Haar stem is juist wel onderscheidend. De nummers zijn alleen niet zo interessant.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:42 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is wel weer een beetje overdreven. Ze heeft alleen geen onderscheidende stem of zo. Het is gewoon niet zo interessant...
Hoe is het toch mogelijk?quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
Valt op dat de oud 3fm posters met de beste titels komen
De OP Kan altijd later geplaatst worden, je hoeft daar niet op de te wachten, scheelt weer 1-2 minuten.quote:
Vandaar dat de topics zo hard gaan hier.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nee nee nee nee nee nee nee nee nee nee er is geen limiet.
Nee, liever niet. Het is maar dat ik nog compleet ben.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:44 schreef Briggy het volgende:
[-Hans- mode]
SPRINGUUUUUUUUUUUUH!!! Groningen!!!![]()
[/-Hans- mode]
Maar het gaat nog niet hard genoeg.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Vandaar dat de topics zo hard gaan hier.
Hier ook niets.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:45 schreef Qunix het volgende:
Sneeuwt hard daar zeg!!!
Hier in Amsterdam niets!
Nja dat ben ik niet met je eens. De liedjes maken het nog erger ja, maar ik kan haar echt niet aan haar stem herkennen, het heeft geen eigen geluid of zo. Maar goed, muziek blijft een subjectief onderwerpquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Haar stem is juist wel onderscheidend. De nummers zijn alleen niet zo interessant.
In Amsterdam gebeurt er sowieso helemaal niets, ook niet tijdens Kerst.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:45 schreef Qunix het volgende:
Sneeuwt hard daar zeg!!!
Hier in Amsterdam niets!
Je hoort juist Direct dat het Do is.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja dat ben ik niet met je eens. De liedjes maken het nog erger ja, maar ik kan haar echt niet aan haar stem herkennen, het heeft geen eigen geluid of zo. Maar goed, muziek blijft een subjectief onderwerp
Da's 80's.... Goeie tip welquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wanneer gaat iemand RIck Astley draaien, omdat het kan?
Ik zie nog andere risico's.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:46 schreef Qunix het volgende:
Ze moeten daar wel springen... Anders vriezen ze vast aan de grond
quote:
Ik herken haar alleen doordat ik direct in slaap valquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je hoort juist Direct dat het Do is.
Nee, er staat wel veel in de computer, maar ze nemen ook altijd een eigen platenkoffer mee voor de zekerheid. En die hebben ze ook altijd wel nodig.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:48 schreef imc het volgende:
Zie ik nu goed dat giel nog ouderwets een plaat in de platenspeler duwt ?
muziek staat toch zeker allemaal in de computer?
Het is zaterdag moet kunnenquote:
Graag. Mijn vader kijkt Popstars, ik schaam me nergens meer voor.quote:
Zekers!!!!!quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ich bin wer du
kom er maar in
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Graag. Mijn vader kijkt Popstars, ik schaam me nergens meer voor.
quote:
Ik zou me daar wel voor schamen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Graag. Mijn vader kijkt Popstars, ik schaam me nergens meer voor.
Die is voor Ekdomquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ich bin wer du
kom er maar in
Die is foutquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nog nooit iemand zo vrolijk "Malaría!" horen zingen.
"Steh auf! Bitte!... Dein schuh! Du hast es verlorn!"quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
of Jeanny of rock me amadeus
Tot morgen. En hou hem keihard...quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:54 schreef Aaiphone het volgende:
Ik ga ff bankhangen. Tot morgen denk ik
Lang genoeg achter de pc gehangen.
Laterzzzzz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:54 schreef Aaiphone het volgende:
Ik ga ff bankhangen. Tot morgen denk ik
Lang genoeg achter de pc gehangen.
Laterzzzzz
Is dat Rutger?! Wat een dikzakje is dat gewordenquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nog nooit iemand zo vrolijk "Malaría!" horen zingen.
Dat dus, het blijft wel een beetje mat.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:53 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, bandje begon best veelbelovend, maar dit wordt toch weer net te mainstream/standaard. Wel heel behoorlijk (zeg maar gewoon goed) geproduceerd trouwens.
Waar is je icon? Ik herken je niet meer zoquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:54 schreef muisje-eliza het volgende:
ik moest terugkomen...
maar ben aan t kijken wanneer mn smsje langskomt
Kun je elke dag nieuw beltegoed kopen...quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Waar is je icon? Ik herken je niet meer zo![]()
![]()
En dat smsen lijkt me zo vervelend, moet je constant gaan zitten kijken
ja daar kom ik nu ook achterquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Waar is je icon? Ik herken je niet meer zo![]()
![]()
En dat smsen lijkt me zo vervelend, moet je constant gaan zitten kijken
Lekker koud.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk dat het ergens tussen -10 en -15 wordt.
Dan krijg je zoietsquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
of Jeanny of rock me amadeus
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:54 schreef Piles het volgende:
Misschien dat Ekdom deze cd mee heeft:
Ik was te laatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Das te laat hèquote:
Ik nu ookquote:
Volgens mij is het op dit moment -7 in Groningen.quote:
Ik switch steeds naar de audiostreamquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:59 schreef Qunix het volgende:
En nu is het irritant die headlines... ook het zelfde steeds
Me 2quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik switch steeds naar de audiostream
Konden ze die dieren niet gewoon vangen?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:00 schreef TheArt het volgende:
Twee rendieren die vanmiddag in de middenberm van de snelweg liepen, zijn afgeknald door de plisie.
Ik kan dat hele filmpje intussen foutloos lipsyncenquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:59 schreef Qunix het volgende:
En nu is het irritant die headlines... ook het zelfde steeds
Ze hebben geprobeerd ze te verdoven, maar da's niet gelukt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Konden ze die dieren niet gewoon vangen?
Geprobeerd te verdoven, maar dat misluktequote:Op zaterdag 19 december 2009 23:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Konden ze die dieren niet gewoon vangen?
Nu nog even de stemmen foutloos nadoen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:02 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik kan dat hele filmpje intussen foutloos lipsyncen![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze hebben geprobeerd ze te verdoven, maar da's niet gelukt.
Gaan jullie de rest van de avond hetzelfde postenquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Geprobeerd te verdoven, maar dat mislukte
Iddquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:04 schreef Briggy het volgende:
[..]
[..]
Gaan jullie de rest van de avond hetzelfde posten![]()
Als ze nu de verdovingspijlen in een soortgelijk geweer doen als waarmee ze zijn doodgeschoten, of ben ik nou gek?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Parallelschakeling heeft een storing.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:04 schreef Briggy het volgende:
[..]
[..]
Gaan jullie de rest van de avond hetzelfde posten![]()
Moeten we daar niet iets mee gaan doen. Een show op sms6 ofzoquote:
Ja, zoiets vroeg ik me ook al af jaquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:05 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Als ze nu de verdovingspijlen in een soortgelijk geweer doen als waarmee ze zijn doodgeschoten, of ben ik nou gek?
Kloptquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:05 schreef Dichterbijer het volgende:
Volgens mij heb ik tot nu toe nog niet zo heel veel gemist
Die vind ik minder erg dan Sywert van der LInden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is die knurft van Madurodam ook weer.
De gevoelstemperatuur is op dit moment -14,4 in Groningen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:59 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Volgens mij is het op dit moment -7 in Groningen.
Maar dat was het vanochtend ook en toen voelde het een stuk kouder.
Niet leuk voor de dronken wildplassers...quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:06 schreef Symer het volgende:
[..]
De gevoelstemperatuur is op dit moment -14,4 in Groningen.
Voor het eerst dat ik het eens ben met iets wat je zegtquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:05 schreef djkoelkast het volgende:
Oei wat een verkrachte versie van Show me love. Het origineel is beter.
Als je raak kan schieten, kun je er ook wel een keiharde olifantenverdoving in gooien! Dan ben je ook klaar..quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:03 schreef Piles het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:00 schreef TheArt het volgende:
Twee rendieren die vanmiddag in de middenberm van de snelweg liepen, zijn afgeknald door de plisie.
Fake Blood moet zeker langskomenquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:06 schreef Qunix het volgende:
Perl Jam nu veel gehoord... Fireflies 1x en Fake Blood geen
Pearl Jam als trouwplaat getuigt van smaak.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:07 schreef djkoelkast het volgende:
Ja en dat voor de nummer 3, zie je wel dat ze hun eigen smaak pushen.
En Pearl Jam als je trouwplaat
Sowieso is een trouwplaat om te janken, maar zulk soort helemaal.
Ik voel een chemie, let op: einde van SR zijn we stukken nader tot elkaar gekomen, ik heb dat elk jaar met mensen in deze topicsquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:07 schreef Briggy het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik het eens ben met iets wat je zegt
En trouwplaat hebben getuigt al direct van wansmaak, welke plaat het ook is.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Pearl Jam als trouwplaat getuigt van smaak.
Ik heb verder niets tegen Pearl Jam.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:07 schreef djkoelkast het volgende:
Hoe wel het ook een plaat voor een begrafenis kan zijn.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat heb ik meer met de Top2000.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik voel een chemie, let op: einde van SR zijn we stukken nader tot elkaar gekomen, ik heb dat elk jaar met mensen in deze topics
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:07 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb er niets tegen, maar zéker niets mee. Maar het is nou niet bepaald een romantische plaat he.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb verder niets tegen Pearl Jam.
Ik ben niet getrouwd vanwege het feit dat ik er niets mee heb. Maar als mensen willen trouwen vind ik dat prima, dan kun je er maar beter een tof nummer bij zoekenquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En trouwplaat hebben getuigt al direct van wansmaak, welke plaat het ook is.
Mee eens. Maar Pearl Jam heeft een aantal nummers die iets minder geschikt zijn als trouwplaatquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
I'm still alive?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hoe wel het ook een plaat voor een begrafenis kan zijn.
Keus genoeg, dus voor alle gelegenheden wel iets te vinden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hoe wel het ook een plaat voor een begrafenis kan zijn.
Ja.quote:
Volgens mij maakt het bruidspaar nog altijd zelf uit wat ze een geschikte plaat vinden toch??quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:10 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Mee eens. Maar Pearl Jam heeft een aantal nummers die iets minder geschikt zijn als trouwplaat
Herhaal het, ik kan dit niet geloven...quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:13 schreef -Hans- het volgende:
Volgens mij werd er zelfs iemand afgevoerd per ambulance vanwege de kou?
Nou ja, het zou mijn gaan om een plaat waar ik en mijn toekomstige vrouw iets mee hebben. Dat kan dus ook best een zwaar nummer zijn.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:10 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Mee eens. Maar Pearl Jam heeft een aantal nummers die iets minder geschikt zijn als trouwplaat
Hans, je leeft nogquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:13 schreef -Hans- het volgende:
Jezus wat is het fucking koud !!!!!!! een uur op de GM gestaan met extra sokken, maar het is veel kouder dan 's middags (bedankt wind). Volgens mij werd er zelfs iemand afgevoerd per ambulance vanwege de kou? Het sneeuwt nu ook.
Ennuh, op de laptop van Giel stond toch ook de 3FM reeks openPics zometeen ! Als mijn cam het weer doet
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:54 schreef muisje-eliza het volgende:
ik moest terugkomen...
maar ben aan t kijken wanneer mn smsje langskomt
Ik eis een trouwplaatloze trouwerij!quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou ja, het zou mijn gaan om een plaat waar ik en mijn toekomstige vrouw iets mee hebben. Dat kan dus ook best een zwaar nummer zijn.
Ze houden er volgens mij wel rekening mee:quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Herhaal het, ik kan dit niet geloven...
(HS-GHOR = Hoofd Sectie Geneeskundige Hulpverlening bij Ongevallen en Rampen)quote:11:39:29 19-12-09 GROUP-1 B STADHUIS GRONINGEN GROTE MARKT 1 GRON (HS-GHOR: ja) graag contact met ovdg 1 op de 1819 ivm glazen huis
0402060 MKA Groningen (HS-GHOR)
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:13 schreef -Hans- het volgende:
Jezus wat is het fucking koud !!!!!!! een uur op de GM gestaan met extra sokken, maar het is veel kouder dan 's middags (bedankt wind). Volgens mij werd er zelfs iemand afgevoerd per ambulance vanwege de kou? Het sneeuwt nu ook.
Ennuh, op de laptop van Giel stond toch ook de 3FM reeks openPics zometeen ! Als mijn cam het weer doet
We hebben dan ook heul liev gedaan tegen Giel een paar topics terugquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:13 schreef -Hans- het volgende:
Zo blij dat ik nooit op jou bruiloft zal zijn.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik eis een trouwplaatloze trouwerij!
Doe mij maar een trouwerijloze plaatquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik eis een trouwplaatloze trouwerij!
Kan ook een dronken iemand zijnquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Herhaal het, ik kan dit niet geloven...
Is 'i in Grün?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:16 schreef Piles het volgende:
Hey Hans, mocht je dit lezen: iemand vroeg nog hoe hard de muziek staat daar buiten?
Was ik ook wel benieuwd naar
http://www.flickr.com/photos/hansiej/sets/72157622854670522/quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:17 schreef 3FMaster het volgende:
Hans, ik verwacht weer een linkje met de foto's. Ik heb de vorige ook nog niet gezien
Jup! maar ben blij thuis te zijn want het is link buiten door opvriezing. De wind is heel erg klotequote:
Dubbele tongquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:18 schreef porsche1 het volgende:
Wat zeggen die wijven? Kan die niet normaal praten?
Noh! Is best een lief vrolijk liedjequote:Op zaterdag 19 december 2009 23:17 schreef TheArt het volgende:
Het wordt verdomme steeds erger, nu gaan ze dat taffes nummer ook nog meezingen![]()
![]()
Ik zou het liefste tekenen op het stadhuis, daarna etentje met een besloten groepje en klaar. Ik krijg het er alleen niet doorheen bij mijn vriendin ben ik bang. Van mij hoeft het niet zo groots en ik wil geen nummer wat mij mijn hele leven bijblijft als "ons nummer" en dat het dan toch niet helemaal perfect is. Goede muziek is vaak een momentopname en veel nummers gaan vervelen op den duur, dus liever geen trouwplaat. Trouwen om de functie is voor mij voldoende.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zo blij dat ik nooit op jou bruiloft zal zijn.
Bijzondere gelegenheden kunnen nooit zonder muziek. Muziek = emotie
Ik zie der niet maar ze klinkt gehandicapt op de radio.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:18 schreef TheArt het volgende:
Is ze dronken of is het een vampier?
Haar lippen zijn bevrorenquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:18 schreef porsche1 het volgende:
Wat zeggen die wijven? Kan die niet normaal praten?
Helemaal niet zo hard hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:16 schreef Piles het volgende:
Hey Hans, mocht je dit lezen: iemand vroeg nog hoe hard de muziek staat daar buiten?
Was ik ook wel benieuwd naar
Ga ze nu checkenquote:
Ja natuurlijkquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het bruidspaar nog altijd zelf uit wat ze een geschikte plaat vinden toch??
Thanksquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:17 schreef Piles het volgende:
[..]
http://www.flickr.com/photos/hansiej/sets/72157622854670522/
Oh, wij trouwen gewoon helemaal niet. We doen gewoon als anterantief een feestje in de tuin met een echt goede live band.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zou het liefste tekenen op het stadhuis, daarna etentje met een besloten groepje en klaar. Ik krijg het er alleen niet doorheen bij mijn vriendin ben ik bang. Van mij hoeft het niet zo groots en ik wil geen nummer wat mij mijn hele leven bijblijft als "ons nummer" en dat het dan toch niet helemaal perfect is. Goede muziek is vaak een momentopname en veel nummers gaan vervelen op den duur, dus liever geen trouwplaat. Trouwen om de functie is voor mij voldoende.
quote:
Dat doen ze volgens mij niet meer ofzoquote:
Tja.. daar zou ik echt schijt aan hebben als ik zou trouwen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:20 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Ja natuurlijkBen zelf een groot fan van Pearl Jam (27 juni
) maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die raar opkijken bij het horen van Pearl Jam bij de openingsdans
Voor die 320 euro had dat best gemogen. En met The Wild Rover krijg je het publiek wel warm.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doen ze alleen als het ècht hun muziek is, of als er belachelijk veel geld tegenover staat.
Moeten ze niet aan hun huiswerk?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:21 schreef themauster het volgende:
het is wel een studentenparade vanavond
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:23 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Moeten ze niet aan hun huiswerk?
Oh nee, wacht, ze doen alfastudies, daar kennen ze geen huiswerk...![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:23 schreef Briggy het volgende:
Die sms past er mooi bij
[ afbeelding ]
Die sms past er mooi bij
[ afbeelding ]
Whehehe, dis SMS jaquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:23 schreef Briggy het volgende:
Die sms past er mooi bij
[ afbeelding ]
Die sms past er mooi bij
[ afbeelding ]
Die sms past er mooi bij
[ afbeelding ]
Alle kleuters zijn weg, en meteen sfeer!quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:23 schreef Krambo het volgende:
Zo dat gaat weer lekker snel hier, ben je even weg en alweer 4 topics voorbij
Bijna 5.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:23 schreef Krambo het volgende:
Zo dat gaat weer lekker snel hier, ben je even weg en alweer 4 topics voorbij
Ze hebben volgens mij ingegrepen, en dan bedoel ik de leiding van het station. Heeft Wilbert zich er weer mee bemoeid?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:23 schreef Dichterbijer het volgende:
Volgens mij heeft de redactie weer grip op de muziek keuze.
Nou ja, dit nummer is gaaf. Maar als je een hele CD van ze luistert blijkt alles hetzelfde...quote:
Ik snap eigenlijk niet waarom wij twee elkaar zo goed aanvoelen.quote:
Zijn die spamboeren weg?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Alle kleuters zijn weg, en meteen sfeer!
Ekdom was er 1.5 uur geleden. Hierna Annemieke en dan weer giel.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:24 schreef Krambo het volgende:
Giel achter de knoppen? ik dacht dat Ekdom deze shift zou hebben
Hun ouders vonden het niet verantwoord dat beiden zich tot 5:00 zouden vermaken achter de PC en voor de TV.quote:
Hmm... nou... grappigquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:26 schreef marcodej het volgende:
Toet toet. Eerste goeie grap van Giel, ik moest lachen.
Yooooooooquote:
Dan mogen ze maandag ook Baileys halen voor mij.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:23 schreef Briggy het volgende:
Die sms past er mooi bij
[ afbeelding ]
quote:
Die is net pas gestopt joh.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:24 schreef Krambo het volgende:
Giel achter de knoppen? ik dacht dat Ekdom deze shift zou hebben
Ze wil keiharde seks vanavond. Ofzo iets!quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:19 schreef TheZapster het volgende:
Kan je dit ff vertalen Hans? Ik versta er echt helemaal niets van
Hans ik ga morgen 40 euro in de brievenbus gooien voor Innuendo van Queenquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Yoooooooostuk of 20 zijn wel redelijk te doen.. helaas veel foto's van do in actie die mislukt zijn.
Handmatig of automatisch?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Yoooooooostuk of 20 zijn wel redelijk te doen.. helaas veel foto's van do in actie die mislukt zijn.
Ik weet niet wat ik in de bus ga gooien voor mijn request.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:27 schreef themauster het volgende:
[..]
Hans ik ga morgen 40 euro in de brievenbus gooien voor Innuendo van Queen
Ga wel even achter de mic staan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:27 schreef themauster het volgende:
[..]
gewoon automatisch mislukt, hoefde er niets meer aan te doenquote:
GEIL.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ze wil keiharde seks vanavond. Ofzo iets!
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:27 schreef themauster het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |