abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75800290
Gebruik een synoniem voor de merken. Dit op verzoek van Klonk en BrandX.
Nike - N1ke
Adidas - Adipas

Dealextreme is een webshop waar je allerlei gadgets kunt kopen. De hoofdvestiging bevindt zich in Hong Kong. Hetgeen dat DealExtreme zo bijzonder maakt, zijn naast de lage dollarprijzen en het enorme assortiment, de gratis verzendkosten. Of je nou iets koopt van 1 dollar of van 100 dollar, het verzenden blijft gratis.

DealExtreme hoofdpagina
DealExtreme forums
Nieuwe artikelen op Dealextreme
PayPal
Link naar deze openingspost
Plugin voor FireFox (1.5 en hoger) om de prijzen op DealExtreme om te zetten in Euro's
Nederlandstalige site waarop nog veel meer vragen beantwoord worden

http://www.focalprice.com

http://www.kaidomain.com

http://www.volumerate.com (zuster/dochtersite van DealExtreme, enkel voor grote aantallen!)

http://www.budgetgadgets.com

http://www.mymemory.co.uk

http://www.popbuying.com webshop van jack-peng (nieuwe url, oude url was: http://www.dealperfect.com )

V: Ze hebben alleen maar troep op die site, welke gek koopt daar nou iets?
A: Nou, de mensen die in dit topic posten. De een vindt het troep, de ander vindt het een toffe gadget.
Als je niks aan de site vindt hoef je dit niet hier te komen melden, het is namelijk niet verplicht iets te kopen.

V: Goed, ik wil wat bestellen, hoe doe ik dit?
A: Wat je allereerst gaat doen is een account maken op de site van DealExtreme. Dit kan je doen door hier te klikken.
Verder zul je een PayPal account nodig hebben. Dit is een soort virtuele bankrekening, zonder maandlasten. Aanmelden voor PayPal kan je doen door hier te klikken. Het is noodzakelijk om OF een creditcard OF een bankrekening aan te melden bij PayPal.
Wat het handigste is om te doen is een bankrekening. Zorg er dan wel voor dat je die op de PayPal site verifieert. Dat duurt een dag of twee tot vier. Het verifiëren doen ze door 2 kleine bedragen van een x aantal cent op je rekening storten, die bekijk jij met internetbankieren, en die voer jij in op de PayPal site, en daarmee bewijs je dat het echt jouw bankrekening is.
Als je dat gedaan hebt hoef je je niet meer bij sites aan te melden. Je hoeft ook niets over te maken naar PayPal zelf, dat kan vanzelf gaan. Die manier is simpel, mits je dus je bankrekening geverifieerd hebt. Als je bankrekening bevestigd is bij Paypal, en er staat �0,00 op je PayPal rekening, en je bestelt wat voor, zeg 10 dollar, dan gaat er automatisch na 2 dagen een omgerekend (met de huidige koersen) geldbedrag van je bankrekening af.

Als je dit allemaal dus eenmalig hebt gedaan, is het een kwestie van dingen in je winkelmandje doen en afrekenen. Dit kan het makkelijkste met PayPal Express checkout, zoals ook op de DealExtreme site staat.

V: Ik heb wat besteld, hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?
A: Dit varieert veel. Bepalende factoren zijn of het product op voorraad is, en of de Hong Kong Air Mail een beetje opschiet. Over het algemeen duurt het een dag of 2-3 voordat alles is ingepakt en weg gaat bij DealExtreme, en dan 5 tot 14 dagen voor het verzenden. De ene keer ontvang je iets binnen 7 dagen na bestelling, de andere keer duurt het 2 tot 3 weken. Kijken of je order al verzonden is kan heel simpel door bovenaan de site op My Account te klikken, daar in te loggen. Daar staan de statussen van al je orders. Ook kan je op de desbetreffende order klikken, en dan Invoice te klikken, om te kijken of alle producten op voorraad zijn.

Om de status van je pakket met tracking nummer te bekijken kan je het volgende doen:
http://app3.hongkongpost.com/CGI/mt/enquiry.jsp en je order invullen. Als er staat dat je pakketje hong kong heeft verlaten, is hij mogelijk al in Nederland. Om de status binnen Nederland te achterhalen doe je het volgende:
058 2 333 333 bellen. Doe niks voor Nederlands, 1 voor pakketten en 4 voor overige vragen. Dan zeg je dat er een pakketje is verstuurd vanuit Hong Kong en dat je wilt kijken of het al in Nederland is. Je geeft je : RB(kan verschillen)***************HK traceernummer. Deze checkt de medewerker. Als het pakketje in Nederland is binnengekomen vertelt de medewerkster het je legt zij/hij uit dat hij wordt omgenummerd en dan weet je waar hij is.

V: Ik kan mijn bestelling niet tracken hoor? Ik zie niet staan waar het pakje nu is?
A: Dit klopt. Dit komt omdat het postbedrijf uit Hong Kong en de TNT niet samen werken. Het enige wat je kan zien is of het uberhaupt al uit Hong Kong is. Dit is zo als de status ''Shipped to NL'' is.

V: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met DealExtreme mailen?
A: Nee hoor, dit kan heel simpel. Mits je order nog niet verzonden is dan. Adres wijzigen doe je door in te loggen door op My Account te klikken, op de order te klikken van welke je het adres wilt wijzigen, en dan Update Address te klikken. Dit gaat vrijwel probleemloos, als je order tenminste nog niet verzonden is.

V: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt ofzo?
A: De kans hierop is klein. Wettelijk gezien is tot de ¤22 sowieso vrijgesteld van invoer- en andere kosten, dus dat kan probleemloos. Maar er zijn verscheidene mensen in dit topic die voor honderden dollars in één keer bestellen en niet gepakt worden. Pas wel op met het kopen van dingen waarvan je denkt dat het illegaal is, zoals bepaalde messen. Het beste kan je dat in een losse order doen, zoals dat áls het gepakt wordt, maar één artikel wordt vastgehouden, en niet de rest ook.
Het is trouwens altijd wel aan te raden het volgende artikel bij te bestellen: Drop Shipment and Gift Service
Dit haalt het logo van de site van het pakje, zorgt ervoor dat het als een gift wordt verzonden, en daardoor is dus de kans dat het door de douane wordt tegengehouden nog kleiner. En dat voor maar één dollarcent.
Tevens is dit handig als je iets als cadeau wilt sturen, zodat men niet kan zien waar het vandaan komt.

V: DX Points? Wat is dat nou weer?
A: DX Points maken deel uit van een spaarsysteem. Bij elke 10 dollar die je besteedt krijg je 1 punt. Bij bijvoorbeeld 11 dollar krijg je dus 1 punt, maar ook bij 17 dollar krijg je 1 punt. Bij orders onder de 10 dollar krijg je niets dus.
Andere manieren om te sparen zijn het maken van reviews, foto's, filmpjes. Voor reviews krijg je 2 punten per stuk. Bij foto's krijg je 2 punten per product. Het uploaden van één foto voor een bepaald product levert dus evenveel punten op als het uploaden van 5 foto's voor een bepaald product. Filmpjes leveren 3 tot 10 punten op, afhankelijk van de duidelijkheid van het filmpje.
Met punten kun je gratis dingen krijgen, dit kun je hier vinden. Het verkrijgen (''redeemen'') van gratis producten doe je na het plaatsen van een bestelling, zodat het met een bestelling meeverzonden kan worden.

V: Wat is dit voor icoontje dat bij alle producten staat: ?
A: Dit is een Wishlist icoontje. Als je ingelogd bent, en je klikt erop, komt dat artikel op je Wish List te staan onder My Account. Dit is handig als je iets later snel wil terugvinden, of als je iets wilt bewaren dat je later wilt kopen, als je er het geld wel voor hebt Als je niet ingelogd bent en je klikt erop krijg je een inlogschermpje.

V: Welk flashkaartje voor mijn DS kan ik het beste kopen?
A: Voor vragen over DS flashkaartjes verwijs ik je naar het flashkaarttopic hier op FOK!:
[DS] Flashcards #3

V: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?
Het versturen is niet gratis, maar is verrekend met de prijs van het product. Je betaald dus wel verzendkosten, maar ze laten het niet zien. Hierom moet je bij taobao orders wel altijd verzendkosten betalen. Dus ook als je een varkentje koopt.

V: Wat is i-legaal in Nederland?
A: Wapens en alles wat op wapens lijkt. Boksbeugels zijn dus af te raden om te kopen, evenals BB-guns. Ook aanstekers en wii-controllers in de vorm van een wapen (pistool) raden wij af om te bestellen. Sommigen krijgen het zonder problemen Nederland in, anderen weer niet. Ben je er niet zeker van of je product legaal is in NL? Vraag het hier even. Beter vragen dan risico lopen.
Voor meer informatie over (nep)wapens:
http://www.justitie.nl/on(...)it/wapens/nepwapens/

V: Ik wil iets kopen voor <bedrag>, hoeveel invoeringskosten en belasting moet ik nu betalen?
A: Als je op DealExtreme koopt, en het via Airmail laat verzenden (dus niet EMS)(EMS is niet beschikbaar in Nederland), is de kans dat je belasting of andere kosten moet betalen ontzettend laag. In deze tientallen topics is er nog nooit iemand geweest die belasting moest betalen, wanneer hij of zij via Air Mail bestelde.
Via EMS is de kans aanzienlijk groter, probeer EMS dus te vermijden.

En als je wilt weten hoe het wettelijk geregeld is, kijk ook hier even naar:

Dit zijn 2 tabellen waarbij je de belasting kunt berekenen wat je eventueel zou moeten betalen mocht je pakje ertussen uit gepakt worden!

Let op!
Douanerechten (zoals invoerrecht) berekent u bijna altijd over de waarde van de goederen. De waarde van de goederen is de waarde inclusief vervoers- en verzekeringskosten tot de grens van Nederland.
De omzetbelasting berekend u over de waarde van de goederen (waarde inclusief vervoers- en verzekeringskosten tot de plaats van bestemming) plus de douanerechten.
quote:
Belasting = Douanerechten bij het totale bedrag van je pakje berekenen met de verzendkosten erbij in, en samen optellen. Dan de omzetbelasting van je totale waarde incl. douanerechten berekenen dat moet je aan belasting betalen.

Voorbeeld:

We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..
12% douanerechten en 19% omzetbelasting

Totaal pakket incl. verzending ¤ 215,-
12% douanerechten = ¤ 25.80

Totaal = ¤ 240.8 incl. douanerechten
19% = ¤45.752 omzetbelasting
+ 12,50 inklarings kosten =

¤ 58,25 zou je totaal moeten betalen.
Dit bedrag zou je aan de deur moeten betalen contant.

V: Oh nee, ik heb de laatste post in dit topic gemaakt, wat nu!?
Allereerst, diep ademhalen en vooral rustig blijven. Het maken van de laatste post is totaal niet erg,
en wordt je ook niet kwalijk genomen. Mits jij het nieuwe topic maakt dan. Het maken van een nieuw topic is niet moeilijk. Het enige wat je hoeft te doen, is de code van de Openingspost te kopieren van de FOK! Wikipedia. Verzin een leuke titel, beginnend met ''DealExtreme ervaringentopic #..''.
Aangezien RacerDKB helaas niet meer netjes het lijstje met vorige topics bij werkt, kan je, als je aardig bent, het nieuwe topic toevoegen in de topiclijst op de wiki. Klik daarvoor bovenaan de wiki-pagina op bewerken. Mocht dit te eng zijn, is er (soms) wel een andere user die dit voor je doet.

V: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?
Jack is een mede-eigenaar van DealPerfect, een soortgelijk bedrijf als DealExtreme, waar ex-medewerkers van DealExtreme werken. DealPerfect is een kleine winkel en heeft een klein assortiment, maar kan hierdoor meestal binnen 2 a 3 dagen je bestelling versturen, en het contact gaat heel simpel via MSN, Skype of e-mail. Met "iets bij Jack besteld" bedoelen we dus eigenlijk dat we iets bij DealPerfect hebben besteld. De reden dat mensen bij DealPerfect bestellen is ook dat je producten van Taobao (Let op, deze pagina is in het chinees, gebruik een vertaler!) aan kunt vragen aan kunt vragen, en hij zeer veel producten ook daadwerkelijk voor je kan leveren. Je kunt hem via Mail bereiken, dealperfectcs01@gmail.com, of zijn collega; Rachel via dealperfectcs02@live.cn of mail, dealperfectcs02@gmail.com . Om een schatting te maken van de prijs die DealPerfect voor een aangevraagd product vraagt, kun je deze calculator gebruiken.

Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.

Lange termijn:

PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.

Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.

Veel plezier met bestellen!

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49] | [50] | [51] | [52] | [53] | [54] | [55] | [56] | [57] | [58] | [59] | [60] |
[61] | [62] | [63] | [64] | [65] | [66] | [67] | [68] | [69] | [70] | [71] | [72] | [73] | [74] | [75] |
[76] | [77] | [78] | [79] | [80] | [81] | [82] | [83] | [84] | [85] | [86] |

Nieuwe reeks:

[01] | [02] | [03] | [04] | [05] | [06] | [07] | [08] | [09] | [10] | [11] | [12] | [13] | [14] | [15] |
[16] | [17] | [18] | [19] | [20] | [21] | [22] | [23] | [24] | [25] | [26] | [27] | [28] | [29] | [30] |
[31] | [32] | [33] | [34] | [35] | [36] | [37] | [38] | [39] | [40] | [41] | [42] | [43] | [44] | [45] |
[46] | [47] | [48] | [49]

Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.

Als voorbeeld hoe wel en hoe niet gesproken kan worden over nepspul:

Het gaat er vooral om het niet te benoemen naar de merknamen waar het namaak van is. Dat continue doen leg je de nadruk op het namaak van het originele merk.

Dus (een stom) voorbeeld: ik heb nep nike's gezien die lijken 100% op de echte, niet te onderscheiden
of
ik heb naik schoenen besteld, check: {linkje} of {img}

In het tweede geval laat je in het midden dat het nep/namaak is

Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in: [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen of afkraken natuurlijk

Mochten jullie nog kritiek op of aanmerkingen hebben dan kun je dat in DX topics doorstart melden dan houden we alles lekker centraal.

En om jullie blij te maken, we zijn achter de schermen bezig met leuke ideetjes uit te werken, maar dat is allemaal nog in een beginnend stadium, tot die tijd veel plezier enne hou het gezellig.

Handig:
DP = www.Dealperfect.com
DX = www.dealextreme.com
FP = www.focalprice.com
BG = www.budgetgadgets.com
KD = www.kaidomain.com

Link naar deze openingspost

Referrers plaatsen doen we hier niet aan. Mocht je dit wel doen, dan wordt er een moderator gewaarschuwd die het weg zal halen.

Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst) en Mstr (plaatjes OP).

pi_75800400
kreeg gister mijn pakketje binnen: pokemon firered
na 1 maand bezorgtijd
  zaterdag 19 december 2009 @ 12:13:32 #3
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_75800481
Heb eind november wat besteld bij dealextreme. Het is nog niet binnnen. Status staat op 'verzonden'.

Ik woon notabene in Hong Kong. Had het beter kunnen ophalen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_75800483
Gisteren eindelijk een pakketje van begin november binnengehad: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.12753

Werkt super!
pi_75800542
Ik heb donderdag wat ledlampjes binnen gekregen van popbuying om te proberen.
! was er binnen een uur al geploft en de 2 overigen geven een raar koud licht. sku 21566. (maar ik zie nu op de verpakking 110v)
  zaterdag 19 december 2009 @ 12:20:34 #6
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_75800635
Vandaag weer eens wat binnengehad, Real Madrid shirt. Die Chinezen worden steeds beter met dat spul, niet van echt te onderscheiden
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_75800691
  zaterdag 19 december 2009 @ 12:25:56 #8
215011 Placenta
eating your placenta
pi_75800770
Waanzin.
IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
pi_75800864
Als je geen tracking code van DX krijgt omdat het een te lage waarde heeft dan kan je het wel vergeten dat het aankomt volgens mij
pi_75800927
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:30 schreef Personan het volgende:
Als je geen tracking code van DX krijgt omdat het een te lage waarde heeft dan kan je het wel vergeten dat het aankomt volgens mij
pi_75801136
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 11:24 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

UPS?
Rare koerier voor een $14 product

Dat soort bedragen trekken ze echt gewoon uit hun kont
Ik snapte er ook al geen zak van... Ik denk dat ze hem gewoon met HKPost verstuurd hebben maar dat ups die dingen afhandeld ofzo...

Maar goed, ik hoop dat ik ze daar wijs kan maken dat die camera echt minder dan 10 euro was incl. verzending want 17+ euro bijbetalen is een beetje gortig.
pi_75801164
quote:
Bij mij is tot nu toe alles aangekomen, tracking of niet.
pi_75801661
quote:

Wat een complete bullshit zeg
pi_75801675
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:20 schreef Damzkieee het volgende:
Vandaag weer eens wat binnengehad, Real Madrid shirt. Die Chinezen worden steeds beter met dat spul, niet van echt te onderscheiden
linkje?
  zaterdag 19 december 2009 @ 13:11:19 #15
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_75801851
http://popbuying.com/search.pb/categry.0~keyword.soccer
Voetbal shirtjes

$2 extra voor je eigen naam en $2 voor een eigen nummer.
Die kan je instellein in 't midden van de pagina
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
pi_75801945
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 13:11 schreef tokko1 het volgende:
http://popbuying.com/search.pb/categry.0~keyword.soccer
Voetbal shirtjes

$2 extra voor je eigen naam en $2 voor een eigen nummer.
Die kan je instellein in 't midden van de pagina
Ja, dat weet ik. Maar zijn dat dezelfde shirtjes als Damzkiee heeft gekocht? Er zijn in China natuurlijk heel veel fabrikanten van shirtjes en sommige zijn gewoon oerlelijk en raffelen die shit af.
pi_75803096
terugvindpakketten
pi_75804867
als ik met de briefpost naar china iets stuur tijdens kerstmis duurt het dan ook 3 weken of langer?
Of heeft die spleetoog het dan al binnen een week.

Aangezien als je iets naar Duitsland ofzo stuurt die duitser het binnen 2 dagen heeft.
-edit- Sig niet toegestaan, niet terugplaatsen-
pi_75805462
iemand een sku-tip voor een RGB strip? Dr is zoveel aanbod dat ik het overzicht verlies en ik herinner me dat ik hier wel eens een goede heb langs zien komen. Ik zoek er eigenlijk 1 met voeding.
Immer.
pi_75805689
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 15:18 schreef caspergf1 het volgende:
als ik met de briefpost naar china iets stuur tijdens kerstmis duurt het dan ook 3 weken of langer?

Aangezien als je iets naar Duitsland ofzo stuurt die duitser het binnen 2 dagen heeft.
pi_75805803
quote:

Jij maakt vrienden hier
pi_75806035
Vandaag 2 pakketjes binngekregen:

- Suntekstore goodie
- en een Stekker US to EU voor 4 Cent

[ Bericht 18% gewijzigd door Jeffrey_San op 19-12-2009 18:46:09 ]
pi_75806317
17 November is iets verzonden en nog steeds niks dus ik neem aan dat er iets mis is gegaan.

Van de DX klantenservice moet je het trouwens niet hebben. Ze reageren erg langzaam en in slecht Engels
pi_75806475
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 16:13 schreef Personan het volgende:
17 November is iets verzonden en nog steeds niks dus ik neem aan dat er iets mis is gegaan.

Van de DX klantenservice moet je het trouwens niet hebben. Ze reageren erg langzaam en in slecht Engels
Het kan langer dan een maand duren de laatste tijd. Heb ik ook last van, gewoon rustig afwachten (wel de 45 dagen van PP in de gaten houden)
  zaterdag 19 december 2009 @ 16:32:15 #25
98259 mstr
Een jonge God!
pi_75806852
Ho Ho Ho!
pi_75806879
quote:

zaterdag 19 december 2009 @ 17:10:57 #27
98259 mstr
Een jonge God!
pi_75807910
quote:

Het bestellen daar is niks voor jou, geef de moed maar op.
  zaterdag 19 december 2009 @ 17:15:12 #28
48067 neo2000
Asking the important questions
pi_75808013
quote:

无法告诉,奶酪头。
quote:
Nu zeggen we in dit topic dat het een maand kan duren. Kan je natuurlijk op je klompen al aanvoelen dat als het dan NOG 2 hele fucking dagen langer duurt (!) in een drukke periode voor posterijen overal ter wereld, de waarsch. nog thuiswonende huillies direct weer uit hun winterslaap ontwaken om hier te komen janken. Oh, en klagen, want daar ben je Nederlander voor natuurlijk.
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_75809646
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 17:15 schreef neo2000 het volgende:

无法告诉,奶酪头。
Jij bent nog aardig.
woef
  zaterdag 19 december 2009 @ 18:30:46 #30
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75810397
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:43 schreef robbey het volgende:

[..]

Ik snapte er ook al geen zak van... Ik denk dat ze hem gewoon met HKPost verstuurd hebben maar dat ups die dingen afhandeld ofzo...

Maar goed, ik hoop dat ik ze daar wijs kan maken dat die camera echt minder dan 10 euro was incl. verzending want 17+ euro bijbetalen is een beetje gortig.
Zegt zo'n Annie op de klantenafdeling dat het 22+ euro waard is dus u moet betalen meneer ghehe
Laat ze anders maar naar Ebay surfen en md80 invullen
  zaterdag 19 december 2009 @ 19:51:05 #31
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75813077
Hallo schatjes!
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_75815232
Niemand dus ervaring met Taobaonow.com?
pi_75815895
tvp
pi_75816731
quote:

Als zo'n kaaskop als jou het verstuurd duurt het 7 weken. Ik schaam me al bijna als Nederlander dat er zoveel idioten deze nationaliteit hebben.

Oh en ik heb de laatste tijd ook nog een paar kleine dingen besteld, alles duurde niet langer dan een maand. (Van de 70-100 pakketjes die ik besteld heb is trouwens pas één pakketje langer dan 1 maand onderweg geweest door de hulp van de geliefde douane Oh en om jullie nog jaloerser te maken; de waarde van de pakketjes lag tussen de 1 en 950 dollar )
pi_75817010
waarom moet ik dan jaloers zijn? Dat jij je geld uit je zak laat kloppen?
  zaterdag 19 december 2009 @ 21:45:46 #36
131319 mickeyD
lekker is maar een vinger lang
pi_75817032
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 18:30 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Zegt zo'n Annie op de klantenafdeling dat het 22+ euro waard is dus u moet betalen meneer ghehe
Laat ze anders maar naar Ebay surfen en md80 invullen
dan mail je jouw afrekening van ebay toch ff?
of ben ik nou gewoon slim?
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_75818077
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 15:41 schreef Firenzo het volgende:
iemand een sku-tip voor een RGB strip? Dr is zoveel aanbod dat ik het overzicht verlies en ik herinner me dat ik hier wel eens een goede heb langs zien komen. Ik zoek er eigenlijk 1 met voeding.
http://www.youtube.com/user/popbuyingvideo

meer in het bijzonder de rgb strip filmpje

http://www.youtube.com/user/popbuyingvideo#p/u/0/Jeh4oJSxl8w
pi_75818598
Wat zijn de beste ledlampen voor in huis? Vergelijkbaar met 60 tot 100 wat te koop bij een Chinese webshop die ook nog eens in Nederland levert?
pi_75818627
iemand nog link voor goede voetbalshirts en goedkoper (ja goedkoper) dan TFS en WCJ?
pi_75819201
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 21:35 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

Als zo'n kaaskop als jou het verstuurd duurt het 7 weken. Ik schaam me al bijna als Nederlander dat er zoveel idioten deze nationaliteit hebben.

Oh en ik heb de laatste tijd ook nog een paar kleine dingen besteld, alles duurde niet langer dan een maand. (Van de 70-100 pakketjes die ik besteld heb is trouwens pas één pakketje langer dan 1 maand onderweg geweest door de hulp van de geliefde douane Oh en om jullie nog jaloerser te maken; de waarde van de pakketjes lag tussen de 1 en 950 dollar )
Geen referral hier.
  zaterdag 19 december 2009 @ 22:53:41 #41
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_75819400
was net bij me ouders..
bedankt voor de biggenplaag...
ik nadenken en nadenken
owja een hele kudden biggen besteld voor hem
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_75819511
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 01:16 schreef mug89 het volgende:

[..]

Ah thanks, en volume heel zachtjes en dan steeds opvoeren, is dat een optie? of is het gewoon het idee alleen al wat er veel singaal inkomt
Ik hoor net van een elektrotechnicus dat het soiso een afrader is
Mijn excuus voor mijn voorgaande bericht hierover.
Je mag het proberen, maar als het kapot gaat ben ik niet verantwoordelijk

[ Bericht 12% gewijzigd door veda op 19-12-2009 23:03:09 ]
  zaterdag 19 december 2009 @ 23:14:06 #43
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_75820044
Die gast hier, die al die Kanens had besteld, welke is nou goed/beter dan de MD52?
Wil graag neutraal geluid en moet mn geld een keer kwijt

En wat is een goede Headphone amplifier? De FiiO E3 of de FiiO E5
Hoi
  zaterdag 19 december 2009 @ 23:36:14 #44
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75820855
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 21:45 schreef mickeyD het volgende:

[..]

dan mail je jouw afrekening van ebay toch ff?
of ben ik nou gewoon slim?
Ik heb weleens zo'n koerier gebeld met hetzelfde probleem. Dan krijg je een idioot aan de lijn die niks snapt, niks kan doen etc. Uiteindelijk maar eieren voor mijn geld gekozen, alsof je tegen een muur praat

Ik kon dus betalen voordat ik het pakje kreeg, klagen kan pas achteraf. Ongeopend hebben ze er een bedrag op gezet

Daarom zeg ik dat je een grote kans hebt dat je een Annie aan de lijn krijgt die ter plekke de wet aanpast
pi_75821849
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 21:35 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

Ik schaam me ook een beetje voor jou
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 22:16 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

http://www.youtube.com/user/popbuyingvideo

meer in het bijzonder de rgb strip filmpje

http://www.youtube.com/user/popbuyingvideo#p/u/0/Jeh4oJSxl8w
Hé ik had daar een videoreview voor aangevraagd en ze hebben geluisterd ik denk dat ik 'm ga bestellen
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
pi_75822577
Waarom is het eigenlijk ineens normaal in dit topic dat je meer dan een maand moet wachten op een pakket? vroeger kreeg ik het altijd binnen een week zelfs als het om stiletto's ging , die illegaal zijn in Nederland. Nu bestel ik een simpele PCI kaart en dan moet ik meer dan een maand wachten?
pi_75822732
quote:
Op zondag 20 december 2009 00:27 schreef Personan het volgende:
Waarom is het eigenlijk ineens normaal in dit topic dat je meer dan een maand moet wachten op een pakket? vroeger kreeg ik het altijd binnen een week zelfs als het om stiletto's ging , die illegaal zijn in Nederland. Nu bestel ik een simpele PCI kaart en dan moet ik meer dan een maand wachten?
-Vertragingen bij HKPost ivm met meer pakketten de laatste tijd
-Feestdagen komen eraan
-DX krijgt meer klanten, dus het duurt langer voordat alles verwerkt en verstuurd is
  zondag 20 december 2009 @ 01:05:06 #48
131319 mickeyD
pi_75823559
gewoon je pc spul in duitsland bestellen via ebay, dan duurt t "maar" een week.
Lekker naar 80's italo disco luisteren tijdens het surfen op FOK!? Jouw ALL time favoriete tracks GRATIS! geen lidmaatschap/aanmelding/download nodig! Fresh FM
pi_75824486
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 20:48 schreef Jappe90 het volgende:
Niemand dus ervaring met Taobaonow.com?
Heb er wel eens naar gekeken, maar als ik hun FAQ bekijk, zie ik dat hun verzendkosten véél te hoog zijn (lees: hier maken ze dikke winst op). Heb, naast Jack, wel goede ervaringen met Taobaotrends. Prijs is gelijkwaardig aan Jack en ze reageerden snel op m'n mails. Helaas zijn op dit moment orders tijdelijk niet mogelijk zo lijkt het. Ik heb ook in een ver verleden wat besteld bij Obook, maar die reageerden maar langzaam op mijn mails.
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 22:31 schreef GoodFella275 het volgende:
iemand nog link voor goede voetbalshirts en goedkoper (ja goedkoper) dan TFS en WCJ?
Op Taobao staat zó veel. Gewoon ff teamnaam door Google translate halen en zoeken maar. Wel veel verschil in kwaliteit. Check hier bijvoorbeeld de hoge kwaliteit 'Thaise' shirtjes. Je betaald 3-4 euro meer, maar daarvoor krijg je wel de beste namaak i.p.v. Chinese kwaliteit (er zijn overigens nog vele andere shops met Thaise shirtjes). Bedrukking is niet bij iedere shop mogelijk helaas.
  zondag 20 december 2009 @ 03:42:11 #50
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_75826358
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 16:32 schreef mstr het volgende:
Ho Ho Ho!
Merry christmas!
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_75827575
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 22:30 schreef Thorical het volgende:
Wat zijn de beste ledlampen voor in huis? Vergelijkbaar met 60 tot 100 wat te koop bij een Chinese webshop die ook nog eens in Nederland levert?
Zulke ledlampen zijn er helemaal nog niet. De sterksten die er te krijgen zijn (3 x 2W powerled) benaderen 20w halogeen.
pi_75827803
quote:
Op zondag 20 december 2009 09:07 schreef emil23 het volgende:

[..]

Zulke ledlampen zijn er helemaal nog niet. De sterksten die er te krijgen zijn (3 x 2W powerled) benaderen 20w halogeen.
Er zijn er die het al beter doen (wordt hier en hier ook bevestigd)
jaja, en azo...
  zondag 20 december 2009 @ 10:05:26 #53
48067 neo2000
pi_75828142
quote:
Op zondag 20 december 2009 00:27 schreef Personan het volgende:
Vroegah was alles betah, en vroegah had je waarschijnlijk meer geluk met het bestellen van dingen die toevalligerwijs net in voorraad waren.
Overigens heb ik inderdaad het idee dat met name DealExtreme er tegenwoordig wel langer over doet; dit heeft meer met personele capaciteit te maken daar denk ik dan met andere zaken.
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
  zondag 20 december 2009 @ 10:16:21 #54
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_75828303
Mijn Pop buying orders gaan altijd dezelfde dag nog op de post ... om er dan op 't hk post office nog een maandje over te doen Zoals al gezegd wordt.. 't is kerstmis dus de VS enzo is masaaaaaal aan 't bestellen
Over een maandje moet 't wel weer minder worden lijkt me
Check mijn china reviews op &lt;a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Reviewblog.tweakers.net&lt;/a&gt;
  zondag 20 december 2009 @ 11:08:04 #55
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_75829333
Jack heeft eindelijk de westerse muziek ontdekt op zn youtube channel
  zondag 20 december 2009 @ 11:19:32 #56
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_75829647
Laat hem zijn gmail maar eens ontdekken.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  zondag 20 december 2009 @ 11:23:44 #57
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_75829746
quote:
Op zondag 20 december 2009 11:19 schreef Damzkieee het volgende:
Laat hem zijn gmail maar eens ontdekken.
Stuur gewoon nog een mailtje. Ik heb zo vaak gehad dat hij eroverheen las en bij het volgende mailtje gewoon antwoordde, alsof er niks gebeurd was.
  zondag 20 december 2009 @ 11:25:00 #58
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75829771
The item (RB11647****HK) left Hong Kong for its destination on 17-Dec-2009.

2e vam dec besteld ofzo. Al was het niet eerder .
En eerst stond er de 12e. Maarja, hopen dat het nu echt verscheept is en het snel verwerkt gaat worden.
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  zondag 20 december 2009 @ 11:36:58 #59
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_75830117
Welk adres moet je mailen als je Jack aan de lijn wil krijgen en niet Tiffany?
Hoi
  zondag 20 december 2009 @ 11:37:35 #60
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_75830138
naar popbuying apenstaartje g mail punt com
  zondag 20 december 2009 @ 11:55:50 #61
48067 neo2000
pi_75830770
quote:
Op zondag 20 december 2009 11:36 schreef Unreal88 het volgende:
Welk adres moet je mailen als je Jack aan de lijn wil krijgen en niet Tiffany?
Hiernaartoe.
pi_75830802
Let it Snow, Let it Snow, Let it Snow
  zondag 20 december 2009 @ 12:03:10 #63
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_75830996
quote:
Op zondag 20 december 2009 11:55 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Hiernaartoe.
Ja en daar staan dus de dealperfectcs mailadressen nog.. Welke moet het nou zijn dan? (Het staat ook een beetje verborgen in die tekst.)
Hoi
pi_75831150
quote:
Op zondag 20 december 2009 12:03 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Ja en daar staan dus de dealperfectcs mailadressen nog.. Welke moet het nou zijn dan? (Het staat ook een beetje verborgen in die tekst.)
Die adressen kan je gewoon nog gebruiken
  zondag 20 december 2009 @ 12:08:02 #65
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_75831159
quote:

[..]

jack = dealperfectcs01 OF popbuying
@gmail.com
  zondag 20 december 2009 @ 12:53:18 #66
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75832845
Over die led lights, die zooi is nog zo duur en onderontwikkeld dat het alleen leuk is als je in de slappe was zit of als leuk hobby dingetje. Ik voorspel dat je binnen 2-5 jaar goed ontwikkelde lampen voor een fractie van de prijs kunt kopen.

Daar zit je dan met je 30 euro lamp (maal 40 voor het hele huis) die de komende 40 jaar halfbakken meegaat

Ik heb mijn Ferrari en Porsche flash keychain binnen, de Porsche flasht niet
Wel fantastische dingen voor jonge jongetjes, zou ik vroeger graag hebben ontvangen van mijn oom ofzo
  zondag 20 december 2009 @ 13:06:35 #67
48067 neo2000
pi_75833392
quote:

[..]

Ja, een optie was om de mailadressen te highlighten. is alleen wat jammer voor spamcrawlers en bots, die dan vervolgens heel de mailboxen volspammen, waardoor jouw mailtjes weer niet gelezen worden. Gaan mensen hier in dit topic weer piepen omdat ze denken dat hun onrecht gedaan wordt.
quote:
Op zondag 20 december 2009 12:53 schreef monkeybrain het volgende:
Over die led lights, die zooi is nog zo duur en onderontwikkeld dat het alleen leuk is als je in de slappe was zit of als leuk hobby dingetje. Ik voorspel dat je binnen 2-5 jaar goed ontwikkelde lampen voor een fractie van de prijs kunt kopen.
Dat is voor mij DE reden dat niet heel het huis vol hangt met led verlichting. Spaarlampen waren bij de launch ook zo duur. En die zouden ook 10 tot 15 jaar mee gaan geloof ik. Ik moet de eerste spaarlamp nog tegenkomen die het 15 jaar uitgehouden heeft. Daarbij waren de eerste modellen spaarlampen gigantisch groot en lomp gevormd in verhouding met huidige modellen. Ik wacht dus ook nog even af.. Wil je een beetje ledlamp hebben die ook nog eens een beetje warmer licht geeft in plaats van TL-achtig wit, dan ben je sowieso al meer kwijt denk ik.
  zondag 20 december 2009 @ 13:15:06 #68
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75833738
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:06 schreef neo2000 het volgende:

[..]

Ja, een optie was om de mailadressen te highlighten. is alleen wat jammer voor spamcrawlers en bots, die dan vervolgens heel de mailboxen volspammen, waardoor jouw mailtjes weer niet gelezen worden. Gaan mensen hier in dit topic weer piepen omdat ze denken dat hun onrecht gedaan wordt.
[..]

Dat is voor mij DE reden dat niet heel het huis vol hangt met led verlichting. Spaarlampen waren bij de launch ook zo duur. En die zouden ook 10 tot 15 jaar mee gaan geloof ik. Ik moet de eerste spaarlamp nog tegenkomen die het 15 jaar uitgehouden heeft. Daarbij waren de eerste modellen spaarlampen gigantisch groot en lomp gevormd in verhouding met huidige modellen. Ik wacht dus ook nog even af.. Wil je een beetje ledlamp hebben die ook nog eens een beetje warmer licht geeft in plaats van TL-achtig wit, dan ben je sowieso al meer kwijt denk ik.
Iedereen moet LED gebruiken maar de prijzen zijn ook 10x zo duurder dan een normaal lampje. Keep up the good work. Zo veranderen we écht wat
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  zondag 20 december 2009 @ 13:16:56 #69
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_75833804
Mijn Gerrie-Star vest is ook onderweg
  zondag 20 december 2009 @ 13:21:21 #70
131319 mickeyD
pi_75833953
een led heeft een normale bedrijfsduur van 10.000 uur, daarna gaat de kleur/lichtopbrengst zwaar naar beneden.
10.000u : 24u = 416 dagen
by the way zelf uitgetest, door in t portiek leds op te hangen die 24u p/dag brandden.
na een jaar was t bijna niet meer mogelijk om normaal je sleutel in t slot te krijgen s'nachts.
pi_75834074
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:21 schreef mickeyD het volgende:
een led heeft een normale bedrijfsduur van 10.000 uur, daarna gaat de kleur/lichtopbrengst zwaar naar beneden.
10.000u : 24u = 416 dagen
by the way zelf uitgetest, door in t portiek leds op te hangen die 24u p/dag brandden.
na een jaar was t bijna niet meer mogelijk om normaal je sleutel in t slot te krijgen s'nachts.
Ben je niet gewoon meer gaan drinken?
  zondag 20 december 2009 @ 13:50:11 #72
131319 mickeyD
pi_75835140
ghehe, drink eigenlijk helemaal niet als ik op mn werk ben, ik moet rijden enzo..
  zondag 20 december 2009 @ 14:04:01 #73
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75835772
Maar na het werk gaat MickeyD totall los

zondag 20 december 2009 @ 14:11:38 #74
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_75836086
quote:
Op zondag 20 december 2009 14:04 schreef Dionysiou het volgende:
Maar na het werk gaat MickeyD totall los

[ afbeelding ]
Hhaha weer die kutguido's
Hoi
  zondag 20 december 2009 @ 14:13:50 #75
131319 mickeyD
pi_75836199
hahaha
  zondag 20 december 2009 @ 14:16:05 #76
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75836314
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:15 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Iedereen moet LED gebruiken maar de prijzen zijn ook 10x zo duurder dan een normaal lampje. Keep up the good work. Zo veranderen we écht wat
Ze geven liever miljarden uit om rapporten te schrijven hoe de wereld naar de klote gaat. Een project opzetten om een goede ledlamp te ontwikkelen en deze "gratis" te verspreiden is natuurlijk te gemakkelijk. Neuzelen in Kopenhagen hoe gevaarlijk CO2 is is veel gezelliger, onder het genot van ingevlogen kreeft, hoeren, tig limo's en privé jets

Weg uit Afghanistan = led lampen voor heel Nederland

Ik ga nu een 8 usb hub octopus bestellen
http://www.focalprice.com/detail_CH036B.html
  zondag 20 december 2009 @ 14:22:16 #77
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75836586
Ik doe niet mee aan die rotzooi en meuk. LED strips zijn tof maar om al mijn lampen te vervangen. Die hoge piefen doen dat ook niet.
En dan wel zitten schreeuwen dat we met z'n allen LED lampen moeten gebruiken!!!!!
pi_75838334
Bij welke internet/chinawinkel kan ik een mooie Cap kopen?
voor weinig uiteraard
SV Wanne!
  zondag 20 december 2009 @ 15:11:13 #79
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75838591
pi_75839693
Weet iemand hoe je op ebay van die 1 cent biedingen vindt?

ik kan er wel een paar vinden maar dat is er maar 1 per dag ofzo..
pi_75840754
quote:
Op zondag 20 december 2009 15:11 schreef Dionysiou het volgende:
www.baotao.com
Hebben zij ook een engelstalige site?
of heb je misschien een snelcursus kroepoektaal in de aanbieding

edit: nvm, lees t net in de OP
SV Wanne!
  zondag 20 december 2009 @ 16:09:24 #82
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75840935
quote:
Op zondag 20 december 2009 15:39 schreef Jeffrey_San het volgende:
Weet iemand hoe je op ebay van die 1 cent biedingen vindt?

ik kan er wel een paar vinden maar dat is er maar 1 per dag ofzo..
Op uitgebreid zoeken klikken (zit naast het zoekveld).
6 eien
pi_75841728
quote:
Op zondag 20 december 2009 16:09 schreef Twizu het volgende:

[..]

Op uitgebreid zoeken klikken (zit naast het zoekveld).
Ja heb ik gedaan

Maar ik wil dan alleen van die 1 cent biedingen zien,

daarna moet ik dan een categorie kiezen.

ik wil gewoon alle biedingen van 1 cent zien

of kan dat niet?
pi_75844625
http://www.nicedeals.nl/

Jack is te laat...
pi_75844798
quote:
Op zondag 20 december 2009 17:43 schreef veda het volgende:
[ afbeelding ]
Jack is te laat...
Wel lekker duur voor 1 zo'n glas.

Ik heb wel weer ff genoeg gekocht, verwacht 8 pakketjes ofzo.
Hopen dat me broek niet gepakt is door de douane.
pi_75845388
quote:
[ afbeelding ]
Jack is te laat...
Die dingen zijn al uitverkocht.
pi_75845825
Die sneeky bastards lezen zowiezo hier mee

Mr.jack me of from bejing
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 20 december 2009 @ 18:59:08 #88
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75848842
Ik zoek voor iemand zo een complete set om je eigen sieraden te maken. Iemand ooit eens zoiets gezien? Of een tip waarop te zoeken op TB?
  zondag 20 december 2009 @ 20:32:41 #90
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_75851337
quote:
[ afbeelding ]
Jack is te laat...
Hier heb ik 't uitgebreid met jack over gehad, hij gaat ze niet aanbieden.
Zijn té gevaarlijk om te vervoeren voor 'm... toch heeft hij mij dr eentje opgestuurd (niet die maar ander glas).
Nét binnen.. zat in ongeveer 1000 lagen bubbeltjes spul wel heel aangekomen
  zondag 20 december 2009 @ 20:44:00 #91
48067 neo2000
pi_75851972
quote:
Op zondag 20 december 2009 13:15 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

De rest mag flink van mij investeren in overpriced leds hoor.. Wordt het voor de rest die niet helemaal van de pot gesjord is en wil pochen bij zijn vrienden dat hij dat wel kan betalen een beetje normaal betaalbaar. Da's het leuke van die early adopters; zorgen ervoor dat het voor de normale mens betaalbaar wordt. Over een paar jaar is led net zo ingeburgerd en volwassen als spaarlampen dat nu zijn. Voor een acceptable prijs.

Verder wat monkeybrain zegt. Volgens mij hebben wij een vrij dezelfde kijk op de wereld. (en hebben beiden door wat er wérkelijk gebeurt in de wereld. )
pi_75853005
Heeft hier iemand al eens een telefoon van DX of een andere site gekocht? Ik ben over mijn nano-debacle heen en heb wel zin om 't eens te proberen.

Mijn Acer batterij van DX werkt trouwens prima (nog wel ).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  zondag 20 december 2009 @ 21:07:50 #93
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75853153
quote:
Op zondag 20 december 2009 21:04 schreef Syrena het volgende:
Heeft hier iemand al eens een telefoon van DX of een andere site gekocht? Ik ben over mijn nano-debacle heen en heb wel zin om 't eens te proberen.

Ik heb mijn telefoon op een andere site gekocht. Ik dacht T-mobile.nl

Sorry, flauw.
De iFones blijken best te doen te zijn. (Zeker voor dat geld.)
6 eien
pi_75853343
Cool
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_75853387
quote:
Op zondag 20 december 2009 21:04 schreef Syrena het volgende:

Probeer deze http://popbuying.com/detail.pb/sku.26751
Lijkt me echt een super telefoon
pi_75858672
quote:
Op zondag 20 december 2009 20:32 schreef tokko1 het volgende:

[..]

Hier heb ik 't uitgebreid met jack over gehad, hij gaat ze niet aanbieden.
Zijn té gevaarlijk om te vervoeren voor 'm... toch heeft hij mij dr eentje opgestuurd (niet die maar ander glas).
Nét binnen.. zat in ongeveer 1000 lagen bubbeltjes spul wel heel aangekomen
Hoeveel heb je ervoor betaald? Ze zijn wel gaaf. Mss wel ie dat ook wel voor mij doen. Dan wil ik het risico wel nemen of het heel aankomt of kapot gaat.
  zondag 20 december 2009 @ 23:32:52 #97
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_75860987
quote:
Op zondag 20 december 2009 22:46 schreef veda het volgende:

[..]

Hoeveel heb je ervoor betaald? Ze zijn wel gaaf. Mss wel ie dat ook wel voor mij doen. Dan wil ik het risico wel nemen of het heel aankomt of kapot gaat.
Ik heb niet die met vles vorm gehaald he.. gewoon een dubbelwandige redelijk grote...
Je hebt dubbelwandige glaasjes (namaak) bij de blokker,, volgends mij hadden die ook die vlesje vormige .. voor 1/2 prijs van Bodum gevallen
Volgesn mij had ik dr 10 euro voor betaald Maar hij wou echt bij hoge uitzondering eentje sturen die hij als test model had gekocht...
pi_75867440
Zooo, misschien van de week weer eens wat bestellen, wil nog wat voetbalshirtjes enzo..
Die van popbuying zien er wel goed uit, maar heeft iemand ze al eens gekocht?
  maandag 21 december 2009 @ 09:07:40 #99
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_75867769
quote:
Op maandag 21 december 2009 08:44 schreef Jorwol het volgende:
Zooo, misschien van de week weer eens wat bestellen, wil nog wat voetbalshirtjes enzo..
Gekocht wel, nog niet binnen.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  maandag 21 december 2009 @ 09:43:06 #100
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75868517
quote:
Op zondag 20 december 2009 19:40 schreef Skiet het volgende:
Ik zoek voor iemand zo een complete set om je eigen sieraden te maken. Iemand ooit eens zoiets gezien? Of een tip waarop te zoeken op TB?
JAJA voor iemand anders
Je bedoelt van die losse kraaltjes etc? Een heel pakket weet ik niet maar search eens op beads...

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15720
http://www.dealextreme.com/products.dx/category.1205
http://www.dealextreme.com/search.dx/search.beads
pi_75868958
De bezorg tijd vind ik nog wel meevallen voorlopig. Inmiddels 2 pakjes van DX binnen:\
- besteld op 21/11, 7/12 HK uit, binnen 15/12. O.a. een vrolijke 200 mW rode laser.
- besteld op 28/11, 17/12 HK uit, vandaag binnen. Leuke Vloek 17B multimeter. Handleiding in het Chinees en gelukkig ook nog Engels.
Wacht nog op een pakje van Popbuying, besteld op 22/11, 14/12 HK uit, maar nog niet binnen.
Goud kan je niet bijdrukken
  maandag 21 december 2009 @ 10:06:12 #102
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_75869185
quote:
Op maandag 21 december 2009 08:44 schreef Jorwol het volgende:
Als je er eentje wil met logo/sponsor erop moet je hem van TB halen.
http://shop34646074.taobao.com/ - Nog geen ervaring maar ziet er wel allemaal goed uit, bij deze seller kun je je naam/nummer erop laten drukken.
http://keyubaihuo.taobao.(...)tm?checkedRange=true - Wel (goede) ervaring
pi_75870127
En Jack kwam zelf een keer in dit topic met deze shop aanzetten:

http://store.taobao.com/s(...)256c140b76df39bf.htm
  maandag 21 december 2009 @ 10:36:27 #104
215011 Placenta
eating your placenta
pi_75870167
Ik hoorde iemand eerder al over dat de tracking no's van TradeTang pas later actief worden. Ik heb er één van 11-12, dat is 10 dagen terug. Is dat normaal dat hij dan nog niet actief is?
IN MOKUM BEN JE RIJK EN GELUKKIG TEGELIJK!
GEEF MIJ MAAR AMSTERDAM!
pi_75871223
http://stores.ebay.com/yt-technology is deze store een beetje betrouwbaar? of is paypal zo lief dat ik makkelijk mn geld terug krijg?
pi_75871752
quote:
Op maandag 21 december 2009 10:36 schreef Placenta het volgende:
Ik hoorde iemand eerder al over dat de tracking no's van TradeTang pas later actief worden. Ik heb er één van 11-12, dat is 10 dagen terug. Is dat normaal dat hij dan nog niet actief is?
Bij mij werkt me TT tracking ook nog niet (7 dagen)
pi_75872163
quote:
Op zondag 20 december 2009 18:59 schreef monkeybrain het volgende:

Respect voor de doden hè?!
pi_75872842
Net een mailtje gehad van emma :

Dear Valued Customers,

This is Emma from popbuying.com .
We have two systems to support your online shopping:

1 www.pbpurchase.com

If you want to purchase some items from DealPerfect, TAOBAO, DX, FP and other e-commerce shops, please enter it to place an order through online payment method. Here is the link: http://www.pbpurchase.com/oshoppingcart.pr

If you have any question about TAOBAO or Dealperfect please send E-mail to Tiffany:dealperfectcs03@gmail.com, she will assist you.

2 www.popbuying.com
It's our main site to provide regular items for you. You can order everything in our site like before.

If you have any other question about your popbuying orders, please send email to me, I will give you reply in 24 hours.

Best regards,

Emma
  maandag 21 december 2009 @ 12:10:49 #109
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_75873717
Ja, dooh Emma (naam vezonnen door mij .. ja écht ) is hun nieuwe Service medewerker.
Heel aardig en snelle service vind ik!
Idd de zakan gaan bij jack nog steeds BOOMING..
Jack doet PB, Rachel en Tiffany(gaat doen moet eerst nog leren) gaan TaoBao orders doen en Emma doet de service van PB.. :p

[ Bericht 28% gewijzigd door tokko1 op 21-12-2009 13:26:21 ]
  maandag 21 december 2009 @ 12:20:30 #110
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_75874115
Dan gaan de zaken bij Jack ook nog steeds top
pi_75877021
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:09 schreef mtchel112 het volgende:
http://stores.ebay.com/yt-technology is deze store een beetje betrouwbaar? of is paypal zo lief dat ik makkelijk mn geld terug krijg?
Positive Feedback: 99.0%
Feedback score: 40471

Recente feedback is ook allemaal goed, dus is wel betrouwbaar.
En tot nu toe heb ik altijd mijn geld terug gekregen via paypal als er iets ging.
  maandag 21 december 2009 @ 13:50:28 #112
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75877627
Mijn iBood bestelling komt vandaag aan
De Sennheiser HD 415 voor 26¤ incl.
pi_75877683
quote:
Op maandag 21 december 2009 11:09 schreef mtchel112 het volgende:
Het ligt eraan wat je wilt kopen bij deze ebayer, als het gaat om geheugen, of mp3 spelers zou ik eens hier lezen.

Of de feedback

Deze ebayer staat bekend als verkoper van fake geheugen of MP3 speler.

Dus een 8GB speler zou in het echt weleens een 1GB kunnen zijn

EDIT:
Deze verkoper verscheept ook niet naar Nederland, in ieder geval niet de 8GB mp3 spelers
quote:
Shipping to: Worldwide
Excludes: Africa, Asia, Central America and Caribbean, Middle East, Oceania, Southeast Asia, Albania, Andorra, Austria, Belarus, Belgium, Bosnia and Herzegovina, Croatia, Republic of, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Gibraltar, Guernsey, Iceland, Ireland, Italy, Jersey, Latvia, Liechtenstein, Lithuania, Luxembourg, Macedonia, Moldova, Monaco, Montenegro, Netherlands, Norway, San Marino, Serbia, Slovakia, Slovenia, Spain, Svalbard and Jan Mayen, Sweden, Switzerland, Vatican City State, Argentina, Bolivia, Chile, Colombia, Ecuador, Falkland Islands (Islas Malvinas), French Guiana, Guyana, Paraguay, Peru, Suriname, Uruguay, Venezuela, Bermuda, Greenland, Mexico, Saint Pierre and Miquelon

[ Bericht 9% gewijzigd door PedroN op 21-12-2009 14:11:59 ]
pi_75879222
Ben op zoek naar een chinese foon met wifi. Kan iemand me een goede aanraden?
  maandag 21 december 2009 @ 14:46:38 #115
226677 revpolen
pi_75880059
quote:
Op maandag 21 december 2009 10:36 schreef Placenta het volgende:
sommige werken bij mij nu nog niet!
maar pakket is al in huis
geen zorgen maken
  maandag 21 december 2009 @ 14:47:51 #116
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75880107
quote:
Op maandag 21 december 2009 14:46 schreef revpolen het volgende:

[..]

sommige werken bij mij nu nog niet!
maar pakket is al in huis
geen zorgen maken
Vielen je UJJs bij de dames in de smaak?
  maandag 21 december 2009 @ 14:48:43 #117
98259 mstr
Een jonge God!
pi_75880146
quote:
Op maandag 21 december 2009 14:47 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Vielen je UJJs bij de dames in de smaak?
Dat moet een gezellige boel zijn geweest.
  maandag 21 december 2009 @ 14:50:12 #118
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75880210
quote:
Op maandag 21 december 2009 14:48 schreef mstr het volgende:

[..]

Dat moet een gezellige boel zijn geweest.
Vanaf nu mogen ze alleen achter de bar met UJJs
  maandag 21 december 2009 @ 14:51:11 #119
98259 mstr
Een jonge God!
pi_75880255
quote:
Op maandag 21 december 2009 14:50 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Vanaf nu mogen ze alleen achter de bar met UJJs
Ik denk dat ze allemaal op hun knieën zijn gegaan
  maandag 21 december 2009 @ 14:55:38 #120
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75880479
quote:
Op maandag 21 december 2009 14:51 schreef mstr het volgende:

[..]

Ik denk dat ze allemaal op hun knieën zijn gegaan
En hij doet zelfstandig ondernemer in een horeca zaak. Daar lopen zeker wel wat smadjes.
  maandag 21 december 2009 @ 15:01:29 #121
98259 mstr
Een jonge God!
pi_75880732
quote:
Op maandag 21 december 2009 14:55 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

En hij doet zelfstandig ondernemer in een horeca zaak. Daar lopen zeker wel wat smadjes.
Die hij omkoopt met goedkope Ughs.
  maandag 21 december 2009 @ 15:03:41 #122
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75880817
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:01 schreef mstr het volgende:

[..]

Die hij omkoopt met goedkope Ughs.
Ik denk dat ie wel wat rubbertjes heeft kapot geneukt.

Zou de koning van tofania het ook zo goed voor elkaar hebben?
pi_75881410
iemand bekend met dit product:
http://cgi.ebay.com/Pro-S(...)?hash=item2ea92bda66

heb het ook voor 40 dollar kunnen vinden (http://cgi.ebay.com/Shoulder-Support-Tripod-for-Camcorder-Video-Camera-S_W0QQitemZ120495634259QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item1c0e197753) maar ik zoek uiteraard een betere versie dan die laatste (of een nog goedkopere versie)
pi_75881807
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:17 schreef marco_sire het volgende:
iemand bekend met dit product:
http://cgi.ebay.com/Pro-S(...)?hash=item2ea92bda66

heb het ook voor 40 dollar kunnen vinden (http://cgi.ebay.com/Shoulder-Support-Tripod-for-Camcorder-Video-Camera-S_W0QQitemZ120495634259QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item1c0e197753) maar ik zoek uiteraard een betere versie dan die laatste (of een nog goedkopere versie)
Is toch niet bestemd voor je MD80 spycam hoop ik?
  maandag 21 december 2009 @ 15:27:58 #125
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75881853
Fishbones binnen van Jack, de grote witte. Geen stank te bekennen, een hele lichte siliconen lucht als je ze tegen je neus drukt
pi_75881988
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:27 schreef PedroN het volgende:

[..]

Is toch niet bestemd voor je MD80 spycam hoop ik?
hahaha is voor een 'echte' camera.
pi_75884020
quote:
Op maandag 21 december 2009 09:58 schreef Poekieman het volgende:
De bezorg tijd vind ik nog wel meevallen voorlopig. Inmiddels 2 pakjes van DX binnen:\
- besteld op 21/11, 7/12 HK uit, binnen 15/12. O.a. een vrolijke 200 mW rode laser. [ afbeelding ]
- besteld op 28/11, 17/12 HK uit, vandaag binnen. Leuke Vloek 17B multimeter. Handleiding in het Chinees en gelukkig ook nog Engels. [ afbeelding ]
Wacht nog op een pakje van Popbuying, besteld op 22/11, 14/12 HK uit, maar nog niet binnen.
Zou pas cool zijn als ze een Floek linkrunner pro verkopen voor weinig die dingen kosten hier meer als 1000 euro namelijk.
  maandag 21 december 2009 @ 16:30:58 #128
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_75884565
quote:
Op maandag 21 december 2009 15:27 schreef monkeybrain het volgende:
.................een hele lichte siliconen lucht als je ze tegen je neus drukt
Wie doet dat nou
pi_75884988
quote:
Op maandag 21 december 2009 16:30 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Wie doet dat nou
Niemand, maar sommigen die dat hadden besteld hier zeurden dat die dingen gigantisch stonken.
pi_75885616
quote:
Hey welke maat had jij besteld?

Ik heb een djie star broek binnen, past perfect.
Had maat 30 besteld, dat is dus gewoon de breedtemaat. (en gewoon vergelijkbaar met de maten hier)
Lengte is ook goed, 34 denk ik.

Versturen heeft zo'n maandje gekost, wel aan gewend onderhand
pi_75886384
Dit topic gaat niet meer zo snel. Heb trouwens met "echte" ujjs kenners gesproken, die zeiden dat als je neppe hebt dat de zolen waardeloos zijn. Te slap, daardoor loop het niet lekker.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_75886446
quote:
Op maandag 21 december 2009 16:54 schreef XyS het volgende:

[..]

Had maat 30 besteld, dat is dus gewoon de breedtemaat. (en gewoon vergelijkbaar met de maten hier)

Heb je een link en/of foto's van die broek?

en heb je ook maat W30/L34 in NL?
pi_75886967
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:15 schreef W00fer het volgende:
Dit topic gaat niet meer zo snel. Heb trouwens met "echte" ujjs kenners gesproken, die zeiden dat als je neppe hebt dat de zolen waardeloos zijn. Te slap, daardoor loop het niet lekker.
Volgens mij gaat het niet persee om de zolen, maar om dat stukje vanaf de zool naar de stoffe kant. Waarop het logo zit. Als dat van slechte kwaliteit is dat niet sterk, waardoor je naast je UJJ gaat lopen. Dat voorkomt UGG door goede kwaliteit te leveren
pi_75887522
Heb zojuist dit telefoontje gekocht, wifi met veel google functies
  maandag 21 december 2009 @ 17:40:34 #135
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75887573
quote:
Op maandag 21 december 2009 16:30 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Wie doet dat nou
Wat Veda zegt, het blijft een probleem met goedkope producten, zo'n walm dat je het meteen kunt weggooien.

Net nog de grote varken knijpkat ontvangen, 3 keer knijpen en kapoet
Ook nog zo'n sinaasappel pel dingetje voor om je vinger, werkt perfect ook met mandarijnen
pi_75887928
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:39 schreef Michael-H het volgende:
Wat kostte die?
  maandag 21 december 2009 @ 17:56:06 #137
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_75888151
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:39 schreef Michael-H het volgende:
Kan je ook de taal instellen?
pi_75888595
Het horloge en de aansteker die ik bij DX heb besteld zijn inmiddels Hong Kong uit. Ik ben benieuwd. Het zijn mijn eerste bestellingen bij DX.
celebrate your money
pi_75890163
Heb ik na net geen maand (25/11 verzonden) deze binnen:

Is het geen Del maar een Esc... voor de rest wel een toffe lamp. Ook een euro stekker en niet een US stekker zoals de foto's doen geloven.
jaja, en azo...
pi_75891808
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:17 schreef Jeffrey_San het volgende:

[..]

http://item.taobao.com/au(...)904750131e9a1a62.htm
Zit precies hetzelfde als een G-Star 30/34 broek in nl ja.
(volgende broek wordt dus een maatje 31, ben ff wat losser gewend )
pi_75891974
Voor de mensen die bjurn burg verslaafd zijn, heb op Taobao een verkoper gevonden die wel een aantal mooie aanbied volgens mij.
http://item.taobao.com/au(...)9cd5695b5ed41d.jhtml
http://shop37048340.taobao.com/shop/xshop/wui_page-15232370.htm (beetje naar beneden scrollen)
Heb de prijs eventjes aan Rachel gevraagd, ben ergens wel benieuwd of het wat is namelijk.
pi_75896301
Volgens mij komen de pakketjes later enzo door de sneeuw

[ Bericht 0% gewijzigd door Jeffrey_San op 21-12-2009 21:06:41 ]
pi_75899771
quote:
Op maandag 21 december 2009 19:33 schreef Joene94 het volgende:
Voor de mensen die bjurn burg verslaafd zijn, heb op Taobao een verkoper gevonden die wel een aantal mooie aanbied volgens mij.
http://shop37048340.taobao.com/shop/xshop/wui_page-15232370.htm (beetje naar beneden scrollen)
Heb de prijs eventjes aan Rachel gevraagd, ben ergens wel benieuwd of het wat is namelijk.

Ik las een aantal pagina's terug iets over pbpurchase.com. Hoezo hoor ik hier weinig over hier? Werkt het niet goed oid?

Ohja, kan iemand me het e-mail adres van Rachel geven aub?
  maandag 21 december 2009 @ 22:00:54 #144
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75900284
quote:
Op maandag 21 december 2009 21:52 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

Ik las een aantal pagina's terug iets over pbpurchase.com. Hoezo hoor ik hier weinig over hier? Werkt het niet goed oid?

SexyRachel@Popbuying.com of dealperfectcs02@gmail.com
6 eien
pi_75900433
quote:
Op maandag 21 december 2009 22:00 schreef Twizu het volgende:

[..]

SexyRachel@Popbuying.com of dealperfectcs02@gmail.com
Die eerste dan natuurlijk

Die tweede is neem ik aan zonder dealperfectcs?

Nu nog graag een antwoord op pbpurchase
pi_75901241
quote:

[..]

Het werkt perfect die site, maar ik vind het leuker om te mailen met Rachel, die doet altijd wel gezellig via de mail en daaraan kan ik ook precies vragen hoe en wat bij sommige producten. Geeft bij mij wat meer vertrouwen bij m'n aankopen.

Rachels e-mail: dealperfectcs02@gmail.com.
Ja, mét de "c" ertussen, het betekend namelijk: Dealperfect Customer Support/Service.
pi_75901253
quote:
Op maandag 21 december 2009 22:03 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

Die eerste dan natuurlijk

Die tweede is neem ik aan zonder dealperfectcs?

Nu nog graag een antwoord op pbpurchase
Met c cs staat voor customer service support
pi_75901777
Ooohja, zo kan je het ook zien natuurlijk Ik was meer naar het meervoud aan het kijken, niet naar een of andere afkorting. Nou; bedankt lieverds Dan ga ik eens lekker met Rachel (geile naam trouwens, jammer dat ze in het echt mao-tsjen-bami heet) over lasers/mobieltjes/wallets praten.

Ooooh, één laatste vraag: ik heb gehoord dat als je de eerste keer iets bij hun koopt dat het dan duurder is oid? Is dat BS of is dat echt zo?
  maandag 21 december 2009 @ 22:30:00 #149
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_75901980
Ze berekenen hogere marges (winst voor hun) als je product heel goedkoop is.
Als je bijvoorbeeld een sleutelhanger van 5 dollar wil kopen, rekenen ze 30% winst, maar als je een MP4-speler koopt van 80 dollar rekenen ze bijvoorbeeld 10% winst.
pi_75902039
quote:
Heb destijds ook de bjurn burg broekies van dealperfect gekocht, maar die pas ik niet. Had nog speciaal jack gemail of ik ze zou passen "one size fits all" zei ie nog.
Ben wel benieuwd of een Nederlander dezen dan wel past.
quote:

[..]

pbpurchase werkt perfect, maar je weet vantevoren geen verzendkosten.
quote:
Op maandag 21 december 2009 22:26 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Ooohja, zo kan je het ook zien natuurlijk Ik was meer naar het meervoud aan het kijken, niet naar een of andere afkorting. Nou; bedankt lieverds Dan ga ik eens lekker met Rachel (geile naam trouwens, jammer dat ze in het echt mao-tsjen-bami heet) over lasers/mobieltjes/wallets praten.

Ooooh, één laatste vraag: ik heb gehoord dat als je de eerste keer iets bij hun koopt dat het dan duurder is oid? Is dat BS of is dat echt zo?
Bij mij rekenden ze niet meer toen ik nieuw was.
Ze rekenen voor winst voor hunzelf het volgende:
25% Service Fee (Minimum ¥30)
Dus als je iets heel goedkoops hebt en 25% is minder dan 30 yuan, dan wordt de winst verhoogt tot 30 yuan. Heb je iets duurs dan is het gewoon 25%.
pi_75902458
Ah jammer, dat is minder dat de verzendkosten er niet bij zitten, daar was ik eigenlijk wel van uit gegaan. Nouja, Rachel dus even mailen!

Bedankt voor de hulp!
pi_75903051
quote:
Op maandag 21 december 2009 22:30 schreef veda het volgende:

[..]

Heb destijds ook de bjurn burg broekies van dealperfect gekocht, maar die pas ik niet. Had nog speciaal jack gemail of ik ze zou passen "one size fits all" zei ie nog.
Ben wel benieuwd of een Nederlander dezen dan wel past.
Goed kijken bij de links, je kunt maten kiezen. Onderaan staat een matentabel, komt aardig overeen met Nederlandse maten zelfs. Heb er dus deze keer veel vertrouwen in!
pi_75905012
quote:
Op maandag 21 december 2009 22:49 schreef Joene94 het volgende:

[..]

Goed kijken bij de links, je kunt maten kiezen. Onderaan staat een matentabel, komt aardig overeen met Nederlandse maten zelfs. Heb er dus deze keer veel vertrouwen in!
Laat als je ze hebt even weten of het wat is
pi_75905489
Ik snap het niet helemaal daar bij DX.
Had 3 producten besteld, naar een paar dagen alles shipped.
2 dagen later zie ik dat er maar 1 product verzonden is.
1 week later krijg ik weer een mai\ dat het verzonden is, dus ik kijken en idd product 2 en 3 zijn nu ook verzonden.
Maar vandaag kijk ik weer en wat ziet ik, dat er weer 1 producht nog niet verzonden is.

terwijl deze wel op shipped stond, en nu weer op waiting staat.

kent iemand dit voorval?
Op maandag 23 augustus 2010 22:37 schreef Made-In-Holland het volgende:
RTL8 :') :') :') Goed voor homeshopping-programma's en voor het uitzenden van herhalingen.
pi_75905604
quote:
Op maandag 21 december 2009 23:37 schreef jeroendh het volgende:
1 week later krijg ik weer een mai\ dat het verzonden is, dus ik kijken en idd product 2 en 3 zijn nu ook verzonden.
Maar vandaag kijk ik weer en wat ziet ik, dat er weer 1 producht nog niet verzonden is.

kent iemand dit voorval?
Ja, chinezen. Die zijn onduidelijk als het maar kan, systeem werkt half etc. Ze doen meestal weinig voor je, als dit het geval is gewoon even bij PayPal aankloppen en ze behandelen je als een god
pi_75905878
quote:
Op maandag 21 december 2009 23:28 schreef veda het volgende:

[..]

Laat als je ze hebt even weten of het wat is
Zal ik zeker doen. Zal wel weer minimaal een maand duren voordat het binnen is, maar dat heb ik er dan voor over.
pi_75905912
quote:
Op maandag 21 december 2009 23:37 schreef jeroendh het volgende:

kent iemand dit voorval?
Ach, is typisch dealextreme, jammer genoeg niets aan te doen. Ja zeiken via de customer support maar dat schiet ook niet op.
pi_75908444
quote:
Op maandag 21 december 2009 23:40 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

Ja, chinezen. Die zijn onduidelijk als het maar kan, systeem werkt half etc. Ze doen meestal weinig voor je, als dit het geval is gewoon even bij PayPal aankloppen en ze behandelen je als een god
Hoezo nou weer gelijk bij PayPal aankloppen? Een mailtje naar de cs van dx kan geen kwaad toch?
pi_75908562
quote:
Klantenservice DX reageert niet of traag. Dag later geschil bij paypal aangemaakt voor het verlopen van de termijn, en ik had binnen een dag het geld terug ( pakketje was op 11 nov verzonden oid, niks ontvangen, latere bestelling wel..)
dag
pi_75908683
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 00:46 schreef Semmm het volgende:

[..]

Hoezo nou weer gelijk bij PayPal aankloppen? Een mailtje naar de cs van dx kan geen kwaad toch?
Zodat ik geen 50 mails hoef te versturen voor een antwoord, en als ik dan eindelijk een antwoord krijg wordt het een welles-nietes spelletje. Na een dag of 30 zeggen ze dan dan je een nieuwe krijgt op gestuurd, daar zie je nooit meer iets van en bij PayPal kun je niet aankloppen omdat 45 dagen verstreken zijn
  dinsdag 22 december 2009 @ 02:09:17 #161
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_75910707
Ik vroeg me af wat dit was:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29431

Even ge Youtubed:

_!
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_75911281
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.26892
Gaaf cadeau
Dat had ik graag gekregen toen ik 5 was
  dinsdag 22 december 2009 @ 07:37:37 #163
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75912560
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 02:09 schreef TimKuik het volgende:
Ik vroeg me af wat dit was:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29431

Even ge Youtubed:

_!
Wat snap jij niet aan; Insert your penis?
pi_75913940
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:49 schreef Syrena het volgende:

[..]

Wat kostte die?
Ongeveer $100 = 70 euro
quote:
Kan je ook de taal instellen?
Ja, heeft o.a. chinees, engels, duits, frans, etc.
pi_75914534
quote:
Op maandag 21 december 2009 18:54 schreef thecuriousone het volgende:
Heb ik na net geen maand (25/11 verzonden) deze binnen:
[ link | afbeelding ]
Is het geen Del maar een Esc... voor de rest wel een toffe lamp. Ook een euro stekker en niet een US stekker zoals de foto's doen geloven.
Hoe groot is de lamp?
pi_75915627
quote:
Op maandag 21 december 2009 13:51 schreef PedroN het volgende:

[..]

Het ligt eraan wat je wilt kopen bij deze ebayer, als het gaat om geheugen, of mp3 spelers zou ik eens hier lezen.

Of de feedback

Deze ebayer staat bekend als verkoper van fake geheugen of MP3 speler.

Dus een 8GB speler zou in het echt weleens een 1GB kunnen zijn

EDIT:
Deze verkoper verscheept ook niet naar Nederland, in ieder geval niet de 8GB mp3 spelers
[..]

eej hartstikke bedankt
ik laat deze store maar even voor wat het is :p
  dinsdag 22 december 2009 @ 10:41:53 #167
256707 MagischMannetje
It's a kind of MAGIC...
pi_75915955
quote:

[..]

Ik gebruik PBP hetzelfde dan toen je nog moest mailen. Alleen laat ik die payment link door PBP doen en niet door Rachel.
quote:
Op maandag 21 december 2009 17:17 schreef Jeffrey_San het volgende:

[..]

Doe nou niet moeilijk met die NL maten stuur gewoon een mail naar Rachel/Jack en geef je lengte en gewicht door en zij berekenen de maat.
pi_75917599
quote:
Op maandag 21 december 2009 16:54 schreef XyS het volgende:

[..]

Hey welke maat had jij besteld?

Wat kostte deze broek incl. verzending?
quote:
Laat de prijs maar weten dan!
  dinsdag 22 december 2009 @ 12:13:30 #169
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_75919439
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 09:29 schreef Michael-H het volgende:

[..]

Ongeveer $100 = 70 euro
[..]

Ja, heeft o.a. chinees, engels, duits, frans, etc.
plaats je een review als je hem thuis hebt?
pi_75921245
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:13 schreef rac het volgende:

[..]

plaats je een review als je hem thuis hebt?

Is goed, je kunt ook op youtube zoeken naar dream g2, staan erg veel filmpjes op.
pi_75923064
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 09:55 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Hoe groot is de lamp?
15 cm x 13 cm x 8 cm

Ik heb een mail gestuurd naar PB met de melding dat ik een DEL had verwacht ipv een ESC. Kreeg ik het antwoord dat ze random worden verstuurd en of dat ik dat aub wil begrijpen
jaja, en azo...
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:02:31 #172
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_75923827
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 12:59 schreef Michael-H het volgende:

[..]

Is goed, je kunt ook op youtube zoeken naar dream g2, staan erg veel filmpjes op.
Doe Ik vast maar info uit eerste hand is vaak wat beter
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:02:47 #173
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75923849
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 13:45 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

15 cm x 13 cm x 8 cm

Ik heb een mail gestuurd naar PB met de melding dat ik een DEL had verwacht ipv een ESC. Kreeg ik het antwoord dat ze random worden verstuurd en of dat ik dat aub wil begrijpen
Esc is eigenlijk leuker
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:15:13 #174
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_75924366
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:02 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Esc is eigenlijk leuker
Hebben ze ook any key
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:31:14 #175
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75925056
Mijn 2 pakjes die de 17e waren verscheept. Vandaag binnen gekomen!
No shit!

Alleen het belangrijkste pakje met de flashlight + opladers + LED lampjes liggen morgen bij het postkantoor.
Die 18650 batterijen zijn fucking groot man
pi_75925175
Die levertijden vallen toch wel tegen moet ik zeggen. Wachten is vrij vervelend
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:51:51 #177
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75925874
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:33 schreef Fastmatti het volgende:
Zodra in het vliegtuig ligt is het meestal 5 werkdagen. Alleen de pakjes gaan HK meestal moeilijk uit door toe nemende drukte.
pi_75925894
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:33 schreef Fastmatti het volgende:

dinsdag 22 december 2009 @ 14:53:58 #179
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_75925958
Hoi Dion.
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:54:37 #180
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75925985
Hoi Dion.
6 eien
pi_75928624
Hoi Dion.

[ Bericht 36% gewijzigd door veda op 22-12-2009 16:15:22 ]
  dinsdag 22 december 2009 @ 16:17:13 #182
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_75929089
Wie is Dion?
pi_75929514
Weet iemand of je op Taobao schoenen ook kan zoeken op maat? Want ik klik van alles aan en dan zie ik 39 tm 44 staan bij best wel veel schoenen, behoorlijk vervelend als je net wat groter nodig hebt..
pi_75931028
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:17 schreef MacorgaZ het volgende:
Wie is Dion?
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:51 schreef Dionysiou het volgende:
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:18:58 #185
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75931852
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:25 schreef GoodFella275 het volgende:
Weet iemand of je op Taobao schoenen ook kan zoeken op maat? Want ik klik van alles aan en dan zie ik 39 tm 44 staan bij best wel veel schoenen, behoorlijk vervelend als je net wat groter nodig hebt..
Ergens bij de zoek balk zit een knoppie waar maten onder staan
Gewoon alle knoppen indrukken totdat je een lijst cijfers ziet

Net 4 pakjes binnen

Bruce lee aansteker, zeer bruut Je kunt wel raden wie de blits gaat maken met kerstmis en de kaarsjes
http://www.focalprice.com(...)_Lighter_Silver.html

Een lucifer aansteker, joekel van een ding, van ijzer, enorme vlam, aanrader
http://www.focalprice.com(...)_Lighter_Yellow.html

Een simpele zaklamp en een bluetooth dongle

Het lijkt erop dat inderdaad de pakjes die onderop liggen onderop blijven, oude bestellingen zijn nog spoorloos
  dinsdag 22 december 2009 @ 17:50:19 #186
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75933073
Zou Jack aan een Laserpod kunnen komen? [TK] Laserpod - 50euro

Lijkt me zo vet
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:53 schreef Zapper het volgende:
Hoi Dion.
Zappertje Hoi!
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:54 schreef Twizu het volgende:
Hoi Dion.
Hoi Twizu.
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:06 schreef veda het volgende:
Hoi Dion.
Yo!
Naam verkeer gespeld?
Ik zie een edit!
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 16:17 schreef MacorgaZ het volgende:
Wie is Dion?
Een bagger user
pi_75935468
7 December HongKong verlaten en nog niet hier normaal heb ik het dan wel binnen 5 dagen
  dinsdag 22 december 2009 @ 19:10:33 #188
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75935736
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:04 schreef Semmm het volgende:
7 December HongKong verlaten en nog niet hier normaal heb ik het dan wel binnen 5 dagen
Wtf.
Die van mij komen wel aan
pi_75937796
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 19:10 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Wtf.
Die van mij komen wel aan
Ik denk dat m'n postbode is uitgegleden
  dinsdag 22 december 2009 @ 20:38:49 #190
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_75939369
Zojuist ff bij de bouwmarkt geweest voor een LR44 knoopcel 3,50 per stuk
Niet gekocht dus, zie ze nu op pb staan 10 voor 1,79 euri
Nu wel besteld dus ........................................
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.26994
pi_75941612
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 20:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zojuist ff bij de bouwmarkt geweest voor een LR44 knoopcel 3,50 per stuk
Niet gekocht dus, zie ze nu op pb staan 10 voor 1,79 euri
Nu wel besteld dus ........................................
SPOILER

http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.26994
Bij DX 100 voor dezelfde prijs oid.

Vandaag ook nog die dingen gekocht, 2 euro voor een pakje met verschillende maten (waaronder 4 LR44).
pi_75942079
Ik heb ook knoopcellen gekocht hier, weet dat ze bij DX stukken goedkoper zijn, maar ze zijn voor m'n weegschaal en die heb ik NU nodig zodat ik weet hoe ver ik me klem kan vroten met kerst

Tip: ze hebben bij DX ook gereedschap om horloges open te maken
pi_75942206
Ik ben net terug uit amsterdam MET DE TREIN
SPOILER
Maar goed, ik keek daar is even in de souvernierwinkels en kwam zoiets tegen:
http://item.taobao.com/au(...)49fc6.jhtml?cm_cat=0
Op de achterkant stond je raad het al:
MADE IN CHINA
Het kostte daar 5 euro vond het wat duur dus ik thuis aangekomen op taobao zoeken.
En ja hoor daat was het voor 8 yuan
Dus ik heb jack ook al ingelicht dat dit wel is wat voor zijn shop zou kunnen zijn
SPOILER

pi_75943016
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:50 schreef Dionysiou het volgende:
Yo!
Naam verkeer gespeld?
Ik zie een edit!
Nee, er stond eerst nog onder hoe ik op popbuying mijn orders kon zien, maar ik moest op mijn mail adres klikken. Dat probeerde ik pas nadat ik al een kwartier op andere dingen had zitten klikken, vandaar dat ik die vraag even weg had geedit
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:50 schreef Dionysiou het volgende:
Een bagger user
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 17:18 schreef monkeybrain het volgende:
Bruce lee aansteker, zeer bruut Je kunt wel raden wie de blits gaat maken met kerstmis en de kaarsjes
http://www.focalprice.com(...)_Lighter_Silver.html
Dus nu zit je met kerst iedere keer als er een kaarsje aangestoken moet worden Bruce lee te onthoofden
  dinsdag 22 december 2009 @ 21:58:40 #195
226677 revpolen
pi_75943484
net me 2 aaiphone clonen binnen gekregen
mocht er nog iemand intresse hebben
ga ze eerst ff vergelijke met de echte

Hoef er maar 1 te vergelijken
zijn beide zelfde firmware

[ Bericht 12% gewijzigd door revpolen op 22-12-2009 22:10:42 ]
pi_75943660
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:58 schreef revpolen het volgende:
net me 2 aaifoon clonen binnen gekregen

dinsdag 22 december 2009 @ 22:02:21 #197
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75943721
quote:
net me 2 iphone clonen binnen gekregen

Jij blijft ook bezig hé
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:11:10 #198
226677 revpolen
pi_75944253
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:02 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Jij blijft ook bezig hé
moet wat doen op je enigste vrije avond
pi_75944357
quote:
net me 2 aaiphone clonen binnen gekregen

Ik heb wel interesse eventueel. Heb je een linkje welke 't is?
pi_75944548
@Revpolen;

de clones weer via TT ?

Ik kan het maar niet begrijpen dat tt ; het enige wat ik begrijp is dat veel chinezen me als 'friend' zien haha
( krijg alleen prijzen die in tegen stelling tot TB toren hoog zijn ( komt door de shipping cost wat er bij komt!)
pi_75944549
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:11 schreef revpolen het volgende:

[..]

moet wat doen op je enigste vrije avond
Enige.
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:16:57 #202
226677 revpolen
pi_75944621
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:12 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik heb wel interesse eventueel. Heb je een linkje welke 't is?
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=140364641583&ssPageName=STRK:MEWNX:IT#ht_11135wt_754

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=110465425452&ssPageName=STRK:MEWNX:IT#ht_6939wt_754

vind die witte toch redelijk lijken
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:18:59 #203
226677 revpolen
pi_75944735
wow!!!

The item (RT046673785HK) left Hong Kong for its destination on 21-Dec-2009
and net binnen al!!!
en wacht nog op pakketten van begin november
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:19:33 #204
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75944766

Hoe vonden je vrouwtjes de UJJs?
pi_75944827
Ja klopt. Pakketjes vanuit Hong Kong kunnen heel snel gaan. Bestel wekelijks spul van eBay. Gaat echt hard soms.
pi_75944999
quote:
Erop lijken? Wtf, dingen wijken sterk af. Heb hier een iPhone 3GS voor me liggen, maar lijkt er niet echt op. Scherm is stuk kleiner op die kloon...
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:24:17 #207
226677 revpolen
pi_75945041
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:19 schreef Dionysiou het volgende:

Hoe vonden je vrouwtjes de UJJs?
geweldig!
jammer genoeg had hij in 1 doos ( op de doos maat 9 ) schoenen van maat 8 gedaan
maar dat zou de verkoper volgende x goed maken
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:25:18 #208
226677 revpolen
pi_75945102
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:23 schreef Ben. het volgende:

[..]

Erop lijken? Wtf, dingen wijken sterk af. Heb hier een iPhone 3GS voor me liggen, maar lijkt er niet echt op. Scherm is stuk kleiner op die kloon...
er op lijken wil niet zeggen 100% gelijk zijn he
heb hier 3 generaties liggen voor me...
1G
3G
3GS
pi_75945612
quote:
And internet function only works with Chinese sim card
Heeft ie wel wifi?
pi_75945852
Ik moet weg van die site, zie net een roze telefoon. OMG
SPOILER
pi_75946314
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:36 schreef Syrena het volgende:

Tip, wil je wat verkopen aan vrouwen: maak het roze. Of paars. Srsly.
Oke bedankt voor de tip.
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:48:14 #212
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75946579
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:44 schreef Semmm het volgende:

[..]

Oke bedankt voor de tip.
Merci.
pi_75946654
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:48 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Merci.
dat jij er bent
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:50:15 #214
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75946717
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:49 schreef Semmm het volgende:

[..]

dat jij er bent
quote:

[..]

dat jij er bent
quote:

[..]

dat jij er bent
quote:

[..]

dat jij er bent
Wat aardig van jou Semmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!
  dinsdag 22 december 2009 @ 22:52:17 #215
98259 mstr
Een jonge God!
pi_75946853
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:50 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Oeh ah!
pi_75946854
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:50 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Alsjeblieft bageeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer user
pi_75947191
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:36 schreef Syrena het volgende:
SPOILER
Waar woon je? Dan kom ik wel een keer in een roze pak langs
pi_75947293
Heb het idee dat Rachel altijd mn mail snel wil afhandelen. Als ik in een mail meerdere dingen vraag wordt de helft overgeslagen of krijg ik standaard antwoorden terug.

Voortaan ga ik weer Jack mailen

Ik had ook nog gevraagd of ze iets van vuurwerk catalogussen uit Japan China (jaja dat bedoel ik) uiteraard tegen een vergoeding naar mij willen sturen (ben een vuurwerkfan en dan is het wel mooi om zoiets te hebben) maar dat is 'too much risk'. Terwijl ik het nadrukkelijk over folders had. Lijkt me toch niet dat dat illegaal is?
Als ze er geen zin in hebben moeten ze dat gewoon zeggen, ik vraag het niet voor niks

[ Bericht 2% gewijzigd door area78 op 22-12-2009 23:58:34 ]
  dinsdag 22 december 2009 @ 23:00:32 #219
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75947372
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:52 schreef mstr het volgende:

[..]

Oeh ah!
Dat doe je maar met je Tijgertjes !
  dinsdag 22 december 2009 @ 23:01:20 #220
98259 mstr
Een jonge God!
pi_75947412
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 23:00 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Dat doe je maar met je Tijgertjes !
Ga nou weg man
  dinsdag 22 december 2009 @ 23:08:07 #221
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75947752
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 23:01 schreef mstr het volgende:

[..]

Ga nou weg man
Ik moest glimlachen
pi_75947885
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:59 schreef area78 het volgende:
Heb het idee dat Rachel altijd mn mail snel wil afhandelen. Als ik in een mail meerdere dingen vraag wordt de helft overgeslagen of krijg ik standaard antwoorden terug.

Ik had ook nog gevraagd of ze iets van vuurwerk catalogussen uit Japan uiteraard tegen een vergoeding naar mij willen sturen (ben een vuurwerkfan en dan is het wel mooi om zoiets te hebben) maar dat is 'too much risk'. Terwijl ik het nadrukkelijk over folders had. Lijkt me toch niet dat dat illegaal is?
Als ze er geen zin in hebben moeten ze dat gewoon zeggen, ik vraag het niet voor niks
ze wonen in china he, niet in japan
pi_75948088
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 22:59 schreef area78 het volgende:

Ik had ook nog gevraagd of ze iets van vuurwerk catalogussen uit Japan uiteraard tegen een vergoeding naar mij willen sturen (ben een vuurwerkfan en dan is het wel mooi om zoiets te hebben) maar dat is 'too much risk'. Terwijl ik het nadrukkelijk over folders had. Lijkt me toch niet dat dat illegaal is?
Fail
  dinsdag 22 december 2009 @ 23:17:53 #224
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75948213
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 23:10 schreef jopiede het volgende:

[..]

ze wonen in china he, niet in japan
Mag je in deze topique wel Coca Cola zeggen?
  dinsdag 22 december 2009 @ 23:18:05 #225
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75948222
Of Samsung?
pi_75948402
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 23:17 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Mag je in deze topique wel Coca Cola zeggen?
Ah gut.
woef
pi_75948516
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 23:18 schreef Dionysiou het volgende:
Of Samsung?
Dit doet me denken aan die zielige big brother, gouden kooi etc. mensen die allemaal merk namen voor de camera gingen roepen
  dinsdag 22 december 2009 @ 23:25:28 #228
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75948619
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 23:23 schreef Semmm het volgende:

[..]

Dit doet me denken aan die zielige big brother, gouden kooi etc. mensen die allemaal merk namen voor de camera gingen roepen
Achmea
pi_75949033
Hoi!

Op het moment zit ik te geilen op de ad rechts hiernaast! Er staat: Flirten chatten daten... en een lekker wijf met dikke tieten
pi_75949415
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 23:25 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Achmea
McPussy
SPOILER
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 23:33 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Hoi!

Op het moment zit ik te geilen op de ad rechts hiernaast! Er staat: Flirten chatten daten... en een lekker wijf met dikke tieten
Oke
  dinsdag 22 december 2009 @ 23:42:47 #231
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75949584
Ik ben de koning van tofania!
pi_75949705
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 23:42 schreef Dionysiou het volgende:
Ik ben de koning van tofania!
Nee dat is Klonk al!
pi_75950260
Vandaag mijn goodie van suntekstore ontvangen. Oordopjes met zo'n oproelsnoer (wat sommige usb-muizen ook hebben, zo'n soort katrol ding). Grappig met kloteoordoppen en lelijk chinaplastic
pi_75952660
hoe sluit ik dit aan, gewoon in t stopcontact? Misschien hele domme vraag maar van dit soort dingen wee tik echt niks

http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.25827
  woensdag 23 december 2009 @ 09:01:31 #235
49558 1-of-6Billion
Up the shut fuck you must
pi_75957897
Weer eens wat besteld bij DX. Hopelijk dat het nu eens niet op 95% deceptie uitdraait

I follow you......but not on Twitter
pi_75957966
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:50 schreef Semmm het volgende:
hoe sluit ik dit aan, gewoon in t stopcontact? Misschien hele domme vraag maar van dit soort dingen wee tik echt niks

Whahaha zie 'm ermee spelen... Maar echt, wat maken Chinezen toch troep, wat moet je hiermee?
Mja, het ziet eruit alsof het met een batterij werkt ofzo... In de omschrijving staat ook 12v.
  woensdag 23 december 2009 @ 09:07:58 #237
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75958003
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:51 schreef veda het volgende:

[..]

[..]

Dus nu zit je met kerst iedere keer als er een kaarsje aangestoken moet worden Bruce lee te onthoofden
Met mij moet je ook niet sollen, weet je
Het is trouwens veel erger, Bruce Lee zijn hoofd klapt eraf en vervolgens maak ik zo'n WOEHIEEE!!! geluid
pi_75958405
quote:
Op zondag 20 december 2009 21:12 schreef Semmm het volgende:

[..]

Probeer deze http://popbuying.com/detail.pb/sku.26751
Lijkt me echt een super telefoon
Ik snap alleen niet dat ze nog steeds geen 3G/umts/hspda capable gsms verkopen, dus als je wil internetten zal dat altijd zo traag als stront zijn met die fake ass gsms.
  woensdag 23 december 2009 @ 09:31:55 #239
98259 mstr
Een jonge God!
pi_75958418
quote:
Op woensdag 23 december 2009 00:50 schreef Semmm het volgende:

Door middel van:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15991
pi_75958489
Weet iemand waar ik een grotere versie van zo'n plasmabol kan kopen?
Kleintje (USB): http://popbuying.com/detail.pb/sku.26432

Ik wil eigenlijk een wat grotere, op het stopcontact aangesloten Op TB weet ik niet wat de Chinese naam is.
pi_75958851
quote:
Merci
pi_75959228
Het is wat ik zie is een knoopcelbatterij. Of zie je het filmpje niet?
pi_75959354
quote:
Op woensdag 23 december 2009 10:03 schreef Fastmatti het volgende:
Het is wat ik zie is een knoopcelbatterij. Of zie je het filmpje niet?
Ja dat is de afstandsbediening, Of zie je het filmpje niet?

pi_75959684
quote:
Op woensdag 23 december 2009 09:35 schreef Jorwol het volgende:

Ik wil eigenlijk een wat grotere, op het stopcontact aangesloten Op TB weet ik niet wat de Chinese naam is.
Damn gast... Als ik dat eerder had geweten, had er nog 1 van 30 centimeter. Ooit gekocht bij Megagadgets... http://www.megagadgets.nl/nl/producten/plasmabal-groot-p-104/
pi_75960613
Dit wereldje is nieuw voor mij, maar verbaas me wat er allemaal mogelijk is.
Kleine vraag, bij veel producten zie je niet staan dat het origineel is (logisch), maar als het er wel staat (eg: Original 2nd Generation Apple iPod Earphone) mag je er dan vanuit gaan dat het echt is, of zijn het dan nog namaak producten?
pi_75960682
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 21:38 schreef hongtom het volgende:
Ik ben net terug uit amsterdam MET DE TREIN
SPOILER
Maar goed, ik keek daar is even in de souvernierwinkels en kwam zoiets tegen:
http://item.taobao.com/au(...)49fc6.jhtml?cm_cat=0
Op de achterkant stond je raad het al:
MADE IN CHINA
Het kostte daar 5 euro vond het wat duur dus ik thuis aangekomen op taobao zoeken.
En ja hoor daat was het voor 8 yuan
Dus ik heb jack ook al ingelicht dat dit wel is wat voor zijn shop zou kunnen zijn
SPOILER
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb er 2 gekocht voor euro 4,65 (3,22 dollar P.S) als je er 2 kocht. Thx voor de tip

[ Bericht 0% gewijzigd door jopiede op 23-12-2009 11:13:13 ]
pi_75961860
quote:
Op woensdag 23 december 2009 10:45 schreef EddyAlbena het volgende:
Dit wereldje is nieuw voor mij, maar verbaas me wat er allemaal mogelijk is.
Kleine vraag, bij veel producten zie je niet staan dat het origineel is (logisch), maar als het er wel staat (eg: Original 2nd Generation Apple iPod Earphone) mag je er dan vanuit gaan dat het echt is, of zijn het dan nog namaak producten?
Neem maar aan dat ze fake zijn...
pi_75962252
Postbode vanmorgen aan de deur met 5 pakjes.
pi_75962276
quote:
Op woensdag 23 december 2009 11:19 schreef RudyCarell het volgende:

[..]

Neem maar aan dat ze fake zijn...
Ok, bedankt!
pi_75962617
Gisteren ook weer een pakje binnen gekregen , deze keer van Ebay (verzonden 19 november).

Eindelijk al die afstandbedieningen van tafel en er maar één voor terugleggen want:

En het werkt niet gek voor die 19 eurie.
To Wii or not to Wii....that's the question.
pi_75964020
quote:
Op woensdag 23 december 2009 11:39 schreef FrankP het volgende:
Gisteren ook weer een pakje binnen gekregen , deze keer van Ebay (verzonden 19 november).

Eindelijk al die afstandbedieningen van tafel en er maar één voor terugleggen want:

[ afbeelding ]

En het werkt niet gek voor die 19 eurie.
Linkje?
  woensdag 23 december 2009 @ 12:28:08 #252
131319 mickeyD
pi_75964611
ahh joh, neem die iets duurdere toch met dat kleuren scherm..
de 880 ofzo.'
kun je nog op je pc aansluiten ook, om macro's voor te maken, en updates binnen te halen.
vannacht maar ff 3 stuks nano mp4 besteld voor 13 euri t stuk op ebay bij de chinees.

pi_75964637
Douchekop met leds .

Pas deze gewoon op onze doucheslang of ?????????

http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.21264

Betere foto http://www.popbuying.com/showbigimages.aspx?SKU=21264

grtz Mario
pi_75964667
Wat begint deze reeks zwaar kut te worden
pi_75964724
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:28 schreef mickeyD het volgende:
de 880 ofzo.'
kun je nog op je pc aansluiten ook, om macro's voor te maken, en updates binnen te halen.
vannacht maar ff 3 stuks nano mp4 besteld voor 13 euri t stuk op ebay bij de chinees.

[ afbeelding ]
al een bestemming voor die 3 stuks? anders wil ik er wel 1 van je overnemen voor een mooi bedrag
pi_75964913
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
True
  woensdag 23 december 2009 @ 12:42:42 #257
131319 mickeyD
pi_75965249
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:31 schreef GoodFella275 het volgende:

[..]

al een bestemming voor die 3 stuks? anders wil ik er wel 1 van je overnemen voor een mooi bedrag
1 is voor mn vriendin, de rest kijk ik wel als ze uberhaupt binnenkomen, ik geef wel een gil.
pi_75965303
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:28 schreef mariov123 het volgende:
Douchekop met leds .

grtz Mario

Gewoon op de slang draaien?

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 23-12-2009 12:44:26 ]
pi_75966287
quote:
Vertel, wat is je probleem?
pi_75966291
Mailtje terug van Rachel over die 200mW laser. Hun kopen hem in voor 70 yuan + 10 yuan aan shipping, kost hun dus 8 euro. En als ik hem wil kost het me 23 dollar = 16 euro. Wat klopt hier niet aan? Ik dacht dat ze maximaal 25% deden oid? Dat is 100%...

Of zal ik gewoon eens Jack mailen en kijken wat die me voor een prijs aangeeft? (Zo ja, zou iemand me zijn e-mail kunnen geven?)
pi_75966517
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:14 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Linkje?
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250522430490

Verkoper heeft de prijs inmiddels al wel met 12$ omhoog gegooid.
  woensdag 23 december 2009 @ 13:15:16 #262
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_75966520
quote:
Op woensdag 23 december 2009 13:09 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Mailtje terug van Rachel over die 200mW laser. Hun kopen hem in voor 70 yuan + 10 yuan aan shipping, kost hun dus 8 euro. En als ik hem wil kost het me 23 dollar = 16 euro. Wat klopt hier niet aan? Ik dacht dat ze maximaal 25% deden oid? Dat is 100%...

Of zal ik gewoon eens Jack mailen en kijken wat die me voor een prijs aangeeft? (Zo ja, zou iemand me zijn e-mail kunnen geven?)
Die 10 yuan is verzending naar hun ''office'' en dan moet ie nog naar jou. Dat kost ook wat. En dan nog een winstmarge.
Kan jij ergens anders een goedkopere 200mW rode laser krijgen?

Vroeger (1-1,2 jaar geleden) waren ze dubbel zo duur
pi_75966687
quote:
Op woensdag 23 december 2009 13:09 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

Dat heb ik al zoveeel mee gemaakt; dat de prijs in mijn verhouding niet helemaal+ klopt idd.

prijzen op tb voor 50 yuan komen uit op 33.95 $! etc.. ( pakketje weegt dan z'n 700 gram). zoals het traingspak van Adibas hier onder. lijkt mij toch wel een hoge prijs ( al is het nog goedkoop in vergelijking met NL prijzen.) maar we blijven natuurlijk NLers die de laagste prijs willen haha

voor de liefhebbers even wat linkjes en prijzen:

http://item.taobao.com/auction/item_detail.jhtml?item_id=73424b13fdb5aad4e54bcdabf7974d64&x_id=0db2 $22.82 with shipping, this is only the price for the jacket, not including the pants. If you would like to order the pants also, the total price including shipping is $33.95.Estimated weight is 700g. Regarding the size, just let me know your height and weight, I will confirm with the seller.

http://item.taobao.com/auction/item_detail.jhtml?item_id=88b7c64a185346644a70bfc6f6915588&x_id=0db2 $51.52, with shipping, estimated weight 800g.

http://item.taobao.com/au(...)6ab1673.htm?cm_cat=0 $60.7, with shipping, estimated weight is 1.5KG. Please advise the size you would like to buy.
pi_75966755
quote:
Op woensdag 23 december 2009 13:15 schreef Dionysiou het volgende:

[..]

Die 10 yuan is verzending naar hun ''office'' en dan moet ie nog naar jou. Dat kost ook wat. En dan nog een winstmarge.
Kan jij ergens anders een goedkopere 200mW rode laser krijgen?

Vroeger (1-1,2 jaar geleden) waren ze dubbel zo duur
Nope, maar ik ben gewoon nieuwsgierig

Ja, weet ik, maar het maakt me weinig uit of ze 1 jaar geleden nou dubbel zo duur waren of de helft goedkoper...
pi_75966863
quote:
Op woensdag 23 december 2009 13:15 schreef FrankP het volgende:

[..]

http://cgi.ebay.com/Genui(...)?hash=item35a5024332
21 dollar

EDIT: sorry is andere versie.

[ Bericht 2% gewijzigd door Semmm op 23-12-2009 13:32:00 ]
pi_75966962
quote:
Op woensdag 23 december 2009 13:19 schreef Downstar het volgende:

[..]

Dat heb ik al zoveeel mee gemaakt; dat de prijs in mijn verhouding niet helemaal+ klopt idd.

prijzen op tb voor 50 yuan komen uit op 33.95 $! etc.. ( pakketje weegt dan z'n 700 gram). zoals het traingspak van Adibas hier onder. lijkt mij toch wel een hoge prijs ( al is het nog goedkoop in vergelijking met NL prijzen.) maar we blijven natuurlijk NLers die de laagste prijs willen haha

voor de liefhebbers even wat linkjes en prijzen:

http://item.taobao.com/auction/item_detail.jhtml?item_id=73424b13fdb5aad4e54bcdabf7974d64&x_id=0db2 $22.82 with shipping, this is only the price for the jacket, not including the pants. If you would like to order the pants also, the total price including shipping is $33.95.Estimated weight is 700g. Regarding the size, just let me know your height and weight, I will confirm with the seller.

http://item.taobao.com/auction/item_detail.jhtml?item_id=88b7c64a185346644a70bfc6f6915588&x_id=0db2 $51.52, with shipping, estimated weight 800g.

http://item.taobao.com/au(...)6ab1673.htm?cm_cat=0 $60.7, with shipping, estimated weight is 1.5KG. Please advise the size you would like to buy.
Zijn die ugh s serieus anderhalve kilo?
pi_75968118
Gisteren een telefoon gekocht via taobao.com:
http://item.taobao.com/au(...)91c3.htm?cm_cat=1512
Kosten: 135 euro voor de T5353
Vandaag ook een setje batterijen binnengekregen van DX (SKU: 488). Werken perfect en op 7 december besteld.
pi_75969089
quote:
Op woensdag 23 december 2009 13:19 schreef Downstar het volgende:

[..]

Bedankt voor de links en prijzen! Altijd leuk om te lezen.

Heb je gezien dat die UJJ-verkoper ook rechtstreeks verkoopt (oversea buyer)? Ik vraag me af of die nu goedkoper zou zijn dan Jack... noch ik, noch mijn vrouw willen dood gevonden worden met die dingen aan ons voeten, ik ben gewoon nieuwsgiering...
jaja, en azo...
pi_75969202
quote:
Op woensdag 23 december 2009 13:52 schreef alexvandeweg het volgende:
Vandaag ook een setje batterijen binnengekregen van DX (SKU: 488). Werken perfect en op 7 december besteld.
Mooi ding! Binnenkort ga ik de T5355 kopen van eBay, ook voor 130 euro oid. Dan komt er SPB Mobile Shell op, Fingerkeyboard en Igo 8, dan heb je gewoon de mooiste telefoon van de klas voor het minste geld
pi_75969822
quote:
Op woensdag 23 december 2009 13:26 schreef Semmm het volgende:

[..]

Zijn die ugh s serieus anderhalve kilo?
Ik geloof er ook vrij weinig van ; zware schoenen dan ( en jaa ik weet dat je vast en zeker de doos ook mee krijgt; maar dan zijn ze lang zo zwaar nog niet !)
quote:
Op woensdag 23 december 2009 14:13 schreef thecuriousone het volgende:

[..]

Bedankt voor de links en prijzen! Altijd leuk om te lezen.

Heb je gezien dat die UJJ-verkoper ook rechtstreeks verkoopt (oversea buyer)? Ik vraag me af of die nu goedkoper zou zijn dan Jack... noch ik, noch mijn vrouw willen dood gevonden worden met die dingen aan ons voeten, ik ben gewoon nieuwsgiering...
idd ; mensen die price requestjes doen ; gewoon hier linkje + prijs plaatsen altijd leuk om te zien!

Noujaa ik was gewoon benieuwd wat de prijs zal zijn ; zie op TT ook prijzen inclusief free ship voor ~ $50 tot ~ $90. en wou wel eens weten of jack ze goedkoper kon leveren.

had zelf nog niet gezien dat hij ze ook rechtstreeks verkoopt; hoe moet ik dan met hem in contact komen?
quote:
Op woensdag 23 december 2009 14:15 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[quote]Op woensdag 23 december 2009 13:52 schreef alexvandeweg het volgende:
quote:
Mooi ding! Binnenkort ga ik de T5355 kopen van eBay, ook voor 130 euro oid. Dan komt er SPB Mobile Shell op, Fingerkeyboard en Igo 8, dan heb je gewoon de mooiste telefoon van de klas voor het minste geld
edit:
Die T5353 staat toch op Popbuying t koop voor 130 138$ ofzo ? of heb ik dat nou miss ?

http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.26751

[ Bericht 5% gewijzigd door Downstar op 23-12-2009 14:49:52 ]
pi_75970063
Dat is een 5353, maar volgens mij is dat een kloon van een kloon
  woensdag 23 december 2009 @ 14:48:59 #272
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75970711
quote:
Begint?
6 eien
pi_75970804
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:28 schreef mickeyD het volgende:
de 880 ofzo.
Die is best wel iets meer dan iets duurder en het enige is dat die een kleurenscherm heeft wat ik zo snel zie.
pi_75970834
quote:
Op woensdag 23 december 2009 14:35 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Dat is een 5353, maar volgens mij is dat een kloon van een kloon
jaa ik bedoelde ook 5353 ; die zoekt alexvandeweg toch ?

en hoezo clone van een clone ? lijkt mij toch rechtstreekste clone van THC dia...
of is die windows mobile 6.1 ook fake ??
pi_75971794
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:31 schreef GoodFella275 het volgende:

[..]

ik heb er evt ook 1 te koop
voor die espresso van jou kom ik van de maan naar je toelopen!
  woensdag 23 december 2009 @ 15:20:26 #276
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75972068
quote:
Op woensdag 23 december 2009 12:28 schreef mariov123 het volgende:
Douchekop met leds .

grtz Mario

Ja, maar 9 euro bij de Acttion en 10 euro ofzo bij Blokker
quote:
Op woensdag 23 december 2009 09:35 schreef Jorwol het volgende:

Jaren terug bij de Blokker gehaald, 20/25cm voor 15 euro Kijk daar even....
pi_75972095
10 december is mijn memory cardje verzonden via FocalPrice.
Ik hoop hem nog voor de kerstdagen te mogen hebben, morgen is dus de laatste kans... anders minimaal wachten tot maandag... heeft iemand toevallig wat besteld bij FocalPrice wat rond 10 december is verzonden en heeft die het al binnen of niet?
pi_75972278
quote:
Op woensdag 23 december 2009 15:21 schreef Deezertje het volgende:
Ik hoop hem nog voor de kerstdagen te mogen hebben, morgen is dus de laatste kans... anders minimaal wachten tot maandag... heeft iemand toevallig wat besteld bij FocalPrice wat rond 10 december is verzonden en heeft die het al binnen of niet?
Is FP ook in China? Dan krijg je het waarschijnlijk niet meer...
pi_75972295
quote:
Zoja dan heb jij daar niks aan want op de levertijd is geen pijl te trekken
pi_75972404
quote:
Op woensdag 23 december 2009 14:29 schreef Downstar het volgende:

[..]

had zelf nog niet gezien dat hij ze ook rechtstreeks verkoopt; hoe moet ik dan met hem in contact komen?

[..]

er staat een hotmail-adres op de "overseas buyer" pagina
jaja, en azo...
pi_75972875
FocalPrice is Hong Kong
pi_75973074
quote:
Op woensdag 23 december 2009 14:50 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

Die is best wel iets meer dan iets duurder en het enige is dat die een kleurenscherm heeft wat ik zo snel zie.
Hier staat een mooie vergelijkingstabel
pi_75973201
[quote]Op woensdag 23 december 2009 15:20 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

[..]

Daar heb ik ze niet kunnen vinden...
  woensdag 23 december 2009 @ 15:48:52 #284
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75973387
quote:
Op woensdag 23 december 2009 15:44 schreef mariov123 het volgende:
[quote]Op woensdag 23 december 2009 15:20 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

[..]

Daar heb ik ze niet kunnen vinden...
Dan bestel je hem bij de Chinees, past op zo'n standaard slang.
  woensdag 23 december 2009 @ 15:49:59 #285
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_75973443
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 23:14 schreef Unreal88 het volgende:
Die gast hier, die al die Kanens had besteld, welke is nou goed/beter dan de MD52?

Hoi
  woensdag 23 december 2009 @ 15:52:50 #286
268740 flexoo
100% Apple fan
pi_75973560
net voor t eerst tiffany van popbuying op msn gehad. een unicum.
  woensdag 23 december 2009 @ 16:02:58 #287
131319 mickeyD
pi_75974009
quote:
Op woensdag 23 december 2009 14:50 schreef g0dz0r het volgende:

[..]

die 880 heeft ook RF (radio frequentie) dan werkt t ook op je "klik-aan klik-uit"
handig!
  woensdag 23 december 2009 @ 16:04:29 #288
131319 mickeyD
pi_75974073
quote:
van janken en/of piepen wordt t zeker niet beter
pi_75974534
quote:
Op woensdag 23 december 2009 15:52 schreef flexoo het volgende:
net voor t eerst tiffany van popbuying op msn gehad. een unicum.
ik heb zelfs tiffs prive msn/email; daar is ze wel vaker online op!

ben ik nu stoer ?

pi_75974587
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:16 schreef Downstar het volgende:

[..]

ik heb zelfs tiffs prive msn/email;

ben ik nu stoer ?

Ga met der webcamsexen!!!!!!!!!!
pi_75974761
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:17 schreef APPELBOOMZOR het volgende:

[..]

Ga met der webcamsexen!!!!!!!!!!
ze schaamt zich voor zichzelf ; heb wel eens om foto's gevraagd en gezegt dat wij ( fokkers)
wel eens benieuwd waren met wie we te maken hadden.

maar nee dr kwam snel 1 seconden een wazig msn plaatje voor bij en dat was het.

Ik dacht trouwens dat iemand jack had gevraagd om foto's van zijn 'office' etc te maken ?
is daar nog iets uit gekomen ?
  woensdag 23 december 2009 @ 16:30:14 #292
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75975139
quote:
Op woensdag 23 december 2009 15:49 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Bedoel je met neutraal geen beukende bass? Dan moet je de md-71 hebben, dat is "ipod" geluid.
Beide FIIO zijn goed, alleen heeft de ene een ingebouwde batterij toch?
pi_75975208
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:21 schreef Downstar het volgende:

[..]

ze schaamt zich voor zichzelf ; heb wel eens om foto's gevraagd en gezegt dat wij ( fokkers)
wel eens benieuwd waren met wie we te maken hadden.

maar nee dr kwam snel 1 seconden een wazig msn plaatje voor bij en dat was het.

Ik dacht trouwens dat iemand jack had gevraagd om foto's van zijn 'office' etc te maken ?
is daar nog iets uit gekomen ?
Ja dat was ik maar heb er niks meer van gehoord
  woensdag 23 december 2009 @ 16:37:57 #294
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_75975470
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:30 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Bedoel je met neutraal geen beukende bass? Dan moet je de md-71 hebben, dat is "ipod" geluid.
Beide FIIO zijn goed, alleen heeft de ene een ingebouwde batterij toch?
Hmm, ja maar iPod geluid is me misschien ook wel weer te basic.. Ken je de sennheiser HD201 koptelefoon? Zoiets zoek ik eigenlijk in oordopjes..
Hoi
pi_75975528
Net 2 pakketjes binnen gekregen

1. Focalprice Audio- Splitter
2. oordopjes van Ebay
quote:
mijn Audio-Splitter (focalprice) heb ik op 10 Dec. besteld dus misschien dat die van jou ook aankomt voor de kerst?
was 12 dec. verzonden

[ Bericht 0% gewijzigd door Jeffrey_San op 23-12-2009 16:48:05 ]
pi_75975659
16 gb ypod clone van ebay binnen kom alleen niet verder dan een 8gb in totaal. Op zoek naar de missende 8 gb
pi_75975706
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:39 schreef Jeffrey_San het volgende:
Net 2 pakketjes binnen gekregen

1. Focalprice Audio- Splitter
2. oordopjes van Ebay
[..]

mijn Audio-Splitter (focalprice) heb ik op 1o Dec. besteld dus misschien dat die van jou ook aankomt voor de kerst?
was 12 dec. verzonden
Laten we het hopen
Voor 1 cent besteld die audio splitter?
  woensdag 23 december 2009 @ 16:47:27 #298
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75975862
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:42 schreef davo1979 het volgende:
16 gb ypod clone van ebay binnen kom alleen niet verder dan een 8gb in totaal. Op zoek naar de missende 8 gb
Mijne is ook binnen!

Heb 'm nog niet aangesloten aan de PC, maar ziet er verder wel leuk uit voor ¤12.
Moet je die video's eens bekijken.
6 eien
pi_75975972
quote:
Op woensdag 23 december 2009 13:15 schreef FrankP het volgende:

[..]

Kan je die afstandbediening ook gebruiken op hakkitakkie merken of is het alleen voor de bekendste merken? Ik zit namelijk nu met 10 verschillende afstandbedieningen waar ik moei van word.
pi_75976007
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:47 schreef Twizu het volgende:

[..]

Mijne is ook binnen!

Heb 'm nog niet aangesloten aan de PC, maar ziet er verder wel leuk uit voor ¤12.
Moet je die video's eens bekijken.
Ik heb nog niet gekeken alleen aangesloten aan de pc, en was het even weer vergeten. Dus ga gelijk kijken.
  woensdag 23 december 2009 @ 17:06:56 #301
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_75976645
quote:
Op woensdag 23 december 2009 16:37 schreef Unreal88 het volgende:

[..]

Hmm, ja maar iPod geluid is me misschien ook wel weer te basic.. Ken je de sennheiser HD201 koptelefoon? Zoiets zoek ik eigenlijk in oordopjes..
Heb ik ook
Ik moet nog testen en heb al de hele week een onstoken oor Die doppen erin stouwen gaat dus niet zo goed.

Als je snel antwoord wilt, tot nu toe vind ik de MD-72 het beste balans hebben tussen hoog en laag.
Ik moet echt een tabel maken want het verschil van de doppen is echt minuscuul. De MD-71 springen echt uit de groep, vandaar mijn antwoord.

Ik vind hoge tonen niet echt fijn, denk maar aan een drumstel. Sommige doppen geven die drumtikken heel fel door, vinden mijn oren niet fijn. Als jij dat wel weer fijn vindt, waarschijnlijk veel realistischer geluid, dan moet je op mijn tabel wachten

Als je echt overdreven bass wilt hebben dan heb ik ook een antwoord, maja Ik moet dat nog echt even goed testen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')