Welkom!quote:Op zondag 20 december 2009 12:16 schreef tha_dark het volgende:
Goedemiddag iedereen!
Ik ben er vanaf dit topic ook weer bij dit jaar.
Heb door de drukte helaas nog niks gehoord van SR maar vandaag lekker even een dagje luisteren en mee posten!
Tot straks!quote:Op zondag 20 december 2009 12:17 schreef TheVulture het volgende:
Vuurvliegjes
Ik ga even douchen, een raam open zetten (DIE LUCHT!!!!!) en wat opruimen voor de visite komt... tot later
Ha Tha_dark, welkom!quote:Op zondag 20 december 2009 12:16 schreef tha_dark het volgende:
Goedemiddag iedereen!
Heb door de drukte helaas nog niks gehoord van SR maar vandaag lekker even een dagje luisteren en mee posten!
En die plaat versta jij onder dance?quote:Op zondag 20 december 2009 12:17 schreef Rnie het volgende:
Ik ben totaal niet van de dance muziek enzo....maar ik vind die plaat van owl city zo fucking lekker!
Ejquote:Op zondag 20 december 2009 12:16 schreef tha_dark het volgende:
Goedemiddag iedereen!
annemieke heeft hem wel gehoplen en hij heeft zijn actie kunnen uitleggen.quote:Op zondag 20 december 2009 12:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die vrijwillige scheidsrechter kneus ja1 muntje per keer door de brievenbus
Het valt idd onder de bagger..quote:Op zondag 20 december 2009 12:18 schreef tochmaarwel het volgende:
[..]
En die plaat versta jij onder dance?
Hans!quote:
StarGazerquote:Op zondag 20 december 2009 12:18 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ha Tha_dark, welkom!
Woonde jij nou ook in Groningen trouwens?
Marissaatje!quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 12:19 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel een goede muzieksmaak had![]()
Nick en Simon hoor ik met enig regelmaat op RegioFM dus ben er al een beetje imum voor gewordenquote:Op zondag 20 december 2009 12:19 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij wel een goede muzieksmaak had![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |