Laat maar thuis blijven.quote:Op zondag 20 december 2009 00:43 schreef Dichterbijer het volgende:
Waar blijft Ralf Poelman toch....
Je mag wel op mijn lijstjequote:Op zondag 20 december 2009 00:42 schreef Briggy het volgende:
[..]
* Briggy streept zichzelf van de kandidatenlijst![]()
Of nu erheen gaanquote:Op zondag 20 december 2009 00:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Respect voor de mensen die nu nog op de Grote Markt staat![]()
Ach Gerard is een goede keus en ook annemieke is geen foute keuze, maar giel heeft er te vaak ingezeten, moet inderdaad volgend jaar maar iemand anders op zijn plaats.quote:Op zondag 20 december 2009 00:42 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Is het ook niet en denk ook niet dat het een succes dit jaar zal worden. 3FM heeft echt voor het geld gekozen door er bekende namen (Gerard en Giel) in het huis te stoppen i.p.v 3 "lagere" DJ's erin te proppen die goed met elkaar kunnen samen werken en het gezamelijk tot een succes weten temaken, want ik mis gewoon de wisselwerking zoals Michiel en Gerard dat hadden twee jaar terug . . .
Ohja, Astrid!quote:Op zondag 20 december 2009 00:43 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Nikki
Astrid Kunst
Nikki en Astrid die Never alone zingen bij Beelen
Dieis overigens niet voor Beelen
![]()
Die laatste dacht ik gisterenquote:Op zondag 20 december 2009 00:47 schreef TheVulture het volgende:
Is Snow Patrol eigenlijk al voorbij gekomen.... met Run, Chasing Cars, Set Fire to the third Bar, How to be dead of Just Say Yes
Absoluut! Geen idee hoe het nu buiten is, maar volgens mij freaking koud.quote:
Geen Michielquote:Op zondag 20 december 2009 00:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach Gerard is een goede keus en ook annemieke is geen foute keuze, maar giel heeft er te vaak ingezeten, moet inderdaad volgend jaar maar iemand anders op zijn plaats.
Mijn ideale trio is nog steeds gerard, michiel en rab.
Gewoon allemaal die vrouwen tegelijk. En dan zonder verwarming in het huisquote:Op zondag 20 december 2009 00:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ohja, Astrid!
En mag ik Janne Schra van Room Eleven er dan nog bij zetten?
Even googlen...quote:Op zondag 20 december 2009 00:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ohja, Astrid!
En mag ik Janne Schra van Room Eleven er dan nog bij zetten?
quote:Op zondag 20 december 2009 00:47 schreef TheVulture het volgende:
Is Snow Patrol eigenlijk al voorbij gekomen.... met Run, Chasing Cars, Set Fire to the third Bar, How to be dead of Just Say Yes
Neuh... dan krijg je weer kippenhok-taferelen. Eentje per nacht lijkt me voldoende.quote:Op zondag 20 december 2009 00:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gewoon allemaal die vrouwen tegelijk. En dan zonder verwarming in het huis. Ofzo
.
Owneuh, ik had andere activiteiten voor de dames in gedachtenquote:Op zondag 20 december 2009 00:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Neuh... dan krijg je weer kippenhok-taferelen. Eentje per nacht lijkt me voldoende.
Ze stond "out of space" aan te vragen met een briefje van 20 in haar hand, arm omhoog. Iemand van achter pikte die 20 euro en weg was 'ie!quote:Op zondag 20 december 2009 00:49 schreef miieejj het volgende:
"19-12-2009 03:30 Er jat gewoon iemand 20 euro uit de hand van een meisje dat voor de microfoon staat "
wtf ??
ga nu net naar huis hahahaquote:Op zondag 20 december 2009 00:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Respect voor de mensen die nu nog op de Grote Markt staat![]()
quote:
Veenstra, Ekdom en als derde zou Rab nog wel een keer van me mogenquote:Op zondag 20 december 2009 00:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach Gerard is een goede keus en ook annemieke is geen foute keuze, maar giel heeft er te vaak ingezeten, moet inderdaad volgend jaar maar iemand anders op zijn plaats.
Mijn ideale trio is nog steeds gerard, michiel en rab.
Maar dat meisje reageerde er amper op, echt raar moment was hetquote:Op zondag 20 december 2009 00:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze stond "out of space" aan te vragen met een briefje van 20 in haar hand, arm omhoog. Iemand van achter pikte die 20 euro en weg was 'ie!
quote:Op zondag 20 december 2009 00:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Owneuh, ik had andere activiteiten voor de dames in gedachten.
foei Roel
whehe.quote:
Snel de warmte opzoeken ! Was wel gaaf of niet dan? Na 1 uur ben ik weer richting huis gegaan..quote:
Jahoor, verslavend vooralquote:Op zondag 20 december 2009 00:52 schreef miieejj het volgende:
is het wel lachen om te volgen of niett??
quote:Op zondag 20 december 2009 00:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Owneuh, ik had andere activiteiten voor de dames in gedachten.
foei Roel
Ja, ze heeft haar ding al gedaan. Liedje gezongen. Eigenbelang enzo. En dan kan ze niu vredig inslapen.quote:Op zondag 20 december 2009 00:52 schreef djkoelkast het volgende:
Giel probeert interactie te krijgen met Do, maar die is nogal single-track-minded denk ik.
Het programma staat nu op 'leuk dansen' en meer do-et ze niet.
Gelukkig nog weinig gedraaid.quote:Op zondag 20 december 2009 00:53 schreef miieejj het volgende:
is het liedje Broodje bakpoa al veel aan gevraagd . ?
Net een robot. Giel zegt dat ze leuk naar de brievenbus moet gaan en vervolgens gaat ze naar de brievenbus en blijft daar. Oh wacht ze is terug.quote:Op zondag 20 december 2009 00:52 schreef djkoelkast het volgende:
Giel probeert interactie te krijgen met Do, maar die is nogal single-track-minded denk ik.
Toestraks een keer langs gekomenquote:Op zondag 20 december 2009 00:53 schreef miieejj het volgende:
quote:Op zondag 20 december 2009 00:53 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Zeg dat welIk wil slapen, dus Ralf trap een beetje door man!
Nog maar 1x gehoord.quote:Op zondag 20 december 2009 00:53 schreef miieejj het volgende:
Jetzt reicht's uns. We moeten nu allemaal een schadeclaim indienen bij Do.quote:Op zondag 20 december 2009 00:52 schreef djkoelkast het volgende:
Sneu voor Annemieke, die kan wel wat actieve steun gebruiken in haar eerste nacht denk ik.quote:Op zondag 20 december 2009 00:54 schreef MilaNL het volgende:
Wanneer valt Do in slaap? Gok nu! Ik ga voor 2:00.
Exactquote:Op zondag 20 december 2009 00:53 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Zeg dat welIk wil slapen, dus Ralf trap een beetje door man!
Radio.quote:Op zondag 20 december 2009 00:55 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Welke stream kijk jij? Ik heb nogal wat vertraging tov jou...
Ja ik ook vergeleken met hem.quote:Op zondag 20 december 2009 00:55 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Welke stream kijk jij? Ik heb nogal wat vertraging tov jou...
Heel erg tof ! Heb er 's middag gestaan en 's avonds, maar leuk hoorquote:Op zondag 20 december 2009 00:52 schreef miieejj het volgende:
is het wel lachen om te volgen of niett??
vorig jaar vond ik d'r niks anquote:Op zondag 20 december 2009 00:55 schreef TheZapster het volgende:
Misschien ligt het aan mij maar ik vind er echt nog geen moer aan dit jaar
Meid, het is wat.quote:Op zondag 20 december 2009 00:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het sapje werd geroerd met een mes en nog meer van dat soort zaken. Leuk !
Nog weinig bijzondere momenten. Maar blijft desondanks verslavend.quote:Op zondag 20 december 2009 00:55 schreef TheZapster het volgende:
Misschien ligt het aan mij maar ik vind er echt nog geen moer aan dit jaar
quote:Op zondag 20 december 2009 00:56 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga slapen
Tot morgen SR-vriendjes en vriendinnetjes
2007 versie ofzoquote:Op zondag 20 december 2009 00:57 schreef TheGloaming het volgende:
WTF is dit nu weer voor een versie
Jongens morgen komt Youp dan wordt het geweldigquote:Op zondag 20 december 2009 00:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nog weinig bijzondere momenten. Maar blijft desondanks verslavend.
"Volgens mij moeten we dat maar eens even gaan doen dan!"quote:Op zondag 20 december 2009 00:56 schreef Dichterbijer het volgende:
Do, even aandacht: kijk...zo moet dat s'avonds:
2005 2004 versie, Mike Shinoda Remix.quote:Op zondag 20 december 2009 00:57 schreef TheGloaming het volgende:
WTF is dit nu weer voor een versie
En dan hoor je de muziek die er nu isquote:Op zondag 20 december 2009 00:56 schreef Dichterbijer het volgende:
Hij is bijna niet bekend, maar green day heeft wel degelijk summer of 69 onder handen genomen en uit gebracht.quote:Op zondag 20 december 2009 00:56 schreef MilaNL het volgende:
Summer of 69 is toch niet van Green Day?
edit: ik probeer ook eens snel te zijn
Ach in Adaptation was ie wel goedquote:Op zondag 20 december 2009 00:59 schreef marcodej het volgende:
sterfscene van Nicolas Cage in Windtalkers nu. Ik schoot in de lach...
Gewoon, de radio aan.quote:Op zondag 20 december 2009 00:59 schreef Dichterbijer het volgende:
Ah... T'is 1 uur... dus tijd weer voor... ja idd...Headlines...
*MUTE*
* Ofyles2 ook even iets anders gaat doen.quote:Op zondag 20 december 2009 00:59 schreef TheVulture het volgende:
Ik snap nu wel waarom de DoDo een uitgestorven diersoort is.... en nu ben ik echt weg
Vast wel. Maar dat kan niet goed zijn.quote:
quote:Op zondag 20 december 2009 00:56 schreef Dichterbijer het volgende:
quote:
Fiction Planequote:Op zondag 20 december 2009 01:03 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wie zijn dit ook weer? Anagram ofzo van wat je zei.
Oei.. Groningerhooligans..quote:Op zondag 20 december 2009 01:03 schreef -Hans- het volgende:
Kan nog leuk worden op de Grote markt met al die voetbal mensen.
Gisteren 2 volle wagens en 2 agenten op elke hoek.quote:Op zondag 20 december 2009 01:03 schreef -Hans- het volgende:
Toffe plaat is dit. Annemieke straks om 02:00? Gaat nog wat worden met al die dronken figuren. Ben benieuwd of FC Groningen - Heerenveen nog doorgaat. Kan nog leuk worden op de Grote markt met al die voetbal mensen
. Valt me trouwens wel op dat er best veel politie aanwezig is op de GM..
ach ja, het is geen bryan adams,maar redelijk acceptabel is het wel.quote:Op zondag 20 december 2009 01:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
Vast wel. Maar dat kan niet goed zijn.
Ok, woensdag neem ik dus vrijquote:Op zondag 20 december 2009 01:04 schreef themauster het volgende:
Ilse de lange komt ook nog: Kijk naar #seriousrequest met Do en @giel3fm, ma en di spelen we Oosterpoort en collecteren we! Geld kom ik di na het concert brengen! Leuk!
Fiction Plane. Zoon van Sting.quote:Op zondag 20 december 2009 01:03 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wie zijn dit ook weer? Anagram ofzo van wat je zei.
Dat was vet!quote:Op zondag 20 december 2009 00:56 schreef Dichterbijer het volgende:
Het was de hele tijd vet toen Ilse er was.quote:
quote:corinevdh
Ik begin langzaam te geloven dat Do alleen de 'm' nog mist. #SR09
Eens.quote:Op zondag 20 december 2009 01:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het was de hele tijd vet toen Ilse er was.
En dan is het ook nog eens koopzondagquote:Op zondag 20 december 2009 01:04 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Gisteren 2 volle wagens en 2 agenten op elke hoek.
Zal morgen nog wel meer worden.
Het doorgaan van Grunn - H'veen heeft niet veel te maken met de aanwezigheid van het glazen huis.quote:Op zondag 20 december 2009 01:03 schreef -Hans- het volgende:
Toffe plaat is dit. Annemieke straks om 02:00? Gaat nog wat worden met al die dronken figuren. Ben benieuwd of FC Groningen - Heerenveen nog doorgaat. Kan nog leuk worden op de Grote markt met al die voetbal mensen
. Valt me trouwens wel op dat er best veel politie aanwezig is op de GM..
http://shoutcast.omroep.nl:8104/quote:Op zondag 20 december 2009 01:06 schreef Dichterbijer het volgende:
Poelman in tha house terwijl SR nog voor de zoveelste keer de headlines herhaalt
Ik kijk naar de andere streams op 3fmfanquote:Op zondag 20 december 2009 01:06 schreef Dichterbijer het volgende:
Poelman in tha house terwijl SR nog voor de zoveelste keer de headlines herhaalt
Bedankt voor de mededeling. Ik zal naar je zwaaien.quote:Op zondag 20 december 2009 01:05 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ga even een wijziging doorvoeren: aanstaande maandag ben ik niet in Groningen maar in de regio Arnhem/Nijmegen.
Kloptquote:Op zondag 20 december 2009 01:06 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Het doorgaan van Grunn - H'veen heeft niet veel te maken met de aanwezigheid van het glazen huis.
Ook.quote:
Meen je dat echt?quote:Op zondag 20 december 2009 01:07 schreef broer het volgende:
[..]
Bedankt voor de mededeling. Ik zal naar je zwaaien.
Die heeft het mooiste nummer ooit over groningen gemaaktquote:
Paar treinen die paar minuten veranderenquote:Op zondag 20 december 2009 01:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Meen je dat echt?
Ik kom er alleen om het OV te testen. Nieuwe dienstregeling en zo.
Wat wil je met -10 ....quote:Op zondag 20 december 2009 01:10 schreef Kinga het volgende:
Tot nu toe, is het niet gezelliger dan vorig jaar, vind ik...
Ik heb pas 5 minuten gehoord, maar heel raar vind ik dat niet.quote:Op zondag 20 december 2009 01:10 schreef marcodej het volgende:
De belster was bijna in slaap gevallen net.
Heb ik geen last van, ik ga naar bedquote:Op zondag 20 december 2009 01:10 schreef Halcon het volgende:
Leuk, Insomnia.
oh?quote:Op zondag 20 december 2009 01:10 schreef Gizmo112 het volgende:
en toch eten ze stiekem achter de schermen
quote:Op zondag 20 december 2009 01:10 schreef Kinga het volgende:
Tot nu toe, is het niet gezelliger dan vorig jaar, vind ik...
Ik woon in de buurt van het station, dus ik ga de hele dag voor het raam staan om te zwaaien.quote:Op zondag 20 december 2009 01:09 schreef Ofyles2 het volgende:
Meen je dat echt?
Ik kom er alleen om het OV te testen. Nieuwe dienstregeling en zo.
M'n wijn! Wat doe je?quote:Op zondag 20 december 2009 01:12 schreef broer het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt van het station, dus ik ga de hele dag voor het raam staan om te zwaaien.
Bij elke trein even zwaaienquote:Op zondag 20 december 2009 01:12 schreef broer het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt van het station, dus ik ga de hele dag voor het raam staan om te zwaaien.
Van slap lullen krijg je het niet warmer.quote:Op zondag 20 december 2009 01:12 schreef themauster het volgende:
Echt dat gezeik over dat het vorig jaar gezelliger was steedshet is fucking -10 vorig jaar niet
Frankrijk (cue voor Giel) en Kameroen?quote:
Dat is het iddquote:
Trustenquote:Op zondag 20 december 2009 01:11 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heb ik geen last van, ik ga naar bed
Terusten iedereen
Deze hoor je af en toe nog wel eens op 3FM, maar heb tijdens deze SR echt platen gehoord die je normaal niet snel op 3FM hoort. Wel extra tof natuurlijkquote:Op zondag 20 december 2009 01:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is voor mij de charme van dit soort programma's om dit soort plaatjes weer eens te horen.
Ach, het is hier toch altijd een beetje negatief? Daar moet je inmiddels wel aan gewend zijn.quote:Op zondag 20 december 2009 01:12 schreef themauster het volgende:
Echt dat gezeik over dat het vorig jaar gezelliger was steeds![]()
Nee jong TKB Groningen.quote:Op zondag 20 december 2009 01:13 schreef MilaNL het volgende:
Zijn dit die TKB mensen die daar al uren in de kou staan?
http://www.tweekeerbellen.nl/
Ik luister nooit 3FM eigenlijk.quote:Op zondag 20 december 2009 01:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Deze hoor je af en toe nog wel eens op 3FM, maar heb tijdens deze SR echt platen gehoord die je normaal niet snel op 3FM hoort. Wel extra tof natuurlijk
Geweldig was dat jaquote:Op zondag 20 december 2009 01:15 schreef themauster het volgende:
Ich bin wie dudat filmpje toen ook met alle 3fm medewerkers
Prachtig filmpjequote:Op zondag 20 december 2009 01:15 schreef themauster het volgende:
Ich bin wie dudat filmpje toen ook met alle 3fm medewerkers
Er moet gewoon meer Broodje Bakpao op de zender! Dan wordt het wel gezelligquote:Op zondag 20 december 2009 01:12 schreef themauster het volgende:
Echt dat gezeik over dat het vorig jaar gezelliger was steedshet is fucking -10 vorig jaar niet
Had 't ook gelezen jaquote:Op zondag 20 december 2009 01:15 schreef Dichterbijer het volgende:
Ah! En dan is dit meteen goed nieuws
http://www.nu.nl/lifestyl(...)scheert-oksels-.html
Die heeft de moed allang opgegeven joh.quote:Op zondag 20 december 2009 01:15 schreef Hamilton het volgende:
Interactie tussen Giel en Do is ook 0.
M.u.v. het laatste ben ik het helemaal met je eensquote:Op zondag 20 december 2009 01:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik luister nooit 3FM eigenlijk.Is wel het leuke van dit programma. Je hoort vanalles wat en veel platen die normaalgesproken niet vaak op de radio te horen zijn.
Van sommige platen is dat te begrijpen, zoals de troep die men nu op heeft staan.
En dat ligt dit keer niet aan Gielquote:Op zondag 20 december 2009 01:15 schreef Hamilton het volgende:
Interactie tussen Giel en Do is ook 0.
Liever dit dan Pearl Jam / Green Day en al die andere bagger hoor.quote:
goh.... 1x cowbells is al verkrachten....quote:Op zondag 20 december 2009 01:13 schreef djkoelkast het volgende:
Giel kut altijd door de leuke platen heen
Ga die rockplaten verkrachten, is toch niemand die het merkt.
Ja, die vermaken zich ook al een hele dagquote:Op zondag 20 december 2009 01:18 schreef Qunix het volgende:
Politie op de achtergrond mee doet in de achtergrond
Ik wacht erop!quote:Op zondag 20 december 2009 01:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Liever dit dan Pearl Jam / Green Day en al die andere bagger hoor.
Opblijven, kun je naar de bagger van Annemieke luisteren
Heb je nu nóg niet vaak genoeg gezegd dat je die rock niet leuk vindt?quote:Op zondag 20 december 2009 01:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Live in de studio, oh nee dat was een paar jaar geledenquote:Op zondag 20 december 2009 01:18 schreef Halcon het volgende:
Giel wil gewoon gepijpt worden door Do.
quote:Op zondag 20 december 2009 01:19 schreef Horloge het volgende:
[..]
Heb je nu nóg niet vaak genoeg gezegd dat je die rock niet leuk vindt?
pearl jam is gewoon de meest aangevraagde plaat dus niet zeurenquote:Op zondag 20 december 2009 01:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze lijken zo op elkaarquote:Op zondag 20 december 2009 01:19 schreef Cee het volgende:
Ik heb echt het idee dat steeds hetzelfde groepje van 4 mutsen voor die microfoon staat.
Maar het is telkens een ander stelletje.
Angela is normaal wel tof hoor, heb hoge verwachtingen!quote:Op zondag 20 december 2009 01:20 schreef Etcetera het volgende:
Oh, en nog-te-komen-daggasten: Hans KlokAngela Groothuizen
Van Velzen. Andere volgorde wel trouwens
Mooi woord voor scrabblequote:Op zondag 20 december 2009 01:20 schreef Cee het volgende:
Is dit een verwoede poging tot een verguusmeeuwissing van een provincielied?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |