Waarom heb je ze live gezienquote:Op zondag 20 december 2009 12:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nick en Simon hoor ik met enig regelmaat op RegioFM dus ben er al een beetje imum voor geworden. Moet wel zeggen dat ze live best okay zijn..
Electronische zooi dan....wat jij wilt...het gaat erom dat het geen bandje isquote:Op zondag 20 december 2009 12:18 schreef tochmaarwel het volgende:
[..]
En die plaat versta jij onder dance?
Als je omhoog kijkt, dan krijg je een pallet sneeuw in je ogen. Geen goed idee.quote:
Die hoorde we vorig jaar elk uur.quote:Op zondag 20 december 2009 12:23 schreef tha_dark het volgende:
Ik denk dat ik zo meteen Soko ga aanvragen.
Ze heeft ja nauwelijks een kontquote:Op zondag 20 december 2009 12:23 schreef djkoelkast het volgende:
Voor de billenmensen:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 december 2009 12:23 schreef djkoelkast het volgende:
Voor de billenmensen:
[ afbeelding ]
Strak plaatjequote:Op zondag 20 december 2009 12:23 schreef djkoelkast het volgende:
Voor de billenmensen:
[ afbeelding ]
Guusquote:Op zondag 20 december 2009 12:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jaarlijks feest van het werk waar ze optradendit jaar was het beter met Guus Meeuwis
.
Dat was ehm... schattig. WEet iemand een beter woord?quote:Op zondag 20 december 2009 12:25 schreef djkoelkast het volgende:
Hij lacht niet dus je ziet hem amper, maar deze meneer ging als Youssou N'dour een nummer spelen, dat heb ik niet meer gehoord, was na 3u.
[ afbeelding ]
Niet veel te zien daarquote:Op zondag 20 december 2009 12:23 schreef djkoelkast het volgende:
Voor de billenmensen:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |