quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die zal wel naar bed zijn gestuurd door z'n moeder.
Kennelijk niet.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:32 schreef Piles het volgende:
[..]Ik dacht dat ik dat al opgelost had
Zit een slaapkamer aan de achterkant/zijkantquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:33 schreef Pixie. het volgende:
misschien een stomme vraag maar waar pitten ze eigenlijk?
5 minuten lopen voor mij jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:31 schreef Aaiphone het volgende:
[..]
Ja Maastricht is een slimme plek
Oh... Dat had ik wel meegekregen...quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:32 schreef Aaiphone het volgende:
[..]
Giel had de mengtafel cola gevoerd
In de bedden achterquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:33 schreef Pixie. het volgende:
misschien een stomme vraag maar waar pitten ze eigenlijk?
R&B, Retro-Soul. NIet mijn muziek..quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:31 schreef Seam het volgende:
[..]
Ryan Shaw
Broodje Bakpao vind ik te flauw, net als Toverbal. Had bij een grap moeten blijven.
Sander wel. Domien zal volgend jaar wel gaan vermoed ik.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach ende wee![]()
[..]
True... Dat wel, de andere kant van het verhaal, als je kijkt wie niet er in gezeten heeft was het: Annemiek, Rudy, Domien, Roosmarijn, Timur en wat nacht DJ's verder. Sander Lantinga ook niet toch?
Ach, so what!
"ben jij een man?"quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:33 schreef Qunix het volgende:
[..]![]()
En de gitaar solo: Ben jij een vrouw?
Idd, 2e in rijquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:34 schreef alors het volgende:
[..]
Sander wel. Domien zal volgend jaar wel gaan vermoed ik.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
R&B, Retro-Soul. NIet mijn muziek..
Verschuren Verschurenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:34 schreef alors het volgende:
[..]
Sander wel. Domien zal volgend jaar wel gaan vermoed ik.
Je weet niet wat je mist....quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
R&B, Retro-Soul. NIet mijn muziek..
lol ik ben het niet man.quote:
Ekdom, Verschuuren en Veenstra. Krijg je een twitterglazenhuisquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |