Fuck, is dat hiphop? Ik vind het bijna soul ofzoquote:Op zondag 20 december 2009 12:46 schreef borisz het volgende:
KYTEMAN. Een van de weinige hiphop dingen wat nog wel goed is.
Iddquote:Op zondag 20 december 2009 12:46 schreef JaneDoe het volgende:
ik zeg tijd voor koffie!
Vind er zelf niks aan..quote:Op zondag 20 december 2009 12:46 schreef borisz het volgende:
KYTEMAN. Een van de weinige hiphop dingen wat nog wel goed is.
Nee, net een aanvaring gehad met mijn zusje.quote:
Klopt. Ik heb echt bewondering voor die man.quote:Op zondag 20 december 2009 12:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Fuck, is dat hiphop? Ik vind het bijna soul ofzo
Uit huis gaanquote:Op zondag 20 december 2009 12:47 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, net een aanvaring gehad met mijn zusje.
Begrijp me niet verkeerd, ik wil iets speciaals maken van 2010. Het feit dat ik niet op volledige medewerking kan bogen stemt me echt zorgen. Mijn hart bloedt gewoon...
Ze noemen zichzelf Kyteman Hiphop Orkest dus ja vandaar dat ik het even onder hophip gooidequote:Op zondag 20 december 2009 12:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Fuck, is dat hiphop? Ik vind het bijna soul ofzo
Tja, Dries Roelvink noemt zijn muziek ook goedquote:Op zondag 20 december 2009 12:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze noemen zichzelf Kyteman Hiphop Orkest dus ja vandaar dat ik het even onder hophip gooide.
Dat magquote:Op zondag 20 december 2009 12:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Ze noemen zichzelf Kyteman Hiphop Orkest dus ja vandaar dat ik het even onder hophip gooide.
quote:Op zondag 20 december 2009 12:47 schreef Piles het volgende:
Onze kat heeft trouwens nog nooit sneeuw gezien, die was vanochtend echt even de weg kwijt
Steeds zo'n blik van "Wat is dit, en wat moet ik er mee"
Het is gewoon een baas die er moet zittenquote:Op zondag 20 december 2009 12:49 schreef -Hans- het volgende:
Ekdom is echt zo'n klasbak. Slinger net de cam aan maar gaaf hoor. Ook de interactie zoeken met het publiek. Klasse!
Toen ik gisteren door de kou en sneeuw kon baggeren en het idee had dat m'n vingers eraf zouden vallen vond ik sneeuw niet zo tof hoorquote:Op zondag 20 december 2009 12:49 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik snap de mensen die niet van sneeuw houden trouwens niet...
Ik dacht in ieder geval: 'Our way or the highway'.quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 12:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het is gewoon een baas die er moet zitten
Absoluut! niet te missen schakel.quote:Op zondag 20 december 2009 12:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Eens.quote:Op zondag 20 december 2009 12:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:Op zondag 20 december 2009 12:49 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik snap de mensen die niet van sneeuw houden trouwens niet...
Sterkte en ik hoop dat jullie er uit komen.quote:Op zondag 20 december 2009 12:50 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik dacht in ieder geval: 'Our way or the highway'.
Ondanks talloze beloftes van mijn zusje komt het er maar nooit van. Ik ga binnenkort hulp zoeken, mijn ouders zitten ook op een dood spoor...![]()
Dapperquote:
Ik hoor het niet eensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |