Dan krijg je zoietsquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
of Jeanny of rock me amadeus
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:54 schreef Piles het volgende:
Misschien dat Ekdom deze cd mee heeft:
Ik was te laatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Das te laat hèquote:
Ik nu ookquote:
Volgens mij is het op dit moment -7 in Groningen.quote:
Ik switch steeds naar de audiostreamquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:59 schreef Qunix het volgende:
En nu is het irritant die headlines... ook het zelfde steeds
Me 2quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik switch steeds naar de audiostream
Konden ze die dieren niet gewoon vangen?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:00 schreef TheArt het volgende:
Twee rendieren die vanmiddag in de middenberm van de snelweg liepen, zijn afgeknald door de plisie.
Ik kan dat hele filmpje intussen foutloos lipsyncenquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:59 schreef Qunix het volgende:
En nu is het irritant die headlines... ook het zelfde steeds
Ze hebben geprobeerd ze te verdoven, maar da's niet gelukt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Konden ze die dieren niet gewoon vangen?
Geprobeerd te verdoven, maar dat misluktequote:Op zaterdag 19 december 2009 23:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Konden ze die dieren niet gewoon vangen?
Nu nog even de stemmen foutloos nadoen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:02 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik kan dat hele filmpje intussen foutloos lipsyncen![]()
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze hebben geprobeerd ze te verdoven, maar da's niet gelukt.
Gaan jullie de rest van de avond hetzelfde postenquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Geprobeerd te verdoven, maar dat mislukte
Iddquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:04 schreef Briggy het volgende:
[..]
[..]
Gaan jullie de rest van de avond hetzelfde posten![]()
Als ze nu de verdovingspijlen in een soortgelijk geweer doen als waarmee ze zijn doodgeschoten, of ben ik nou gek?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Geprobeerd te verdoven, maar dat mislukte
Parallelschakeling heeft een storing.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:04 schreef Briggy het volgende:
[..]
[..]
Gaan jullie de rest van de avond hetzelfde posten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |