Rob beste radioman allertijden voor mij.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:20 schreef Seam het volgende:
[..]
Oh nee Rob vind ik bijna nog erger dan Giel
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Rob beste radioman allertijden voor mij.
Speculoos!quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:22 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Het klopt dat je nu die chick ziet, en informatie over die malaria netten hoort?
Hij is gewoon een heldquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Rob beste radioman allertijden voor mij.
Ja.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:22 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Het klopt dat je nu die chick ziet, en informatie over die malaria netten hoort?
Hij blijft goed, maar I can't stop this feeling vind ik hun beste nummerquote:
Klopt.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij is gewoon een held
En niet omdat ie zo goed met techniek is, of zoveel humor heeft, of ..., maar het is gewoon een gevoel
Moest gisteren nog denken aan die stroomstoring in Groningen. Stel dat dat het huis treft, dat zou klote zijnquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:23 schreef Sirolf het volgende:
En, heeft de studio de intro van In The Morning weer overleefd?
Absoluutquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:23 schreef Haunter het volgende:
Ik had Corton ook wel in het huis willen zien, mag 'm ook wel!
Echte muziekliefhebbersquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klopt.![]()
En heeeeeel veel kennis. Dat vind ik ook zo prettig aan Ekdom.
101TV op ziggo is toch graties? (ik heb sowieso die zender, maar toch)quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:24 schreef Q.E.D. het volgende:
101 dinges video stream?
Of zijn er nog andere
http://radioplayer.omroep.nl/3fm-default-video/quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:24 schreef borisz het volgende:
Drie 3fmfanplayer doet het niet meer... Althans ik krijg alleen nog verbinding met Hilversum.
http://seriousrequest.i-clone.nlquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:24 schreef Q.E.D. het volgende:
101 dinges video stream?
Of zijn er nog andere
Anders in het zwarte vlak zelf even klikken...start ie bij mij wel weer gewoon.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:24 schreef borisz het volgende:
Drie 3fmfanplayer doet het niet meer... Althans ik krijg alleen nog verbinding met Hilversum.
Ook niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:25 schreef Pixie. het volgende:
[..]
http://radioplayer.omroep.nl/3fm-default-video/
Probeer die dan
Jammer, dat zijn precies de uren dat ik slaapquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:26 schreef Sneijder5 het volgende:
Weet niet of het al vermeld is maar Gerard en Annemieke hebben beide 3x de shift van 2 tot 6. Vanavond dus Gerard.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:27 schreef ViscaBarca het volgende:
Wel grappig dat bij veel mensen Giel en Annemieke aversie oproepen. Giel wil altijd op de voorgrond treden, en Annemieke is overdreven. 2 dingen die ik juist altijd met jullie geliefde Gerard associeer, in ieder geval als hij in het Glazen Huis te vinden is.
Platen beginnen minder te worden, na het veelbelovende begin!
Tijd voor Mumford and Sons!!
Edit: Paul Simon
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:27 schreef ViscaBarca het volgende:
Wel grappig dat bij veel mensen Giel en Annemieke aversie oproepen. Giel wil altijd op de voorgrond treden, en Annemieke is overdreven. 2 dingen die ik juist altijd met jullie geliefde Gerard associeer, in ieder geval als hij in het Glazen Huis te vinden is.
Heeft hij weer een ban te pakken danquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:27 schreef Captain_Slow het volgende:
Gelukkig is die Porsche1 weg hier, vervelend ventje was dat![]()
Trouwens:
Spam-records
126 posts - -Hans- - [3FM #1580] Muziek, oude jeugdfoto's en Piles. He's back!
123 posts - -Hans- - [3FM #1238] Just another lazy Sunday
119 posts - -Hans- - [3FM #1465] Waar we los gaan!
118 posts - -Hans- - [3FM #1437] Met om 22:00 weer The Sense of Dance!
116 posts - -Hans- - [3FM #1367] Dag Sander, het waren twee fantastische dagen
![]()
Met 160 bpm eronder?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:27 schreef Meddo het volgende:
hier is toch een mooie remix van?
Hopelijk wordt dit het nummer van Glazen huis 2009quote:
Er komt ook veel gevoel bij kijken en smaken verschillen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:27 schreef ViscaBarca het volgende:
Die Gerard adoratie vind ik idd ook vaak erg overdreven jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:27 schreef ViscaBarca het volgende:
Aan de andere kant zijn elk jaar dezelfde gezichten misschien ook niet leuk. Nu heeft iedereen iets.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:29 schreef Renesite het volgende:
Annemiek... Mja... Leuk hoor, maar ik heb het idee dat het geforceerde aandacht is.
"Ons Miekje is nog niet zo bekend bij het grote publiek, dus hop het huis in!"
Kan ook niet anders met dit nummer !!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:29 schreef Pixie. het volgende:
wat zitten ze er allemaal vrolijk bij zeg
die is idd heul nog nie gedraaidquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:29 schreef Sneijder5 het volgende:
Het wachten is trouwens nog steeds op Broodje Bakpao, zal vannacht wel gedraaid worden.
en zo is het maar net.quote:
Nee, maar kwam het tegen in de statistieken http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:28 schreef Seam het volgende:
[..]
Heeft hij weer een ban te pakken dan?
Zou echt tof zijnquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:29 schreef Seam het volgende:
[..]
Hopelijk wordt dit het nummer van Glazen huis 2009
NKquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:29 schreef Sneijder5 het volgende:
Het wachten is trouwens nog steeds op Broodje Bakpao, zal vannacht wel gedraaid worden.
Hij doelde op de afwezigheid van Porschequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:30 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nee, maar kwam het tegen in de statistieken http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1
Ik vind dr wel coolquote:
Als dat maar niet de hit wordtquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:29 schreef Sneijder5 het volgende:
De DB met namen is oud.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:30 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nee, maar kwam het tegen in de statistieken http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1
quote:07. 104 Godlike02
Ryan Shawquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou echt tof zijn. Broodje Bakpao maakt ook wel een aardige kans of een plaat alla Ryan Shaw (gaap).
Ja Maastricht is een slimme plekquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:30 schreef Seam het volgende:
Groningen is trouwens echt belachelijkDaar kan ik dus echt niet naar toe gaan
Helaas wilde de gemeente van Maastricht niet meewerken
Nostalgiequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:31 schreef DJ_Ryow het volgende:
"dat maakt ons blij, dat maakt ons blij"
Waarom ga je dan in een onbewoond gedeelte van Nederland wonen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:30 schreef Seam het volgende:
Die zal wel naar bed zijn gestuurd door z'n moeder.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij doelde op de afwezigheid van Porsche
Die toverbal werd ik echt schijtziek van.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:31 schreef Seam het volgende:
[..]
Ryan Shaw
Broodje Bakpao vind ik te flauw, net als Toverbal. Had bij een grap moeten blijven.
Ach ende weequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:30 schreef Seam het volgende:
True... Dat wel, de andere kant van het verhaal, als je kijkt wie niet er in gezeten heeft was het: Annemiek, Rudy, Domien, Roosmarijn, Timur en wat nacht DJ's verder. Sander Lantinga ook niet toch?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Aan de andere kant zijn elk jaar dezelfde gezichten misschien ook niet leuk. Nu heeft iedereen iets.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
De DB met namen is oud.![]()
Mijn oude naam welke vorig jaar met SR veranderd is.
[..]
Giel had de mengtafel cola gevoerdquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:32 schreef Qunix het volgende:
Gerard en een mengtafel ontploffing?
Vertel!
Had ik het toch goed gezien!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:32 schreef trance_fan het volgende:
FoK! op de laptop!!!!
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:31 schreef DJ_Ryow het volgende:
"dat maakt ons blij, dat maakt ons blij"
Lotingstudie hequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:32 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Waarom ga je dan in een onbewoond gedeelte van Nederland wonen?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die zal wel naar bed zijn gestuurd door z'n moeder.
Kennelijk niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:32 schreef Piles het volgende:
[..]Ik dacht dat ik dat al opgelost had
Zit een slaapkamer aan de achterkant/zijkantquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:33 schreef Pixie. het volgende:
misschien een stomme vraag maar waar pitten ze eigenlijk?
5 minuten lopen voor mij jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:31 schreef Aaiphone het volgende:
[..]
Ja Maastricht is een slimme plek
Oh... Dat had ik wel meegekregen...quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:32 schreef Aaiphone het volgende:
[..]
Giel had de mengtafel cola gevoerd
In de bedden achterquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:33 schreef Pixie. het volgende:
misschien een stomme vraag maar waar pitten ze eigenlijk?
R&B, Retro-Soul. NIet mijn muziek..quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:31 schreef Seam het volgende:
[..]
Ryan Shaw
Broodje Bakpao vind ik te flauw, net als Toverbal. Had bij een grap moeten blijven.
Sander wel. Domien zal volgend jaar wel gaan vermoed ik.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach ende wee![]()
[..]
True... Dat wel, de andere kant van het verhaal, als je kijkt wie niet er in gezeten heeft was het: Annemiek, Rudy, Domien, Roosmarijn, Timur en wat nacht DJ's verder. Sander Lantinga ook niet toch?
Ach, so what!
"ben jij een man?"quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:33 schreef Qunix het volgende:
[..]![]()
En de gitaar solo: Ben jij een vrouw?
Idd, 2e in rijquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:34 schreef alors het volgende:
[..]
Sander wel. Domien zal volgend jaar wel gaan vermoed ik.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
R&B, Retro-Soul. NIet mijn muziek..
Verschuren Verschurenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:34 schreef alors het volgende:
[..]
Sander wel. Domien zal volgend jaar wel gaan vermoed ik.
Je weet niet wat je mist....quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
R&B, Retro-Soul. NIet mijn muziek..
lol ik ben het niet man.quote:
Ekdom, Verschuuren en Veenstra. Krijg je een twitterglazenhuisquote:
Oh godquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:35 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
lol ik ben het niet man.
Jouw Albert Heijn heeft mijn geld.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ekdom, Verschuuren en Veenstra. Krijg je een twitterglazenhuis
Ik heb je nog maar 1x gezien en dat was nog op het Zernike terreinquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh god!! Weer iemand die mij altijd stiekem spot
!
Ik vind hem steeds beter wordenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:36 schreef Meddo het volgende:
Verschuuren![]()
![]()
wat een wannabee is dat, ONGELOOVELIJK dat dat jochie radio probeert te maken
Heb jij 3 potten augurken leeggegeten vanavond of zo?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:36 schreef Meddo het volgende:
Verschuuren![]()
![]()
Oh, okayquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:37 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik heb je nog maar 1x gezien en dat was nog op het Zernike terrein
Dat wordt in dit topic bij bijna elk nummer gezegt volgens mijquote:
wutquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:37 schreef Krambo het volgende:
[..]
Heb jij 3 potten augurken leeggegeten vanavond of zo?
Ik ken Meddo niet andersquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:37 schreef Krambo het volgende:
[..]
Heb jij 3 potten augurken leeggegeten vanavond of zo?
Eeens!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:37 schreef -Hans- het volgende:
Zo'n plaat heb ik al een eeuwigheid niet op 3FM gehoord. Geweldige muziek
volgens mij is het snelste topic ooit ook een SR topic (vorig jaar). of niet?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:37 schreef Seam het volgende:
Wat een tempo zit er trouwens opeens in de topics
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:38 schreef muisje-eliza het volgende:
baby-nieuws: MaW is voor de tweede keer vader geworden...de baby is geboren om kwart over 8 vanavond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een echte SR baby!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:38 schreef muisje-eliza het volgende:
baby-nieuws: MaW is voor de tweede keer vader geworden...de baby is geboren om kwart over 8 vanavond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jup: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:38 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
volgens mij is het snelste topic ooit ook een SR topic (vorig jaar). of niet?
Is idd wel een erge Veenstra kopie, maar is geen slechte DJquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:36 schreef Meddo het volgende:
Verschuuren![]()
![]()
Ik ben helaas niet echt op de hoogte van nieuwe hits. Sweet Disposition vind ik wel een geweldig nummer, maar is denk ik alweer te oud.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat wordt in dit topic bij bijna elk nummer gezegt volgens mij
Ik denk wel 24 uur per dagquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:38 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Om 4 uur zie je nog steeds mensen voor het glazen huis
Was het gelukkig ook niet van planquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:38 schreef Sneijder5 het volgende:
Wachttijd voor smsjes is al een uur geworden.
zal me niks verbazenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:38 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik bleef thuisquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:39 schreef ViscaBarca het volgende:
Respect voor alle mensen die de moeite nemen om bij deze graftemperaturen te gaan kijken en springen![]()
Toen kwam ik een banaan en een broodje kopen.quote:
bijna 61 posts per minuutquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:38 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
volgens mij is het snelste topic ooit ook een SR topic (vorig jaar). of niet?
Fiets ik laatst tussen 07:00 - 08:00 richting werk en kom ik een allemaal studenten tegen die net uit de stad kwamen (doordeweekse dag). Gigantische dranklucht! Gaat nog leuk worden de komende dagenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:38 schreef Tazar_Yoot het volgende:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Jup: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1
Snelste gevulde topics
60.60 posts per minuut - [SR @ 3FM #993] hakkuhhhh !!!
Felicitaties voor hem en zn vrouwquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:38 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Hakuuhhhh!!@! nacht!!!!!!!quote:
Ik vroeg me al af waar hij wasquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:38 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Aaah, dat was nog maar kort geleden, vorige week of zo, vond het wel een combinatiequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:39 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Toen kwam ik een banaan en een broodje kopen.
Ik ga zometeen de kou trotseren.
Bazen tijd inderdaadquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hakuuhhhh!!@! nacht!!!!!!!
5 minuten 1 topic
Dat hoorde ik dus ookquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Fiets ik laatst tussen 07:00 - 08:00 richting werk en kom ik een allemaal studenten tegen die net uit de stad kwamen (doordeweekse dag). Gigantische dranklucht! Gaat nog leuk worden de komende dagen.
Ik heb er om 21.38u een gestuurd, nog niet voorbij gekomen. Anders was het hier denk ik al gemeld.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:39 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Was het gelukkig ook niet van plan
Bammetje!quote:
Nee 4 maanden terugquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aaah, dat was nog maar kort geleden, vorige week of zo, vond het wel een combinatie!
Naja, tot een andere keer dan!
So it mote be.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:41 schreef Qunix het volgende:
OVER GOEIE MUZIEK GESPROKEN!!!!!!!
WHOOOOOOOOOOOOO![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Goeie combo ook.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Vorige week hetzelfde! Whatever
!
Zij kiest ze niet. Producers stellen de lijsten samenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:42 schreef marcodej het volgende:
Ze kiest wel de goede platen uit!![]()
Maar verder is ze nog een beetje saai.
Ik vind dat ze het wel leuk doetquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:42 schreef marcodej het volgende:
Ze kiest wel de goede platen uit!![]()
Maar verder is ze nog een beetje saai.
Ik ga misschien morgen naar GH heel missquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:42 schreef -Hans- het volgende:
uuhhm, morgenavond is opzich ook wel een ubber mooie avond om richting de GM te gaan.
Nagaan dat er normaal niemand daar rondloopt. en het stervens koud is. en en en. het pas kwart voor 11 isquote:
Elke avond man.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:42 schreef -Hans- het volgende:
uuhhm, morgenavond is opzich ook wel een ubber mooie avond om richting de GM te gaan.
Oh, tof !quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:43 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga misschien morgen naar GH heel miss
-15quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:43 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Het is -15 dus opwarmen in de kroeg
Nee!!quote:
Heb eerst een etentje tot ik denk 9/10 uur. Dus daarna waarschijnlijkquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh, leuk! al een tijdstip in gedachten?
Morgenavond niet hoorquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:45 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Ik zou met plezier ook komen. maar werk enzo
Oh, nou dan is ze dus alleen saai.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Zij kiest ze niet. Producers stellen de lijsten samen
Zoveel dat 10% van de opbrengst naar de elektriciteitsrekening gaatquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:46 schreef iBenny het volgende:
hoeveel computers/laptops staan daar wel niet?![]()
dankjequote:
Dat gesubsidieerd wordtquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:47 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Zoveel dat 10% van de opbrengst naar de elektriciteitsrekening gaat
De kosten worden uit eigen zak betaald.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:47 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Zoveel dat 10% van de opbrengst naar de eletriciteits rekening gaat
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:47 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Zoveel dat 10% van de opbrengst naar de elektriciteitsrekening gaat
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Heb eerst een etentje tot ik denk 9/10 uur. Dus daarna waarschijnlijk
Leukquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|