Ik herken haar alleen doordat ik direct in slaap valquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:47 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je hoort juist Direct dat het Do is.
Nee, er staat wel veel in de computer, maar ze nemen ook altijd een eigen platenkoffer mee voor de zekerheid. En die hebben ze ook altijd wel nodig.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:48 schreef imc het volgende:
Zie ik nu goed dat giel nog ouderwets een plaat in de platenspeler duwt ?
muziek staat toch zeker allemaal in de computer?
Het is zaterdag moet kunnenquote:
Graag. Mijn vader kijkt Popstars, ik schaam me nergens meer voor.quote:
Zekers!!!!!quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ich bin wer du
kom er maar in
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Graag. Mijn vader kijkt Popstars, ik schaam me nergens meer voor.
quote:
Ik zou me daar wel voor schamen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:51 schreef marcodej het volgende:
[..]
Graag. Mijn vader kijkt Popstars, ik schaam me nergens meer voor.
Die is voor Ekdomquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ich bin wer du
kom er maar in
Die is foutquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nog nooit iemand zo vrolijk "Malaría!" horen zingen.
"Steh auf! Bitte!... Dein schuh! Du hast es verlorn!"quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
of Jeanny of rock me amadeus
Tot morgen. En hou hem keihard...quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:54 schreef Aaiphone het volgende:
Ik ga ff bankhangen. Tot morgen denk ik
Lang genoeg achter de pc gehangen.
Laterzzzzz
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:54 schreef Aaiphone het volgende:
Ik ga ff bankhangen. Tot morgen denk ik
Lang genoeg achter de pc gehangen.
Laterzzzzz
Is dat Rutger?! Wat een dikzakje is dat gewordenquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:52 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nog nooit iemand zo vrolijk "Malaría!" horen zingen.
Dat dus, het blijft wel een beetje mat.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:53 schreef TAV74 het volgende:
Hmm, bandje begon best veelbelovend, maar dit wordt toch weer net te mainstream/standaard. Wel heel behoorlijk (zeg maar gewoon goed) geproduceerd trouwens.
Waar is je icon? Ik herken je niet meer zoquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:54 schreef muisje-eliza het volgende:
ik moest terugkomen...
maar ben aan t kijken wanneer mn smsje langskomt
Kun je elke dag nieuw beltegoed kopen...quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Waar is je icon? Ik herken je niet meer zo![]()
![]()
En dat smsen lijkt me zo vervelend, moet je constant gaan zitten kijken
ja daar kom ik nu ook achterquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Waar is je icon? Ik herken je niet meer zo![]()
![]()
En dat smsen lijkt me zo vervelend, moet je constant gaan zitten kijken
Lekker koud.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:56 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk dat het ergens tussen -10 en -15 wordt.
Dan krijg je zoietsquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
of Jeanny of rock me amadeus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |