volgens mij heb ik hem wel op de radio gehoord...quote:Op zondag 20 december 2009 12:11 schreef djkoelkast het volgende:
Deze had 62 euro aan kleingeld en gezien Do al sliep was er niemand die hem even hielp met het geld door de bus doen dmv een bordje ofzo, dus hij heeft daar een hele tijd gestaan![]()
[ afbeelding ]
Ik ben net wakker...... Ik maak dit net meequote:Op zondag 20 december 2009 12:14 schreef Sirolf het volgende:
'Malaria is zojuist uitgeroeid' vond ik dan weer een betere TT.
Nog niet bekend, alleen dat ze gaan bijdragenquote:Op zondag 20 december 2009 12:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik heb nog gemist of de overheid nog wat gaat doen dit jaar, wat doet de overheid dit jaar ,verdubbel of vast bedrag.
Dat maken ze donderdag pas bekend als Koenders er zelf is.quote:Op zondag 20 december 2009 12:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
ik heb nog gemist of de overheid nog wat gaat doen dit jaar, wat doet de overheid dit jaar ,verdubbel of vast bedrag.
Ik dacht dat ze het zouden verdubbelen.quote:Op zondag 20 december 2009 12:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ge Rick Roll'dquote:Op zondag 20 december 2009 12:15 schreef Waalwijker het volgende:
En, hoe ging het met Annemieke vannacht?
Die spotte ik vannacht ookquote:Op zondag 20 december 2009 12:15 schreef djkoelkast het volgende:
Niet iedereen had er even veel zin in:
[ afbeelding ]
Die vrijwillige scheidsrechter kneus jaquote:Op zondag 20 december 2009 12:11 schreef djkoelkast het volgende:
Deze had 62 euro aan kleingeld en gezien Do al sliep was er niemand die hem even hielp met het geld door de bus doen dmv een bordje ofzo, dus hij heeft daar een hele tijd gestaan![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 december 2009 12:15 schreef djkoelkast het volgende:
Niet iedereen had er even veel zin in:
[ afbeelding ]
Nee dus, ze hebben de hoogte van het bedrag gewoon nog niet bekend gemaakt!quote:Op zondag 20 december 2009 12:15 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze het zouden verdubbelen.
Annemiek heeft 'm toch geholpen op een gegeven moment met een stuk papier ofzo?quote:Op zondag 20 december 2009 12:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die vrijwillige scheidsrechter kneus ja1 muntje per keer door de brievenbus
Welkom!quote:Op zondag 20 december 2009 12:16 schreef tha_dark het volgende:
Goedemiddag iedereen!
Ik ben er vanaf dit topic ook weer bij dit jaar.
Heb door de drukte helaas nog niks gehoord van SR maar vandaag lekker even een dagje luisteren en mee posten!
Tot straks!quote:Op zondag 20 december 2009 12:17 schreef TheVulture het volgende:
Vuurvliegjes
Ik ga even douchen, een raam open zetten (DIE LUCHT!!!!!) en wat opruimen voor de visite komt... tot later
Ha Tha_dark, welkom!quote:Op zondag 20 december 2009 12:16 schreef tha_dark het volgende:
Goedemiddag iedereen!
Heb door de drukte helaas nog niks gehoord van SR maar vandaag lekker even een dagje luisteren en mee posten!
En die plaat versta jij onder dance?quote:Op zondag 20 december 2009 12:17 schreef Rnie het volgende:
Ik ben totaal niet van de dance muziek enzo....maar ik vind die plaat van owl city zo fucking lekker!
Ejquote:Op zondag 20 december 2009 12:16 schreef tha_dark het volgende:
Goedemiddag iedereen!
annemieke heeft hem wel gehoplen en hij heeft zijn actie kunnen uitleggen.quote:Op zondag 20 december 2009 12:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die vrijwillige scheidsrechter kneus ja1 muntje per keer door de brievenbus
Het valt idd onder de bagger..quote:Op zondag 20 december 2009 12:18 schreef tochmaarwel het volgende:
[..]
En die plaat versta jij onder dance?
Hans!quote:
StarGazerquote:Op zondag 20 december 2009 12:18 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ha Tha_dark, welkom!
Woonde jij nou ook in Groningen trouwens?
Marissaatje!quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 12:19 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel een goede muzieksmaak had![]()
Nick en Simon hoor ik met enig regelmaat op RegioFM dus ben er al een beetje imum voor gewordenquote:Op zondag 20 december 2009 12:19 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel een goede muzieksmaak had![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom heb je ze live gezienquote:Op zondag 20 december 2009 12:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nick en Simon hoor ik met enig regelmaat op RegioFM dus ben er al een beetje imum voor geworden. Moet wel zeggen dat ze live best okay zijn..
Electronische zooi dan....wat jij wilt...het gaat erom dat het geen bandje isquote:Op zondag 20 december 2009 12:18 schreef tochmaarwel het volgende:
[..]
En die plaat versta jij onder dance?
Als je omhoog kijkt, dan krijg je een pallet sneeuw in je ogen. Geen goed idee.quote:
Die hoorde we vorig jaar elk uur.quote:Op zondag 20 december 2009 12:23 schreef tha_dark het volgende:
Ik denk dat ik zo meteen Soko ga aanvragen.
Ze heeft ja nauwelijks een kontquote:Op zondag 20 december 2009 12:23 schreef djkoelkast het volgende:
Voor de billenmensen:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 december 2009 12:23 schreef djkoelkast het volgende:
Voor de billenmensen:
[ afbeelding ]
Strak plaatjequote:Op zondag 20 december 2009 12:23 schreef djkoelkast het volgende:
Voor de billenmensen:
[ afbeelding ]
Guusquote:Op zondag 20 december 2009 12:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jaarlijks feest van het werk waar ze optradendit jaar was het beter met Guus Meeuwis
.
Dat was ehm... schattig. WEet iemand een beter woord?quote:Op zondag 20 december 2009 12:25 schreef djkoelkast het volgende:
Hij lacht niet dus je ziet hem amper, maar deze meneer ging als Youssou N'dour een nummer spelen, dat heb ik niet meer gehoord, was na 3u.
[ afbeelding ]
Niet veel te zien daarquote:Op zondag 20 december 2009 12:23 schreef djkoelkast het volgende:
Voor de billenmensen:
[ afbeelding ]
Hij is dan ook van de EO hequote:Op zondag 20 december 2009 12:25 schreef Rookert het volgende:
Die gozer van het callcenter kijkt echt chronisch![]()
Dramatisch.quote:Op zondag 20 december 2009 12:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat was ehm... schattig. WEet iemand een beter woord?
Daarom, herinneringen aan vorig jaar.quote:Op zondag 20 december 2009 12:23 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Die hoorde we vorig jaar elk uur.
The cock doet niet meequote:Op zondag 20 december 2009 12:28 schreef imc het volgende:
ligt het aan mij of doet de sapjesman(in beeld) dit jaar niet mee?
wegbezuinigd nee kloptquote:Op zondag 20 december 2009 12:28 schreef imc het volgende:
De KOK doet dit jaar niet meer mee. Alles wordt achter de schermen geproduceerd en als het tijd is krijgen ze hem met Sapmail.quote:Op zondag 20 december 2009 12:28 schreef imc het volgende:
Nope.quote:Op zondag 20 december 2009 12:28 schreef imc het volgende:
Pilesquote:Op zondag 20 december 2009 12:30 schreef Piles het volgende:
GoedeMIDDAG
Goh buurman, ik hier
Hai hai
quote:Op zondag 20 december 2009 12:30 schreef Piles het volgende:
GoedeMIDDAG
Goh buurman, ik hier
Hai hai
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |