http://seriousrequest.i-clone.nlquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:24 schreef Q.E.D. het volgende:
101 dinges video stream?
Of zijn er nog andere
Anders in het zwarte vlak zelf even klikken...start ie bij mij wel weer gewoon.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:24 schreef borisz het volgende:
Drie 3fmfanplayer doet het niet meer... Althans ik krijg alleen nog verbinding met Hilversum.
Ook niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:25 schreef Pixie. het volgende:
[..]
http://radioplayer.omroep.nl/3fm-default-video/
Probeer die dan
Jammer, dat zijn precies de uren dat ik slaapquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:26 schreef Sneijder5 het volgende:
Weet niet of het al vermeld is maar Gerard en Annemieke hebben beide 3x de shift van 2 tot 6. Vanavond dus Gerard.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:27 schreef ViscaBarca het volgende:
Wel grappig dat bij veel mensen Giel en Annemieke aversie oproepen. Giel wil altijd op de voorgrond treden, en Annemieke is overdreven. 2 dingen die ik juist altijd met jullie geliefde Gerard associeer, in ieder geval als hij in het Glazen Huis te vinden is.
Platen beginnen minder te worden, na het veelbelovende begin!
Tijd voor Mumford and Sons!!
Edit: Paul Simon
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:27 schreef ViscaBarca het volgende:
Wel grappig dat bij veel mensen Giel en Annemieke aversie oproepen. Giel wil altijd op de voorgrond treden, en Annemieke is overdreven. 2 dingen die ik juist altijd met jullie geliefde Gerard associeer, in ieder geval als hij in het Glazen Huis te vinden is.
Heeft hij weer een ban te pakken danquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:27 schreef Captain_Slow het volgende:
Gelukkig is die Porsche1 weg hier, vervelend ventje was dat![]()
Trouwens:
Spam-records
126 posts - -Hans- - [3FM #1580] Muziek, oude jeugdfoto's en Piles. He's back!
123 posts - -Hans- - [3FM #1238] Just another lazy Sunday
119 posts - -Hans- - [3FM #1465] Waar we los gaan!
118 posts - -Hans- - [3FM #1437] Met om 22:00 weer The Sense of Dance!
116 posts - -Hans- - [3FM #1367] Dag Sander, het waren twee fantastische dagen
![]()
Met 160 bpm eronder?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:27 schreef Meddo het volgende:
hier is toch een mooie remix van?
Hopelijk wordt dit het nummer van Glazen huis 2009quote:
Er komt ook veel gevoel bij kijken en smaken verschillen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:27 schreef ViscaBarca het volgende:
Die Gerard adoratie vind ik idd ook vaak erg overdreven jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:27 schreef ViscaBarca het volgende:
Aan de andere kant zijn elk jaar dezelfde gezichten misschien ook niet leuk. Nu heeft iedereen iets.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:29 schreef Renesite het volgende:
Annemiek... Mja... Leuk hoor, maar ik heb het idee dat het geforceerde aandacht is.
"Ons Miekje is nog niet zo bekend bij het grote publiek, dus hop het huis in!"
Kan ook niet anders met dit nummer !!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:29 schreef Pixie. het volgende:
wat zitten ze er allemaal vrolijk bij zeg
die is idd heul nog nie gedraaidquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:29 schreef Sneijder5 het volgende:
Het wachten is trouwens nog steeds op Broodje Bakpao, zal vannacht wel gedraaid worden.
en zo is het maar net.quote:
Nee, maar kwam het tegen in de statistieken http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:28 schreef Seam het volgende:
[..]
Heeft hij weer een ban te pakken dan?
Zou echt tof zijnquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:29 schreef Seam het volgende:
[..]
Hopelijk wordt dit het nummer van Glazen huis 2009
NKquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:29 schreef Sneijder5 het volgende:
Het wachten is trouwens nog steeds op Broodje Bakpao, zal vannacht wel gedraaid worden.
Hij doelde op de afwezigheid van Porschequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:30 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nee, maar kwam het tegen in de statistieken http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1
Ik vind dr wel coolquote:
Als dat maar niet de hit wordtquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:29 schreef Sneijder5 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |