quote:Belasting = Douanerechten bij het totale bedrag van je pakje berekenen met de verzendkosten erbij in, en samen optellen. Dan de omzetbelasting van je totale waarde incl. douanerechten berekenen dat moet je aan belasting betalen.
Voorbeeld:
We gaan uit van Denim. Helaas voor jou hoogste categorie belasting..
12% douanerechten en 19% omzetbelasting
Totaal pakket incl. verzending ¤ 215,-
12% douanerechten = ¤ 25.80
Totaal = ¤ 240.8 incl. douanerechten
19% = ¤45.752 omzetbelasting
+ 12,50 inklarings kosten =
¤ 58,25 zou je totaal moeten betalen.
Dit bedrag zou je aan de deur moeten betalen contant.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:30 schreef Personan het volgende:
Als je geen tracking code van DX krijgt omdat het een te lage waarde heeft dan kan je het wel vergeten dat het aankomt volgens mij
Ik snapte er ook al geen zak van... Ik denk dat ze hem gewoon met HKPost verstuurd hebben maar dat ups die dingen afhandeld ofzo...quote:Op zaterdag 19 december 2009 11:24 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
UPS?
Rare koerier voor een $14 product![]()
Dat soort bedragen trekken ze echt gewoon uit hun kont
Bij mij is tot nu toe alles aangekomen, tracking of niet.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:30 schreef Personan het volgende:
Als je geen tracking code van DX krijgt omdat het een te lage waarde heeft dan kan je het wel vergeten dat het aankomt volgens mij
quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:30 schreef Personan het volgende:
linkje?quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:20 schreef Damzkieee het volgende:
Vandaag weer eens wat binnengehad, Real Madrid shirt. Die Chinezen worden steeds beter met dat spul, niet van echt te onderscheiden
Ja, dat weet ik. Maar zijn dat dezelfde shirtjes als Damzkiee heeft gekocht? Er zijn in China natuurlijk heel veel fabrikanten van shirtjes en sommige zijn gewoon oerlelijk en raffelen die shit af.quote:Op zaterdag 19 december 2009 13:11 schreef tokko1 het volgende:
http://popbuying.com/search.pb/categry.0~keyword.soccer
Voetbal shirtjes
$2 extra voor je eigen naam en $2 voor een eigen nummer.
Die kan je instellein in 't midden van de pagina
quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:18 schreef caspergf1 het volgende:
als ik met de briefpost naar china iets stuur tijdens kerstmis duurt het dan ook 3 weken of langer?
Of heeft die spleetoog het dan al binnen een week.
Aangezien als je iets naar Duitsland ofzo stuurt die duitser het binnen 2 dagen heeft.
Jij maakt vrienden hierquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:18 schreef caspergf1 het volgende:
als ik met de briefpost naar china iets stuur tijdens kerstmis duurt het dan ook 3 weken of langer?
Aangezien als je iets naar Duitsland ofzo stuurt die duitser het binnen 2 dagen heeft.
Het kan langer dan een maand duren de laatste tijd. Heb ik ook last van, gewoon rustig afwachten (wel de 45 dagen van PP in de gaten houden)quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:13 schreef Personan het volgende:
17 November is iets verzonden en nog steeds niks dus ik neem aan dat er iets mis is gegaan.
Van de DX klantenservice moet je het trouwens niet hebben. Ze reageren erg langzaam en in slecht Engels
quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:13 schreef Personan het volgende:
17 November is iets verzonden en nog steeds niks dus ik neem aan dat er iets mis is gegaan.
Van de DX klantenservice moet je het trouwens niet hebben. Ze reageren erg langzaam en in slecht Engels
Het bestellen daar is niks voor jou, geef de moed maar op.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:13 schreef Personan het volgende:
无法告诉,奶酪头。quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:18 schreef caspergf1 het volgende:
Nu zeggen we in dit topic dat het een maand kan duren. Kan je natuurlijk op je klompen al aanvoelen dat als het dan NOG 2 hele fucking dagen langer duurt (!) in een drukke periode voor posterijen overal ter wereld, de waarsch. nog thuiswonende huillies direct weer uit hun winterslaap ontwaken om hier te komen janken. Oh, en klagen, want daar ben je Nederlander voor natuurlijk.quote:Op zaterdag 19 december 2009 16:13 schreef Personan het volgende:
Zegt zo'n Annie op de klantenafdeling dat het 22+ euro waard is dus u moet betalen meneer ghehequote:Op zaterdag 19 december 2009 12:43 schreef robbey het volgende:
[..]
Ik snapte er ook al geen zak van... Ik denk dat ze hem gewoon met HKPost verstuurd hebben maar dat ups die dingen afhandeld ofzo...
Maar goed, ik hoop dat ik ze daar wijs kan maken dat die camera echt minder dan 10 euro was incl. verzending want 17+ euro bijbetalen is een beetje gortig.
Als zo'n kaaskop als jou het verstuurd duurt het 7 weken. Ik schaam me al bijna als Nederlander dat er zoveel idioten deze nationaliteit hebben.quote:Op zaterdag 19 december 2009 15:18 schreef caspergf1 het volgende:
dan mail je jouw afrekening van ebay toch ff?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:30 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zegt zo'n Annie op de klantenafdeling dat het 22+ euro waard is dus u moet betalen meneer ghehe![]()
Laat ze anders maar naar Ebay surfen en md80 invullen
http://www.youtube.com/user/popbuyingvideoquote:Op zaterdag 19 december 2009 15:41 schreef Firenzo het volgende:
iemand een sku-tip voor een RGB strip? Dr is zoveel aanbod dat ik het overzicht verlies en ik herinner me dat ik hier wel eens een goede heb langs zien komen. Ik zoek er eigenlijk 1 met voeding.
quote:Op zaterdag 19 december 2009 21:35 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Als zo'n kaaskop als jou het verstuurd duurt het 7 weken. Ik schaam me al bijna als Nederlander dat er zoveel idioten deze nationaliteit hebben.
Oh en ik heb de laatste tijd ook nog een paar kleine dingen besteld, alles duurde niet langer dan een maand. (Van de 70-100 pakketjes die ik besteld heb is trouwens pas één pakketje langer dan 1 maand onderweg geweest door de hulp van de geliefde douaneOh en om jullie nog jaloerser te maken; de waarde van de pakketjes lag tussen de 1 en 950 dollar
)
Ik hoor net van een elektrotechnicus dat het soiso een afrader isquote:Op zaterdag 19 december 2009 01:16 schreef mug89 het volgende:
[..]
Ah thanks, en volume heel zachtjes en dan steeds opvoeren, is dat een optie? of is het gewoon het idee alleen al wat er veel singaal inkomt
Ik heb weleens zo'n koerier gebeld met hetzelfde probleem. Dan krijg je een idioot aan de lijn die niks snapt, niks kan doen etc. Uiteindelijk maar eieren voor mijn geld gekozen, alsof je tegen een muur praatquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:45 schreef mickeyD het volgende:
[..]
dan mail je jouw afrekening van ebay toch ff?![]()
of ben ik nou gewoon slim?
Ik schaam me ook een beetje voor jouquote:Op zaterdag 19 december 2009 21:35 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Als zo'n kaaskop als jou het verstuurd duurt het 7 weken. Ik schaam me al bijna als Nederlander dat er zoveel idioten deze nationaliteit hebben.
Oh en ik heb de laatste tijd ook nog een paar kleine dingen besteld, alles duurde niet langer dan een maand. (Van de 70-100 pakketjes die ik besteld heb is trouwens pas één pakketje langer dan 1 maand onderweg geweest door de hulp van de geliefde douaneOh en om jullie nog jaloerser te maken; de waarde van de pakketjes lag tussen de 1 en 950 dollar
)
Hé ik had daar een videoreview voor aangevraagd en ze hebben geluisterdquote:Op zaterdag 19 december 2009 22:16 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/popbuyingvideo![]()
![]()
meer in het bijzonder de rgb strip filmpje![]()
http://www.youtube.com/user/popbuyingvideo#p/u/0/Jeh4oJSxl8w
-Vertragingen bij HKPost ivm met meer pakketten de laatste tijdquote:Op zondag 20 december 2009 00:27 schreef Personan het volgende:
Waarom is het eigenlijk ineens normaal in dit topic dat je meer dan een maand moet wachten op een pakket? vroeger kreeg ik het altijd binnen een week zelfs als het om stiletto's ging , die illegaal zijn in Nederland. Nu bestel ik een simpele PCI kaart en dan moet ik meer dan een maand wachten?
Heb er wel eens naar gekeken, maar als ik hun FAQ bekijk, zie ik dat hun verzendkosten véél te hoog zijn (lees: hier maken ze dikke winst op). Heb, naast Jack, wel goede ervaringen met Taobaotrends. Prijs is gelijkwaardig aan Jack en ze reageerden snel op m'n mails. Helaas zijn op dit moment orders tijdelijk niet mogelijk zo lijkt het. Ik heb ook in een ver verleden wat besteld bij Obook, maar die reageerden maar langzaam op mijn mails.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:48 schreef Jappe90 het volgende:
Niemand dus ervaring met Taobaonow.com?
Op Taobao staat zó veel. Gewoon ff teamnaam door Google translate halen en zoeken maar. Wel veel verschil in kwaliteit. Check hier bijvoorbeeld de hoge kwaliteit 'Thaise' shirtjes. Je betaald 3-4 euro meer, maar daarvoor krijg je wel de beste namaak i.p.v. Chinese kwaliteit (er zijn overigens nog vele andere shops met Thaise shirtjes). Bedrukking is niet bij iedere shop mogelijk helaas.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:31 schreef GoodFella275 het volgende:
iemand nog link voor goede voetbalshirts en goedkoper (ja goedkoper) dan TFS en WCJ?
Zulke ledlampen zijn er helemaal nog niet. De sterksten die er te krijgen zijn (3 x 2W powerled) benaderen 20w halogeen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:30 schreef Thorical het volgende:
Wat zijn de beste ledlampen voor in huis? Vergelijkbaar met 60 tot 100 wat te koop bij een Chinese webshop die ook nog eens in Nederland levert?
Er zijn er die het al beter doen (wordt hier en hier ook bevestigd)quote:Op zondag 20 december 2009 09:07 schreef emil23 het volgende:
[..]
Zulke ledlampen zijn er helemaal nog niet. De sterksten die er te krijgen zijn (3 x 2W powerled) benaderen 20w halogeen.
Vroegah was alles betah, en vroegah had je waarschijnlijk meer geluk met het bestellen van dingen die toevalligerwijs net in voorraad waren.quote:Op zondag 20 december 2009 00:27 schreef Personan het volgende:
Waarom is het eigenlijk ineens normaal in dit topic dat je meer dan een maand moet wachten op een pakket? vroeger kreeg ik het altijd binnen een week zelfs als het om stiletto's ging , die illegaal zijn in Nederland. Nu bestel ik een simpele PCI kaart en dan moet ik meer dan een maand wachten?
Stuur gewoon nog een mailtje. Ik heb zo vaak gehad dat hij eroverheen las en bij het volgende mailtje gewoon antwoordde, alsof er niks gebeurd was.quote:Op zondag 20 december 2009 11:19 schreef Damzkieee het volgende:
Laat hem zijn gmail maar eens ontdekken.
Hiernaartoe.quote:Op zondag 20 december 2009 11:36 schreef Unreal88 het volgende:
Welk adres moet je mailen als je Jack aan de lijn wil krijgen en niet Tiffany?
Ja en daar staan dus de dealperfectcs mailadressen nog.. Welke moet het nou zijn dan? (Het staat ook een beetje verborgen in die tekst.)quote:
Die adressen kan je gewoon nog gebruikenquote:Op zondag 20 december 2009 12:03 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Ja en daar staan dus de dealperfectcs mailadressen nog.. Welke moet het nou zijn dan? (Het staat ook een beetje verborgen in die tekst.)
jack = dealperfectcs01 OF popbuyingquote:Op zondag 20 december 2009 12:03 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Ja en daar staan dus de dealperfectcs mailadressen nog.. Welke moet het nou zijn dan? (Het staat ook een beetje verborgen in die tekst.)
Ja, een optie was om de mailadressen te highlighten. is alleen wat jammer voor spamcrawlers en bots, die dan vervolgens heel de mailboxen volspammen, waardoor jouw mailtjes weer niet gelezen worden. Gaan mensen hier in dit topic weer piepen omdat ze denken dat hun onrecht gedaan wordt.quote:Op zondag 20 december 2009 12:03 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Dat is voor mij DE reden dat niet heel het huis vol hangt met led verlichting. Spaarlampen waren bij de launch ook zo duur. En die zouden ook 10 tot 15 jaar mee gaan geloof ik. Ik moet de eerste spaarlamp nog tegenkomen die het 15 jaar uitgehouden heeft. Daarbij waren de eerste modellen spaarlampen gigantisch groot en lomp gevormd in verhouding met huidige modellen. Ik wacht dus ook nog even af.. Wil je een beetje ledlamp hebben die ook nog eens een beetje warmer licht geeft in plaats van TL-achtig wit, dan ben je sowieso al meer kwijt denk ik.quote:Op zondag 20 december 2009 12:53 schreef monkeybrain het volgende:
Over die led lights, die zooi is nog zo duur en onderontwikkeld dat het alleen leuk is als je in de slappe was zit of als leuk hobby dingetje. Ik voorspel dat je binnen 2-5 jaar goed ontwikkelde lampen voor een fractie van de prijs kunt kopen.
Iedereen moet LED gebruiken maar de prijzen zijn ook 10x zo duurder dan een normaal lampje. Keep up the good work. Zo veranderen we écht watquote:Op zondag 20 december 2009 13:06 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, een optie was om de mailadressen te highlighten. is alleen wat jammer voor spamcrawlers en bots, die dan vervolgens heel de mailboxen volspammen, waardoor jouw mailtjes weer niet gelezen worden. Gaan mensen hier in dit topic weer piepen omdat ze denken dat hun onrecht gedaan wordt.
[..]
Dat is voor mij DE reden dat niet heel het huis vol hangt met led verlichting. Spaarlampen waren bij de launch ook zo duur. En die zouden ook 10 tot 15 jaar mee gaan geloof ik. Ik moet de eerste spaarlamp nog tegenkomen die het 15 jaar uitgehouden heeft. Daarbij waren de eerste modellen spaarlampen gigantisch groot en lomp gevormd in verhouding met huidige modellen. Ik wacht dus ook nog even af.. Wil je een beetje ledlamp hebben die ook nog eens een beetje warmer licht geeft in plaats van TL-achtig wit, dan ben je sowieso al meer kwijt denk ik.
Ben je niet gewoon meer gaan drinken?quote:Op zondag 20 december 2009 13:21 schreef mickeyD het volgende:
een led heeft een normale bedrijfsduur van 10.000 uur, daarna gaat de kleur/lichtopbrengst zwaar naar beneden.
10.000u : 24u = 416 dagen
by the way zelf uitgetest, door in t portiek leds op te hangen die 24u p/dag brandden.
na een jaar was t bijna niet meer mogelijk om normaal je sleutel in t slot te krijgen s'nachts.
Hhaha weer die kutguido'squote:Op zondag 20 december 2009 14:04 schreef Dionysiou het volgende:
Maar na het werk gaat MickeyD totall los
[ afbeelding ]
Ze geven liever miljarden uit om rapporten te schrijven hoe de wereld naar de klote gaat. Een project opzetten om een goede ledlamp te ontwikkelen en deze "gratis" te verspreiden is natuurlijk te gemakkelijk. Neuzelen in Kopenhagen hoe gevaarlijk CO2 is is veel gezelliger, onder het genot van ingevlogen kreeft, hoeren, tig limo's en privé jetsquote:Op zondag 20 december 2009 13:15 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Iedereen moet LED gebruiken maar de prijzen zijn ook 10x zo duurder dan een normaal lampje. Keep up the good work. Zo veranderen we écht wat
Hebben zij ook een engelstalige site?quote:
Op uitgebreid zoeken klikken (zit naast het zoekveld).quote:Op zondag 20 december 2009 15:39 schreef Jeffrey_San het volgende:
Weet iemand hoe je op ebay van die 1 cent biedingen vindt?
ik kan er wel een paar vinden maar dat is er maar 1 per dag ofzo..
Ja heb ik gedaanquote:Op zondag 20 december 2009 16:09 schreef Twizu het volgende:
[..]
Op uitgebreid zoeken klikken (zit naast het zoekveld).
Wel lekker duur voor 1 zo'n glas.quote:Op zondag 20 december 2009 17:43 schreef veda het volgende:
http://www.nicedeals.nl/
[ afbeelding ]
Jack is te laat...
Die dingen zijn al uitverkocht.quote:Op zondag 20 december 2009 17:43 schreef veda het volgende:
[ afbeelding ]
Jack is te laat...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier heb ik 't uitgebreid met jack over gehad, hij gaat ze niet aanbieden.quote:Op zondag 20 december 2009 17:43 schreef veda het volgende:
[ afbeelding ]
Jack is te laat...
De rest mag flink van mij investeren in overpriced leds hoor.. Wordt het voor de rest die niet helemaal van de pot gesjord is en wil pochen bij zijn vrienden dat hij dat wel kan betalen een beetje normaal betaalbaar. Da's het leuke van die early adopters; zorgen ervoor dat het voor de normale mens betaalbaar wordt. Over een paar jaar is led net zo ingeburgerd en volwassen als spaarlampen dat nu zijn. Voor een acceptable prijs.quote:Op zondag 20 december 2009 13:15 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Iedereen moet LED gebruiken maar de prijzen zijn ook 10x zo duurder dan een normaal lampje. Keep up the good work. Zo veranderen we écht wat
Ik heb mijn telefoon op een andere site gekocht. Ik dacht T-mobile.nlquote:Op zondag 20 december 2009 21:04 schreef Syrena het volgende:
Heeft hier iemand al eens een telefoon van DX of een andere site gekocht? Ik ben over mijn nano-debacle heenen heb wel zin om 't eens te proberen.
Mijn Acer batterij van DX werkt trouwens prima (nog wel).
Probeer deze http://popbuying.com/detail.pb/sku.26751quote:Op zondag 20 december 2009 21:04 schreef Syrena het volgende:
Heeft hier iemand al eens een telefoon van DX of een andere site gekocht? Ik ben over mijn nano-debacle heenen heb wel zin om 't eens te proberen.
Mijn Acer batterij van DX werkt trouwens prima (nog wel).
Hoeveel heb je ervoor betaald? Ze zijn wel gaaf. Mss wel ie dat ook wel voor mij doen. Dan wil ik het risico wel nemen of het heel aankomt of kapot gaat.quote:Op zondag 20 december 2009 20:32 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Hier heb ik 't uitgebreid met jack over gehad, hij gaat ze niet aanbieden.
Zijn té gevaarlijk om te vervoeren voor 'm... toch heeft hij mij dr eentje opgestuurd (niet die maar ander glas).
Nét binnen.. zat in ongeveer 1000 lagen bubbeltjes spulwel heel aangekomen
Ik heb niet die met vles vorm gehaald he.. gewoon een dubbelwandige redelijk grote...quote:Op zondag 20 december 2009 22:46 schreef veda het volgende:
[..]
Hoeveel heb je ervoor betaald? Ze zijn wel gaaf. Mss wel ie dat ook wel voor mij doen. Dan wil ik het risico wel nemen of het heel aankomt of kapot gaat.
Gekocht wel, nog niet binnen.quote:Op maandag 21 december 2009 08:44 schreef Jorwol het volgende:
Zooo, misschien van de week weer eens wat bestellen, wil nog wat voetbalshirtjes enzo..
Die van popbuying zien er wel goed uit, maar heeft iemand ze al eens gekocht?
JAJA voor iemand andersquote:Op zondag 20 december 2009 19:40 schreef Skiet het volgende:
Ik zoek voor iemand zo een complete set om je eigen sieraden te maken. Iemand ooit eens zoiets gezien? Of een tip waarop te zoeken op TB?
Als je er eentje wil met logo/sponsor erop moet je hem van TB halen.quote:Op maandag 21 december 2009 08:44 schreef Jorwol het volgende:
Zooo, misschien van de week weer eens wat bestellen, wil nog wat voetbalshirtjes enzo..
Die van popbuying zien er wel goed uit, maar heeft iemand ze al eens gekocht?
Bij mij werkt me TT tracking ook nog niet (7 dagen)quote:Op maandag 21 december 2009 10:36 schreef Placenta het volgende:
Ik hoorde iemand eerder al over dat de tracking no's van TradeTang pas later actief worden. Ik heb er één van 11-12, dat is 10 dagen terug. Is dat normaal dat hij dan nog niet actief is?
Positive Feedback: 99.0%quote:Op maandag 21 december 2009 11:09 schreef mtchel112 het volgende:
http://stores.ebay.com/yt-technology is deze store een beetje betrouwbaar? of is paypal zo lief dat ik makkelijk mn geld terug krijg?
Het ligt eraan wat je wilt kopen bij deze ebayer, als het gaat om geheugen, of mp3 spelers zou ik eens hier lezen.quote:Op maandag 21 december 2009 11:09 schreef mtchel112 het volgende:
http://stores.ebay.com/yt-technology is deze store een beetje betrouwbaar? of is paypal zo lief dat ik makkelijk mn geld terug krijg?
quote:Shipping to: Worldwide
Excludes: Africa, Asia, Central America and Caribbean, Middle East, Oceania, Southeast Asia, Albania, Andorra, Austria, Belarus, Belgium, Bosnia and Herzegovina, Croatia, Republic of, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Gibraltar, Guernsey, Iceland, Ireland, Italy, Jersey, Latvia, Liechtenstein, Lithuania, Luxembourg, Macedonia, Moldova, Monaco, Montenegro, Netherlands, Norway, San Marino, Serbia, Slovakia, Slovenia, Spain, Svalbard and Jan Mayen, Sweden, Switzerland, Vatican City State, Argentina, Bolivia, Chile, Colombia, Ecuador, Falkland Islands (Islas Malvinas), French Guiana, Guyana, Paraguay, Peru, Suriname, Uruguay, Venezuela, Bermuda, Greenland, Mexico, Saint Pierre and Miquelon
sommige werken bij mij nu nog niet!quote:Op maandag 21 december 2009 10:36 schreef Placenta het volgende:
Ik hoorde iemand eerder al over dat de tracking no's van TradeTang pas later actief worden. Ik heb er één van 11-12, dat is 10 dagen terug. Is dat normaal dat hij dan nog niet actief is?
Vielen je UJJs bij de dames in de smaak?quote:Op maandag 21 december 2009 14:46 schreef revpolen het volgende:
[..]
sommige werken bij mij nu nog niet!
maar pakket is al in huis
geen zorgen maken
Dat moet een gezellige boel zijn geweest.quote:Op maandag 21 december 2009 14:47 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Vielen je UJJs bij de dames in de smaak?
Vanaf nu mogen ze alleen achter de bar met UJJsquote:Op maandag 21 december 2009 14:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat moet een gezellige boel zijn geweest.
Ik denk dat ze allemaal op hun knieën zijn gegaanquote:Op maandag 21 december 2009 14:50 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Vanaf nu mogen ze alleen achter de bar met UJJs
En hij doet zelfstandig ondernemer in een horeca zaak. Daar lopen zeker wel wat smadjes.quote:Op maandag 21 december 2009 14:51 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik denk dat ze allemaal op hun knieën zijn gegaan
Die hij omkoopt met goedkope Ughs.quote:Op maandag 21 december 2009 14:55 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
En hij doet zelfstandig ondernemer in een horeca zaak. Daar lopen zeker wel wat smadjes.
Ik denk dat ie wel wat rubbertjes heeft kapot geneukt.quote:
Is toch niet bestemd voor je MD80 spycam hoop ik?quote:Op maandag 21 december 2009 15:17 schreef marco_sire het volgende:
iemand bekend met dit product:
http://cgi.ebay.com/Pro-S(...)?hash=item2ea92bda66
heb het ook voor 40 dollar kunnen vinden (http://cgi.ebay.com/Shoulder-Support-Tripod-for-Camcorder-Video-Camera-S_W0QQitemZ120495634259QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item1c0e197753) maar ik zoek uiteraard een betere versie dan die laatste (of een nog goedkopere versie)
hahahaquote:Op maandag 21 december 2009 15:27 schreef PedroN het volgende:
[..]
Is toch niet bestemd voor je MD80 spycam hoop ik?
Zou pas cool zijn als ze een Floek linkrunner pro verkopen voor weinig die dingen kosten hier meer als 1000 euro namelijk.quote:Op maandag 21 december 2009 09:58 schreef Poekieman het volgende:
De bezorg tijd vind ik nog wel meevallen voorlopig. Inmiddels 2 pakjes van DX binnen:\
- besteld op 21/11, 7/12 HK uit, binnen 15/12. O.a. een vrolijke 200 mW rode laser. [ afbeelding ]
- besteld op 28/11, 17/12 HK uit, vandaag binnen. Leuke Vloek 17B multimeter. Handleiding in het Chinees en gelukkig ook nog Engels. [ afbeelding ]
Wacht nog op een pakje van Popbuying, besteld op 22/11, 14/12 HK uit, maar nog niet binnen.
Wie doet dat nouquote:Op maandag 21 december 2009 15:27 schreef monkeybrain het volgende:
.................een hele lichte siliconen lucht als je ze tegen je neus drukt
Hey welke maat had jij besteld?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:01 schreef tokko1 het volgende:
Twee pakketties vandaag
Trui 29 dollar
http://item.taobao.com/auction/item_detail-0db2-a3f81de4fed53e4c51d1ad52317fc10b.htm?cm_cat=0&pm1=1
...
Heb je een link en/of foto's van die broek?quote:Op maandag 21 december 2009 16:54 schreef XyS het volgende:
[..]
Ik heb een djie star broek binnen, past perfect.
Had maat 30 besteld, dat is dus gewoon de breedtemaat. (en gewoon vergelijkbaar met de maten hier)
Lengte is ook goed, 34 denk ik.
Versturen heeft zo'n maandje gekost, wel aan gewend onderhand
Volgens mij gaat het niet persee om de zolen, maar om dat stukje vanaf de zool naar de stoffe kant. Waarop het logo zit. Als dat van slechte kwaliteit is dat niet sterk, waardoor je naast je UJJ gaat lopen. Dat voorkomt UGG door goede kwaliteit te leverenquote:Op maandag 21 december 2009 17:15 schreef W00fer het volgende:
Dit topic gaat niet meer zo snel. Heb trouwens met "echte" ujjs kenners gesproken, die zeiden dat als je neppe hebt dat de zolen waardeloos zijn. Te slap, daardoor loop het niet lekker.
Wat Veda zegt, het blijft een probleem met goedkope producten, zo'n walm dat je het meteen kunt weggooien.quote:
Wat kostte die?quote:Op maandag 21 december 2009 17:39 schreef Michael-H het volgende:
Heb zojuist dit telefoontje gekocht, wifi met veel google functies
Kan je ook de taal instellen?quote:Op maandag 21 december 2009 17:39 schreef Michael-H het volgende:
Heb zojuist dit telefoontje gekocht, wifi met veel google functies
http://item.taobao.com/au(...)904750131e9a1a62.htmquote:Op maandag 21 december 2009 17:17 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
Heb je een link en/of foto's van die broek?
en heb je ook maat W30/L34 in NL?
quote:Op maandag 21 december 2009 19:33 schreef Joene94 het volgende:
Voor de mensen die bjurn burg verslaafd zijn, heb op Taobao een verkoper gevonden die wel een aantal mooie aanbied volgens mij.
http://item.taobao.com/au(...)9cd5695b5ed41d.jhtml
http://shop37048340.taobao.com/shop/xshop/wui_page-15232370.htm (beetje naar beneden scrollen)
Heb de prijs eventjes aan Rachel gevraagd, ben ergens wel benieuwd of het wat is namelijk.
SexyRachel@Popbuying.com of dealperfectcs02@gmail.comquote:Op maandag 21 december 2009 21:52 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Ik las een aantal pagina's terug iets over pbpurchase.com. Hoezo hoor ik hier weinig over hier? Werkt het niet goed oid?
Ohja, kan iemand me het e-mail adres van Rachel geven aub?
Die eerste dan natuurlijkquote:Op maandag 21 december 2009 22:00 schreef Twizu het volgende:
[..]
SexyRachel@Popbuying.com of dealperfectcs02@gmail.com
Het werkt perfect die site, maar ik vind het leuker om te mailen met Rachel, die doet altijd wel gezellig via de mail en daaraan kan ik ook precies vragen hoe en wat bij sommige producten. Geeft bij mij wat meer vertrouwen bij m'n aankopen.quote:Op maandag 21 december 2009 21:52 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Ik las een aantal pagina's terug iets over pbpurchase.com. Hoezo hoor ik hier weinig over hier? Werkt het niet goed oid?
Met cquote:Op maandag 21 december 2009 22:03 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Die eerste dan natuurlijk![]()
Die tweede is neem ik aan zonder dealperfectcs?![]()
Nu nog graag een antwoord op pbpurchase
Heb destijds ook de bjurn burg broekies van dealperfect gekocht, maar die pas ik niet. Had nog speciaal jack gemail of ik ze zou passen "one size fits all" zei ie nog.quote:Op maandag 21 december 2009 19:33 schreef Joene94 het volgende:
Voor de mensen die bjurn burg verslaafd zijn, heb op Taobao een verkoper gevonden die wel een aantal mooie aanbied volgens mij.
http://shop37048340.taobao.com/shop/xshop/wui_page-15232370.htm (beetje naar beneden scrollen)
Heb de prijs eventjes aan Rachel gevraagd, ben ergens wel benieuwd of het wat is namelijk.
pbpurchase werkt perfect, maar je weet vantevoren geen verzendkosten.quote:Op maandag 21 december 2009 21:52 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Bij mij rekenden ze niet meer toen ik nieuw was.quote:Op maandag 21 december 2009 22:26 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Ooohja, zo kan je het ook zien natuurlijkIk was meer naar het meervoud aan het kijken, niet naar een of andere afkorting. Nou; bedankt lieverds
Dan ga ik eens lekker met Rachel (geile naam trouwens, jammer dat ze in het echt mao-tsjen-bami heet) over lasers/mobieltjes/wallets praten.
Ooooh, één laatste vraag: ik heb gehoord dat als je de eerste keer iets bij hun koopt dat het dan duurder is oid? Is dat BS of is dat echt zo?
Goed kijken bij de links, je kunt maten kiezen. Onderaan staat een matentabel, komt aardig overeen met Nederlandse maten zelfs. Heb er dus deze keer veel vertrouwen in!quote:Op maandag 21 december 2009 22:30 schreef veda het volgende:
[..]
Heb destijds ook de bjurn burg broekies van dealperfect gekocht, maar die pas ik niet. Had nog speciaal jack gemail of ik ze zou passen "one size fits all" zei ie nog.
Ben wel benieuwd of een Nederlander dezen dan wel past.
Laat als je ze hebt even weten of het wat isquote:Op maandag 21 december 2009 22:49 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Goed kijken bij de links, je kunt maten kiezen. Onderaan staat een matentabel, komt aardig overeen met Nederlandse maten zelfs. Heb er dus deze keer veel vertrouwen in!
Ja, chinezen. Die zijn onduidelijk als het maar kan, systeem werkt half etc. Ze doen meestal weinig voor je, als dit het geval is gewoon even bij PayPal aankloppen en ze behandelen je als een godquote:Op maandag 21 december 2009 23:37 schreef jeroendh het volgende:
Ik snap het niet helemaal daar bij DX.
Had 3 producten besteld, naar een paar dagen alles shipped.
2 dagen later zie ik dat er maar 1 product verzonden is.
1 week later krijg ik weer een mai\ dat het verzonden is, dus ik kijken en idd product 2 en 3 zijn nu ook verzonden.
Maar vandaag kijk ik weer en wat ziet ik, dat er weer 1 producht nog niet verzonden is.
terwijl deze wel op shipped stond, en nu weer op waiting staat.
kent iemand dit voorval?
Zal ik zeker doen. Zal wel weer minimaal een maand duren voordat het binnen is, maar dat heb ik er dan voor over.quote:Op maandag 21 december 2009 23:28 schreef veda het volgende:
[..]
Laat als je ze hebt even weten of het wat is
Ach, is typisch dealextreme, jammer genoeg niets aan te doen. Ja zeiken via de customer support maar dat schiet ook niet op.quote:Op maandag 21 december 2009 23:37 schreef jeroendh het volgende:
Ik snap het niet helemaal daar bij DX.
Had 3 producten besteld, naar een paar dagen alles shipped.
2 dagen later zie ik dat er maar 1 product verzonden is.
1 week later krijg ik weer een mai\ dat het verzonden is, dus ik kijken en idd product 2 en 3 zijn nu ook verzonden.
Maar vandaag kijk ik weer en wat ziet ik, dat er weer 1 producht nog niet verzonden is.
terwijl deze wel op shipped stond, en nu weer op waiting staat.
kent iemand dit voorval?
Hoezo nou weer gelijk bij PayPal aankloppen? Een mailtje naar de cs van dx kan geen kwaad toch?quote:Op maandag 21 december 2009 23:40 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Ja, chinezen. Die zijn onduidelijk als het maar kan, systeem werkt half etc. Ze doen meestal weinig voor je, als dit het geval is gewoon even bij PayPal aankloppen en ze behandelen je als een god
Klantenservice DX reageert niet of traag. Dag later geschil bij paypal aangemaakt voor het verlopen van de termijn, en ik had binnen een dag het geld terug ( pakketje was op 11 nov verzonden oid, niks ontvangen, latere bestelling wel..)quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:30 schreef Personan het volgende:
Zodat ik geen 50 mails hoef te versturen voor een antwoord, en als ik dan eindelijk een antwoord krijg wordt het een welles-nietes spelletje. Na een dag of 30 zeggen ze dan dan je een nieuwe krijgt op gestuurd, daar zie je nooit meer iets van en bij PayPal kun je niet aankloppen omdat 45 dagen verstreken zijnquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:46 schreef Semmm het volgende:
[..]
Hoezo nou weer gelijk bij PayPal aankloppen? Een mailtje naar de cs van dx kan geen kwaad toch?
Wat snap jij niet aan; Insert your penis?quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:09 schreef TimKuik het volgende:
Ik vroeg me af wat dit was:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29431
Even ge Youtubed:_!
Ongeveer $100 = 70 euroquote:
Ja, heeft o.a. chinees, engels, duits, frans, etc.quote:Kan je ook de taal instellen?
Hoe groot is de lamp?quote:Op maandag 21 december 2009 18:54 schreef thecuriousone het volgende:
Heb ik na net geen maand (25/11 verzonden) deze binnen:
[ link | afbeelding ]
Is het geen Del maar een Esc... voor de rest wel een toffe lamp. Ook een euro stekker en niet een US stekker zoals de foto's doen geloven.
eej hartstikke bedanktquote:Op maandag 21 december 2009 13:51 schreef PedroN het volgende:
[..]
Het ligt eraan wat je wilt kopen bij deze ebayer, als het gaat om geheugen, of mp3 spelers zou ik eens hier lezen.
Of de feedback
Deze ebayer staat bekend als verkoper van fake geheugen of MP3 speler.
Dus een 8GB speler zou in het echt weleens een 1GB kunnen zijn
EDIT:
Deze verkoper verscheept ook niet naar Nederland, in ieder geval niet de 8GB mp3 spelers
[..]
Ik gebruik PBP hetzelfde dan toen je nog moest mailen. Alleen laat ik die payment link door PBP doen en niet door Rachel.quote:Op maandag 21 december 2009 21:52 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Doe nou niet moeilijk met die NL maten stuur gewoon een mail naar Rachel/Jack en geef je lengte en gewicht door en zij berekenen de maat.quote:Op maandag 21 december 2009 17:17 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
Heb je een link en/of foto's van die broek?
en heb je ook maat W30/L34 in NL?
Wat kostte deze broek incl. verzending?quote:Op maandag 21 december 2009 16:54 schreef XyS het volgende:
[..]
Hey welke maat had jij besteld?
Ik heb een djie star broek binnen, past perfect.
Had maat 30 besteld, dat is dus gewoon de breedtemaat. (en gewoon vergelijkbaar met de maten hier)
Lengte is ook goed, 34 denk ik.
Versturen heeft zo'n maandje gekost, wel aan gewend onderhand
Laat de prijs maar weten dan!quote:Op maandag 21 december 2009 19:33 schreef Joene94 het volgende:
plaats je een review als je hem thuis hebt?quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:29 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Ongeveer $100 = 70 euro
[..]
Ja, heeft o.a. chinees, engels, duits, frans, etc.
Is goed, je kunt ook op youtube zoeken naar dream g2, staan erg veel filmpjes op.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:13 schreef rac het volgende:
[..]
plaats je een review als je hem thuis hebt?
15 cm x 13 cm x 8 cmquote:
Doe Ik vast maar info uit eerste hand is vaak wat beterquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:59 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Is goed, je kunt ook op youtube zoeken naar dream g2, staan erg veel filmpjes op.
Esc is eigenlijk leukerquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:45 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
15 cm x 13 cm x 8 cm
Ik heb een mail gestuurd naar PB met de melding dat ik een DEL had verwacht ipv een ESC. Kreeg ik het antwoord dat ze random worden verstuurd en of dat ik dat aub wil begrijpen
Zodra in het vliegtuig ligt is het meestal 5 werkdagen. Alleen de pakjes gaan HK meestal moeilijk uit door toe nemende drukte.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:33 schreef Fastmatti het volgende:
Die levertijden vallen toch wel tegen moet ik zeggen. Wachten is vrij vervelend
quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:33 schreef Fastmatti het volgende:
Die levertijden vallen toch wel tegen moet ik zeggen. Wachten is vrij vervelend
Ergens bij de zoek balk zit een knoppie waar maten onder staanquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:25 schreef GoodFella275 het volgende:
Weet iemand of je op Taobao schoenen ook kan zoeken op maat? Want ik klik van alles aan en dan zie ik 39 tm 44 staan bij best wel veel schoenen, behoorlijk vervelend als je net wat groter nodig hebt..
Zappertjequote:
Hoi Twizu.quote:
Yo!quote:
Een bagger userquote:
quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:04 schreef Semmm het volgende:
7 December HongKong verlaten en nog niet hiernormaal heb ik het dan wel binnen 5 dagen
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.26994
quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zojuist ff bij de bouwmarkt geweest voor een LR44 knoopcel3,50 per stuk
![]()
![]()
Niet gekocht dus, zie ze nu op pb staan 10 voor 1,79 euri
Nu wel besteld dus........................................
Bij DX 100 voor dezelfde prijs oid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.26994
Vandaag ook nog die dingen gekocht, 2 euro voor een pakje met verschillende maten (waaronder 4 LR44).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, ik keek daar is even in de souvernierwinkels en kwam zoiets tegen:
http://item.taobao.com/au(...)49fc6.jhtml?cm_cat=0
Op de achterkant stond je raad het al:
MADE IN CHINA
Het kostte daar 5 euro vond het wat duur dus ik thuis aangekomen op taobao zoeken.
En ja hoor daat was het voor 8 yuan![]()
Dus ik heb jack ook al ingelicht dat dit wel is wat voor zijn shop zou kunnen zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, er stond eerst nog onder hoe ik op popbuying mijn orders kon zien, maar ik moest op mijn mail adres klikken. Dat probeerde ik pas nadat ik al een kwartier op andere dingen had zitten klikken, vandaar dat ik die vraag even weg had geeditquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:50 schreef Dionysiou het volgende:
Yo!
Naam verkeer gespeld?
Ik zie een edit!
quote:
Dus nu zit je met kerst iedere keer als er een kaarsje aangestoken moet worden Bruce lee te onthoofdenquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:18 schreef monkeybrain het volgende:
Bruce lee aansteker, zeer bruutJe kunt wel raden wie de blits gaat maken met kerstmis en de kaarsjes
![]()
http://www.focalprice.com(...)_Lighter_Silver.html
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:58 schreef revpolen het volgende:
net me 2 aaifoon clonen binnen gekregen
mocht er nog iemand intresse hebben
ga ze eerst ff vergelijke met de echte
Hoef er maar 1 te vergelijken
zijn beide zelfde firmware![]()
Jij blijft ook bezig héquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:58 schreef revpolen het volgende:
net me 2 iphone clonen binnen gekregen
moet wat doen op je enigste vrije avondquote:
Ik heb wel interesse eventueel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:58 schreef revpolen het volgende:
net me 2 aaiphone clonen binnen gekregen
Enige.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:11 schreef revpolen het volgende:
[..]
moet wat doen op je enigste vrije avond
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=140364641583&ssPageName=STRK:MEWNX:IT#ht_11135wt_754quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:12 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse eventueel.Heb je een linkje welke 't is?
Erop lijken? Wtf, dingen wijken sterk af. Heb hier een iPhone 3GS voor me liggen, maar lijkt er niet echt op. Scherm is stuk kleiner op die kloon...quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:16 schreef revpolen het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=140364641583&ssPageName=STRK:MEWNX:IT#ht_11135wt_754
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=110465425452&ssPageName=STRK:MEWNX:IT#ht_6939wt_754
vind die witte toch redelijk lijken
geweldig!quote:
er op lijken wil niet zeggen 100% gelijk zijn hequote:Op dinsdag 22 december 2009 22:23 schreef Ben. het volgende:
[..]
Erop lijken? Wtf, dingen wijken sterk af. Heb hier een iPhone 3GS voor me liggen, maar lijkt er niet echt op. Scherm is stuk kleiner op die kloon...
quote:And internet function only works with Chinese sim card
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Oke bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:36 schreef Syrena het volgende:
Ik moet weg van die site, zie net eenroze
telefoon. OMG
![]()
Tip, wil je wat verkopen aan vrouwen: maak het roze. Of paars. Srsly.![]()
Merci.quote:
quote:
quote:
quote:
Wat aardig van jou Semmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!quote:
Oeh ah!quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:50 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat aardig van jou Semmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!
Alsjeblieft bageeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer userquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:50 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat aardig van jou Semmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:36 schreef Syrena het volgende:
Ik moet weg van die site, zie net eenroze
telefoon. OMG
Waar woon je? Dan kom ik wel een keer in een roze pak langsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat doe je maar met je Tijgertjes !quote:
Ga nou weg manquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:00 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Dat doe je maar met je Tijgertjes !
Ik moest glimlachenquote:
ze wonen in china he, niet in japanquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:59 schreef area78 het volgende:
Heb het idee dat Rachel altijd mn mail snel wil afhandelen. Als ik in een mail meerdere dingen vraag wordt de helft overgeslagen of krijg ik standaard antwoorden terug.
Voortaan ga ik weer Jack mailen
Ik had ook nog gevraagd of ze iets van vuurwerk catalogussen uit Japan uiteraard tegen een vergoeding naar mij willen sturen (ben een vuurwerkfan en dan is het wel mooi om zoiets te hebben) maar dat is 'too much risk'. Terwijl ik het nadrukkelijk over folders had. Lijkt me toch niet dat dat illegaal is?
Als ze er geen zin in hebben moeten ze dat gewoon zeggen, ik vraag het niet voor niks
Failquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:59 schreef area78 het volgende:
Heb het idee dat Rachel altijd mn mail snel wil afhandelen. Als ik in een mail meerdere dingen vraag wordt de helft overgeslagen of krijg ik standaard antwoorden terug.
Voortaan ga ik weer Jack mailen
Ik had ook nog gevraagd of ze iets van vuurwerk catalogussen uit Japan uiteraard tegen een vergoeding naar mij willen sturen (ben een vuurwerkfan en dan is het wel mooi om zoiets te hebben) maar dat is 'too much risk'. Terwijl ik het nadrukkelijk over folders had. Lijkt me toch niet dat dat illegaal is?
Als ze er geen zin in hebben moeten ze dat gewoon zeggen, ik vraag het niet voor niks
Mag je in deze topique wel Coca Cola zeggen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:10 schreef jopiede het volgende:
[..]
ze wonen in china he, niet in japan
Ah gut.quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:17 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Mag je in deze topique wel Coca Cola zeggen?
Dit doet me denken aan die zielige big brother, gouden kooi etc. mensen die allemaal merk namen voor de camera gingen roepenquote:
Achmeaquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:23 schreef Semmm het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan die zielige big brother, gouden kooi etc. mensen die allemaal merk namen voor de camera gingen roepen
McPussyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Okequote:Op dinsdag 22 december 2009 23:33 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Hoi!
Op het moment zit ik te geilen op de ad rechts hiernaast! Er staat: Flirten chatten daten... en een lekker wijf met dikke tieten
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm
Whahaha zie 'm ermee spelen... Maar echt, wat maken Chinezen toch troep, wat moet je hiermee?quote:Op woensdag 23 december 2009 00:50 schreef Semmm het volgende:
hoe sluit ik dit aan, gewoon in t stopcontact?![]()
Misschien hele domme vraag maar van dit soort dingen wee tik echt niks
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.25827
Met mij moet je ook niet sollen, weet jequote:Op dinsdag 22 december 2009 21:51 schreef veda het volgende:
[..]
[..]
Dus nu zit je met kerst iedere keer als er een kaarsje aangestoken moet worden Bruce lee te onthoofden![]()
Ik snap alleen niet dat ze nog steeds geen 3G/umts/hspda capable gsms verkopen, dus als je wil internetten zal dat altijd zo traag als stront zijn met die fake ass gsms.quote:Op zondag 20 december 2009 21:12 schreef Semmm het volgende:
[..]
Probeer deze http://popbuying.com/detail.pb/sku.26751![]()
Lijkt me echt een super telefoon
Door middel van:quote:Op woensdag 23 december 2009 00:50 schreef Semmm het volgende:
hoe sluit ik dit aan, gewoon in t stopcontact?![]()
Misschien hele domme vraag maar van dit soort dingen wee tik echt niks
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.25827
Merciquote:Op woensdag 23 december 2009 09:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Door middel van:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.15991
Ja dat is de afstandsbediening, Of zie je het filmpje niet?quote:Op woensdag 23 december 2009 10:03 schreef Fastmatti het volgende:
Het is wat ik zie is een knoopcelbatterij. Of zie je het filmpje niet?
Damn gast... Als ik dat eerder had geweten, had er nog 1 van 30 centimeter. Ooit gekocht bij Megagadgets... http://www.megagadgets.nl/nl/producten/plasmabal-groot-p-104/quote:Op woensdag 23 december 2009 09:35 schreef Jorwol het volgende:
Weet iemand waar ik een grotere versie van zo'n plasmabol kan kopen?
Kleintje (USB): http://popbuying.com/detail.pb/sku.26432
Ik wil eigenlijk een wat grotere, op het stopcontact aangeslotenOp TB weet ik niet wat de Chinese naam is.
quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:38 schreef hongtom het volgende:
Ik ben net terug uit amsterdam MET DE TREINSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, ik keek daar is even in de souvernierwinkels en kwam zoiets tegen:
http://item.taobao.com/au(...)49fc6.jhtml?cm_cat=0
Op de achterkant stond je raad het al:
MADE IN CHINA
Het kostte daar 5 euro vond het wat duur dus ik thuis aangekomen op taobao zoeken.
En ja hoor daat was het voor 8 yuan![]()
Dus ik heb jack ook al ingelicht dat dit wel is wat voor zijn shop zou kunnen zijnIk heb er 2 gekocht voor euro 4,65 (3,22 dollar P.S) als je er 2 kocht. Thx voor de tipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ Bericht 0% gewijzigd door jopiede op 23-12-2009 11:13:13 ]
Neem maar aan dat ze fake zijn...quote:Op woensdag 23 december 2009 10:45 schreef EddyAlbena het volgende:
Dit wereldje is nieuw voor mij, maar verbaas me wat er allemaal mogelijk is.
Kleine vraag, bij veel producten zie je niet staan dat het origineel is (logisch), maar als het er wel staat (eg: Original 2nd Generation Apple iPod Earphone) mag je er dan vanuit gaan dat het echt is, of zijn het dan nog namaak producten?
Ok, bedankt!quote:Op woensdag 23 december 2009 11:19 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Neem maar aan dat ze fake zijn...
Linkje?quote:Op woensdag 23 december 2009 11:39 schreef FrankP het volgende:
Gisteren ook weer een pakje binnen gekregen, deze keer van Ebay (verzonden 19 november).
Eindelijk al die afstandbedieningen van tafel en er maar één voor terugleggen want:
[ afbeelding ]
En het werkt niet gek voor die 19 eurie.
al een bestemming voor die 3 stuks? anders wil ik er wel 1 van je overnemen voor een mooi bedragquote:Op woensdag 23 december 2009 12:28 schreef mickeyD het volgende:
ahh joh, neem die iets duurdere toch met dat kleuren scherm..
de 880 ofzo.'
kun je nog op je pc aansluiten ook, om macro's voor te maken, en updates binnen te halen.
vannacht maar ff 3 stuks nano mp4 besteld voor 13 euri t stuk op ebay bij de chinees.
[ afbeelding ]
Truequote:Op woensdag 23 december 2009 12:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Wat begint deze reeks zwaar kut te worden
1 is voor mn vriendin, de rest kijk ik wel als ze uberhaupt binnenkomen, ik geef wel een gil.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:31 schreef GoodFella275 het volgende:
[..]
al een bestemming voor die 3 stuks? anders wil ik er wel 1 van je overnemen voor een mooi bedrag
Gewoon op de slang draaien?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:28 schreef mariov123 het volgende:
Douchekop met leds .
Pas deze gewoon op onze doucheslang of ?????????
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.21264
Betere foto http://www.popbuying.com/showbigimages.aspx?SKU=21264
grtz Mario
Vertel, wat is je probleem?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250522430490quote:
Die 10 yuan is verzending naar hun ''office'' en dan moet ie nog naar jou. Dat kost ook wat. En dan nog een winstmarge.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:09 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Mailtje terug van Rachel over die 200mW laser. Hun kopen hem in voor 70 yuan + 10 yuan aan shipping, kost hun dus 8 euro. En als ik hem wil kost het me 23 dollar = 16 euro. Wat klopt hier niet aan? Ik dacht dat ze maximaal 25% deden oid? Dat is 100%...
Of zal ik gewoon eens Jack mailen en kijken wat die me voor een prijs aangeeft?(Zo ja, zou iemand me zijn e-mail kunnen geven?)
Dat heb ik al zoveeel mee gemaakt; dat de prijs in mijn verhouding niet helemaal+ klopt idd.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:09 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Mailtje terug van Rachel over die 200mW laser. Hun kopen hem in voor 70 yuan + 10 yuan aan shipping, kost hun dus 8 euro. En als ik hem wil kost het me 23 dollar = 16 euro. Wat klopt hier niet aan? Ik dacht dat ze maximaal 25% deden oid? Dat is 100%...
Of zal ik gewoon eens Jack mailen en kijken wat die me voor een prijs aangeeft?(Zo ja, zou iemand me zijn e-mail kunnen geven?)
Nope, maar ik ben gewoon nieuwsgierigquote:Op woensdag 23 december 2009 13:15 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Die 10 yuan is verzending naar hun ''office'' en dan moet ie nog naar jou. Dat kost ook wat. En dan nog een winstmarge.
Kan jij ergens anders een goedkopere 200mW rode laser krijgen?
Vroeger (1-1,2 jaar geleden) waren ze dubbel zo duur
http://cgi.ebay.com/Genui(...)?hash=item35a5024332quote:Op woensdag 23 december 2009 13:15 schreef FrankP het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250522430490
Verkoper heeft de prijs inmiddels al wel met 12$ omhoog gegooid.
Zijn die ughquote:Op woensdag 23 december 2009 13:19 schreef Downstar het volgende:
[..]
Dat heb ik al zoveeel mee gemaakt; dat de prijs in mijn verhouding niet helemaal+ klopt idd.
prijzen op tb voor 50 yuan komen uit op 33.95 $! etc.. ( pakketje weegt dan z'n 700 gram). zoals het traingspak van Adibas hier onder. lijkt mij toch wel een hoge prijs ( al is het nog goedkoop in vergelijking met NL prijzen.) maar we blijven natuurlijk NLers die de laagste prijs willen haha
voor de liefhebbers even wat linkjes en prijzen:
http://item.taobao.com/auction/item_detail.jhtml?item_id=73424b13fdb5aad4e54bcdabf7974d64&x_id=0db2 $22.82 with shipping, this is only the price for the jacket, not including the pants. If you would like to order the pants also, the total price including shipping is $33.95.Estimated weight is 700g. Regarding the size, just let me know your height and weight, I will confirm with the seller.
http://item.taobao.com/auction/item_detail.jhtml?item_id=88b7c64a185346644a70bfc6f6915588&x_id=0db2 $51.52, with shipping, estimated weight 800g.
http://item.taobao.com/au(...)6ab1673.htm?cm_cat=0 $60.7, with shipping, estimated weight is 1.5KG. Please advise the size you would like to buy.
Bedankt voor de links en prijzen! Altijd leuk om te lezen.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:19 schreef Downstar het volgende:
[..]
http://item.taobao.com/au(...)6ab1673.htm?cm_cat=0 $60.7, with shipping, estimated weight is 1.5KG. Please advise the size you would like to buy.
Mooi ding! Binnenkort ga ik de T5355 kopen van eBay, ook voor 130 euro oid. Dan komt er SPB Mobile Shell op, Fingerkeyboard en Igo 8, dan heb je gewoon de mooiste telefoon van de klas voor het minste geldquote:Op woensdag 23 december 2009 13:52 schreef alexvandeweg het volgende:
Gisteren een telefoon gekocht via taobao.com:
http://item.taobao.com/au(...)91c3.htm?cm_cat=1512
Kosten: 135 euro voor de T5353
Vandaag ook een setje batterijen binnengekregen van DX (SKU: 488). Werken perfect en op 7 december besteld.
Ik geloof er ook vrij weinig van ; zware schoenen danquote:Op woensdag 23 december 2009 13:26 schreef Semmm het volgende:
[..]
Zijn die ughs serieus anderhalve kilo?
idd ; mensen die price requestjes doen ; gewoon hier linkje + prijs plaatsen altijd leuk om te zien!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:13 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
Bedankt voor de links en prijzen! Altijd leuk om te lezen.
Heb je gezien dat die UJJ-verkoper ook rechtstreeks verkoopt (oversea buyer)? Ik vraag me af of die nu goedkoper zou zijn dan Jack... noch ik, noch mijn vrouw willen dood gevonden worden met die dingen aan ons voeten, ik ben gewoon nieuwsgiering...
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:15 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[quote]Op woensdag 23 december 2009 13:52 schreef alexvandeweg het volgende:
Gisteren een telefoon gekocht via taobao.com:
http://item.taobao.com/au(...)91c3.htm?cm_cat=1512
Kosten: 135 euro voor de T5353
Vandaag ook een setje batterijen binnengekregen van DX (SKU: 488). Werken perfect en op 7 december besteld.
edit:quote:Mooi ding! Binnenkort ga ik de T5355 kopen van eBay, ook voor 130 euro oid. Dan komt er SPB Mobile Shell op, Fingerkeyboard en Igo 8, dan heb je gewoon de mooiste telefoon van de klas voor het minste geld
Begint?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Die is best wel iets meer dan iets duurder en het enige is dat die een kleurenscherm heeft wat ik zo snel zie.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:28 schreef mickeyD het volgende:
ahh joh, neem die iets duurdere toch met dat kleuren scherm..
de 880 ofzo.
jaa ik bedoelde ook 5353 ; die zoekt alexvandeweg toch ?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:35 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Dat is een 5353, maar volgens mij is dat een kloon van een kloon
ik heb er evt ook 1 te koopquote:Op woensdag 23 december 2009 12:31 schreef GoodFella275 het volgende:
[..]
al een bestemming voor die 3 stuks? anders wil ik er wel 1 van je overnemen voor een mooi bedrag
Ja, maar 9 euro bij de Acttion en 10 euro ofzo bij Blokkerquote:Op woensdag 23 december 2009 12:28 schreef mariov123 het volgende:
Douchekop met leds .
Pas deze gewoon op onze doucheslang of ?????????
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.21264
Betere foto http://www.popbuying.com/showbigimages.aspx?SKU=21264
grtz Mario
Jaren terug bij de Blokker gehaald, 20/25cm voor 15 euroquote:Op woensdag 23 december 2009 09:35 schreef Jorwol het volgende:
Weet iemand waar ik een grotere versie van zo'n plasmabol kan kopen?
Kleintje (USB): http://popbuying.com/detail.pb/sku.26432
Ik wil eigenlijk een wat grotere, op het stopcontact aangeslotenOp TB weet ik niet wat de Chinese naam is.
Is FP ook in China? Dan krijg je het waarschijnlijk niet meer...quote:Op woensdag 23 december 2009 15:21 schreef Deezertje het volgende:
10 december is mijn memory cardje verzonden via FocalPrice.
Ik hoop hem nog voor de kerstdagen te mogen hebben, morgen is dus de laatste kans... anders minimaal wachten tot maandag... heeft iemand toevallig wat besteld bij FocalPrice wat rond 10 december is verzonden en heeft die het al binnen of niet?
Zoja dan heb jij daar niks aan want op de levertijd is geen pijl te trekkenquote:Op woensdag 23 december 2009 15:21 schreef Deezertje het volgende:
Ik hoop hem nog voor de kerstdagen te mogen hebben, morgen is dus de laatste kans... anders minimaal wachten tot maandag... heeft iemand toevallig wat besteld bij FocalPrice wat rond 10 december is verzonden en heeft die het al binnen of niet?
er staat een hotmail-adres op de "overseas buyer" paginaquote:Op woensdag 23 december 2009 14:29 schreef Downstar het volgende:
[..]
had zelf nog niet gezien dat hij ze ook rechtstreeks verkoopt; hoe moet ik dan met hem in contact komen?
[..]
Hier staat een mooie vergelijkingstabelquote:Op woensdag 23 december 2009 14:50 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Die is best wel iets meer dan iets duurder en het enige is dat die een kleurenscherm heeft wat ik zo snel zie.
Dan bestel je hem bij de Chinees, past op zo'n standaard slang.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:44 schreef mariov123 het volgende:
[quote]Op woensdag 23 december 2009 15:20 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Ja, maar 9 euro bij de Acttion en 10 euro ofzo bij Blokker![]()
[..]
Daar heb ik ze niet kunnen vinden...
quote:Op zaterdag 19 december 2009 23:14 schreef Unreal88 het volgende:
Die gast hier, die al die Kanens had besteld, welke is nou goed/beter dan de MD52?
Wil graag neutraal geluid en moet mn geld een keer kwijt
En wat is een goede Headphone amplifier? De FiiO E3 of de FiiO E5
die 880 heeft ook RF (radio frequentie) dan werkt t ook op je "klik-aan klik-uit"quote:Op woensdag 23 december 2009 14:50 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Die is best wel iets meer dan iets duurder en het enige is dat die een kleurenscherm heeft wat ik zo snel zie.
van janken en/of piepen wordt t zeker niet beterquote:Op woensdag 23 december 2009 12:29 schreef MarkoAlmelo het volgende:
ik heb zelfs tiffs prive msn/email; daar is ze wel vaker online op!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:52 schreef flexoo het volgende:
net voor t eerst tiffany van popbuying op msn gehad. een unicum.
Ga met der webcamsexen!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 23 december 2009 16:16 schreef Downstar het volgende:
[..]
ik heb zelfs tiffs prive msn/email;
ben ik nu stoer?
ze schaamt zich voor zichzelf ; heb wel eens om foto's gevraagd en gezegt dat wij ( fokkers)quote:Op woensdag 23 december 2009 16:17 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Ga met der webcamsexen!!!!!!!!!!
Bedoel je met neutraal geen beukende bass? Dan moet je de md-71 hebben, dat is "ipod" geluid.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:49 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Die gast hier, die al die Kanens had besteld, welke is nou goed/beter dan de MD52?
Wil graag neutraal geluid en moet mn geld een keer kwijt
En wat is een goede Headphone amplifier? De FiiO E3 of de FiiO E5
Ja dat was ik maar heb er niks meer van gehoordquote:Op woensdag 23 december 2009 16:21 schreef Downstar het volgende:
[..]
ze schaamt zich voor zichzelf ; heb wel eens om foto's gevraagd en gezegt dat wij ( fokkers)
wel eens benieuwd waren met wie we te maken hadden.
maar nee dr kwam snel 1 seconden een wazig msn plaatje voor bij en dat was het.
Ik dacht trouwens dat iemand jack had gevraagd om foto's van zijn 'office' etc te maken?
is daar nog iets uit gekomen ?
Hmm, ja maar iPod geluid is me misschien ook wel weer te basic.. Ken je de sennheiser HD201 koptelefoon? Zoiets zoek ik eigenlijk in oordopjes..quote:Op woensdag 23 december 2009 16:30 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Bedoel je met neutraal geen beukende bass? Dan moet je de md-71 hebben, dat is "ipod" geluid.
Beide FIIO zijn goed, alleen heeft de ene een ingebouwde batterij toch?
mijn Audio-Splitter (focalprice) heb ik op 10 Dec. besteld dus misschien dat die van jou ook aankomt voor de kerst?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:21 schreef Deezertje het volgende:
Laten we het hopenquote:Op woensdag 23 december 2009 16:39 schreef Jeffrey_San het volgende:
Net 2 pakketjes binnen gekregen![]()
1. Focalprice Audio- Splitter
2. oordopjes van Ebay
[..]
mijn Audio-Splitter (focalprice) heb ik op 1o Dec. besteld dus misschien dat die van jou ook aankomt voor de kerst?
was 12 dec. verzonden
Mijne is ook binnen!quote:Op woensdag 23 december 2009 16:42 schreef davo1979 het volgende:
16 gb ypod clone van ebay binnen kom alleen niet verder dan een 8gb in totaal. Op zoek naar de missende 8 gb
Kan je die afstandbediening ook gebruiken op hakkitakkie merken of is het alleen voor de bekendste merken? Ik zit namelijk nu met 10 verschillende afstandbedieningen waar ik moei van word.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:15 schreef FrankP het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=250522430490
Verkoper heeft de prijs inmiddels al wel met 12$ omhoog gegooid.
Ik heb nog niet gekeken alleen aangesloten aan de pc, en was het even weer vergeten. Dus ga gelijk kijken.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:47 schreef Twizu het volgende:
[..]
Mijne is ook binnen!
Heb 'm nog niet aangesloten aan de PC, maar ziet er verder wel leuk uit voor ¤12.
Moet je die video's eens bekijken.
Heb ik ookquote:Op woensdag 23 december 2009 16:37 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Hmm, ja maar iPod geluid is me misschien ook wel weer te basic.. Ken je de sennheiser HD201 koptelefoon? Zoiets zoek ik eigenlijk in oordopjes..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |