Goedemiddagquote:Op zondag 20 december 2009 12:30 schreef Piles het volgende:
GoedeMIDDAG
Goh buurman, ik hier
Hai hai
quote:Op zondag 20 december 2009 12:31 schreef Marissaatje het volgende:
"Flinke Namen...nou die staan er sowieso al tussen"
Ik hou het niet bijquote:Op zondag 20 december 2009 12:31 schreef Miam het volgende:
Ik doe ook weer mee.
wat gaat deze reeks snel man.
quote:Op zondag 20 december 2009 12:31 schreef Marissaatje het volgende:
"Flinke Namen...nou die staan er sowieso al tussen"
naast een slapende do ben je al snel leuk natuurlijkquote:Op zondag 20 december 2009 12:30 schreef tha_dark het volgende:
Annemieke deed het vannacht trouwens wel leuk, voor zover ik kon zien met m'n zatte hoofd.
toen was Do allang weg tochquote:Op zondag 20 december 2009 12:33 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
naast een slapende do ben je al snel leuk natuurlijk
Als songwriter is Dylan geniaalquote:Op zondag 20 december 2009 12:31 schreef StarGazer het volgende:
Mwah ik vind de versie van Dylan ook prima te pruimen hoor.
Die waren er vorig jaar in Breda ook al bij.. irritante luiquote:Op zondag 20 december 2009 12:33 schreef -Hans- het volgende:
Ah, de free hug mensen zijn er ook weer
quote:Op zondag 20 december 2009 12:33 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
naast een slapende do ben je al snel leuk natuurlijk
Mja, inderdaad....quote:Op zondag 20 december 2009 12:34 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Die waren er vorig jaar in Breda ook al bij.. irritante lui
quote:Op zondag 20 december 2009 12:34 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als songwriter is Dylan geniaal![]()
Meestal zij de Dylan´s eigen versies prima, maar veel van zijn nummers zijn door anderen beter gebracht imo
Nou ja, toen Annemiek ging draaien was Do in geen velden of wegen te bekennenquote:
Mwah je moet er van houden. Maar ik vind de versie van Hendrix ook beter.quote:Op zondag 20 december 2009 12:35 schreef Krambo het volgende:
[..]
Klopt, Dylan is niet zo'n geweldige zanger vind ik
Die lag naar het scheet concert van Ekdom te luisteren/te ruikenquote:Op zondag 20 december 2009 12:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nou ja, toen Annemiek ging draaien was Do in geen velden of wegen te bekennen
Nee, ze ging slapen rond 2.quote:Op zondag 20 december 2009 12:35 schreef Rookert het volgende:
Is het nog wat met Do geworden sinds half 2 vannacht eigenlijk?
Dat zou echt tof zijn, als suprisegastquote:Op zondag 20 december 2009 12:36 schreef tha_dark het volgende:
Komt Ilse weer een nachtje slapen dit jaar?![]()
![]()
![]()
ze nam haar taak als slaapgast erg letterlijkquote:Op zondag 20 december 2009 12:35 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Nou ja, toen Annemiek ging draaien was Do in geen velden of wegen te bekennen
R.E.M - Losing My Religion.quote:Op zondag 20 december 2009 12:36 schreef hayder het volgende:
hoe heet dit liedje?
Wat een laf wijf is het ookquote:
Ik hoop dat Youp een beetje een goede bui heeft, die gast kan zó zeikenquote:Op zondag 20 december 2009 12:37 schreef djkoelkast het volgende:
Youp vanavond he?
Iemand al de avond/nacht shifts? Ik voorzie gouden chemie tussen Youp en Gerard
Gerard weer voor de graveyard shift denk ik, lijkt me dat hij die afwisselt met Annemiek.quote:Op zondag 20 december 2009 12:37 schreef djkoelkast het volgende:
Youp vanavond he?
Idd Youpie vnvndquote:Op zondag 20 december 2009 12:37 schreef djkoelkast het volgende:
Youp vanavond he?
dinsdagavond komt ze opbrengst brengen, zei ze gisteren op Twitter geloof ik. Dus wie weetquote:Op zondag 20 december 2009 12:36 schreef tha_dark het volgende:
Komt Ilse weer een nachtje slapen dit jaar?![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |