Ach ik kan het wel begrijpen jaquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:15 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Nou ja, giel heeft nog wel een soort van humor af en toe, ik vind haar radio'kunsten' een beetje gemaakt, en echt doeltreffend of humoristisch is ze ook niet.
Ik had claudia bijv. beter gevonden in het glazen huis, maar ik zal luistren, missch. weet ze me positief te verwachten.
Toen annemiek nog met domien Weekend DNA deed was het wel een aardig programma bijv. nu ze het allee ndoet is het niet echt boeiend meer.
Affijn, so far voor mijn mening
brr... Wat ben ik blij dat die er niet in zit.. Met haar hartelijke vrijdag.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:15 schreef cygnusx het volgende:
[..]
Ik had claudia bijv. beter gevonden in het glazen huis, maar ik zal luistren, missch. weet ze me positief te verwachten.
Ik kan bijna alle platen van Room Eleven letterlijk meezingen.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, had ik tijdens een vakantie in Frankrijk mee
Ilse was er niet weg te slaan.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:16 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Vorig jaar zat er ook een vrouw in het GH toch?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:13 schreef Tazar_Yoot het volgende:
Giel: iedereen wilt met me op de foto!!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:16 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Vorig jaar zat er ook een vrouw in het GH toch?
Ik vind dat programma op zaterdag en zondagmorgen niet zoveel aan, vooral die items in de supermarkt en de biecht etc. Beetje overdreven vind ik haar dan vaak. Maar wie weet misschien ben ik wel fan van haar na SRquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:13 schreef Sneijder5 het volgende:
Pff, is maar goed dat ze hier niet mee leest. Wat vinden jullie zo slecht aan Annemieke?
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:16 schreef Bronson het volgende:
[..]
brr... Wat ben ik blij dat die er niet in zit.. Met haar hartelijke vrijdag.
Als de mods het niet verzieken,quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:15 schreef Seam het volgende:
[..]
Zal met het hakkuh half uurtje wel weer misgaan ben ik bang
Dat was wekelijks zo hard mogelijk spammen, is nog al wat anders dan ditquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:17 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Als de mods het niet verzieken,
zoals bij een SBS6 spam topic. werd het topic verplaats naar alle sub forums die fok had. ook KPD. dus toen waren er een stuk minder posts
Werd het topic 20x op slot gegooid etc.
Ik heb die gifs nog steedsquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:17 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Prachtig, hoe ze daar ronddanste
`quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:17 schreef Seam het volgende:
Ik had Coen of Paul er wel graag weer bij gehad in plaats van Giel
In elk geval geen malariamug met dat weer.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:18 schreef Pixie. het volgende:
Die mensen die buiten ook staan
lekker warm
Dan ga ik naar grunn schaatsenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:17 schreef -Hans- het volgende:
Buiten bijna - 5. Nog 10 graden te gaan
Plus, ik verwacht niet dat er dit jaar een Hakkuh-halfuurtje komt, bij gebrek aan Paul...quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat was wekelijks zo hard mogelijk spammen, is nog al wat anders dan dit
Kijk maar eens bij de statistieken van deze reeksquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:17 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Als de mods het niet verzieken,
zoals bij een SBS6 spam topic. werd het topic verplaats naar alle sub forums die fok had. ook KPD. dus toen waren er een stuk minder posts
Werd het topic 20x op slot gegooid etc.
Heb jij hem aangevraagd?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:15 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, had ik tijdens een vakantie in Frankrijk mee
Sander of Robquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:17 schreef Seam het volgende:
Ik had Coen of Paul er wel graag weer bij gehad in plaats van Giel
Misschien komt ie met z'n bussie ook nog ff naar Groningenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Plus, ik verwacht niet dat er dit jaar een Hakkuh-halfuurtje komt, bij gebrek aan Paul...
Ik heb er een UI vanquote:
JAAHH, Michiel en Gerard samen in het Glazen Huisquote:
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
In elk geval geen malariamug met dat weer.
Gerard, Michiel en Paul was mijn dreamteam geweest.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:19 schreef Seam het volgende:
[..]
JAAHH, Michiel en Gerard samen in het Glazen Huis
Ik heb dr wel gesproken. Knap, Lief, Spontaan, Grappig, etcquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:18 schreef Bronson het volgende:
[..]
Dat dus. Ben pas naar haar theatertour geweest.
Oh nee Rob vind ik bijna nog erger dan Gielquote:
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:19 schreef Seam het volgende:
[..]
JAAHH, Michiel en Gerard samen in het Glazen Huis
Daar kan ik me helemaal in vindenquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:20 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gerard, Michiel en Paul was mijn dreamteam geweest.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:20 schreef Seam het volgende:
[..]
Oh nee Rob vind ik bijna nog erger dan Giel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |