Zodra in het vliegtuig ligt is het meestal 5 werkdagen. Alleen de pakjes gaan HK meestal moeilijk uit door toe nemende drukte.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:33 schreef Fastmatti het volgende:
Die levertijden vallen toch wel tegen moet ik zeggen. Wachten is vrij vervelend

quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:33 schreef Fastmatti het volgende:
Die levertijden vallen toch wel tegen moet ik zeggen. Wachten is vrij vervelend

Ergens bij de zoek balk zit een knoppie waar maten onder staanquote:Op dinsdag 22 december 2009 16:25 schreef GoodFella275 het volgende:
Weet iemand of je op Taobao schoenen ook kan zoeken op maat? Want ik klik van alles aan en dan zie ik 39 tm 44 staan bij best wel veel schoenen, behoorlijk vervelend als je net wat groter nodig hebt..

Zappertjequote:
Hoi Twizu.quote:
Yo!quote:
Een bagger userquote:

quote:Op dinsdag 22 december 2009 19:04 schreef Semmm het volgende:
7 December HongKong verlaten en nog niet hiernormaal heb ik het dan wel binnen 5 dagen
![]()

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.26994

quote:Op dinsdag 22 december 2009 20:38 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zojuist ff bij de bouwmarkt geweest voor een LR44 knoopcel3,50 per stuk
![]()
![]()
Niet gekocht dus, zie ze nu op pb staan 10 voor 1,79 euri
Nu wel besteld dus........................................
Bij DX 100 voor dezelfde prijs oid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.popbuying.com/detail.pb/sku.26994
Vandaag ook nog die dingen gekocht, 2 euro voor een pakje met verschillende maten (waaronder 4 LR44).

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, ik keek daar is even in de souvernierwinkels en kwam zoiets tegen:
http://item.taobao.com/au(...)49fc6.jhtml?cm_cat=0
Op de achterkant stond je raad het al:
MADE IN CHINA
Het kostte daar 5 euro vond het wat duur dus ik thuis aangekomen op taobao zoeken.
En ja hoor daat was het voor 8 yuan![]()
Dus ik heb jack ook al ingelicht dat dit wel is wat voor zijn shop zou kunnen zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

Nee, er stond eerst nog onder hoe ik op popbuying mijn orders kon zien, maar ik moest op mijn mail adres klikken. Dat probeerde ik pas nadat ik al een kwartier op andere dingen had zitten klikken, vandaar dat ik die vraag even weg had geeditquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:50 schreef Dionysiou het volgende:
Yo!
Naam verkeer gespeld?
Ik zie een edit!
quote:
Dus nu zit je met kerst iedere keer als er een kaarsje aangestoken moet worden Bruce lee te onthoofdenquote:Op dinsdag 22 december 2009 17:18 schreef monkeybrain het volgende:
Bruce lee aansteker, zeer bruutJe kunt wel raden wie de blits gaat maken met kerstmis en de kaarsjes
![]()
http://www.focalprice.com(...)_Lighter_Silver.html

quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:58 schreef revpolen het volgende:
net me 2 aaifoon clonen binnen gekregen
mocht er nog iemand intresse hebben
ga ze eerst ff vergelijke met de echte
Hoef er maar 1 te vergelijken
zijn beide zelfde firmware![]()

Jij blijft ook bezig héquote:Op dinsdag 22 december 2009 21:58 schreef revpolen het volgende:
net me 2 iphone clonen binnen gekregen

moet wat doen op je enigste vrije avondquote:

Ik heb wel interesse eventueel.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:58 schreef revpolen het volgende:
net me 2 aaiphone clonen binnen gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |