAG
Goh buurman, ik hier
Hai hai
quote:Op zondag 20 december 2009 12:31 schreef Marissaatje het volgende:
"Flinke Namen...nou die staan er sowieso al tussen"
Ik hou het niet bijquote:Op zondag 20 december 2009 12:31 schreef Miam het volgende:
Ik doe ook weer mee.
wat gaat deze reeks snel man.
quote:Op zondag 20 december 2009 12:31 schreef Marissaatje het volgende:
"Flinke Namen...nou die staan er sowieso al tussen"
naast een slapende do ben je al snel leuk natuurlijkquote:Op zondag 20 december 2009 12:30 schreef tha_dark het volgende:
Annemieke deed het vannacht trouwens wel leuk, voor zover ik kon zien met m'n zatte hoofd.
toen was Do allang weg tochquote:Op zondag 20 december 2009 12:33 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
naast een slapende do ben je al snel leuk natuurlijk
Als songwriter is Dylan geniaalquote:Op zondag 20 december 2009 12:31 schreef StarGazer het volgende:
Mwah ik vind de versie van Dylan ook prima te pruimen hoor.
Die waren er vorig jaar in Breda ook al bij.. irritante luiquote:Op zondag 20 december 2009 12:33 schreef -Hans- het volgende:
Ah, de free hug mensen zijn er ook weer
quote:Op zondag 20 december 2009 12:33 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
naast een slapende do ben je al snel leuk natuurlijk
Mja, inderdaad....quote:Op zondag 20 december 2009 12:34 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Die waren er vorig jaar in Breda ook al bij.. irritante lui
quote:Op zondag 20 december 2009 12:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als songwriter is Dylan geniaal![]()
Meestal zij de Dylan´s eigen versies prima, maar veel van zijn nummers zijn door anderen beter gebracht imo
Nou ja, toen Annemiek ging draaien was Do in geen velden of wegen te bekennenquote:
Mwah je moet er van houden. Maar ik vind de versie van Hendrix ook beter.quote:Op zondag 20 december 2009 12:35 schreef Krambo het volgende:
[..]
Klopt, Dylan is niet zo'n geweldige zanger vind ik
Die lag naar het scheet concert van Ekdom te luisteren/te ruikenquote:Op zondag 20 december 2009 12:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nou ja, toen Annemiek ging draaien was Do in geen velden of wegen te bekennen
Nee, ze ging slapen rond 2.quote:Op zondag 20 december 2009 12:35 schreef Rookert het volgende:
Is het nog wat met Do geworden sinds half 2 vannacht eigenlijk?
Dat zou echt tof zijn, als suprisegastquote:Op zondag 20 december 2009 12:36 schreef tha_dark het volgende:
Komt Ilse weer een nachtje slapen dit jaar?![]()
![]()
![]()
ze nam haar taak als slaapgast erg letterlijkquote:Op zondag 20 december 2009 12:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nou ja, toen Annemiek ging draaien was Do in geen velden of wegen te bekennen
R.E.M - Losing My Religion.quote:Op zondag 20 december 2009 12:36 schreef hayder het volgende:
hoe heet dit liedje?
Wat een laf wijf is het ookquote:
Ik hoop dat Youp een beetje een goede bui heeft, die gast kan zó zeikenquote:Op zondag 20 december 2009 12:37 schreef djkoelkast het volgende:
Youp vanavond he?
Iemand al de avond/nacht shifts? Ik voorzie gouden chemie tussen Youp en Gerard
Gerard weer voor de graveyard shift denk ik, lijkt me dat hij die afwisselt met Annemiek.quote:Op zondag 20 december 2009 12:37 schreef djkoelkast het volgende:
Youp vanavond he?
Idd Youpie vnvndquote:Op zondag 20 december 2009 12:37 schreef djkoelkast het volgende:
Youp vanavond he?
dinsdagavond komt ze opbrengst brengen, zei ze gisteren op Twitter geloof ik. Dus wie weetquote:Op zondag 20 december 2009 12:36 schreef tha_dark het volgende:
Komt Ilse weer een nachtje slapen dit jaar?![]()
![]()
![]()
In deze setting gaat hij echt niet zeiken hoor, gaat wel lachen worden volgens mijquote:Op zondag 20 december 2009 12:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik hoop dat Youp een beetje een goede bui heeft, die gast kan zó zeiken
Oh ik hoop hetquote:Op zondag 20 december 2009 12:38 schreef Piles het volgende:
[..]
dinsdagavond komt ze opbrengst brengen, zei ze gisteren op Twitter geloof ik. Dus wie weet
Dat hoop ik dus ookquote:Op zondag 20 december 2009 12:38 schreef TAV74 het volgende:
[..]
In deze setting gaat hij echt niet zeiken hoor, gaat wel lachen worden volgens mij
quote:Op zondag 20 december 2009 12:38 schreef djkoelkast het volgende:
Slechter dan met Do kan het toch niet worden
Jezus leeft!quote:Op zondag 20 december 2009 12:41 schreef Rnie het volgende:
haha die baard van die gast buiten
quote:Op zaterdag 19 december 2009 00:31 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van vrijdag 18 december 2009
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 455 Puala
002. 351 Tazar_Yoot
003. 276 The_Dean
004. 266 Godtje
005. 247 oh-oh
006. 245 -Hans-
007. 238 Etcetera
Ho, die komt over een paar dagen weer uit de kut van Maria.quote:
Ja, ik vraag me af waar zijn pet isquote:Op zondag 20 december 2009 12:42 schreef Etcetera het volgende:
Giel met pet op de tekening
Oh en ik zag net de dagcijfers van vrijdag
[..]
quote:Op zondag 20 december 2009 12:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Ho, die komt over een paar dagen weer uit de kut van Maria.
Lekker subtielquote:Op zondag 20 december 2009 12:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Pff, gewoon op statief zettenquote:Op zondag 20 december 2009 12:43 schreef Piles het volgende:
Arme cameraman
Daar helpt geen steadyshot tegen
Hij is een tijd terug gerestyled jaquote:Op zondag 20 december 2009 12:43 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ja, ik vraag me af waar zijn pet is
Boriszquote:Op zondag 20 december 2009 12:42 schreef borisz het volgende:
[..]
Watkseburt?quote:Op zondag 20 december 2009 12:45 schreef Ofyles2 het volgende:
* Ofyles2 voorlopig niet in staat is iets zinnigs te zeggen. Hij is witheet en ook behoorlijk aangedaan...
Nog steeds door Do?quote:Op zondag 20 december 2009 12:45 schreef Ofyles2 het volgende:
* Ofyles2 voorlopig niet in staat is iets zinnigs te zeggen. Hij is witheet en ook behoorlijk aangedaan...
Hij ziet er nu uit als een verzopen katquote:Op zondag 20 december 2009 12:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hij is een tijd terug gerestyled ja
Dries Roelvink?quote:Op zondag 20 december 2009 12:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Fuck, is dat hiphop? Ik vind het bijna soul ofzoquote:Op zondag 20 december 2009 12:46 schreef borisz het volgende:
KYTEMAN. Een van de weinige hiphop dingen wat nog wel goed is.
Iddquote:Op zondag 20 december 2009 12:46 schreef JaneDoe het volgende:
ik zeg tijd voor koffie!
Vind er zelf niks aan..quote:Op zondag 20 december 2009 12:46 schreef borisz het volgende:
KYTEMAN. Een van de weinige hiphop dingen wat nog wel goed is.
Nee, net een aanvaring gehad met mijn zusje.quote:
Klopt. Ik heb echt bewondering voor die man.quote:Op zondag 20 december 2009 12:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Fuck, is dat hiphop? Ik vind het bijna soul ofzo
Uit huis gaanquote:Op zondag 20 december 2009 12:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, net een aanvaring gehad met mijn zusje.
Begrijp me niet verkeerd, ik wil iets speciaals maken van 2010. Het feit dat ik niet op volledige medewerking kan bogen stemt me echt zorgen. Mijn hart bloedt gewoon...
Ze noemen zichzelf Kyteman Hiphop Orkest dus ja vandaar dat ik het even onder hophip gooidequote:Op zondag 20 december 2009 12:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Fuck, is dat hiphop? Ik vind het bijna soul ofzo
Tja, Dries Roelvink noemt zijn muziek ook goedquote:Op zondag 20 december 2009 12:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze noemen zichzelf Kyteman Hiphop Orkest dus ja vandaar dat ik het even onder hophip gooide.
Dat magquote:Op zondag 20 december 2009 12:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze noemen zichzelf Kyteman Hiphop Orkest dus ja vandaar dat ik het even onder hophip gooide.
quote:Op zondag 20 december 2009 12:47 schreef Piles het volgende:
Onze kat heeft trouwens nog nooit sneeuw gezien, die was vanochtend echt even de weg kwijt
Steeds zo'n blik van "Wat is dit, en wat moet ik er mee"
Het is gewoon een baas die er moet zittenquote:Op zondag 20 december 2009 12:49 schreef -Hans- het volgende:
Ekdom is echt zo'n klasbak. Slinger net de cam aan maar gaaf hoor. Ook de interactie zoeken met het publiek. Klasse!
Toen ik gisteren door de kou en sneeuw kon baggeren en het idee had dat m'n vingers eraf zouden vallen vond ik sneeuw niet zo tof hoorquote:Op zondag 20 december 2009 12:49 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik snap de mensen die niet van sneeuw houden trouwens niet...
Ik dacht in ieder geval: 'Our way or the highway'.quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 12:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het is gewoon een baas die er moet zitten
Absoluut! niet te missen schakel.quote:Op zondag 20 december 2009 12:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Eens.quote:Op zondag 20 december 2009 12:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:Op zondag 20 december 2009 12:49 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik snap de mensen die niet van sneeuw houden trouwens niet...
Sterkte en ik hoop dat jullie er uit komen.quote:Op zondag 20 december 2009 12:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik dacht in ieder geval: 'Our way or the highway'.
Ondanks talloze beloftes van mijn zusje komt het er maar nooit van. Ik ga binnenkort hulp zoeken, mijn ouders zitten ook op een dood spoor...![]()
Dapperquote:
Ik hoor het niet eensquote:
Op de bank gezeten, gesmst, op de bank gehangen, gesmst, gaan slapen.quote:Op zondag 20 december 2009 12:53 schreef Pixie. het volgende:
Weet iemand hoe het nog met die Do was afgelopen?
Nooit meer wat van gehoord.quote:Op zondag 20 december 2009 12:53 schreef Pixie. het volgende:
quote:Op zondag 20 december 2009 12:53 schreef Cee het volgende:
Dat bierstube-achtige kling-klokje-klingeling deuntje ook op de achtergrond.
Het huis uitgekickt...quote:Op zondag 20 december 2009 12:53 schreef Pixie. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I wish that was truequote:
Jaa ik weet het, maar toen ze weggingquote:Op zondag 20 december 2009 12:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Op de bank gezeten, gesmst, op de bank gehangen, gesmst, gaan slapen.
Ik sta er welwillend tegenover, maar de vraag is hoe ik mijn zusje kan overtuigen.quote:Op zondag 20 december 2009 12:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Sterkte en ik hoop dat jullie er uit komen.
Geen idee, toen sliep ik nogquote:Op zondag 20 december 2009 12:55 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Jaa ik weet het, maar toen ze wegging
is er nog een lekkere opmerking naar dr gegooid?
quote:Op zondag 20 december 2009 12:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Lees de twitter van Ofyles2 zou ik zeggenquote:Op zondag 20 december 2009 12:55 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Jaa ik weet het, maar toen ze wegging
is er nog een lekkere opmerking naar dr gegooid?
quote:
je vergeet t rokenquote:Op zondag 20 december 2009 12:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
* Etcetera zet radiostream aanquote:
Meende ik ook te horen (crazy).quote:Op zondag 20 december 2009 12:56 schreef Dichterbijer het volgende:
Seal?!
Oh maar dat had ik niet gezienquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |