Mee eens. Maar Pearl Jam heeft een aantal nummers die iets minder geschikt zijn als trouwplaatquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:08 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Pearl Jam als trouwplaat getuigt van smaak.
I'm still alive?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hoe wel het ook een plaat voor een begrafenis kan zijn.
Keus genoeg, dus voor alle gelegenheden wel iets te vinden.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:09 schreef marcodej het volgende:
[..]
Hoe wel het ook een plaat voor een begrafenis kan zijn.
Ja.quote:
Volgens mij maakt het bruidspaar nog altijd zelf uit wat ze een geschikte plaat vinden toch??quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:10 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Mee eens. Maar Pearl Jam heeft een aantal nummers die iets minder geschikt zijn als trouwplaat
Herhaal het, ik kan dit niet geloven...quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:13 schreef -Hans- het volgende:
Volgens mij werd er zelfs iemand afgevoerd per ambulance vanwege de kou?
Nou ja, het zou mijn gaan om een plaat waar ik en mijn toekomstige vrouw iets mee hebben. Dat kan dus ook best een zwaar nummer zijn.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:10 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Mee eens. Maar Pearl Jam heeft een aantal nummers die iets minder geschikt zijn als trouwplaat
Hans, je leeft nogquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:13 schreef -Hans- het volgende:
Jezus wat is het fucking koud !!!!!!! een uur op de GM gestaan met extra sokken, maar het is veel kouder dan 's middags (bedankt wind). Volgens mij werd er zelfs iemand afgevoerd per ambulance vanwege de kou? Het sneeuwt nu ook.
Ennuh, op de laptop van Giel stond toch ook de 3FM reeks openPics zometeen ! Als mijn cam het weer doet
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:54 schreef muisje-eliza het volgende:
ik moest terugkomen...
maar ben aan t kijken wanneer mn smsje langskomt
Ik eis een trouwplaatloze trouwerij!quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:14 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou ja, het zou mijn gaan om een plaat waar ik en mijn toekomstige vrouw iets mee hebben. Dat kan dus ook best een zwaar nummer zijn.
Ze houden er volgens mij wel rekening mee:quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Herhaal het, ik kan dit niet geloven...
(HS-GHOR = Hoofd Sectie Geneeskundige Hulpverlening bij Ongevallen en Rampen)quote:11:39:29 19-12-09 GROUP-1 B STADHUIS GRONINGEN GROTE MARKT 1 GRON (HS-GHOR: ja) graag contact met ovdg 1 op de 1819 ivm glazen huis
0402060 MKA Groningen (HS-GHOR)
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:13 schreef -Hans- het volgende:
Jezus wat is het fucking koud !!!!!!! een uur op de GM gestaan met extra sokken, maar het is veel kouder dan 's middags (bedankt wind). Volgens mij werd er zelfs iemand afgevoerd per ambulance vanwege de kou? Het sneeuwt nu ook.
Ennuh, op de laptop van Giel stond toch ook de 3FM reeks openPics zometeen ! Als mijn cam het weer doet
We hebben dan ook heul liev gedaan tegen Giel een paar topics terugquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:13 schreef -Hans- het volgende:
Zo blij dat ik nooit op jou bruiloft zal zijn.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik eis een trouwplaatloze trouwerij!
Doe mij maar een trouwerijloze plaatquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik eis een trouwplaatloze trouwerij!
Kan ook een dronken iemand zijnquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:14 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Herhaal het, ik kan dit niet geloven...
Is 'i in Grün?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:16 schreef Piles het volgende:
Hey Hans, mocht je dit lezen: iemand vroeg nog hoe hard de muziek staat daar buiten?
Was ik ook wel benieuwd naar
http://www.flickr.com/photos/hansiej/sets/72157622854670522/quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:17 schreef 3FMaster het volgende:
Hans, ik verwacht weer een linkje met de foto's. Ik heb de vorige ook nog niet gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |