Nee, liever niet. Het is maar dat ik nog compleet ben.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:44 schreef Briggy het volgende:
[-Hans- mode]
SPRINGUUUUUUUUUUUUH!!! Groningen!!!![]()
[/-Hans- mode]
Maar het gaat nog niet hard genoeg.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Vandaar dat de topics zo hard gaan hier.
Hier ook niets.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:45 schreef Qunix het volgende:
Sneeuwt hard daar zeg!!!
Hier in Amsterdam niets!
Nja dat ben ik niet met je eens. De liedjes maken het nog erger ja, maar ik kan haar echt niet aan haar stem herkennen, het heeft geen eigen geluid of zo. Maar goed, muziek blijft een subjectief onderwerpquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:44 schreef marcodej het volgende:
[..]
Haar stem is juist wel onderscheidend. De nummers zijn alleen niet zo interessant.
In Amsterdam gebeurt er sowieso helemaal niets, ook niet tijdens Kerst.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:45 schreef Qunix het volgende:
Sneeuwt hard daar zeg!!!
Hier in Amsterdam niets!
Je hoort juist Direct dat het Do is.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:46 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja dat ben ik niet met je eens. De liedjes maken het nog erger ja, maar ik kan haar echt niet aan haar stem herkennen, het heeft geen eigen geluid of zo. Maar goed, muziek blijft een subjectief onderwerp
Da's 80's.... Goeie tip welquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:46 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wanneer gaat iemand RIck Astley draaien, omdat het kan?
Ik zie nog andere risico's.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:46 schreef Qunix het volgende:
Ze moeten daar wel springen... Anders vriezen ze vast aan de grond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |