Het was al beter, maar ze doet naar mijn mening te weinig en draait vooral muziek. Tuurlijk gaat het daar om, maar het maakt minder leuke televisie.quote:Op zondag 20 december 2009 12:30 schreef tha_dark het volgende:
Annemieke deed het vannacht trouwens wel leuk, voor zover ik kon zien met m'n zatte hoofd.
Goedemiddagquote:Op zondag 20 december 2009 12:30 schreef Piles het volgende:
GoedeMIDDAG
Goh buurman, ik hier
Hai hai
quote:Op zondag 20 december 2009 12:31 schreef Marissaatje het volgende:
"Flinke Namen...nou die staan er sowieso al tussen"
Ik hou het niet bijquote:Op zondag 20 december 2009 12:31 schreef Miam het volgende:
Ik doe ook weer mee.
wat gaat deze reeks snel man.
quote:Op zondag 20 december 2009 12:31 schreef Marissaatje het volgende:
"Flinke Namen...nou die staan er sowieso al tussen"
naast een slapende do ben je al snel leuk natuurlijkquote:Op zondag 20 december 2009 12:30 schreef tha_dark het volgende:
Annemieke deed het vannacht trouwens wel leuk, voor zover ik kon zien met m'n zatte hoofd.
toen was Do allang weg tochquote:Op zondag 20 december 2009 12:33 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
naast een slapende do ben je al snel leuk natuurlijk
Als songwriter is Dylan geniaalquote:Op zondag 20 december 2009 12:31 schreef StarGazer het volgende:
Mwah ik vind de versie van Dylan ook prima te pruimen hoor.
Die waren er vorig jaar in Breda ook al bij.. irritante luiquote:Op zondag 20 december 2009 12:33 schreef -Hans- het volgende:
Ah, de free hug mensen zijn er ook weer
quote:Op zondag 20 december 2009 12:33 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
naast een slapende do ben je al snel leuk natuurlijk
Mja, inderdaad....quote:Op zondag 20 december 2009 12:34 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Die waren er vorig jaar in Breda ook al bij.. irritante lui
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |