Dubbele tongquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:18 schreef porsche1 het volgende:
Wat zeggen die wijven? Kan die niet normaal praten?
Noh! Is best een lief vrolijk liedjequote:Op zaterdag 19 december 2009 23:17 schreef TheArt het volgende:
Het wordt verdomme steeds erger, nu gaan ze dat taffes nummer ook nog meezingen![]()
![]()
Ik zou het liefste tekenen op het stadhuis, daarna etentje met een besloten groepje en klaar. Ik krijg het er alleen niet doorheen bij mijn vriendin ben ik bang. Van mij hoeft het niet zo groots en ik wil geen nummer wat mij mijn hele leven bijblijft als "ons nummer" en dat het dan toch niet helemaal perfect is. Goede muziek is vaak een momentopname en veel nummers gaan vervelen op den duur, dus liever geen trouwplaat. Trouwen om de functie is voor mij voldoende.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Zo blij dat ik nooit op jou bruiloft zal zijn.
Bijzondere gelegenheden kunnen nooit zonder muziek. Muziek = emotie
Ik zie der niet maar ze klinkt gehandicapt op de radio.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:18 schreef TheArt het volgende:
Is ze dronken of is het een vampier?
Haar lippen zijn bevrorenquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:18 schreef porsche1 het volgende:
Wat zeggen die wijven? Kan die niet normaal praten?
Helemaal niet zo hard hoorquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:16 schreef Piles het volgende:
Hey Hans, mocht je dit lezen: iemand vroeg nog hoe hard de muziek staat daar buiten?
Was ik ook wel benieuwd naar
Ga ze nu checkenquote:
Ja natuurlijkquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:13 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Volgens mij maakt het bruidspaar nog altijd zelf uit wat ze een geschikte plaat vinden toch??
Thanksquote:Op zaterdag 19 december 2009 23:17 schreef Piles het volgende:
[..]
http://www.flickr.com/photos/hansiej/sets/72157622854670522/
Oh, wij trouwen gewoon helemaal niet. We doen gewoon als anterantief een feestje in de tuin met een echt goede live band.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zou het liefste tekenen op het stadhuis, daarna etentje met een besloten groepje en klaar. Ik krijg het er alleen niet doorheen bij mijn vriendin ben ik bang. Van mij hoeft het niet zo groots en ik wil geen nummer wat mij mijn hele leven bijblijft als "ons nummer" en dat het dan toch niet helemaal perfect is. Goede muziek is vaak een momentopname en veel nummers gaan vervelen op den duur, dus liever geen trouwplaat. Trouwen om de functie is voor mij voldoende.
quote:
Dat doen ze volgens mij niet meer ofzoquote:
Tja.. daar zou ik echt schijt aan hebben als ik zou trouwen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:20 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Ja natuurlijkBen zelf een groot fan van Pearl Jam (27 juni
) maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die raar opkijken bij het horen van Pearl Jam bij de openingsdans
Voor die 320 euro had dat best gemogen. En met The Wild Rover krijg je het publiek wel warm.quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doen ze alleen als het ècht hun muziek is, of als er belachelijk veel geld tegenover staat.
Moeten ze niet aan hun huiswerk?quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:21 schreef themauster het volgende:
het is wel een studentenparade vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |