M'n wijn! Wat doe je?quote:Op zondag 20 december 2009 01:12 schreef broer het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt van het station, dus ik ga de hele dag voor het raam staan om te zwaaien.
Bij elke trein even zwaaienquote:Op zondag 20 december 2009 01:12 schreef broer het volgende:
[..]
Ik woon in de buurt van het station, dus ik ga de hele dag voor het raam staan om te zwaaien.
Van slap lullen krijg je het niet warmer.quote:Op zondag 20 december 2009 01:12 schreef themauster het volgende:
Echt dat gezeik over dat het vorig jaar gezelliger was steedshet is fucking -10 vorig jaar niet
Frankrijk (cue voor Giel) en Kameroen?quote:
Dat is het iddquote:
Trustenquote:Op zondag 20 december 2009 01:11 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heb ik geen last van, ik ga naar bed
Terusten iedereen
Deze hoor je af en toe nog wel eens op 3FM, maar heb tijdens deze SR echt platen gehoord die je normaal niet snel op 3FM hoort. Wel extra tof natuurlijkquote:Op zondag 20 december 2009 01:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Is voor mij de charme van dit soort programma's om dit soort plaatjes weer eens te horen.
Ach, het is hier toch altijd een beetje negatief? Daar moet je inmiddels wel aan gewend zijn.quote:Op zondag 20 december 2009 01:12 schreef themauster het volgende:
Echt dat gezeik over dat het vorig jaar gezelliger was steeds![]()
Nee jong TKB Groningen.quote:Op zondag 20 december 2009 01:13 schreef MilaNL het volgende:
Zijn dit die TKB mensen die daar al uren in de kou staan?
http://www.tweekeerbellen.nl/
Ik luister nooit 3FM eigenlijk.quote:Op zondag 20 december 2009 01:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Deze hoor je af en toe nog wel eens op 3FM, maar heb tijdens deze SR echt platen gehoord die je normaal niet snel op 3FM hoort. Wel extra tof natuurlijk
Geweldig was dat jaquote:Op zondag 20 december 2009 01:15 schreef themauster het volgende:
Ich bin wie dudat filmpje toen ook met alle 3fm medewerkers
Prachtig filmpjequote:Op zondag 20 december 2009 01:15 schreef themauster het volgende:
Ich bin wie dudat filmpje toen ook met alle 3fm medewerkers
Er moet gewoon meer Broodje Bakpao op de zender! Dan wordt het wel gezelligquote:Op zondag 20 december 2009 01:12 schreef themauster het volgende:
Echt dat gezeik over dat het vorig jaar gezelliger was steedshet is fucking -10 vorig jaar niet
Had 't ook gelezen jaquote:Op zondag 20 december 2009 01:15 schreef Dichterbijer het volgende:
Ah! En dan is dit meteen goed nieuws
http://www.nu.nl/lifestyl(...)scheert-oksels-.html
Die heeft de moed allang opgegeven joh.quote:Op zondag 20 december 2009 01:15 schreef Hamilton het volgende:
Interactie tussen Giel en Do is ook 0.
M.u.v. het laatste ben ik het helemaal met je eensquote:Op zondag 20 december 2009 01:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik luister nooit 3FM eigenlijk.Is wel het leuke van dit programma. Je hoort vanalles wat en veel platen die normaalgesproken niet vaak op de radio te horen zijn.
Van sommige platen is dat te begrijpen, zoals de troep die men nu op heeft staan.
En dat ligt dit keer niet aan Gielquote:Op zondag 20 december 2009 01:15 schreef Hamilton het volgende:
Interactie tussen Giel en Do is ook 0.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |