De DB met namen is oud.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:30 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nee, maar kwam het tegen in de statistieken http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1
quote:07. 104 Godlike02
Ryan Shawquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zou echt tof zijn. Broodje Bakpao maakt ook wel een aardige kans of een plaat alla Ryan Shaw (gaap).
Ja Maastricht is een slimme plekquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:30 schreef Seam het volgende:
Groningen is trouwens echt belachelijkDaar kan ik dus echt niet naar toe gaan
Helaas wilde de gemeente van Maastricht niet meewerken
Nostalgiequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:31 schreef DJ_Ryow het volgende:
"dat maakt ons blij, dat maakt ons blij"
Waarom ga je dan in een onbewoond gedeelte van Nederland wonen?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:30 schreef Seam het volgende:
Die zal wel naar bed zijn gestuurd door z'n moeder.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Hij doelde op de afwezigheid van Porsche
Die toverbal werd ik echt schijtziek van.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:31 schreef Seam het volgende:
[..]
Ryan Shaw
Broodje Bakpao vind ik te flauw, net als Toverbal. Had bij een grap moeten blijven.
Ach ende weequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:30 schreef Seam het volgende:
True... Dat wel, de andere kant van het verhaal, als je kijkt wie niet er in gezeten heeft was het: Annemiek, Rudy, Domien, Roosmarijn, Timur en wat nacht DJ's verder. Sander Lantinga ook niet toch?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Aan de andere kant zijn elk jaar dezelfde gezichten misschien ook niet leuk. Nu heeft iedereen iets.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
De DB met namen is oud.![]()
Mijn oude naam welke vorig jaar met SR veranderd is.
[..]
Giel had de mengtafel cola gevoerdquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:32 schreef Qunix het volgende:
Gerard en een mengtafel ontploffing?
Vertel!
Had ik het toch goed gezien!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:32 schreef trance_fan het volgende:
FoK! op de laptop!!!!
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:31 schreef DJ_Ryow het volgende:
"dat maakt ons blij, dat maakt ons blij"
Lotingstudie hequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:32 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Waarom ga je dan in een onbewoond gedeelte van Nederland wonen?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die zal wel naar bed zijn gestuurd door z'n moeder.
Kennelijk niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:32 schreef Piles het volgende:
[..]Ik dacht dat ik dat al opgelost had
Zit een slaapkamer aan de achterkant/zijkantquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:33 schreef Pixie. het volgende:
misschien een stomme vraag maar waar pitten ze eigenlijk?
5 minuten lopen voor mij jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:31 schreef Aaiphone het volgende:
[..]
Ja Maastricht is een slimme plek
Oh... Dat had ik wel meegekregen...quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:32 schreef Aaiphone het volgende:
[..]
Giel had de mengtafel cola gevoerd
In de bedden achterquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:33 schreef Pixie. het volgende:
misschien een stomme vraag maar waar pitten ze eigenlijk?
R&B, Retro-Soul. NIet mijn muziek..quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:31 schreef Seam het volgende:
[..]
Ryan Shaw
Broodje Bakpao vind ik te flauw, net als Toverbal. Had bij een grap moeten blijven.
Sander wel. Domien zal volgend jaar wel gaan vermoed ik.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach ende wee![]()
[..]
True... Dat wel, de andere kant van het verhaal, als je kijkt wie niet er in gezeten heeft was het: Annemiek, Rudy, Domien, Roosmarijn, Timur en wat nacht DJ's verder. Sander Lantinga ook niet toch?
Ach, so what!
"ben jij een man?"quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:33 schreef Qunix het volgende:
[..]![]()
En de gitaar solo: Ben jij een vrouw?
Idd, 2e in rijquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:34 schreef alors het volgende:
[..]
Sander wel. Domien zal volgend jaar wel gaan vermoed ik.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
R&B, Retro-Soul. NIet mijn muziek..
Verschuren Verschurenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:34 schreef alors het volgende:
[..]
Sander wel. Domien zal volgend jaar wel gaan vermoed ik.
Je weet niet wat je mist....quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
R&B, Retro-Soul. NIet mijn muziek..
lol ik ben het niet man.quote:
Ekdom, Verschuuren en Veenstra. Krijg je een twitterglazenhuisquote:
Oh godquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:35 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
lol ik ben het niet man.
Jouw Albert Heijn heeft mijn geld.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ekdom, Verschuuren en Veenstra. Krijg je een twitterglazenhuis
| Forum Opties | |