Dan krijg je zoietsquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
of Jeanny of rock me amadeus
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:54 schreef Piles het volgende:
Misschien dat Ekdom deze cd mee heeft:
Ik was te laatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Das te laat hèquote:
Ik nu ookquote:
Volgens mij is het op dit moment -7 in Groningen.quote:
Ik switch steeds naar de audiostreamquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:59 schreef Qunix het volgende:
En nu is het irritant die headlines... ook het zelfde steeds
Me 2quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik switch steeds naar de audiostream
Konden ze die dieren niet gewoon vangen?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:00 schreef TheArt het volgende:
Twee rendieren die vanmiddag in de middenberm van de snelweg liepen, zijn afgeknald door de plisie.
Ik kan dat hele filmpje intussen foutloos lipsyncenquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:59 schreef Qunix het volgende:
En nu is het irritant die headlines... ook het zelfde steeds
Ze hebben geprobeerd ze te verdoven, maar da's niet gelukt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Konden ze die dieren niet gewoon vangen?
Geprobeerd te verdoven, maar dat misluktequote:Op zaterdag 19 december 2009 23:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Konden ze die dieren niet gewoon vangen?
Nu nog even de stemmen foutloos nadoen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:02 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik kan dat hele filmpje intussen foutloos lipsyncen![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze hebben geprobeerd ze te verdoven, maar da's niet gelukt.
Gaan jullie de rest van de avond hetzelfde postenquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Geprobeerd te verdoven, maar dat mislukte
Iddquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:04 schreef Briggy het volgende:
[..]
[..]
Gaan jullie de rest van de avond hetzelfde posten![]()
Als ze nu de verdovingspijlen in een soortgelijk geweer doen als waarmee ze zijn doodgeschoten, of ben ik nou gek?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Parallelschakeling heeft een storing.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:04 schreef Briggy het volgende:
[..]
[..]
Gaan jullie de rest van de avond hetzelfde posten![]()
Moeten we daar niet iets mee gaan doen. Een show op sms6 ofzoquote:
Ja, zoiets vroeg ik me ook al af jaquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:05 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Als ze nu de verdovingspijlen in een soortgelijk geweer doen als waarmee ze zijn doodgeschoten, of ben ik nou gek?
Kloptquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:05 schreef Dichterbijer het volgende:
Volgens mij heb ik tot nu toe nog niet zo heel veel gemist
Die vind ik minder erg dan Sywert van der LInden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Is die knurft van Madurodam ook weer.
De gevoelstemperatuur is op dit moment -14,4 in Groningen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:59 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Volgens mij is het op dit moment -7 in Groningen.
Maar dat was het vanochtend ook en toen voelde het een stuk kouder.
Niet leuk voor de dronken wildplassers...quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:06 schreef Symer het volgende:
[..]
De gevoelstemperatuur is op dit moment -14,4 in Groningen.
Voor het eerst dat ik het eens ben met iets wat je zegtquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:05 schreef djkoelkast het volgende:
Oei wat een verkrachte versie van Show me love. Het origineel is beter.
Als je raak kan schieten, kun je er ook wel een keiharde olifantenverdoving in gooien! Dan ben je ook klaar..quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:03 schreef Piles het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:00 schreef TheArt het volgende:
Twee rendieren die vanmiddag in de middenberm van de snelweg liepen, zijn afgeknald door de plisie.
Fake Blood moet zeker langskomenquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:06 schreef Qunix het volgende:
Perl Jam nu veel gehoord... Fireflies 1x en Fake Blood geen
Pearl Jam als trouwplaat getuigt van smaak.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:07 schreef djkoelkast het volgende:
Ja en dat voor de nummer 3, zie je wel dat ze hun eigen smaak pushen.
En Pearl Jam als je trouwplaat
Sowieso is een trouwplaat om te janken, maar zulk soort helemaal.
Ik voel een chemie, let op: einde van SR zijn we stukken nader tot elkaar gekomen, ik heb dat elk jaar met mensen in deze topicsquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:07 schreef Briggy het volgende:
[..]
Voor het eerst dat ik het eens ben met iets wat je zegt
En trouwplaat hebben getuigt al direct van wansmaak, welke plaat het ook is.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Pearl Jam als trouwplaat getuigt van smaak.
Ik heb verder niets tegen Pearl Jam.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:07 schreef djkoelkast het volgende:
Hoe wel het ook een plaat voor een begrafenis kan zijn.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat heb ik meer met de Top2000.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik voel een chemie, let op: einde van SR zijn we stukken nader tot elkaar gekomen, ik heb dat elk jaar met mensen in deze topics
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:07 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb er niets tegen, maar zéker niets mee. Maar het is nou niet bepaald een romantische plaat he.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb verder niets tegen Pearl Jam.
Ik ben niet getrouwd vanwege het feit dat ik er niets mee heb. Maar als mensen willen trouwen vind ik dat prima, dan kun je er maar beter een tof nummer bij zoekenquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
En trouwplaat hebben getuigt al direct van wansmaak, welke plaat het ook is.
Mee eens. Maar Pearl Jam heeft een aantal nummers die iets minder geschikt zijn als trouwplaatquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
I'm still alive?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hoe wel het ook een plaat voor een begrafenis kan zijn.
Keus genoeg, dus voor alle gelegenheden wel iets te vinden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hoe wel het ook een plaat voor een begrafenis kan zijn.
Ja.quote:
Volgens mij maakt het bruidspaar nog altijd zelf uit wat ze een geschikte plaat vinden toch??quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:10 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Mee eens. Maar Pearl Jam heeft een aantal nummers die iets minder geschikt zijn als trouwplaat
Herhaal het, ik kan dit niet geloven...quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:13 schreef -Hans- het volgende:
Volgens mij werd er zelfs iemand afgevoerd per ambulance vanwege de kou?
Nou ja, het zou mijn gaan om een plaat waar ik en mijn toekomstige vrouw iets mee hebben. Dat kan dus ook best een zwaar nummer zijn.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:10 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Mee eens. Maar Pearl Jam heeft een aantal nummers die iets minder geschikt zijn als trouwplaat
Hans, je leeft nogquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:13 schreef -Hans- het volgende:
Jezus wat is het fucking koud !!!!!!! een uur op de GM gestaan met extra sokken, maar het is veel kouder dan 's middags (bedankt wind). Volgens mij werd er zelfs iemand afgevoerd per ambulance vanwege de kou? Het sneeuwt nu ook.
Ennuh, op de laptop van Giel stond toch ook de 3FM reeks openPics zometeen ! Als mijn cam het weer doet
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:54 schreef muisje-eliza het volgende:
ik moest terugkomen...
maar ben aan t kijken wanneer mn smsje langskomt
Ik eis een trouwplaatloze trouwerij!quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou ja, het zou mijn gaan om een plaat waar ik en mijn toekomstige vrouw iets mee hebben. Dat kan dus ook best een zwaar nummer zijn.
Ze houden er volgens mij wel rekening mee:quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Herhaal het, ik kan dit niet geloven...
(HS-GHOR = Hoofd Sectie Geneeskundige Hulpverlening bij Ongevallen en Rampen)quote:11:39:29 19-12-09 GROUP-1 B STADHUIS GRONINGEN GROTE MARKT 1 GRON (HS-GHOR: ja) graag contact met ovdg 1 op de 1819 ivm glazen huis
0402060 MKA Groningen (HS-GHOR)
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:13 schreef -Hans- het volgende:
Jezus wat is het fucking koud !!!!!!! een uur op de GM gestaan met extra sokken, maar het is veel kouder dan 's middags (bedankt wind). Volgens mij werd er zelfs iemand afgevoerd per ambulance vanwege de kou? Het sneeuwt nu ook.
Ennuh, op de laptop van Giel stond toch ook de 3FM reeks openPics zometeen ! Als mijn cam het weer doet
We hebben dan ook heul liev gedaan tegen Giel een paar topics terugquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:13 schreef -Hans- het volgende:
Zo blij dat ik nooit op jou bruiloft zal zijn.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik eis een trouwplaatloze trouwerij!
Doe mij maar een trouwerijloze plaatquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik eis een trouwplaatloze trouwerij!
Kan ook een dronken iemand zijnquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Herhaal het, ik kan dit niet geloven...
Is 'i in Grün?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:16 schreef Piles het volgende:
Hey Hans, mocht je dit lezen: iemand vroeg nog hoe hard de muziek staat daar buiten?
Was ik ook wel benieuwd naar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |