Eeens!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:37 schreef -Hans- het volgende:
Zo'n plaat heb ik al een eeuwigheid niet op 3FM gehoord. Geweldige muziek
volgens mij is het snelste topic ooit ook een SR topic (vorig jaar). of niet?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:37 schreef Seam het volgende:
Wat een tempo zit er trouwens opeens in de topics
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:38 schreef muisje-eliza het volgende:
baby-nieuws: MaW is voor de tweede keer vader geworden...de baby is geboren om kwart over 8 vanavond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een echte SR baby!quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:38 schreef muisje-eliza het volgende:
baby-nieuws: MaW is voor de tweede keer vader geworden...de baby is geboren om kwart over 8 vanavond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jup: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:38 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
volgens mij is het snelste topic ooit ook een SR topic (vorig jaar). of niet?
Is idd wel een erge Veenstra kopie, maar is geen slechte DJquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:36 schreef Meddo het volgende:
Verschuuren![]()
![]()
wat een wannabee is dat, ONGELOOVELIJK dat dat jochie radio probeert te maken
Ik ben helaas niet echt op de hoogte van nieuwe hits. Sweet Disposition vind ik wel een geweldig nummer, maar is denk ik alweer te oud.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dat wordt in dit topic bij bijna elk nummer gezegt volgens mij
Ik denk wel 24 uur per dagquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:38 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Om 4 uur zie je nog steeds mensen voor het glazen huis
Was het gelukkig ook niet van planquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:38 schreef Sneijder5 het volgende:
Wachttijd voor smsjes is al een uur geworden.
zal me niks verbazenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:38 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Ik bleef thuisquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:39 schreef ViscaBarca het volgende:
Respect voor alle mensen die de moeite nemen om bij deze graftemperaturen te gaan kijken en springen![]()
Toen kwam ik een banaan en een broodje kopen.quote:
bijna 61 posts per minuutquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:38 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
volgens mij is het snelste topic ooit ook een SR topic (vorig jaar). of niet?
Fiets ik laatst tussen 07:00 - 08:00 richting werk en kom ik een allemaal studenten tegen die net uit de stad kwamen (doordeweekse dag). Gigantische dranklucht! Gaat nog leuk worden de komende dagenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:38 schreef Tazar_Yoot het volgende:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Jup: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=1
Snelste gevulde topics
60.60 posts per minuut - [SR @ 3FM #993] hakkuhhhh !!!
Felicitaties voor hem en zn vrouwquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:38 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Hakuuhhhh!!@! nacht!!!!!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |