Enige.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:11 schreef revpolen het volgende:
[..]
moet wat doen op je enigste vrije avond
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=140364641583&ssPageName=STRK:MEWNX:IT#ht_11135wt_754quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:12 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse eventueel.Heb je een linkje welke 't is?
Erop lijken? Wtf, dingen wijken sterk af. Heb hier een iPhone 3GS voor me liggen, maar lijkt er niet echt op. Scherm is stuk kleiner op die kloon...quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:16 schreef revpolen het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=140364641583&ssPageName=STRK:MEWNX:IT#ht_11135wt_754
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=110465425452&ssPageName=STRK:MEWNX:IT#ht_6939wt_754
vind die witte toch redelijk lijken
geweldig!quote:
er op lijken wil niet zeggen 100% gelijk zijn hequote:Op dinsdag 22 december 2009 22:23 schreef Ben. het volgende:
[..]
Erop lijken? Wtf, dingen wijken sterk af. Heb hier een iPhone 3GS voor me liggen, maar lijkt er niet echt op. Scherm is stuk kleiner op die kloon...
quote:And internet function only works with Chinese sim card
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Oke bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:36 schreef Syrena het volgende:
Ik moet weg van die site, zie net eenroze
telefoon. OMG
![]()
Tip, wil je wat verkopen aan vrouwen: maak het roze. Of paars. Srsly.![]()
Merci.quote:
quote:
quote:
quote:
Wat aardig van jou Semmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!quote:
Oeh ah!quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:50 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat aardig van jou Semmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!
Alsjeblieft bageeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer userquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:50 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat aardig van jou Semmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!
quote:Op dinsdag 22 december 2009 22:36 schreef Syrena het volgende:
Ik moet weg van die site, zie net eenroze
telefoon. OMG
Waar woon je? Dan kom ik wel een keer in een roze pak langsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat doe je maar met je Tijgertjes !quote:
Ga nou weg manquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:00 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Dat doe je maar met je Tijgertjes !
Ik moest glimlachenquote:
ze wonen in china he, niet in japanquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:59 schreef area78 het volgende:
Heb het idee dat Rachel altijd mn mail snel wil afhandelen. Als ik in een mail meerdere dingen vraag wordt de helft overgeslagen of krijg ik standaard antwoorden terug.
Voortaan ga ik weer Jack mailen
Ik had ook nog gevraagd of ze iets van vuurwerk catalogussen uit Japan uiteraard tegen een vergoeding naar mij willen sturen (ben een vuurwerkfan en dan is het wel mooi om zoiets te hebben) maar dat is 'too much risk'. Terwijl ik het nadrukkelijk over folders had. Lijkt me toch niet dat dat illegaal is?
Als ze er geen zin in hebben moeten ze dat gewoon zeggen, ik vraag het niet voor niks
Failquote:Op dinsdag 22 december 2009 22:59 schreef area78 het volgende:
Heb het idee dat Rachel altijd mn mail snel wil afhandelen. Als ik in een mail meerdere dingen vraag wordt de helft overgeslagen of krijg ik standaard antwoorden terug.
Voortaan ga ik weer Jack mailen
Ik had ook nog gevraagd of ze iets van vuurwerk catalogussen uit Japan uiteraard tegen een vergoeding naar mij willen sturen (ben een vuurwerkfan en dan is het wel mooi om zoiets te hebben) maar dat is 'too much risk'. Terwijl ik het nadrukkelijk over folders had. Lijkt me toch niet dat dat illegaal is?
Als ze er geen zin in hebben moeten ze dat gewoon zeggen, ik vraag het niet voor niks
Mag je in deze topique wel Coca Cola zeggen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:10 schreef jopiede het volgende:
[..]
ze wonen in china he, niet in japan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |