Fiction Plane. Zoon van Sting.quote:Op zondag 20 december 2009 01:03 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wie zijn dit ook weer? Anagram ofzo van wat je zei.
Dat was vet!quote:Op zondag 20 december 2009 00:56 schreef Dichterbijer het volgende:
Do, even aandacht: kijk...zo moet dat s'avonds:
Het was de hele tijd vet toen Ilse er was.quote:
quote:corinevdh
Ik begin langzaam te geloven dat Do alleen de 'm' nog mist. #SR09
Eens.quote:Op zondag 20 december 2009 01:06 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het was de hele tijd vet toen Ilse er was.
En dan is het ook nog eens koopzondagquote:Op zondag 20 december 2009 01:04 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Gisteren 2 volle wagens en 2 agenten op elke hoek.
Zal morgen nog wel meer worden.
Het doorgaan van Grunn - H'veen heeft niet veel te maken met de aanwezigheid van het glazen huis.quote:Op zondag 20 december 2009 01:03 schreef -Hans- het volgende:
Toffe plaat is dit. Annemieke straks om 02:00? Gaat nog wat worden met al die dronken figuren. Ben benieuwd of FC Groningen - Heerenveen nog doorgaat. Kan nog leuk worden op de Grote markt met al die voetbal mensen
. Valt me trouwens wel op dat er best veel politie aanwezig is op de GM..
http://shoutcast.omroep.nl:8104/quote:Op zondag 20 december 2009 01:06 schreef Dichterbijer het volgende:
Poelman in tha house terwijl SR nog voor de zoveelste keer de headlines herhaalt
Ik kijk naar de andere streams op 3fmfanquote:Op zondag 20 december 2009 01:06 schreef Dichterbijer het volgende:
Poelman in tha house terwijl SR nog voor de zoveelste keer de headlines herhaalt
Bedankt voor de mededeling. Ik zal naar je zwaaien.quote:Op zondag 20 december 2009 01:05 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik ga even een wijziging doorvoeren: aanstaande maandag ben ik niet in Groningen maar in de regio Arnhem/Nijmegen.
Kloptquote:Op zondag 20 december 2009 01:06 schreef Gizmo112 het volgende:
[..]
Het doorgaan van Grunn - H'veen heeft niet veel te maken met de aanwezigheid van het glazen huis.
Ook.quote:
Meen je dat echt?quote:Op zondag 20 december 2009 01:07 schreef broer het volgende:
[..]
Bedankt voor de mededeling. Ik zal naar je zwaaien.
Die heeft het mooiste nummer ooit over groningen gemaaktquote:
Paar treinen die paar minuten veranderenquote:Op zondag 20 december 2009 01:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Meen je dat echt?
Ik kom er alleen om het OV te testen. Nieuwe dienstregeling en zo.
Wat wil je met -10 ....quote:Op zondag 20 december 2009 01:10 schreef Kinga het volgende:
Tot nu toe, is het niet gezelliger dan vorig jaar, vind ik...
Ik heb pas 5 minuten gehoord, maar heel raar vind ik dat niet.quote:Op zondag 20 december 2009 01:10 schreef marcodej het volgende:
De belster was bijna in slaap gevallen net.
Heb ik geen last van, ik ga naar bedquote:Op zondag 20 december 2009 01:10 schreef Halcon het volgende:
Leuk, Insomnia.
oh?quote:Op zondag 20 december 2009 01:10 schreef Gizmo112 het volgende:
en toch eten ze stiekem achter de schermen
quote:Op zondag 20 december 2009 01:10 schreef Kinga het volgende:
Tot nu toe, is het niet gezelliger dan vorig jaar, vind ik...
Ik woon in de buurt van het station, dus ik ga de hele dag voor het raam staan om te zwaaien.quote:Op zondag 20 december 2009 01:09 schreef Ofyles2 het volgende:
Meen je dat echt?
Ik kom er alleen om het OV te testen. Nieuwe dienstregeling en zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |