Die laatste dacht ik gisterenquote:Op zondag 20 december 2009 00:47 schreef TheVulture het volgende:
Is Snow Patrol eigenlijk al voorbij gekomen.... met Run, Chasing Cars, Set Fire to the third Bar, How to be dead of Just Say Yes
Absoluut! Geen idee hoe het nu buiten is, maar volgens mij freaking koud.quote:
Geen Michielquote:Op zondag 20 december 2009 00:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach Gerard is een goede keus en ook annemieke is geen foute keuze, maar giel heeft er te vaak ingezeten, moet inderdaad volgend jaar maar iemand anders op zijn plaats.
Mijn ideale trio is nog steeds gerard, michiel en rab.
Gewoon allemaal die vrouwen tegelijk. En dan zonder verwarming in het huisquote:Op zondag 20 december 2009 00:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ohja, Astrid!
En mag ik Janne Schra van Room Eleven er dan nog bij zetten?
Even googlen...quote:Op zondag 20 december 2009 00:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ohja, Astrid!
En mag ik Janne Schra van Room Eleven er dan nog bij zetten?
quote:Op zondag 20 december 2009 00:47 schreef TheVulture het volgende:
Is Snow Patrol eigenlijk al voorbij gekomen.... met Run, Chasing Cars, Set Fire to the third Bar, How to be dead of Just Say Yes
Neuh... dan krijg je weer kippenhok-taferelen. Eentje per nacht lijkt me voldoende.quote:Op zondag 20 december 2009 00:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gewoon allemaal die vrouwen tegelijk. En dan zonder verwarming in het huis. Ofzo
.
Owneuh, ik had andere activiteiten voor de dames in gedachtenquote:Op zondag 20 december 2009 00:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Neuh... dan krijg je weer kippenhok-taferelen. Eentje per nacht lijkt me voldoende.
Ze stond "out of space" aan te vragen met een briefje van 20 in haar hand, arm omhoog. Iemand van achter pikte die 20 euro en weg was 'ie!quote:Op zondag 20 december 2009 00:49 schreef miieejj het volgende:
"19-12-2009 03:30 Er jat gewoon iemand 20 euro uit de hand van een meisje dat voor de microfoon staat "
wtf ??
ga nu net naar huis hahahaquote:Op zondag 20 december 2009 00:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Respect voor de mensen die nu nog op de Grote Markt staat![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |