Ik vroeg me al af waar hij wasquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:38 schreef muisje-eliza het volgende:
baby-nieuws: MaW is voor de tweede keer vader geworden...de baby is geboren om kwart over 8 vanavond![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Aaah, dat was nog maar kort geleden, vorige week of zo, vond het wel een combinatiequote:Op vrijdag 18 december 2009 22:39 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Toen kwam ik een banaan en een broodje kopen.
Ik ga zometeen de kou trotseren.
Bazen tijd inderdaadquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hakuuhhhh!!@! nacht!!!!!!!
5 minuten 1 topic
Dat hoorde ik dus ookquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Fiets ik laatst tussen 07:00 - 08:00 richting werk en kom ik een allemaal studenten tegen die net uit de stad kwamen (doordeweekse dag). Gigantische dranklucht! Gaat nog leuk worden de komende dagen.
Ik heb er om 21.38u een gestuurd, nog niet voorbij gekomen. Anders was het hier denk ik al gemeld.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:39 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Was het gelukkig ook niet van plan
Bammetje!quote:
Nee 4 maanden terugquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aaah, dat was nog maar kort geleden, vorige week of zo, vond het wel een combinatie!
Naja, tot een andere keer dan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |