Veenstra, Ekdom en als derde zou Rab nog wel een keer van me mogenquote:Op zondag 20 december 2009 00:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach Gerard is een goede keus en ook annemieke is geen foute keuze, maar giel heeft er te vaak ingezeten, moet inderdaad volgend jaar maar iemand anders op zijn plaats.
Mijn ideale trio is nog steeds gerard, michiel en rab.
Maar dat meisje reageerde er amper op, echt raar moment was hetquote:Op zondag 20 december 2009 00:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ze stond "out of space" aan te vragen met een briefje van 20 in haar hand, arm omhoog. Iemand van achter pikte die 20 euro en weg was 'ie!
quote:Op zondag 20 december 2009 00:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Owneuh, ik had andere activiteiten voor de dames in gedachten.
foei Roel
whehe.quote:
Snel de warmte opzoeken ! Was wel gaaf of niet dan? Na 1 uur ben ik weer richting huis gegaan..quote:
Jahoor, verslavend vooralquote:Op zondag 20 december 2009 00:52 schreef miieejj het volgende:
is het wel lachen om te volgen of niett??
quote:Op zondag 20 december 2009 00:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Owneuh, ik had andere activiteiten voor de dames in gedachten.
foei Roel
Ja, ze heeft haar ding al gedaan. Liedje gezongen. Eigenbelang enzo. En dan kan ze niu vredig inslapen.quote:Op zondag 20 december 2009 00:52 schreef djkoelkast het volgende:
Giel probeert interactie te krijgen met Do, maar die is nogal single-track-minded denk ik.
Het programma staat nu op 'leuk dansen' en meer do-et ze niet.
Gelukkig nog weinig gedraaid.quote:Op zondag 20 december 2009 00:53 schreef miieejj het volgende:
is het liedje Broodje bakpoa al veel aan gevraagd . ?
Net een robot. Giel zegt dat ze leuk naar de brievenbus moet gaan en vervolgens gaat ze naar de brievenbus en blijft daar. Oh wacht ze is terug.quote:Op zondag 20 december 2009 00:52 schreef djkoelkast het volgende:
Giel probeert interactie te krijgen met Do, maar die is nogal single-track-minded denk ik.
Toestraks een keer langs gekomenquote:Op zondag 20 december 2009 00:53 schreef miieejj het volgende:
quote:Op zondag 20 december 2009 00:53 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Zeg dat welIk wil slapen, dus Ralf trap een beetje door man!
Nog maar 1x gehoord.quote:Op zondag 20 december 2009 00:53 schreef miieejj het volgende:
Jetzt reicht's uns. We moeten nu allemaal een schadeclaim indienen bij Do.quote:Op zondag 20 december 2009 00:52 schreef djkoelkast het volgende:
Sneu voor Annemieke, die kan wel wat actieve steun gebruiken in haar eerste nacht denk ik.quote:Op zondag 20 december 2009 00:54 schreef MilaNL het volgende:
Wanneer valt Do in slaap? Gok nu! Ik ga voor 2:00.
Exactquote:Op zondag 20 december 2009 00:53 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Zeg dat welIk wil slapen, dus Ralf trap een beetje door man!
Radio.quote:Op zondag 20 december 2009 00:55 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Welke stream kijk jij? Ik heb nogal wat vertraging tov jou...
Ja ik ook vergeleken met hem.quote:Op zondag 20 december 2009 00:55 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Welke stream kijk jij? Ik heb nogal wat vertraging tov jou...
Heel erg tof ! Heb er 's middag gestaan en 's avonds, maar leuk hoorquote:Op zondag 20 december 2009 00:52 schreef miieejj het volgende:
is het wel lachen om te volgen of niett??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |