Kan ook.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien omdat hij zich weer een nightshift wil toe-eigenen?
Slapen met Doquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:35 schreef TheArt het volgende:
[..]
Neuh. Hij hoeft toch pas weer over 11,5 uur, dus die kan nog wel even wakker blijven.
Die hoeft pas over 12 uur weer, twitterde ie.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Misschien omdat hij zich weer een nightshift wil toe-eigenen?
Owja das waar. Ik dacht om 6 uur. Maar dan moet Giel.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:36 schreef alors het volgende:
[..]
waarom wel, hij hoeft pas om 10 uur weer toch?
Qua zang zit 't wel op hetzelfde niveau nuquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:37 schreef marcodej het volgende:
Mn pa zit Popstars te kijken, ik SR. Het contrast kan bijna niet groter.
Kijkt jouw vader Popstars? Daar zal mijn vader nou echt nooit naar kijken.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:37 schreef marcodej het volgende:
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:37 schreef marcodej het volgende:
Het is maar hoe je het ziet, gaat allebei om geld.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:37 schreef marcodej het volgende:
mijn gedachtequote:Op zaterdag 19 december 2009 22:38 schreef Captain_Slow het volgende:
Ik denk dat niemand dit gaat downloaden, maarja, het gaat om het gebaar
Mijn vader is gelukkig wel gezond, hij kijkt Studio Sport.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:38 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kijkt jouw vader Popstars? Daar zal mijn vader nou echt nooit naar kijken.
Ligt aan de nummers.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:38 schreef TAV74 het volgende:
Ze heeft echt geen hele slechte stem, maar het overstijgt voor mijn gevoel het niveau schoolband gewoon niet. weet niet wat het is.
SBS6 zit om geld verlegen, daarom willen ze hun kijkers bedonderen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is maar hoe je het ziet, gaat allebei om geld.
We moeten nog wat harder schoppen, mensen.quote:@Sjors1985 hehe ja FOK! houdt wel van stennis schoppen ;-) gelukkig heb ik een dikke huid :-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |