Laat maar thuis blijven.quote:Op zondag 20 december 2009 00:43 schreef Dichterbijer het volgende:
Waar blijft Ralf Poelman toch....
Je mag wel op mijn lijstjequote:Op zondag 20 december 2009 00:42 schreef Briggy het volgende:
[..]
* Briggy streept zichzelf van de kandidatenlijst![]()
Of nu erheen gaanquote:Op zondag 20 december 2009 00:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Respect voor de mensen die nu nog op de Grote Markt staat![]()
Ach Gerard is een goede keus en ook annemieke is geen foute keuze, maar giel heeft er te vaak ingezeten, moet inderdaad volgend jaar maar iemand anders op zijn plaats.quote:Op zondag 20 december 2009 00:42 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Is het ook niet en denk ook niet dat het een succes dit jaar zal worden. 3FM heeft echt voor het geld gekozen door er bekende namen (Gerard en Giel) in het huis te stoppen i.p.v 3 "lagere" DJ's erin te proppen die goed met elkaar kunnen samen werken en het gezamelijk tot een succes weten temaken, want ik mis gewoon de wisselwerking zoals Michiel en Gerard dat hadden twee jaar terug . . .
Ohja, Astrid!quote:Op zondag 20 december 2009 00:43 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Nikki
Astrid Kunst
Nikki en Astrid die Never alone zingen bij Beelen
Dieis overigens niet voor Beelen
![]()
Die laatste dacht ik gisterenquote:Op zondag 20 december 2009 00:47 schreef TheVulture het volgende:
Is Snow Patrol eigenlijk al voorbij gekomen.... met Run, Chasing Cars, Set Fire to the third Bar, How to be dead of Just Say Yes
Absoluut! Geen idee hoe het nu buiten is, maar volgens mij freaking koud.quote:
Geen Michielquote:Op zondag 20 december 2009 00:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach Gerard is een goede keus en ook annemieke is geen foute keuze, maar giel heeft er te vaak ingezeten, moet inderdaad volgend jaar maar iemand anders op zijn plaats.
Mijn ideale trio is nog steeds gerard, michiel en rab.
Gewoon allemaal die vrouwen tegelijk. En dan zonder verwarming in het huisquote:Op zondag 20 december 2009 00:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ohja, Astrid!
En mag ik Janne Schra van Room Eleven er dan nog bij zetten?
Even googlen...quote:Op zondag 20 december 2009 00:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ohja, Astrid!
En mag ik Janne Schra van Room Eleven er dan nog bij zetten?
quote:Op zondag 20 december 2009 00:47 schreef TheVulture het volgende:
Is Snow Patrol eigenlijk al voorbij gekomen.... met Run, Chasing Cars, Set Fire to the third Bar, How to be dead of Just Say Yes
Neuh... dan krijg je weer kippenhok-taferelen. Eentje per nacht lijkt me voldoende.quote:Op zondag 20 december 2009 00:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gewoon allemaal die vrouwen tegelijk. En dan zonder verwarming in het huis. Ofzo
.
Owneuh, ik had andere activiteiten voor de dames in gedachtenquote:Op zondag 20 december 2009 00:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Neuh... dan krijg je weer kippenhok-taferelen. Eentje per nacht lijkt me voldoende.
Ze stond "out of space" aan te vragen met een briefje van 20 in haar hand, arm omhoog. Iemand van achter pikte die 20 euro en weg was 'ie!quote:Op zondag 20 december 2009 00:49 schreef miieejj het volgende:
"19-12-2009 03:30 Er jat gewoon iemand 20 euro uit de hand van een meisje dat voor de microfoon staat "
wtf ??
ga nu net naar huis hahahaquote:Op zondag 20 december 2009 00:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Respect voor de mensen die nu nog op de Grote Markt staat![]()
quote:
Veenstra, Ekdom en als derde zou Rab nog wel een keer van me mogenquote:Op zondag 20 december 2009 00:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach Gerard is een goede keus en ook annemieke is geen foute keuze, maar giel heeft er te vaak ingezeten, moet inderdaad volgend jaar maar iemand anders op zijn plaats.
Mijn ideale trio is nog steeds gerard, michiel en rab.
Maar dat meisje reageerde er amper op, echt raar moment was hetquote:Op zondag 20 december 2009 00:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze stond "out of space" aan te vragen met een briefje van 20 in haar hand, arm omhoog. Iemand van achter pikte die 20 euro en weg was 'ie!
quote:Op zondag 20 december 2009 00:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Owneuh, ik had andere activiteiten voor de dames in gedachten.
foei Roel
whehe.quote:
Snel de warmte opzoeken ! Was wel gaaf of niet dan? Na 1 uur ben ik weer richting huis gegaan..quote:
Jahoor, verslavend vooralquote:Op zondag 20 december 2009 00:52 schreef miieejj het volgende:
is het wel lachen om te volgen of niett??
quote:Op zondag 20 december 2009 00:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Owneuh, ik had andere activiteiten voor de dames in gedachten.
foei Roel
Ja, ze heeft haar ding al gedaan. Liedje gezongen. Eigenbelang enzo. En dan kan ze niu vredig inslapen.quote:Op zondag 20 december 2009 00:52 schreef djkoelkast het volgende:
Giel probeert interactie te krijgen met Do, maar die is nogal single-track-minded denk ik.
Het programma staat nu op 'leuk dansen' en meer do-et ze niet.
Gelukkig nog weinig gedraaid.quote:Op zondag 20 december 2009 00:53 schreef miieejj het volgende:
is het liedje Broodje bakpoa al veel aan gevraagd . ?
Net een robot. Giel zegt dat ze leuk naar de brievenbus moet gaan en vervolgens gaat ze naar de brievenbus en blijft daar. Oh wacht ze is terug.quote:Op zondag 20 december 2009 00:52 schreef djkoelkast het volgende:
Giel probeert interactie te krijgen met Do, maar die is nogal single-track-minded denk ik.
Toestraks een keer langs gekomenquote:Op zondag 20 december 2009 00:53 schreef miieejj het volgende:
quote:Op zondag 20 december 2009 00:53 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Zeg dat welIk wil slapen, dus Ralf trap een beetje door man!
Nog maar 1x gehoord.quote:Op zondag 20 december 2009 00:53 schreef miieejj het volgende:
Jetzt reicht's uns. We moeten nu allemaal een schadeclaim indienen bij Do.quote:Op zondag 20 december 2009 00:52 schreef djkoelkast het volgende:
Sneu voor Annemieke, die kan wel wat actieve steun gebruiken in haar eerste nacht denk ik.quote:Op zondag 20 december 2009 00:54 schreef MilaNL het volgende:
Wanneer valt Do in slaap? Gok nu! Ik ga voor 2:00.
Exactquote:Op zondag 20 december 2009 00:53 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Zeg dat welIk wil slapen, dus Ralf trap een beetje door man!
Radio.quote:Op zondag 20 december 2009 00:55 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Welke stream kijk jij? Ik heb nogal wat vertraging tov jou...
Ja ik ook vergeleken met hem.quote:Op zondag 20 december 2009 00:55 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Welke stream kijk jij? Ik heb nogal wat vertraging tov jou...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |