Goed kijken bij de links, je kunt maten kiezen. Onderaan staat een matentabel, komt aardig overeen met Nederlandse maten zelfs. Heb er dus deze keer veel vertrouwen in!quote:Op maandag 21 december 2009 22:30 schreef veda het volgende:
[..]
Heb destijds ook de bjurn burg broekies van dealperfect gekocht, maar die pas ik niet. Had nog speciaal jack gemail of ik ze zou passen "one size fits all" zei ie nog.
Ben wel benieuwd of een Nederlander dezen dan wel past.
Laat als je ze hebt even weten of het wat isquote:Op maandag 21 december 2009 22:49 schreef Joene94 het volgende:
[..]
Goed kijken bij de links, je kunt maten kiezen. Onderaan staat een matentabel, komt aardig overeen met Nederlandse maten zelfs. Heb er dus deze keer veel vertrouwen in!
Ja, chinezen. Die zijn onduidelijk als het maar kan, systeem werkt half etc. Ze doen meestal weinig voor je, als dit het geval is gewoon even bij PayPal aankloppen en ze behandelen je als een godquote:Op maandag 21 december 2009 23:37 schreef jeroendh het volgende:
Ik snap het niet helemaal daar bij DX.
Had 3 producten besteld, naar een paar dagen alles shipped.
2 dagen later zie ik dat er maar 1 product verzonden is.
1 week later krijg ik weer een mai\ dat het verzonden is, dus ik kijken en idd product 2 en 3 zijn nu ook verzonden.
Maar vandaag kijk ik weer en wat ziet ik, dat er weer 1 producht nog niet verzonden is.
terwijl deze wel op shipped stond, en nu weer op waiting staat.
kent iemand dit voorval?
Zal ik zeker doen. Zal wel weer minimaal een maand duren voordat het binnen is, maar dat heb ik er dan voor over.quote:Op maandag 21 december 2009 23:28 schreef veda het volgende:
[..]
Laat als je ze hebt even weten of het wat is
Ach, is typisch dealextreme, jammer genoeg niets aan te doen. Ja zeiken via de customer support maar dat schiet ook niet op.quote:Op maandag 21 december 2009 23:37 schreef jeroendh het volgende:
Ik snap het niet helemaal daar bij DX.
Had 3 producten besteld, naar een paar dagen alles shipped.
2 dagen later zie ik dat er maar 1 product verzonden is.
1 week later krijg ik weer een mai\ dat het verzonden is, dus ik kijken en idd product 2 en 3 zijn nu ook verzonden.
Maar vandaag kijk ik weer en wat ziet ik, dat er weer 1 producht nog niet verzonden is.
terwijl deze wel op shipped stond, en nu weer op waiting staat.
kent iemand dit voorval?
Hoezo nou weer gelijk bij PayPal aankloppen? Een mailtje naar de cs van dx kan geen kwaad toch?quote:Op maandag 21 december 2009 23:40 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Ja, chinezen. Die zijn onduidelijk als het maar kan, systeem werkt half etc. Ze doen meestal weinig voor je, als dit het geval is gewoon even bij PayPal aankloppen en ze behandelen je als een god
Klantenservice DX reageert niet of traag. Dag later geschil bij paypal aangemaakt voor het verlopen van de termijn, en ik had binnen een dag het geld terug ( pakketje was op 11 nov verzonden oid, niks ontvangen, latere bestelling wel..)quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:30 schreef Personan het volgende:
Als je geen tracking code van DX krijgt omdat het een te lage waarde heeft dan kan je het wel vergeten dat het aankomt volgens mij
Zodat ik geen 50 mails hoef te versturen voor een antwoord, en als ik dan eindelijk een antwoord krijg wordt het een welles-nietes spelletje. Na een dag of 30 zeggen ze dan dan je een nieuwe krijgt op gestuurd, daar zie je nooit meer iets van en bij PayPal kun je niet aankloppen omdat 45 dagen verstreken zijnquote:Op dinsdag 22 december 2009 00:46 schreef Semmm het volgende:
[..]
Hoezo nou weer gelijk bij PayPal aankloppen? Een mailtje naar de cs van dx kan geen kwaad toch?
Wat snap jij niet aan; Insert your penis?quote:Op dinsdag 22 december 2009 02:09 schreef TimKuik het volgende:
Ik vroeg me af wat dit was:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.29431
Even ge Youtubed:_!
Ongeveer $100 = 70 euroquote:
Ja, heeft o.a. chinees, engels, duits, frans, etc.quote:Kan je ook de taal instellen?
Hoe groot is de lamp?quote:Op maandag 21 december 2009 18:54 schreef thecuriousone het volgende:
Heb ik na net geen maand (25/11 verzonden) deze binnen:
[ link | afbeelding ]
Is het geen Del maar een Esc... voor de rest wel een toffe lamp. Ook een euro stekker en niet een US stekker zoals de foto's doen geloven.
eej hartstikke bedanktquote:Op maandag 21 december 2009 13:51 schreef PedroN het volgende:
[..]
Het ligt eraan wat je wilt kopen bij deze ebayer, als het gaat om geheugen, of mp3 spelers zou ik eens hier lezen.
Of de feedback
Deze ebayer staat bekend als verkoper van fake geheugen of MP3 speler.
Dus een 8GB speler zou in het echt weleens een 1GB kunnen zijn
EDIT:
Deze verkoper verscheept ook niet naar Nederland, in ieder geval niet de 8GB mp3 spelers
[..]
Ik gebruik PBP hetzelfde dan toen je nog moest mailen. Alleen laat ik die payment link door PBP doen en niet door Rachel.quote:Op maandag 21 december 2009 21:52 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Ik las een aantal pagina's terug iets over pbpurchase.com. Hoezo hoor ik hier weinig over hier? Werkt het niet goed oid?
Doe nou niet moeilijk met die NL maten stuur gewoon een mail naar Rachel/Jack en geef je lengte en gewicht door en zij berekenen de maat.quote:Op maandag 21 december 2009 17:17 schreef Jeffrey_San het volgende:
[..]
Heb je een link en/of foto's van die broek?
en heb je ook maat W30/L34 in NL?
Wat kostte deze broek incl. verzending?quote:Op maandag 21 december 2009 16:54 schreef XyS het volgende:
[..]
Hey welke maat had jij besteld?
Ik heb een djie star broek binnen, past perfect.
Had maat 30 besteld, dat is dus gewoon de breedtemaat. (en gewoon vergelijkbaar met de maten hier)
Lengte is ook goed, 34 denk ik.
Versturen heeft zo'n maandje gekost, wel aan gewend onderhand
Laat de prijs maar weten dan!quote:Op maandag 21 december 2009 19:33 schreef Joene94 het volgende:
Voor de mensen die bjurn burg verslaafd zijn, heb op Taobao een verkoper gevonden die wel een aantal mooie aanbied volgens mij.
http://item.taobao.com/au(...)9cd5695b5ed41d.jhtml
http://shop37048340.taobao.com/shop/xshop/wui_page-15232370.htm (beetje naar beneden scrollen)
Heb de prijs eventjes aan Rachel gevraagd, ben ergens wel benieuwd of het wat is namelijk.
plaats je een review als je hem thuis hebt?quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:29 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Ongeveer $100 = 70 euro
[..]
Ja, heeft o.a. chinees, engels, duits, frans, etc.
Is goed, je kunt ook op youtube zoeken naar dream g2, staan erg veel filmpjes op.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:13 schreef rac het volgende:
[..]
plaats je een review als je hem thuis hebt?
15 cm x 13 cm x 8 cmquote:
Doe Ik vast maar info uit eerste hand is vaak wat beterquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:59 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Is goed, je kunt ook op youtube zoeken naar dream g2, staan erg veel filmpjes op.
Esc is eigenlijk leukerquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:45 schreef thecuriousone het volgende:
[..]
15 cm x 13 cm x 8 cm
Ik heb een mail gestuurd naar PB met de melding dat ik een DEL had verwacht ipv een ESC. Kreeg ik het antwoord dat ze random worden verstuurd en of dat ik dat aub wil begrijpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |