Krijg je als je niet naar kritieken luistert , af en toe komt er weer een juweeltje dan schijnt alles weer vergeven te zijn.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:38 schreef TAV74 het volgende:
Ze heeft echt geen hele slechte stem, maar het overstijgt voor mijn gevoel het niveau schoolband gewoon niet. weet niet wat het is.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mijn vader is gelukkig wel gezond, hij kijkt Studio Sport.
Inhoudsloos, geen toegevoegde waarde, 13 in een dozijn.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:38 schreef TAV74 het volgende:
Ze heeft echt geen hele slechte stem, maar het overstijgt voor mijn gevoel het niveau schoolband gewoon niet. weet niet wat het is.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[ afbeelding ]
Arie Storm met meer haar
Tsja, ik schrok zelf ook. Hij was schijnbaar vergeten dat de Eredivisie-samenvatting nu op de NOS uitgezonden worden. Daar kijkt hij gelukkig nu naar.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kijkt jouw vader Popstars? Daar zal mijn vader nou echt nooit naar kijken.
Ik vind haar stem te ijl. Dan hoeft het voor mij niet meer.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:38 schreef TAV74 het volgende:
Dat dus.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Inhoudsloos, geen toegevoegde waarde, 13 in een dozijn.
Voor die mensen moeten toch verzachtende omstandigheden gelden?quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:40 schreef marcodej het volgende:
[..]
Tsja, ik schrok zelf ook. Hij was schijnbaar vergeten dat de Eredivisie-samenvatting nu op de NOS uitgezonden worden. Daar kijkt hij gelukkig nu naar.
Mag ik me opwerpen?quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/MissMontreal/status/6830942344
[..]
We moeten nog wat harder schoppen, mensen.
Dat is wel weer een beetje overdreven. Ze heeft alleen geen onderscheidende stem of zo. Het is gewoon niet zo interessant...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |